Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel

Go down 
Gå til side : Forrige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 16 ... 22  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 10 Icon_minitimeMan 12 Okt 2009, 02:39

Marcus nussede hende langs siden.
Hans hånd som lå bag hendes hoved, røg ned langs hendes ryg.
Han opdagede først nu at hun ikke havde hans bluse på så hun var meget bar på overkroppen.
Han mærkede hendes top og holdte hånden der hvor man kunne åbne den, men gjorde ikke noget.
Marcus kyssede hende stadig videre, men udvidede nu kysset til et tungekys.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 10 Icon_minitimeMan 12 Okt 2009, 02:43

Hayley hjælp ham med og gøre det til et tunge tungkys
hun kørte sin hånd ned langs hans over krop og den anden hånd lå stådig i hans hår og nussede ham i håret
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 10 Icon_minitimeMan 12 Okt 2009, 02:47

Marcus kyssede nu lidt vildt med i kysset.
Hans hånd lå stadig ved åbningen på hendes top.
Hans anden hand kørte nu ned af hendes bare lår og nussede det derefter.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 10 Icon_minitimeMan 12 Okt 2009, 02:51

Hayley hjælp ham med og uvide kysset
Hun nussde ham stadig ned áf over kroppen men hånden røg længer og længer ned så den til sidst på der hvor
man åbnede hans bukser og den lå der bare ligesom Marcus s hånd
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 10 Icon_minitimeMan 12 Okt 2009, 03:25

Marcus kyssede stadig roligt i tungekysset.
Han tøvede lidt, men begyndte så langsomt at åbne hendes top.
Han var lidt bange for hvordan hun mon ville reagere på det, men han gjorde det langsomt.
Han nussede hende samtidig blidt på låret og kyssede videre
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 10 Icon_minitimeMan 12 Okt 2009, 03:36

Hayley kyssede roligt vider hun mærkede
Godt han åbnede hendes top men lod ham gøre det hun åbnede stillet hans
bukser og kyssede stadig vider og nussede ham med den anden hånd i håret
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 10 Icon_minitimeMan 12 Okt 2009, 03:44

Marcus tog det meget roligt med at hun åbnede hans bukser.
Han åbnede stadig toligt hendes top, til den var åben.
Marcus kørte derefter hånden ned af hendes ryg, til han kom til kanten af hendes korte nederdel, (eller er det shorts, kan ikke helt se det heh xD)
Han kyssede hende roligt videre imens.

//Hvis jeg svare langsomt, så er det fordi jeg også laver noget med Hayley og Marcus heh Razz //
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 10 Icon_minitimeMan 12 Okt 2009, 03:52

Hayley kyssede roligt vider men uvide kysset lidt
da hun havde åbnet hans bukser . hun nussede ham op og ned af maven med
Hånden hun havde åbnet bukserne med

//´Haha ;D nice..Det er en bikkini hun har på med et sørt tørklæde ud over xD // Skal lige spise//
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 10 Icon_minitimeMan 12 Okt 2009, 04:27

Marcus fulgte Hayley med i kysset da hun udvidede det.
Han begyndte nu at løsne tørklædet som var rundt om hendes talje.
Marcus brugte begge hænder til at løsne det, selvom han var lidt ked over at han ikke kunne nusse hende imens.
Han kyssede hende roligt videre.

//Prøv at tjekke det i hans profil med Hayley og ham heh Razz //
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 10 Icon_minitimeMan 12 Okt 2009, 04:31

Hayley kyssede ham vider
Hun mærkede han tog hendes tørklæde af der var smurt ind i blod
Hun var lidt nervøs hvis han synes det var klamt
Men de to engle hun hade dræbt hade smurt blod ind i det
hun kyssede ham vider og nussede ham vider hun
åbnede munden for at starte tungekysset igen.
Hun begyndte lige så stillet og heve hans bukser lidt længer ned

//omg!! Nice billede xD//
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 10 Icon_minitimeMan 12 Okt 2009, 06:33

Marcus var ligeglad med blodet.
Han bandt hendes tørklæde op og smed det på gulvet.
Marcus kyssede hende videre og nød hende så tæt på.
Han åbnede selv munden for at udvide kysset til et tungekys.
Han tog sin ene hånd ned til hendes bikini trusser og tog blidt fat i kanten af dem.
Marcus anden hånd lå der på ryggen hvor Hayleys top havde været lukket, hvor den nu var åben.

//Mange tak, og i lige måde very happy //
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 10 Icon_minitimeMan 12 Okt 2009, 06:37

Hayley blev letted over at han var ligeglad
hun begyndte og legede med hans tunge
og hev hans bukser længer og læbger ned
hun brugte beggede hænder men da hun havde fåret dem af ham nussede hun ham ned længs siden
og legede stadig med hans tunge

//Så lidt og tak Very Happy //
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 10 Icon_minitimeMan 12 Okt 2009, 06:44

Marcus legede også lidt med Hayleys tunge i kysset.
Hun hev hendes top af som hang løst på hende og lagde den på gulvet.
Han mærkede hendes bare hud imod hans og nød det virkelig.
Marcus fik vendt sig så han nu lå oven på hende, han støttede med sin ene arm på sengen.
Hans anden arm fulgte hende langs siden og ned til kanten af hendes trusser igen.

//Så lidt Wink //
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 10 Icon_minitimeMan 12 Okt 2009, 06:53

Hayley kyssede vider og lød ham rive den af
hun kyssede ham vider og legede med hans tunge
hun kørte sin hånd ned til hans boksershorts hvor hun også tog blidt fat i kænten
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 10 Icon_minitimeMan 12 Okt 2009, 06:58

Marcus legede stadig lidt med Hayleys tunge.
Lige nu var han ligeglad hvis hans mor vågnede og kom ind, han nød at have Hayley så tæt på sig.
Han mærkede godt at hendes hånd havde fat i kanten af hans bokseshorts, men det gjorde ham ikke noget.
Marcus havde jo også blidt fat i hendes bikini trusser og han kyssede videre.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 10 Icon_minitimeMan 12 Okt 2009, 07:01

Hayley kyssede vider
men kunne godt mærke hun var nervøs for de vækkede hans mor
hun uviede kysset lidt og den hånd der ikke havde fat i han bokseshorts
nussede hun ham på ryggen med
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 10 Icon_minitimeMan 12 Okt 2009, 07:09

Marcus kunne godt mærke at Hayley var lidt nervøs.
Han havde stadig sin hånd ved kanten af hendes trusser, men begyndte så at hive lidt ned i dem, men stoppede så.
Marcus slap imod sin vilje kysset og så tænkende på hende, " jeg skal vide om jeg må" hviskede han svagt tæt på hendes læber og så hende ind i hendes øjne.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 10 Icon_minitimeMan 12 Okt 2009, 07:11

Hayley åbnede øjene og kiggede længe på ham inden hun svarede
"Du må gerne men ikke hvis vi vækker din mor" hun bed sig i læben og kiggede så på hans læber
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 10 Icon_minitimeMan 12 Okt 2009, 07:19

Marcus smilte svagt og rystede derefter på hovedet.
Han så kort ned af hendes halvnøgne krop og vendte så blikket på hendes ansigt igen.
"Bare rolig, så nemt vækker man hende ikke, hun sover tungt det kan jeg læse" sagde han stille og hans ansigt var helt tæt på Hayleys
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 10 Icon_minitimeMan 12 Okt 2009, 07:20

Hayley smilede og sank en lille klumb
"Så må du gerne" hun kiggede på ham og bed sig blidt i læben
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 10 Icon_minitimeMan 12 Okt 2009, 07:28

Marcus nikkede tøvende.
Han smilte svagt til hende og trak så forsigtigt ned i hendes trusser.
Marcus var også selv lidt nervøs, selvom han havde prøvet det en gang før, men det var over 20 år siden han sidst havde gjort det, så ja han var også selv lidt nervøs, imens han trak dem roligt ned, kyssede han hende igen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 10 Icon_minitimeMan 12 Okt 2009, 07:31

Hayley kyssede ham igen
og mærkede hvor nervøs hun blev
hun tog rolig fat i hans og begyndte lige så stillet og tage hans af
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 10 Icon_minitimeMan 12 Okt 2009, 07:43

Marcus kunne godt mærke hvor nervøs Hayley blev.
Hun skulle bare sige til så ville han stoppe med det samme.
Han ville ikke tvinge hende til noget og slet ikke når de faktisk var ved at gå i seng med hinanden.
Marcus trak roligt hendes trusser længere ned, men holdte også øje med Hayles nervøsitet.
Han tog den anden hånd og tog et tæppe over dem, så det ikke føltes så pinligt og han kyssede videre med hende.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 10 Icon_minitimeMan 12 Okt 2009, 07:46

Hayley kyssede ham igen
og slappede lidt mere af da han to et tæppe over dem
hun hev også længer ned i hans bokseshorts
hun uvide kysset lidt
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 10 Icon_minitimeMan 12 Okt 2009, 07:56

Marcus fulgte hende med at udvide kysset.
Han var glad for at hun slappede af nu, ellers ville han få det skidt med at gøre det med hende når hun var nervøs fordi så havde han det som om han havde tvunget hende til noget hun ikke ville.
Marcus støttede med sin arm ved siden af Hayleys hoved og nu havde han trukket hendes trusser helt ned.
Han kyssede stadig videre med hende.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 10 Icon_minitime

Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel
Tilbage til toppen 
Side 10 af 22Gå til side : Forrige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 16 ... 22  Næste
 Lignende emner
-
» Smerte.. - Seth
» Saven, dø, smerte og glæde!
» Smerte i det skinnende måne skin. (Sordrick)
» Jeg elsker...
» Elsker Musik!! xD

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Byen-
Gå til: