| Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel | |
|
|
|
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel Søn 18 Okt 2009, 01:03 | |
| Marcus sukkede svagt og nussede hende på kinden. Han kyssede hende igen og holdte blidt om hende |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel Søn 18 Okt 2009, 01:11 | |
| Hayley nød hans kys og nussen hun nussede ham blidt i nakken og slap så kysset og kiggede på ham "Skat der er ikke særlig langtid til..og jeg tænkte på om du vil passe på noget for mig imens jeg er der nede" hun sukkede og rejste sig og tog sin top på og holdte tørklædet i hånden |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel Søn 18 Okt 2009, 01:14 | |
| Marcus så tænkende på hende og rejste sig. Han nikkede lidt efter og bed sig i læben, " ja self skat, hvad er det?" spurgte han nysgerrigt og tænkte lidt igen |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel Søn 18 Okt 2009, 01:17 | |
| Hayley lagde tørklædet om nakken på ham "Det var min mors..og så" hun tog sin navle piercing ud og bagefter bryst piercing der sad i mellem brysterne "Og de her to" hun bed sig i læben |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel Søn 18 Okt 2009, 01:21 | |
| Marcus nikkede kort og smilte svagt. Han tog roligt hendes piercinger og holdte dem i sin ene hånd, " bare rolig, jeg lægge dem et sted hvor ingen andre end mig kan finde dem" sagde han og smilte svagt, han lænede sig ned og kyssede hende kort men ømt på munden |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel Søn 18 Okt 2009, 01:23 | |
| Hayley kyssede ham ømt tilbage bare tænken om hun skulle væk fra ham gjorder hende ked hun slap kysset og løftede sin hånd op på hans kind "Tak min skat" sagde hun lavt og stilled sig på tær og kyssede ham ømt på munden igen |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel Søn 18 Okt 2009, 01:27 | |
| Marcus lænede sig ned så hun ikke skulle strække sig så meget. Han kyssede hende ømt tilbage og tænkte imens, han havde virkelig ikke lyst til at lade hende gå, men han viste at hun var nød til ham. Men 2 dage for ham føltes næsten som en uendelighed og han ville føle sig så alene uden hende, selvom han sagtens kunne tale med andre imens, men hun ville altid være i hans bagtanke |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel Søn 18 Okt 2009, 01:31 | |
| Hayley slap kysset og krammede ham "Jeg er rigtig ked af det..At jeg skal de her men husk på en ting..jeg elsker kun dig! og vil altid gøre det...Selvom hvor meget smerte jeg får der nede skal du love mig du skal ikke tænke over det og du skal finde på noget sjovt og lave" sagde hun alvorligt og kyssede ømt hans hals |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel Søn 18 Okt 2009, 01:34 | |
| Marcus krammede hende tilbage og tænkte lidt. "Jeg elsker også kun dig og jeg vil gerne love dig det, hvis du vil gøre noget for mig" sagde han stille og kyssede hende på panden og holdte hende stadig blidt ind til sig |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel Søn 18 Okt 2009, 01:37 | |
| Hayley kiggede på ham og nikkede kort "Tak..jeg vil gøre alt for dig..hvad vil du have mit til" hun bed sig i læben og nød hans kys |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel Søn 18 Okt 2009, 01:43 | |
| Marcus tænkte lidt og tøvede så inden han sagde noget. "Jeg vil gerne have at du laver et mærke på mig skat" sagde han stille og så tænkende på hende, han håbede at hun forstod at han gerne ville have at hun bed ham |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel Søn 18 Okt 2009, 01:48 | |
| Hun tænkte lidt og tog tungen op på sin tænd og bakkede lidt så da ikke rørte hinanden "Marcus vil du have jeg skal bide dig" sagde hun spøgernde og bed sig i læben |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel Søn 18 Okt 2009, 02:01 | |
| Marcus tænkte lidt og nikkede så. "Ja det vil jeg gerne have, jeg vil gerne have et mærke som et minde om dig imens jeg ikke ser dig" sagde han og gk over og lagde sine hænder på hendes skuldre og så bedene på hende. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel Søn 18 Okt 2009, 02:02 | |
| Hayley sukkede og kiggede på ham "Men det gør jo ondt" hun sukkede igen men hun ville gøre alt for ham "Hvor skal jeg gøre det henne" sagde hun lavt |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel Søn 18 Okt 2009, 02:10 | |
| Marcus smilte svagt og nussede hende på kinden. "Skat jeg har vænnet mig til smerte, det vil ikke gøre særlig ondt" sagde han og tænkte lidt. Han gik lidt tættere på hende og smilte svagt, " du skal gøre det der, hvor alle vampyrer plejer at bide" sagde han og hentydede til halsen |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel Søn 18 Okt 2009, 02:13 | |
| Hayley bed sig i læben og gik lidt væk fra ham og nikkede kort hun gik over til sengen og klappede så han kunne side ned "Men bare vent lige meget hvor meget vand til det man er gør det ondt..Selv nede i mørket bider de hinanden fordi det gør ondt..Betyder jeg så meget at jeg skal bide dig" hun bed sig læben igen og sukkede lydløst |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel Søn 18 Okt 2009, 02:17 | |
| Marcus tænkte lidt og rystede på hovedet. "Hvis du helst vil være fri, så behøver du ikke at bide mig skat" sagde han imens han gik over og satte sig ved siden af hende og smilte svagt til hende derefter |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel Søn 18 Okt 2009, 02:20 | |
| Hun sukkede og skubbede ham så han lå ned hun sætte sig på ham og kyssede ham blidt på halsen "Er du sikker" sagde hun alvorligt..Hun kunne godt mærke hun ikke havde spist i nat så hun løftede hovedet op og kiggede på ham |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel Søn 18 Okt 2009, 02:24 | |
| Marcus tænkte lidt og nikkede så. "Ja jeg er sikker skat" sagde han og så tænkende på hende imens |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel Søn 18 Okt 2009, 02:27 | |
| Hayley nikkede hun tog hans hånd og kyssede den blidt inden hun flettede sine finger ind i hans og bjøde sig frem for at bide ham i halsen hun kyssede den blidt og sætte så sine skrabe tænder i ham hun sugede blidt ind fra hans blod og lukkede øjene..Hendes tænder var lige så skrabe som to hoppe knive |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel Søn 18 Okt 2009, 02:32 | |
| Marcus bed tænderne sammen, det gjorde lidt ondt men ikke så meget at det ikke var til at holde ud. Han kunne godt mærke blodet fjerne sig fra sin krop, han følte sig lidt slap, men ellers var han rolig, han trak langsomt og tungt vejert og lukkede øjnene |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel Søn 18 Okt 2009, 02:34 | |
| Hayley trykkede sine finger hårdt om hans og sugede vider. hun lavede et tryk med sin tænder for at få beder fat selvom hun vidste det ville gøre ondt.. og hun ville jo passe på ham men hun blev nød til det |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel Søn 18 Okt 2009, 02:42 | |
| Marcus rykkede lidt på sig da hun trykkede lidt mere til og trak kort vejert hurtigt. Men han prøvede at slappe af og havde stadig øjnene lukket, han pustede tungt ud og faldt lidt mere til ro nu, han åbnede kort øjnene, men lukkede dem igen, og havde stadig sammenbidte tænder selvom han var rolig |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel Søn 18 Okt 2009, 02:44 | |
| Hayle fik det lidt dårligt og fik billeder i hovedet om alt det de havde lavet og han lige pludslig var væk hendes tænker fløj rudt om at hun var igang med og dræbe ham og hun vidste han ville kunne læse dem..Men hun kunne ikke stoppe hun sugede stadig og havde stadig lukket øjene |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel Søn 18 Okt 2009, 02:53 | |
| Marcus tænkte lidt, han følte sig lidt svagt, men han kunne stadig rører sig. Han læste hende og mumlede noget utydeligt, lidt efter teleporterede han sig væk og støttede sig op af væggen, stadig med lukket øjne og trak vejert meget svagt og langsomt, det var hårdt for ham at bruge sin evne når han heller ikke havde så mange kræfter, han åbnede halvt sine øjne og så tænkende på Hayley |
|
| |
Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel | |
| |
|
| |
| Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel | |
|