Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Plotemnet: Det store maskebal!

Go down 
Gå til side : Forrige  1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 34 ... 38  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Plotemnet: Det store maskebal! - Page 31 Empty
IndlægEmne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal!   Plotemnet: Det store maskebal! - Page 31 Icon_minitimeOns 14 Apr 2010, 06:21

Eolith hørte ham komme ind og sætte sig. "Skal jeg smørre noget til dig også?" Spurgte han bare og ignorerede det faktum, at Andy stadig lod til at være trist over Eolith.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal!   Plotemnet: Det store maskebal! - Page 31 Icon_minitimeOns 14 Apr 2010, 06:28

Andy så på ham og rystede på hovedet "jeg har ikke lyst til nået" sagde han og havde ikke lyst til at spise, når han alligevel ikke blev mæt af det. og spiste jo kun mad for at havde det lidt sjovt en gang imellem
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal!   Plotemnet: Det store maskebal! - Page 31 Icon_minitimeOns 14 Apr 2010, 06:34

"Okay.." Svarede han og kom sin mad på en tallerken. Han vendte sig fra køkkenbordet og satte sig ved bordet overfor Andy. Han begyndte roligt at spise og så hen på køleskabet..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal!   Plotemnet: Det store maskebal! - Page 31 Icon_minitimeOns 14 Apr 2010, 06:40

Andy så bare på ham og fulgte ham med blikket når han kom hen til bordet, han kunne godt se at han ikke kiggede på ham. men fjernede ikke sit blik fra ham "tør du ikke kigge på mig ?" spurgte han om
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal!   Plotemnet: Det store maskebal! - Page 31 Icon_minitimeOns 14 Apr 2010, 06:46

"Nej, det er ikke det!" Sagde han hurtigt og rettede blikket mod ham hurtigt "J-jeg tænker bare... Jeg tænker ikke.. men jo.. jeg tænker?". Han blev selv lidt forvirret over sit eget svar og sukkede.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal!   Plotemnet: Det store maskebal! - Page 31 Icon_minitimeOns 14 Apr 2010, 07:02

Andy så bare på ham og hævede det ene øjebryn "hvad tænker du så på ?" spurgte han om og lag sin arme på bordet, han rakte stille sin ene hånd hen til ham og så bedende på ham
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal!   Plotemnet: Det store maskebal! - Page 31 Icon_minitimeSøn 18 Apr 2010, 10:26

Eolith så lidt ned og kunne intet finde på at sige, for nu havde han glemt hvad han tænkte på, og i det hele taget glemt om han overhoved tænkte på noget særligt. "Jeg tænkte slet ikke" Svarede han og tog begge sine hænder på Andys og sukkede dybt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal!   Plotemnet: Det store maskebal! - Page 31 Icon_minitimeSøn 18 Apr 2010, 21:05

Andy så bare på ham og sukkede stille, han nød at mærke hans varme fingere på sine og lyttede bare på hvad han sagde "er du sikker" hviskede han og bøjede sig lidt hen mod ham, han så bare på hans ansigt og tog en dyb indånding "vil du vide hvad jeg tænker ?" hviskede han og så ned på deres hænder
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal!   Plotemnet: Det store maskebal! - Page 31 Icon_minitimeSøn 18 Apr 2010, 21:56

Eolith rystede svagt på hovedet da han slet ikke kunne finde ord på sig selv eller forklare sig. "Jeg har glemt hvad jeg tænkte på..." Hviskede han. Han holdt stadig om Andys hænder og kiggede ham i øjnene "Hvad tænker du på..?".
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal!   Plotemnet: Det store maskebal! - Page 31 Icon_minitimeSøn 18 Apr 2010, 22:07

Andy så stille op fra deres hænder og ind i hans øjne "når okay" hviskede han og var ikke sikker på om det var godt at han sagde det eller ikke, han tog en dyb indånding og bevægede sine fingere under hans "jeg tænker på at jeg har lyst til at tage dig op i mine arme og gå ind i mit soveværelse og havde sex med dig en sidste gang" hviskede han og fjernede ikke sit blik fra hans øjne
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal!   Plotemnet: Det store maskebal! - Page 31 Icon_minitimeSøn 18 Apr 2010, 22:11

Eolith sad stille og kiggede ham i øjnene uden at sige noget, men så kiggede han også ned på hans hænder. "Hvad mener du med det...?" Spurgte han, og synes ikke at det lød særlig rart sådan som han sagde det på. "Altså... du vil have sex med mig og så forsvinde ud af mit liv..?"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal!   Plotemnet: Det store maskebal! - Page 31 Icon_minitimeSøn 18 Apr 2010, 22:16

Andy så på ham og rystede på hovedet af det han sagde "jeg skal ingen steder.. det har jeg jo lovet dig" hviskede han og rejste sig langsomt op og gik hen til ham, han tog sin ene hånd fri og skubbede hans tallerken væk. han satte sig op på bordet foran ham og tog hans hænder i sit skød, han begynde at lege med hans fingere og så bare ned på dem "gad bare godt havde sex med dig... en sidste gang inden langtid" sagde han og hviskede det sidste, han så stille kort op på ham og smilte. inden han så ned på deres hænder igen, da han ikke havde lyst til at se hvordan Eolith ville komme til at se ud
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal!   Plotemnet: Det store maskebal! - Page 31 Icon_minitimeSøn 18 Apr 2010, 22:20

Eolith så ned på sine hænder, da Andy ligeså stille var begyndt at lege med dem. Han nikkede stille og tænkte. "Det vil jeg gerne.." Svarede han. Hvorfor dog sige nej, når det var noget han gerne ville? Det eneste han tøvede over, var, at han ikke vidste hvordan han ville have det bagefter sex. Han kiggede op på ham med et spørgende udtryk. "Men hvad så bagefter?"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal!   Plotemnet: Det store maskebal! - Page 31 Icon_minitimeSøn 18 Apr 2010, 22:28

Andy så op på ham da han hørte hvad han sagde, han fugtede sine læber og viste ikke hvad han skulle sige eller gøre "Dean vil slå mig ihjel hvis jeg gør det.. og han vil helt sikker slå dig ihjel to gange" sagde han og var helt sikker på at det ville gå mere udover Eolith end det ville gå udover Andy, da han var sikker på at ligemeget hvad han ville sige så ville han sikkert tro at Eolith havde tvunget Andy til det. han slap hans hænder ned den ene hånd og kørte den igennem hans hår, og han lod den kørte ned på hans kind "det ved jeg ikke, ved ikke engang hvad jeg skal stille op med mig selv.." hviskede han og vende sit blik ned mod deres hende og sukkede, og viste godt at det ville være forkert og at han ikke ville kunne leve hvis Dean fandt ud af det og slog op med ham. han var næsten sikker på at Dean ikke ville kunne tilgive ham to gange
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal!   Plotemnet: Det store maskebal! - Page 31 Icon_minitimeSøn 18 Apr 2010, 22:40

"Jeg er ligeglad med hvad Dean vil gøre med mig. Hvis han kommer for at slå mig ihjel en dag, så vil jeg såsandelig også kæmpe imod så godt jeg kan.. Nok er jeg en engel, men jeg føler mig faktisk stærkere nu end sidste gang vi mødtes..." Svarede han og mente det hele alvorligt. "Men Andy... Du begynder at forvirre mig..."
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal!   Plotemnet: Det store maskebal! - Page 31 Icon_minitimeSøn 18 Apr 2010, 22:46

Andy så på ham og rystede på hovedet, da han ikke engang ville høre om det. han ville ikke se at Eolith ville blive dræbt af Dean, bare fordi Andy ville nået og skulle gøre alt for at stå imod "han er en vampyr, han kan dræbe dig på ingentid" hviskede han og sukkede og hadet virkelig sig selv, han elskede jo Dean over alt på jorden. men havde sådan en stor svaghed for Eolith og det gjorde bare ondt inde i ham at tænke på det "jeg forvirre også mig selv" sagde han og lag hurtigt sine hænder på hans kinder og kyssede ham hurtigt ømt på munden, han træk sig dog hurtigt tilbage og fjernede hans hænder og hoppede ned på gulvet "undskyld" hviskede han og gik ind og satte sig i stuen og så på tv'et uden at tænde det
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal!   Plotemnet: Det store maskebal! - Page 31 Icon_minitimeSøn 18 Apr 2010, 22:52

Eolith så efter ham og rejste sig. Han gik over med sin tallerken og gjorde rent efter sig mens han tænkte og var forvirret. Han gik ind til Andy, men lænede sig op ad væggen ved siden af fjernsynet og så tavst hen imod ham, mens han ventede på at han skulle sige mere.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal!   Plotemnet: Det store maskebal! - Page 31 Icon_minitimeSøn 18 Apr 2010, 22:57

Andy vende sit blik mod ham da han kom ind i stuen, han så bare på ham og viste ikke hvad han skulle sige eller gøre "jeg fortjener dig ikke og jeg fortjener ikke Dean" hviskede han og rakte sin ene hånd hen til ham, han tog den dog hurtigt til sig igen og tog en dyb indånding. og træk sine ben til sig og betragtede bare Eolith "jeg har aldrig fortjent at du kom ind i mit liv.." hviskede han og mente hvad han sagde og skulle ikke havde kommet og ødelagt alles liv på den måde
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal!   Plotemnet: Det store maskebal! - Page 31 Icon_minitimeSøn 18 Apr 2010, 23:00

Eolith så lidt på hans hånd og kiggede op da han tog den til sig igen. "Lad være med at sige sådan noget... Selvfølgelig fortjener du mig... Du har gjort så meget for mig...". Han rettede sig op fra væggen og gik hen og satte sig på sofaen hos ham. "Skal vi ikke bare glemme hvor ulykkelige vi begge to er?"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal!   Plotemnet: Det store maskebal! - Page 31 Icon_minitimeSøn 18 Apr 2010, 23:06

Andy fulgte ham med sit blik og rystede på hovedet "jeg er ikke ulykkelig" hviskede han og tog fat i sine bukser og havde en stor lyst til at kysse ham, men prøvede at tænke på Dean hele tiden "nej jeg gør altså ikke, du fortjener nået meget bedre og føler at jeg står i vejen for det... du har jo lov til et elske nogen, men jeg står i vejen når jeg helst ikke vil havde det" sagde han og lag sit ansigt ned mod sine knæ
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal!   Plotemnet: Det store maskebal! - Page 31 Icon_minitimeSøn 18 Apr 2010, 23:17

"Jeg har allerede bestemt mig for at det er dig jeg være sammen med..." Svarede han og så trist på ham. Selv ønskede han at kysse ham, men han kunne ikke engang komme til på grund af Andys ben "Når du engang bliver forelsket i mig igen, så gifter vi os... Men nu er vi bare venner".
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal!   Plotemnet: Det store maskebal! - Page 31 Icon_minitimeSøn 18 Apr 2010, 23:21

Andy så stille op på ham og lyttede på hvad han sagde "er du sikker på det ?" hviskede han og tog stille hans hånd og til sig og kyssede den en enkel gang "føler mig stadig som om jeg holder dig tilbage i at elske" hviskede han og mente udover at elske Andy, han begynde at nusse hans hånd med sin tommelfinger og bed sig kort i læben "lyder som om du allerede har plader for os" hviskede han og bøjede sig hen og kyssede ham en enkel gang på kinden
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal!   Plotemnet: Det store maskebal! - Page 31 Icon_minitimeSøn 18 Apr 2010, 23:34

Eolith kiggede på ham. Forsigtigt kyssede han ham tilbage på hans kind og sukkede så. Han ville rigtig gerne i seng med ham lige nu og vidste ikke om han selv burde sige eller gøre noget. Eller mente Andy det ikke?
"Du holder mig kun tilbage fra at elske dig... Jeg er på venteliste..." Sagde han og lagde armene omkring ham "Men derfor betyder det jo ikke, at vi ikke kan være sammen før..?"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal!   Plotemnet: Det store maskebal! - Page 31 Icon_minitimeSøn 18 Apr 2010, 23:42

Andy lukkede sine øjne i da han mærkede hans læber mod sin kind, han tog fat i hans lår og løftede ham op i sit skød og lag sine arme tæt omkring ham "undskyld, men er jo nød til at tænke på mig selv når det handler om mit kærlighedsliv" hviskede han og var ikke glad for at Eolith betragtede sig som en på en venteliste, men det var nok sådan at det var og han ikke rigtigt kunne gøre nået ved det. han begynde at nusse ham på ryggen og så bare på ham "Angel.. jeg vil virkelig gerne, men vi kan jo ikke når jeg har en kæreste" hviskede han og lag sin ene hånd på hans kind og strøg sin tommelfinger over hans læber
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal!   Plotemnet: Det store maskebal! - Page 31 Icon_minitimeSøn 18 Apr 2010, 23:51

Eolith kom op at sidde på hans skød, men lod ikke sit greb omkring Andy brydes. "Jeg troede du gav mig et tilbud ligefør... Det må du ikke lave sjov med. Du ved jo godt at jeg gerne vil i seng med dig..." Sukkede han dybt og lagde sig ind til ham "Jeg får aldrig sex mere...".
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal!   Plotemnet: Det store maskebal! - Page 31 Icon_minitime

Plotemnet: Det store maskebal!
Tilbage til toppen 
Side 31 af 38Gå til side : Forrige  1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 34 ... 38  Næste
 Lignende emner
-
» Maskebal!? YES! Men.. Ledsager? ..Shit!
» det store træ
» et maleri af det store hav
» Det store julebal!
» Store flyttedag

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: La Sunisha :: Fest lokaler-
Gå til: