Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel

Go down 
Gå til side : Forrige  1 ... 5, 6, 7 ... 14 ... 22  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 6 Icon_minitimeSøn 11 Okt 2009, 08:52

Hayley smilede til ham
hun kiggede lidt på ham og længende sig frem for at nå hans læber hun kyssede ham
Og lukkede øjene
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 6 Icon_minitimeSøn 11 Okt 2009, 08:56

Marcus lænede sig ned til hende, så hendes hoved kom til at lægge på sengen igen.
Han følte sig ind i kysset og lukkede også selv øjnene, han følte sig virkelig godt tilpas når han var sammen med Hayley og når hun kyssede ham, for hans elskede hendes læber
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 6 Icon_minitimeSøn 11 Okt 2009, 09:02

Hayley nød hans kys hun kørte sine hænder op og ned af hans ryg
Og kyssede ham igen
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 6 Icon_minitimeSøn 11 Okt 2009, 09:05

Marcus udviede kysset lidt og kyssede stadig videre.
Han tog den hånd som lå bag hendes ryg, ud og kørte den blidt ned langs hendes talje og op langs hendes side
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 6 Icon_minitimeSøn 11 Okt 2009, 09:08

Hayley hjælp ham med og udvide kyssed
hun kørte hendes hænder ind under hans bluse og
nussede hans ryg og bryst
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 6 Icon_minitimeSøn 11 Okt 2009, 09:11

Marcus tænkte lidt imens de kyssede på sine ar som han havde på ryggen og på brystet.
han tænkte lidt om det ville virke frastødende for hende at kunne mærke alle arene der var på hans krop.
Men han ville ikke stoppe hende i at nusse ham, selvom tanken stadig var i hans hoved, han koncenterede sig kun om Hayley og kyssede stadig videre
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 6 Icon_minitimeSøn 11 Okt 2009, 09:16

Hayley lagde godt mærke til hans ar
men gjorder ikke noget ved det hun kyssede ham vider og tog så fat i hans trøje for at hive den af
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 6 Icon_minitimeSøn 11 Okt 2009, 09:22

Marcus lod hende hive sin bluse af, selvom han ikke var så meget for at vise sine ar til hende.
Han lå nu i bar overkrop og busker ovenpå Hayley og kyssede hende videre, han kørte nu en hånd ind under hendes bluse og kørte den op langs hendes mave og kyssede hende stadig videre

Sidst rettet af Marcus Søn 11 Okt 2009, 09:27, rettet 1 gang
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 6 Icon_minitimeSøn 11 Okt 2009, 09:24

Hayley kyssede ham igen og lagde trøjen på sengen
Hun lagde forsigt sine hænder på hans over krop og kørte pege fingerne rundt i cirkler
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 6 Icon_minitimeSøn 11 Okt 2009, 09:29

Marcus gjorde kysset lidt vildere og nød hendes berøring.
Han nussede hende på maven, han tøvede lidt men begyndte så at løfte op i Hayleys bluse for også at hive hendes af
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 6 Icon_minitimeSøn 11 Okt 2009, 09:31

Hayley lød ham rive den af og kyssede ham der efter vider og vilder
Hun blev ved med og nusse ham på ryggen
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 6 Icon_minitimeSøn 11 Okt 2009, 09:38

Marcus fulgte Hayley med at gøre kysset vildere.
Han nussede hende på maven igen, men lod så hånden glide ned langs siden og ned til hendes talje
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 6 Icon_minitimeSøn 11 Okt 2009, 09:40

Hayley tog hans hånd og flettede sine finger ind i hans
Hun håbede ikke hendes navle piercing ræv ham på maven
Hun hjølp ham med og gøre kysset vilder
//Piercinger og tattoo'sKan ses på profien xD//
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 6 Icon_minitimeSøn 11 Okt 2009, 09:44

Marcus flettede sine finger ind i Hayleys hånd da hun gjorde det med hans hånd og liggede den på sengen ved siden af dem.
Han kunne godt mærke at der var noget metal på hendes mave, men det var så småt og også på grund af hans ødelagte overkrop at han næsten ikke kunne mærke den, selv hvis den rev ham ville han ikke føle den store smerte.
Han åbnede munden og satte et tungekys igang, men det var ikke blidt, det var lidt vildt.

//Jep har set dem, de er vildt fede xD//
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 6 Icon_minitimeSøn 11 Okt 2009, 09:47

Hayley åbnede munden og hjælp ham med tuge kysset
Hun træk maven ind for at den ikke ræv ham og fletede sin hånd så meget ind i hans
Som hun kunne

//Takker xD Og jep xD //
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 6 Icon_minitimeSøn 11 Okt 2009, 10:00

Marcus kyssede lidt vildt med i tungekysset.
Han kunne godt mærke at hun trak maven til sig, men han viste også hvorfor
Marcus støttede stadig sin anden arm på sengen og havde sin anden hånd flettet ind i Hayleys.

//Så lidt heh xD//
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 6 Icon_minitimeSøn 11 Okt 2009, 10:03

Hayley hjølp ham med og gøre tunge kysset vilder
Hun Havde det som om hun var i den 7 himmel
Hun var så glad og der var ingen ord der kunne
Beskrive hvad han betyd for hende
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 6 Icon_minitimeSøn 11 Okt 2009, 10:14

Marcus smilte i sine tanker, han var så glad for Hayley.
Hun betød virkelig meget for ham, han kunne sige at han elskede hende over en million gange, men det ville alligevel ikke være nok.
Han kyssede stadig lidt vildt i tungekysset og lænede sin overkrop lidt op så han ikke maste hende.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 6 Icon_minitimeSøn 11 Okt 2009, 10:18

Hayley rullede rundt igen så han ikke skulle bare sin vægt hele tiden
Hun kyssede ham stadig vider i tunge kysset
De havd stadig fletted hænder og hayley kunne ikke være mere glad
Hun trak maven ind igen
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 6 Icon_minitimeSøn 11 Okt 2009, 10:26

Marcus lod igen mærke til at hun trak maven ind.
Han have ikke lyst til at stoppe kysset, men gjorde det alligevel og smilte svagt til hende.
"Du behøver ikke trække maven ind skat, du kommer ikke til at skade mig med din pircing" sagde han roligt og smilte svagt igen.
De havde stadig flettede fingre og Hayley lå stadig oven på ham, han havde ikke flyttet hende
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 6 Icon_minitimeSøn 11 Okt 2009, 10:30

Hun smilede skævt til ham
"Jamen den river dig skat" hun kiggede ned på den og kiggede så på Marcus
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 6 Icon_minitimeSøn 11 Okt 2009, 10:33

Marcus smilte skævt og tænkte lidt.
"Hvis den skulle rive mig, så ville jeg alligevel ikke kunne mærke det skat" sagde han og smilte svagt igen
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 6 Icon_minitimeSøn 11 Okt 2009, 10:36

Hun kiggede på ham og bed sig i læben
"Nej men..Okay" hun sukkede og kiggede ned på hans bryst
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 6 Icon_minitimeSøn 11 Okt 2009, 10:39

Marcus smilte skævt og tog sin anden hånd op på hendes hånd.
" Du skal ikke tænke på det skat, der vil ikke ske noget ved det" sagde han og nussede hende på kinden med hånden.
Hans anden hånd lå stadig på sengen, flettet sammen med Hayleys hånd
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 6 Icon_minitimeSøn 11 Okt 2009, 10:44

Hayley nød hans nussede hende
"Er du sikker" hun løftede det ene øjenbryn
Og bed sig blidt i læben
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 6 Icon_minitime

Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel
Tilbage til toppen 
Side 6 af 22Gå til side : Forrige  1 ... 5, 6, 7 ... 14 ... 22  Næste
 Lignende emner
-
» Smerte.. - Seth
» Saven, dø, smerte og glæde!
» Smerte i det skinnende måne skin. (Sordrick)
» Jeg elsker...
» Elsker Musik!! xD

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Byen-
Gå til: