Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Plotemnet: Det store maskebal!

Go down 
Gå til side : Forrige  1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 34 ... 38  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Plotemnet: Det store maskebal! - Page 30 Empty
IndlægEmne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal!   Plotemnet: Det store maskebal! - Page 30 Icon_minitimeOns 14 Apr 2010, 03:41

Andy lyttede til hans stemme og træk vejret stille og roligt, han lod ham bare flette deres fingere sammen. og var for træt til at gøre modstand, han nød at blive nusset på tommelfingeren og åbnede langsomt sine øjne. han så stille hen på ham "er du sikker på det ?" hviskede han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal!   Plotemnet: Det store maskebal! - Page 30 Icon_minitimeOns 14 Apr 2010, 03:47

"Ikke hvis du forlader mig.." Svarede han og nussede ham stadig, men lukkede øjnene "Måske vil du klare dig.. men ikke mig.. Jeg har ingen livsenergi når du er langt væk". Han lå lidt og tænkte, og han havde egentlig bare lyt til at glemme alt fra det i går, da hele dagen storset kun var baseret på to-tre forskellige skænderier.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal!   Plotemnet: Det store maskebal! - Page 30 Icon_minitimeOns 14 Apr 2010, 04:01

Andy vende sit blik op mod loftet og sukkede "jeg har lovet at jeg ikke rejser" hviskede han og bed sig i læben
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal!   Plotemnet: Det store maskebal! - Page 30 Icon_minitimeOns 14 Apr 2010, 04:05

"Det kan ellers godt være at du glemmer det...?" Hviskede han og kiggede lidt på ham igen. Han bed sig lidt nervøst i læben uden at tænke yderligere over det og stoppede med at nusse hans hånd "Selv jeg glemte mit løfte... selvom at det ikke var meningen...".
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal!   Plotemnet: Det store maskebal! - Page 30 Icon_minitimeOns 14 Apr 2010, 04:06

Andy rystede på hovedet "nej det ville jeg aldrig gøre" hviskede han og bed sig i læben
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal!   Plotemnet: Det store maskebal! - Page 30 Icon_minitimeOns 14 Apr 2010, 04:09

"Det troede jeg heller ikke at jeg ville" Svarede han og så undskyldende på ham "Og det var ellers meningen at jeg vil holde alle mine løfter med dig..."
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal!   Plotemnet: Det store maskebal! - Page 30 Icon_minitimeOns 14 Apr 2010, 04:10

Andy træk på skulderne "Angel.. det er forsendt at undskylde" sagde han og så bare videre op i loftet
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal!   Plotemnet: Det store maskebal! - Page 30 Icon_minitimeOns 14 Apr 2010, 04:13

"Det er aldrig for sent at lade andre vide at man er ked af det..." Svarede han. Han kiggede stadig undskyldende på ham og undersøgte ham med blikket. Han slap forsigtigt hans hånd strøg ham igennem hans sorte hår.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal!   Plotemnet: Det store maskebal! - Page 30 Icon_minitimeOns 14 Apr 2010, 04:31

Andy lukkede sine øjne i og træk lidt på skulderne "rigtigt nok" hviskede han og nød det meget og gav et lille suk af nydelse
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal!   Plotemnet: Det store maskebal! - Page 30 Icon_minitimeOns 14 Apr 2010, 04:35

Eolith så på ham ganske nøje og lod sine fingre glide ned til hans læber og lod en finger stryge hen ad dem forsigtigt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal!   Plotemnet: Det store maskebal! - Page 30 Icon_minitimeOns 14 Apr 2010, 04:36

Andy åbnede sine øjne lidt og betragtede hans finger på sine læber, han kyssede den en enkel gang og lukkede sine øjne i

//skal spise//
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal!   Plotemnet: Det store maskebal! - Page 30 Icon_minitimeOns 14 Apr 2010, 04:50

Eolith lod forsigtig hånden tilbage igen da Andy kyssede dem, og han kiggede forsigtigt på ham med et undskyldende blik.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal!   Plotemnet: Det store maskebal! - Page 30 Icon_minitimeOns 14 Apr 2010, 04:51

Andy åbnede sine øjne helt og så over på ham og viste ikke hvad han skulle sige, han lå bare helt stille og fugtede kort sine læber
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal!   Plotemnet: Det store maskebal! - Page 30 Icon_minitimeOns 14 Apr 2010, 04:55

"Det er svært nok som det er i forvejen.." hviskede han og så ned på sin hånd, som han havde paket ind i sengelagenet.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal!   Plotemnet: Det store maskebal! - Page 30 Icon_minitimeOns 14 Apr 2010, 05:00

Andy åbnede sin mund for at sige nået, han lukkede den hurtigt i igen og forstod ikke hvad han mente "mener du ?" hviskede han og bed sig i læben
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal!   Plotemnet: Det store maskebal! - Page 30 Icon_minitimeOns 14 Apr 2010, 05:06

Eolith rystede forvirret på hovedet og så op i loftet og tænkte over hvad han skulle svare. "Det ved du godt" Sagde han så bare og sukkede.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal!   Plotemnet: Det store maskebal! - Page 30 Icon_minitimeOns 14 Apr 2010, 05:09

Andy så på ham og rystede på hovedet "nej " hviskede han
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal!   Plotemnet: Det store maskebal! - Page 30 Icon_minitimeOns 14 Apr 2010, 05:14

"Jo du gør Andy.. Hvis jeg skal være en god ven bliver jeg nødt til at lægge mine forhåbninger bag mig..." Svarede han. Han tog fat i dynen og trak den op over sin næse, men havde stadig blikket frit "Hvis det er den person af mig du bedst lan lide.. så vil jeg gøre det".
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal!   Plotemnet: Det store maskebal! - Page 30 Icon_minitimeOns 14 Apr 2010, 05:20

Andy så på ham og rystede på hovedet "du er for meget" sagde han og træk dynen væk fra sig, han rejste sig hurtigt op og tog nået tøj i sin kuffert. han åbnede derefter sine bukser og træk dem ned mens han gik ud på badeværelse, han lag sit nye tøj ved vasken og træk sine underbukser af. inden han tænde vandet og gik under og satte sig ned
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal!   Plotemnet: Det store maskebal! - Page 30 Icon_minitimeOns 14 Apr 2010, 05:25

Eolith sanke helt under dynen og sukkede. Han var træt af at græde, så det gjorde han ikke. Men han ærgrede sig over at han ikke kunne forstå hvad det var at Andy ville have, uden at han bliv for meget...
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal!   Plotemnet: Det store maskebal! - Page 30 Icon_minitimeOns 14 Apr 2010, 05:28

Andy sad bare helt stille op så op på loftet, han gav et suk fra sig og syntes at han selv havde blevet for meget. han var træt og kunne ikke sove, han var bange for at det var en del af ham der var ved at komme op. en af sin dæmon del
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal!   Plotemnet: Det store maskebal! - Page 30 Icon_minitimeOns 14 Apr 2010, 05:32

*Jeg må hellere komme i tøjet og få morgenmad...* Tænkte han og krøb ud af dynen igen med et suk. Det med Andy skulle nok ordne sig. Det gjorde det jo altid.
Han rejste sig og skiftede tøj i noget nyt af Andys tøj og kørte sit morgenhår tilbage, selvom det ikke hjalp meget på huleboer looket.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal!   Plotemnet: Det store maskebal! - Page 30 Icon_minitimeOns 14 Apr 2010, 05:55

Andy blev siddende lidt og så op på himlen, han sukkede lidt og tog sig til sidst sammen til at rejse sig op. han slukkede for vandet og gik ud og tog et håndklæde op sig, og begynde at børste sit hår og sine tænder
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal!   Plotemnet: Det store maskebal! - Page 30 Icon_minitimeOns 14 Apr 2010, 06:08

Eolith gik ud i køkkenet og åbnede køleskabet. Der var stadig lidt mad tilbage fra sidst de handlede, og han tjekkede deres datoer. Han lagde dem på køkkenbordet og tog brød frem, hvorefter at han begyndte at smørre mad - dog i et sløvt morgentempo.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal!   Plotemnet: Det store maskebal! - Page 30 Icon_minitimeOns 14 Apr 2010, 06:15

Andy tog stille tøjet på og tørrede sit hår og satte det, han tog makeup på og gik ud i køkkenet og så på Eolith. han sukkede og bed sig kort i læben inden han gik hen og satte sig på en stol
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal!   Plotemnet: Det store maskebal! - Page 30 Icon_minitime

Plotemnet: Det store maskebal!
Tilbage til toppen 
Side 30 af 38Gå til side : Forrige  1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 34 ... 38  Næste
 Lignende emner
-
» Maskebal!? YES! Men.. Ledsager? ..Shit!
» det store træ
» et maleri af det store hav
» Det store julebal!
» Store flyttedag

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: La Sunisha :: Fest lokaler-
Gå til: