| Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel | |
|
|
|
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel Lør 17 Okt 2009, 21:41 | |
| Hayley smilede og nikkede to gang "Ja den der den er rigtig god" Sagde hun med et skævt smil hun lægnede sig frem og kyssede ham igen |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel Lør 17 Okt 2009, 21:44 | |
| Marcus smilte og kyssede hende igen. Han slap så kysset og smilte skævt, " det giver jeg dig ret i, selvom den er lidt sørgelig" sagde han og smilte svagt til hende og tænkt lidt |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel Lør 17 Okt 2009, 21:49 | |
| Hayley nikkede og da hun lyttede til sangen men da stil hedden kom frem fik hun et dunk og tænken om mørket kom frem hun bed sig i læben og rystede let på hovedet for at få tænken væk men det ville den ikke hun sætte sig på marcus skød og gemte sit hovede i hans bryst |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel Lør 17 Okt 2009, 21:53 | |
| Marcus kunne godt læse hvad hun tænkte på, han lagde armene om hende. Han holdte hende ind til sig og kyssede hende i håret, " Hayley, jeg ved godt at jeg også selv startede det, men jeg synes vi skal vente til at gøre det igen, når du er kommet hjem, for så har du noget at glæde dig til, hvis man kan sige det" sagde han stille ned i hendes hår, og kyssede det igen |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel Lør 17 Okt 2009, 21:57 | |
| Hayley nikkede kort og lukkede øjene og bed sig i læben "Ja..Du har ret..Men det er bare snart jeg skal der ned er bare..Ban..Bange" hun sukkede og bed sig hårdt i læben og lagde hovede ved hans hals og lukkede øjene |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel Lør 17 Okt 2009, 22:00 | |
| Marcus sukkede og tænkte lidt. "Prøv at tænke på noget andet skat, jeg vil ikke have at du er bange, jeg føler virkelig at jeg skulle prøve at gemme dig for dem, for når jeg ser hvordan du har det, så har jeg ikke lyst til at give dig frivilligt til dem" sagde han stille og kyssede hende i hovedet igen, han gav hende et hurtigt klem, men holdte så blidt om hende igen |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel Lør 17 Okt 2009, 22:06 | |
| Hayley sukkede og prøvede virklig og tænke på noget andet hun lyttede til musik og sukkede hun havede stadig lukkede øjene men stoppede med og bide sig i læben "Skat du sagde din mor havde svært ved og komme vider. Men hvad nu hvis hun var lidt sammen med noge" hun bed sig i læben og kiggede op på ham |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel Lør 17 Okt 2009, 22:10 | |
| Marcus blev lidt overrasket over at Hayley begyndte at snakke om hans mor. Han rystede kort på hovedet og tænkte lidt, " min mor var meget forelsket, hun mener ikke at det kunne ske for hende igen, hun er meget skrøbelig både i sit sind, sine følelser og i sin krop, hun er ikke særlig stærk mere og for hende at komme ud og prøve at leve videre, ville være det samme for dig hvis du ikke måtte drikke blod mere og kun leve af vand f.eks." sagde han tænkende og så ned på hende. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel Lør 17 Okt 2009, 22:12 | |
| Hayley sukkede og nikkede kort hun kiggede ned på sine hænder og lagde dem på hans bryst og kørte fingern rundt i cikler imens hun så på sin hånd |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel Lør 17 Okt 2009, 22:29 | |
| Marcus holdte stadig blidt om Hayley. Han nynnede lidt imod hendes hår og slappede helt af i kroppen selvom det var svært. Marcus sad i sin egen verden lige nu og tænkte på diverse ting |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel Lør 17 Okt 2009, 22:58 | |
| Hayley nød hans nynnen hun åbnede kort øjene inden hun lukkede øjene igen Hun begyndte og tegene hjerter mod hans bryst og slappede selv helt af..Det byndte og regene og Hayley bed sig i læben igen |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel Lør 17 Okt 2009, 23:04 | |
| Marcus var glad for at hun var afslappet. Han tænkte lidt og smilte så svagt, " Hayley, jeg ved ikke om det er det rigtige tidspunkt at spørge i, men har du lyst til at høre en sang jeg har sunget og spillet musik til selv?" spurgte han nysgerrigt og kyssede hende i håret |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel Lør 17 Okt 2009, 23:08 | |
| Hayley smilede og nikkede hun åbnede øjene og kiggede på ham "Det vil jeg meget gerne skat" sagde hun med et smil og hendes øjene lyste op |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel Lør 17 Okt 2009, 23:11 | |
| Marcus smilte og kyssede hende på panden. Han løftede hende ned på sengen og gik over for at sætte en cd på afspilleren. Marcus trykkede play og kom over og satte sig på sengen igen og satte Hayley op på sit skød igen og holdte om hende og lyttede til musikken // https://www.youtube.com/watch?v=45b-VZHVr_s // |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel Lør 17 Okt 2009, 23:17 | |
| Hayley lagde sit hovede ind mød hans bryst og lyttede til musik og smilede hun lagde armene om ham og lukkede øjene |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel Lør 17 Okt 2009, 23:20 | |
| Marcus smilte svagt. Hun bøjede hovedet ned og lagde sin mund i hendes hår, han sang lidt af teksten svagt i hendes hår og kyssede hende derefter i håret, han smilte svagt igen og holdte hende ind til sig |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel Lør 17 Okt 2009, 23:23 | |
| Hayley smilede og nød at han sang og være så tæt på ham hun havde stadig lukkede øjene og lyttede med på sangen og kyssede blidt hans hals |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel Lør 17 Okt 2009, 23:25 | |
| Marcus nød hendes kys. Han nussede hende blidt på armen med den ene hånd. Marcus lyttede lidt til musikken og sukkede lydløst da den sluttede |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel Lør 17 Okt 2009, 23:29 | |
| Hayley smilede stort "Marcus den var fantastisk" hun kyssede hans kind og nød hans nussen med et smil |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel Lør 17 Okt 2009, 23:32 | |
| Marcus smilte skævt og kyssede hende ømt på panden. " Jeg er glad for at du kunne lide den skat" sagde han og smilte svagt Han nussede videre på hendes arm og kyssede hende ømt på panden igen |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel Lør 17 Okt 2009, 23:36 | |
| Hayley nød hans kys og nussen "Selfølig kunne jeg lide den alt ved dig er fantastisk" sagde hun med et smil og nussede ham på ryggen |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel Lør 17 Okt 2009, 23:40 | |
| Marcus tænkte lidt og rystede så på hovedet. "Nej Hayley, alt ved mig er ikke særlig fantastisk" sagde han stille og nussede hende stadig på armen |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel Lør 17 Okt 2009, 23:44 | |
| Hun sukkede og nikkede "Jo alt hvad jeg ved om dig er!" hun kiggede alvorligt på ham |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel Søn 18 Okt 2009, 00:13 | |
| Marcus sukkede og tænkte lidt. "Hvad så med de ting du ikke ved" sagde han stille og så lidt alvorligt tilbage på hende |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel Søn 18 Okt 2009, 00:51 | |
| Hayley kyssede blidt hans mund "Marcus det ved jeg jo ikke" hun sukkede og kyssede ham blidt igen på kinden og så ned til munden |
|
| |
Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel | |
| |
|
| |
| Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel | |
|