| Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel | |
|
|
|
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel Man 12 Okt 2009, 00:00 | |
| Marcus havde stadig sine læber imod hendes kind da han svarede. "Jeg bliver aldrig træt af dig, jeg kan ikke engang tror at man kan det, du er noget helt specielt Hayley" sgade han stille imod hendes kind og kyssede den igen. Han vendte blikket ud af vinduet stadig med sine læber imod hendes ansigt og rystede kort på hovedet, " nej der skal meget mere til før min mor vågner, hun sover tungt, ihvertfald lige i øjeblikket" sagde han stille og tænkte lidt. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel Man 12 Okt 2009, 00:02 | |
| Hayley smilede svagt imod hans pande "Okay...Marcus jeg lever kun for dig så jeg for lader dig aldrig..Det må du ikke tror" hun kyssede hans pande og ned af kinden og ned til munden |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel Man 12 Okt 2009, 00:16 | |
| Marcus smilte svagt og nikkede kort. Da Hayley kom ned til hans læber, åbnede han munden og slikkede hende roligt på læberne med spidsen af tungen. Han smilte svagt til hende igen, og tænkte lidt |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel Man 12 Okt 2009, 00:17 | |
| Hayley kyssede ham på læberne lidt og kiggede så på ham "Hvad tænker du på" Sagde hun lavt og kyssede ham hurtigt på hans mund og ventede på hans svar |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel Man 12 Okt 2009, 00:23 | |
| Marcus tænkte lidt og rystede svagt på hovedet. "Jeg tænker på mange ting, gode og dårlige" sagde han og tænkte lidt igen |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel Man 12 Okt 2009, 00:23 | |
| Marcus tænkte lidt og rystede svagt på hovedet. "Jeg tænker på mange ting, gode og dårlige" sagde han og tænkte lidt igen |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel Man 12 Okt 2009, 00:27 | |
| Hayley bed sig i læben og tog armene til sig "Okay" hvidskede hun og kiggede ned hun sukkede og prøve og finde sin tænke |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel Man 12 Okt 2009, 00:35 | |
| Marcus tog hendes hænder og holdte dem i sine. Han så kort på dem og vendte så blikket på Hayley igen, " hvad er der galt?" spurgte han stille og så lidt bekymret ud |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel Man 12 Okt 2009, 00:40 | |
| Hun kiggede på ham og bed sig i læben "Det ved jeg ikke kan ikke lide du tænker så meget--Føler jeg gør noget" hun sukkede og kiggede ned på ders hænder |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel Man 12 Okt 2009, 00:44 | |
| Marcus tænkte lidt og rystede så kort på hovedet. "Undskyld jeg tænker så meget, men det er ikke på grund af dig skat" sagde han stille og lænede sig hen til hende og nussede hende blidt på kinden med sine læber |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel Man 12 Okt 2009, 00:49 | |
| Hun nød han var så tæt på hende "Men hvad er det så..Vil du ikke nok sige det skat" hun smilede lidt begrund af hans læbere var så tøt på hende Men hun stoppede hurtigt med og smile igen |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel Man 12 Okt 2009, 00:57 | |
| Marcus sukkede og lænede sig tilbage. Han så tænkende på Hayley og bed sig lidt i læben, " jeg tænker bare på min mors helbred, selv efter næsten 10 år hun stadig ikke kommet over min far" sagde han stille og tænkte lidt |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel Man 12 Okt 2009, 01:02 | |
| Hayley blev siddene Hayley stivnede ved bavnet far og rystede let Hun kiggedde hurtigt på Marcus og snak en stor klumb "Øøhm undskyld jeg,, Jeg er bare god til og gøre alt værre" hun sukkede og kiggede ed ige og hun var stadig helt stiv
//Undskyld hvis jeg begynder og svar lidt sent nu men laver noget på min profil med marcus og Hayley//xD |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel Man 12 Okt 2009, 01:11 | |
| Marcus rystede på hovedet og smilte svagt. "Du gør det ikke værer, jeg kan jo ikke gå holde det skjult hvor dig hele livet" sagde han stille og tænkte lidt //Det gør ikke noget heh xD Uhh det glæder jeg mig til at se heh // |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel Man 12 Okt 2009, 01:25 | |
| Hayley sukkede og kiggede op på ham igen "Marcus det ikke fordi jeg ikke vil vide det men lige nu kan vi ikke tænke på noget andet" hayley kiggede ned lidt inden hun så op på ham igen |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel Man 12 Okt 2009, 01:33 | |
| Marcus nikkede og smilte svagt. "Det er også helt i orden skat" sagde han og kiggede ned på deres hænder, han lukkede derefter øjnene for at tænke på noget andet |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel Man 12 Okt 2009, 01:39 | |
| Hayley smilede og puttede sig ind til ham "Tak skat..Jeg elsker dig" Hun lukkede øjene ognød og være hos ham |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel Man 12 Okt 2009, 01:44 | |
| Marcus havde stadig lukkede øjne men smilte svagt. "Jeg elsker også dig skat" sagde han stille og lagde armene om hende og nød at have hende så tæt på sig |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel Man 12 Okt 2009, 01:46 | |
| Hun åbnede øjene og kyssede ham op af halsen op af hagen end til hun fandt hans læber hun kyssede ham på munden og lukkede øjnene
//Er næsten færdig md profilen:P // |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel Man 12 Okt 2009, 01:52 | |
| Marcus kyssede hende igen. Han lagde hånden bag hendes hoved og nussede hendes hår, han nød hendes læber og trak vejert roligt
//Jaahh heh very happy // |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel Man 12 Okt 2009, 01:54 | |
| Hayley kyssede ham igen hun udvide kysset lidt mere og lagde sine lænder i hans hår og nussede ham i håret
//Hehe very happy // |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel Man 12 Okt 2009, 01:59 | |
| Marcus fulgte hende og udviede også kysset lidt. Hans anden hånd som ikke lå i hendes hår, lå om hendes talje og nussede hende blidt. // // |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel Man 12 Okt 2009, 02:06 | |
| Hun holdte kysset der hvor han havde udvidet det til Hun nussede ham stadig i hårt med den ene hånd da den anden røg ned Hun begyndt og kæretegn hans hals med den anden hånd altså den der ikke lå i håret |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel Man 12 Okt 2009, 02:13 | |
| Marcus kørte sin hånd som lå på hendes talje op langs hendes side. Han kyssede hende stadig videre og følte sig ind i kysset. Han kunne ikke få nok af Hayley, hun var ´one of a kind´ og der fandtes ingen som var ligesom Hayley. Marcus elskede hende virkelig højt og synes at hun var virkelig dejlig at være sammen med. Han anden hånd lå stadig bad hendes hoved og nussede hende i håret. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel Man 12 Okt 2009, 02:30 | |
| Hayley kyssede vider og kæretegnede stadig hans inden hånden falde ned og kæretegnde hans over krop Hun havde aldrig prøvedet det her før og hun havde aldrig haft det så godt hun var så forelsked og hun ville gøre alt for Marcus |
|
| |
Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel | |
| |
|
| |
| Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel | |
|