Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

En (ikkeså) almindelig aften?

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

En (ikkeså) almindelig aften? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En (ikkeså) almindelig aften?   En (ikkeså) almindelig aften? - Page 2 Icon_minitimeSøn 28 Mar 2010, 09:14

Drengen hvæste og rejste sig op "tro ikke i kan slippe så let" sagde han og løb sin vej "jeg kender ham" sagde Rachel"jeg kan dog ikke sige vi er venner vi har set hinanden et par gange" sagde hun og tog sig til den har hun brugte til at angribe drengen "er du okau" spurte Ray bekymret til Selene
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En (ikkeså) almindelig aften?   En (ikkeså) almindelig aften? - Page 2 Icon_minitimeSøn 28 Mar 2010, 09:22

'Mig? Fint fint, der skal mere til en et sølle spark til at få mig ned med narkken' Selene begyndte at pive højlydt og et par sekunder efter var hun tilbage i menneskeskikkelse. "Så tror jeg jeg har fået nok af at sende tanker... er du okay?"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En (ikkeså) almindelig aften?   En (ikkeså) almindelig aften? - Page 2 Icon_minitimeSøn 28 Mar 2010, 09:29

Ray nikkede hun var okay hendes arm gjorde bare lidt ondt men det tænkte Ray ikke så meget på hun studerede Selene's menneskeskikkelse
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En (ikkeså) almindelig aften?   En (ikkeså) almindelig aften? - Page 2 Icon_minitimeSøn 28 Mar 2010, 09:44

Selenes røde hår fangede vinden og dansede omkring hendes ansigt. hendes øjne der nu glimtede grønne scannede sceneriet efter tegn på fare men fandt intet. *Pheeeew* Hun smilede op mod Ray hendes to hjørnetænder var stadig en smule længere og skarpere men ikke ligesom en vampyrs. "Vi er i sikkerhed nu"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En (ikkeså) almindelig aften?   En (ikkeså) almindelig aften? - Page 2 Icon_minitimeSøn 28 Mar 2010, 09:54

Ray smilte "det var godt " sagde hun og kiggede på Selene, Rachels venstre øje var meget lyseblåt og hendes højre var grønt dog havde Ray næsten mistet synet på hendes venstre øje
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: En (ikkeså) almindelig aften?   En (ikkeså) almindelig aften? - Page 2 Icon_minitime

En (ikkeså) almindelig aften?
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» En almindelig aften <> Charlie
» En hel almindelig dag. - Tortilla
» En Almindelig Overnaturlig Dag
» En helt almindelig dag - Cornelius
» Helt almindelig eftermiddag - Til Nitaki :D

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum