Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel

Go down 
Gå til side : Forrige  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 18 ... 22  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 14 Empty
IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 14 Icon_minitimeFre 16 Okt 2009, 07:03

Marcus smilte svagt imens hun kyssede hans bryst.
Han lænede hovedet tilbage og så op i loftet.
Marcus nød at hun kyssede ham selvom det var på tøjet, han smilte igen svagt for sig selv.
Han lukkede kort øjnene og tænkte kun på Hayley.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 14 Icon_minitimeFre 16 Okt 2009, 07:08

Hayley hev op i hans bluse og lagde hovedet ind under hun kyssede hans
bare over krop og lagde hovedet på hans bryst og hørte hjerted
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 14 Icon_minitimeFre 16 Okt 2009, 07:23

Marcus kunne ikke lade være med at grine lidt.
"Kunne du ikke bare have bedt mig om at tage min bluse af, jeg ville ikke have noget problem i det" sagde han og smilte svagt over det
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 14 Icon_minitimeFre 16 Okt 2009, 07:26

Hayley lo kort og rystede på hovedet
"Næ det er da meget komisk" hun smilede under trøjen og fjernede så hovedet inden hun hev hans trøje af
"Så" Sagde hun med et smil
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 14 Icon_minitimeFre 16 Okt 2009, 07:35

Marcus grinte lidt igen og lænede sig op til hende.
Hun sad stadig på ham selvom han lænede sig op, han smilte charmerende til hende og tænkte lidt.
Marcus så hende ind i øjnene, inden han lænede sig mere hen til hende og kyssede hende ømt på munden og løftede den ene hånd og nussede hende på kinden imens.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 14 Icon_minitimeFre 16 Okt 2009, 07:38

Hayley nød hans kys hun kyssede ham ømt igen og lægnede sig frem så hans hovede lå på sengen
hun lukkede øjene og uvided kysset lidt
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 14 Icon_minitimeFre 16 Okt 2009, 07:59

Marcus fulgte Hayley med at udvide kysset.
Han holdte sin anden hånd på hendes talje og kyssede hende lidenskabeligt videre.
Marcus ville nå at nyde så meget af hende før hun tog afsted.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 14 Icon_minitimeFre 16 Okt 2009, 08:02

Hayley nød ham og var glad for at være sammen med ham inden hun skulle afsted i morgen
hun kyssede ham vider og nussede ham på brysted med den anden hånd hun hev sin trøje af
og kyssede ham igen og udvide det så til et tunge kys
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 14 Icon_minitimeFre 16 Okt 2009, 08:19

Marcus fulgte hende ud i tungekysset.
Han nussede hende op langs ryggen med den hånd han havde haft på hendes talje.
Den anden hånd lå og nussede hendes kind, han følte sig ind i kysset og nød at føle hendes halv bare overkrop imod sin. Han tænkte ikke på andet end hende.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 14 Icon_minitimeFre 16 Okt 2009, 08:24

Hayley ville bare være hos ham
hun ha´vde stadig mørket i hendes tænker og blev der for ved med og udvide kysset
hun nussede ham stadig og kørte sine hænder ned til der hvor man åbnede hans bukser men lød
bare hænderne ligge der
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 14 Icon_minitimeFre 16 Okt 2009, 08:34

Marcus tænkte lidt imens de kyssede.
Han havde godt læst på hende at hun tænkte meget på mørket, han ville ønske at han kunne komme ind i hendes hoved og få tanken væk fra hende. Men det kunne han desværre ikke.
Marcus kyssede fortsat og fulgte hende med at udvide kysset, han nussede hende stadig op af ryggen og havde nu sin anden hånd på hendes mave og nussede den.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 14 Icon_minitimeFre 16 Okt 2009, 19:45

Hayley nød hans nussen hun kyssede ham vider
og åbnede langsomt hans bukser
Tænken om mørket røg længer og længer væk da hun kun ville tænke på
Marcus
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 14 Icon_minitimeFre 16 Okt 2009, 21:33

Marcus nød at kysse Hayley.
Han kunne læse at tanken om mørket lige så stille forsvandt fra hende.
Marcus lod hende åbne hans busker og kyssede hende videre.
Men hans hånd røg også op til hendes top igen og begyndte langsomt at åbne den.
Han slappede meget af når han var sammen med hende.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 14 Icon_minitimeFre 16 Okt 2009, 21:36

Hayley fik åbnede hans bukser
Og hev dem langsomt af ham imens hun kyssede ham vider
og nussede ham langs hans side
hendes tænke om mørket var væk nu
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 14 Icon_minitimeFre 16 Okt 2009, 21:52

Marcus fik åbnet hendes top og tog den af hende.
Han var glad for at hendes tanker om mørket var helt væk nu.
Marcus tog hænderne ned til hendes tørklæde og begyndte også at binde det op.
Han kyssede stadig videre i kysset.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 14 Icon_minitimeFre 16 Okt 2009, 21:56

Hayley kyssede ham vider og lød ham rive den af
hun kørte sine hænder op af hans arme og hjælp ham med og binde det op
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 14 Icon_minitimeFre 16 Okt 2009, 22:02

Marcus fik hendes tørklæde af.
Han kyssede stadig videre med hende, han lod hænderne køre op og ned af hendes sider.
Marcus lod sine hænder stoppe ved hendes trusse kant, og holdte hænderne roligt der.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 14 Icon_minitimeFre 16 Okt 2009, 22:05

Hayley nussede ham på hans mave og kørte så hænderne ned til hans bokseshots
hun kyssede vider med ham og da hun lå overst hev hun et tæppe over dem og kyssede ham igen
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 14 Icon_minitimeLør 17 Okt 2009, 21:01

Marcus rullede så han nu lå øverst.
Tæppet faldt lidt af dem, men stadig så det lå halvt på dem, imens han kyssede hende videre.
Han havde stadig fat i hendes trusse kant med den ene hånd, imens den anden hånd støttede på sengen så han ikke lagde alt sin vægt oven på hende
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 14 Icon_minitimeLør 17 Okt 2009, 21:04

Hayley lo ham ligge øverst lidt men rullede så rundt så hun lå øverster igen
hun kyssede ham vider og lød sine hænder glide ned til hans bokseshorts kant
hun ville ligge øverst for at prøve det
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 14 Icon_minitimeLør 17 Okt 2009, 21:13

Marcus nussede hende ned langs siden.
Han lod hende ligge øverst denne her gang, hun skulle have lov til det.
Marcus kyssede hende roligt videre, han lod dog stadig sin ene hænd ligge ved hendes trusse kant imens han nussede hende langs siden med den anden hånd
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 14 Icon_minitimeLør 17 Okt 2009, 21:15

Hayley nussede med den ene hånd nede ved kanten af bokseshortsne
og begyndte langsomt og hive dem ned..Hun holdte kysset og uvide det lidt mere
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 14 Icon_minitimeLør 17 Okt 2009, 21:20

Marcus begyndte også roligt at hive lidt ned i Hayley´s.
Han kyssede roligt videre, og fulgte hende i at udvide kysset.
Men han blev meget forstyrret da moren råbte til ham, " Marcus jeg har lige brug for din hjælp!" råbte moren op til ham fra stuen og han slap modvilligt kysset, " undskyld Hayley, men jeg bliver nød til at hjælpe hende" sagde han stille og tænkte lidt, han rejste sig lidt og kyssede Hayley kort på munden inden han rejste sig helt og tog bukser og bluse på igen, " jeg kommer igen lige om lidt" sagde han og smilte svagt og teleporterede sig ned til moren
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 14 Icon_minitimeLør 17 Okt 2009, 21:27

Hayley tog tæppet om sig og ventede på ham
Hun rejste sig men gad ikke og tag tøj på da han kom om lidt
hu gik over og fandt noget musik og sætte det på så ville moren ikke kunne høre dem
hun sukkede og lyttede til den sang hun havde sæt på hun smilede og sætte sig på sengen
og vendte på han kom

//Tears of an angel Razz //
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 14 Icon_minitimeLør 17 Okt 2009, 21:36

Lidt efter kom Marcus op på værelset igen.
Han stod lidt og rystede på hovedet, han kunne godt blive lidt underlig tilpas af at teleportere sig for meget af gangen, men han lod ikke Hayley se det.
Marcus lyttede lidt til musikken hun havde sat på og smilte så svagt, han gik over og satte sig ved siden af hende og tænkte lidt, " fandt du noget musik, du godt kunne lide?" spurgte han og smilte igen
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 14 Icon_minitime

Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel
Tilbage til toppen 
Side 14 af 22Gå til side : Forrige  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 18 ... 22  Næste
 Lignende emner
-
» Smerte.. - Seth
» Saven, dø, smerte og glæde!
» Smerte i det skinnende måne skin. (Sordrick)
» Jeg elsker...
» Elsker Musik!! xD

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Byen-
Gå til: