| Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel | |
|
|
|
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel Søn 11 Okt 2009, 06:40 | |
| Marcus smilte og blev ret glad da hun kaldte ham skat. "Det var så lidt skat" sagde han med et skævt smil. Han lænede sig og kyssede hende ømt på halsen igen og smilte varmt til hende igen |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel Søn 11 Okt 2009, 06:43 | |
| Hayley blev helt rørt da han køldte hende skat og han kyssede hende Hun lo kort og smilede varmt tilbage til ham "Jeg glæder mig til og møde din mor" sagde med et skævt smil Men hun kunne også godt mærke at hun var nervøs |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel Søn 11 Okt 2009, 06:57 | |
| Marcus lod være med at smile da Hayley nævnte hans mor. Han nussede hende på armene og tænkte lidt, han bed sig derefter tænkende i læben. "Jeg tror der skal gå lidt tid før jeg præsentere dig for min mor, hun har det lidt svært lige for tiden" sagde han stille og smilte svagt til Hayley, selvom det ikke så særlig overbevisende ud |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel Søn 11 Okt 2009, 07:00 | |
| Hayley stoppede med og smile og så ned "Når Øøømh Okay" hun bed sig i læben og sukkede Hun prøvede og finde på noget og sige for at skifte emne |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel Søn 11 Okt 2009, 07:06 | |
| Marcus tænkte lidt over hvad han skulle sige. Han kunne ikke finde på hvad han skulle sige, men kom så lidt i tanke om noget. "men bare rolig, jeg er sikker på at hun vil synes godt om dig, ellers er det hendes problem" sagde han og smilte svagt, han lænede sig og kyssede hende kort på munden og smilte svagt igen |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel Søn 11 Okt 2009, 07:07 | |
| Hayley smilede usikkert og kiggede hurtigt på ham Og så så ned |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel Søn 11 Okt 2009, 07:13 | |
| Marcus tænkte lidt inden han sagde noget. "Du skal ikke være nervøs skat, jeg er her" sagde han roligt og kyssede hende blidt på kinden |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel Søn 11 Okt 2009, 07:14 | |
| Hayley slappede lidt mere af og puttede sig ind til ham "Ja" hun kyssede hans hals og lagde armen om ham |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel Søn 11 Okt 2009, 07:17 | |
| Marcus lagde armene om hende og holdte hende ind til sig. Han nød hendes læber imod hans hals og trak vejert roligt, han smilte for sig selv og lagde sine læber i hendes hår. Han så tænkende ned i hendes hår og duftede diskret til hende, hun duftede dejligt af regnen og det kunne han godt lide |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel Søn 11 Okt 2009, 07:22 | |
| Hayley lukkede øjene og slappede helt af hun lagde sin pande ind mod hans hals Og pustede let ud og havde stadig lukkede øjene |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel Søn 11 Okt 2009, 07:26 | |
| Marcus nussede hende blidt i håret og tænkte lidt. "Hvad tænker du på?" spurgte han stille og så ned i hendes hår og nussede hende videre |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel Søn 11 Okt 2009, 07:35 | |
| "Hvor heldig jeg er" Sagde hun med et smil og åbnede øjene "Hvad tænker du på" Sagde hun med en sød steme og et skævt smil |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel Søn 11 Okt 2009, 07:49 | |
| Marcus smilte skævt og tænkte lidt. "Jeg tænker på hvor dejlig du er" sagde han og smilte svagt igen og kyssede hende på håret |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel Søn 11 Okt 2009, 07:54 | |
| Hun kunne mærke hun rødmede men smilede bare "Så ved du ikke hvor dejlig du er" Sagde hun lavt og kyssede hans hals |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel Søn 11 Okt 2009, 07:59 | |
| Marcus smilte svagt og tænkte lidt. "Så er det jo godt at jeg har dig til at fortælle mig det" sagde han og smilte svagt og kyssede hendes skulder og derefter hendes kind |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel Søn 11 Okt 2009, 08:03 | |
| Hayley smilede "Ja" Hun kyssede hans hals igen og lagde så sit hovede på hans bryst |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel Søn 11 Okt 2009, 08:07 | |
| Marcus smilte svagt og holdte hende stadig ind til sig Han lænede sig tilbage og lagde sig på ryggen på sengen med Hayley oven på sig. Han holdte hende nu kun med en arm imens den anden lå bag hans nakke og han så tænkende op i loftet |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel Søn 11 Okt 2009, 08:11 | |
| Hayley lå på ham og slappede af Hun lagde sig så hun kunne se marcus s Ansigt og smilede til ham Hayley så på hans øjene og så den farve de havde hun kunne ikke lade være med og Smile hun mumlede sp for sig selv selv om han godt kunne høre det "Verdens smukkeste Dreng med verdens smukkeste øjene" |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel Søn 11 Okt 2009, 08:15 | |
| Marcus smilte svagt af det hun sagde og tænkte lidt. Han tog sin hånd som var bag hovedet og lagde den på hendes kind og nussede den blidt. Marcus smilte svagt igen og kyssede hende kort men ømt på læberne, " du er meget smukkere end mig, og dine øjne skinner rigtig smukt i mørket" sagde han roligt og smilte til hende igen |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel Søn 11 Okt 2009, 08:18 | |
| Hun rystede let på hovedet Og smilede svagt hun kiggede op på rosen der var på billede og så Så på Marcus |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel Søn 11 Okt 2009, 08:21 | |
| Marcus smilte svagt og nikkede. "Jo du er og der er ikke noget du kan gøre for at jeg skifter mening" sagde han og smilte svagt. Han tog hånden ned af hendes kind og lagde den bag hovedet igen og så tænkende på Hayley, men stadig med et svagt smil |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel Søn 11 Okt 2009, 08:31 | |
| Hayley kiggede på ham og smilede svagt hun rettede lidt på den blå trøje Og smilede svagt til ham igen "Er du nu helt sikker på det"Sagde hum med et skævt smil og et løfted øjenbryn |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel Søn 11 Okt 2009, 08:36 | |
| Marcus smilte skævt tilbage og grinte lidt. "Jep det er jeg sten sikker på, der er ikke noget der kan få mig til at skifte mening" sagde han med et skævt smil og så tænkende på hende imens, han kunne ikke lige læse hvad hun pønsede på, men det morede ham også lidt ikke at vide det. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel Søn 11 Okt 2009, 08:41 | |
| Hayley smilede og lagde så hænderne under ham Hun rullede så rundt så han lå oven på hende |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel Søn 11 Okt 2009, 08:47 | |
| Marcus så lidt overrasket på Hayley, men kunne heller ikke lade være med at grine lidt. "Hvis du gjorde det for at få mig til at skifte mening, så har den ikke ændret sig" sagde han med et skævt smil. Han lagde sin ene arm ved siden af hende for at støtte på sengen, så han ikke lå og maste hende og den anden lå under hendes ryg. |
|
| |
Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel | |
| |
|
| |
| Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel | |
|