Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 training time - Yuuki

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




training time - Yuuki - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: training time - Yuuki   training time - Yuuki - Page 2 Icon_minitimeTirs 30 Mar 2010, 02:34

Yuuki skrig og faldt til jorden, hun kiggede på sin blødende vinge og så mod jake med et smil og rejste sig op og sagde"Ja det må jeg sige du er virkelig go til at ramme bedre end mig nej vent jeg ramte dig i ansigtet" hun kiggede på ham og så han holdte kniven igen og man kunne nu se hendes hår var ved at være kuld sort,, hun kiggede på jake og sagde"dette her more mig bare der intet farligt ved at lege med knive"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




training time - Yuuki - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: training time - Yuuki   training time - Yuuki - Page 2 Icon_minitimeTirs 30 Mar 2010, 02:46

Jake smilte tilbage til hende og opdagede først nu hendes hår der var begyndt skifte farve *besynderligt* tænkte han men lod det ligge der "rolig, man skal ikke altid sigte for at dræbe, det er meget sjovere at lade folk lide inden" grinte han ondt og kastede endnu en gang kniven der denne gang med vilje snittede hendes hals, lige nok til at blod vill piple frem.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




training time - Yuuki - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: training time - Yuuki   training time - Yuuki - Page 2 Icon_minitimeTirs 30 Mar 2010, 02:51

Yuuki så på Ham og sagde"Ja vis man kunne ramme desuden er du ikke vampyr så uanset hvor mange snit du gir mig vil jeg ej skrige vis du kom for tæt" hun grinte lidt og så kniven mod sig og gav et skrig men stoppede hurtigt og gik ned i knæ og tog sig til halsen og så på sin hånd, Det blødte, Hun lukkede øjnene *blod... blod som min mor og far... da de døde ... slå det ud af hovedet!* hun rejste sig op og kunne mærke det varme blod piple ned fra hendes lange glatte hals og så på Jake og sagde"det her det er krig du" hun blinkede til ham og angreb ham, hun sprang elegant over ham og tog hurtigt fat i hans trøje da hun sprang over ham vred den rundt og kom ned på fødderne og fik ham smidt ned hårdt i jorden og kiggede på ham lidt med et smil og sagde"Ups" hun gik hen og tog kniven og smilede
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




training time - Yuuki - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: training time - Yuuki   training time - Yuuki - Page 2 Icon_minitimeTirs 30 Mar 2010, 03:00

Jake smilte til hende "skulle det gøre ondt?" spurgte han med en overlegen stemme, og spekulerede på om det nogensinde ville lykkedes og få evnen frem, han ville faktisk mest ønske at han bare kunne dræbe hendes med det samme så havde dette været en let opgave, han hoppede endnu en gang på benene, "vis det er det bedste den lille engel kan komme så kommer vi jo aldrig længere" smilede han over mod hende mens han ventede på hendes næste træk
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




training time - Yuuki - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: training time - Yuuki   training time - Yuuki - Page 2 Icon_minitimeTirs 30 Mar 2010, 03:03

Yuuki så på Jake og nu var hendes hår kuld sort, Hun fik sorte vinger i stedet for de sølv grå, Hendes hud blev helt hvid, hun kiggede på jake uden at opdage det og løb mod ham i et hast der var mega hurtigt, Hun tog fat i ham og fik ham presset ned i jorden og skar ham over halsen og smilede ondt og sagde"Nu står vi vist lige!" hun smilede og skar stille et lille Y i hans hals og sagde"Og nu er du mærket" hun grinte og smed kniven væk fra sig og begyndte at gå væk fra ham og sagde ondt"Jeg keder mig jeg tror jeg går min vej"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




training time - Yuuki - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: training time - Yuuki   training time - Yuuki - Page 2 Icon_minitimeTirs 30 Mar 2010, 03:40

Jake lå lidt på jorden og mærkede blodet strømme ned over hans hals vilket var en temelig rar følelse, han kørte en finger ned til det og på et par sekunder var aret og Y'et væk, den blodige finger slikkede han lidt på inden han tog sin snakebite pircing i læben ud, det var en meget speciel pircing han havde fået special-lavet til at kunne sidde fast på fingeren også var den skarp som bare fanden, han satte den fat på fingeren så den nu virkede som en lille kniv, han rejste sig atter op og kiggede på Yuuki "intressant" grinede han nu "men du slipper ikke uden en afskedsgave" afsluttede han og kom lyn hurtigt hen til hende hvorefter han hurtigt snittede et dybt ar op af hendes arm og et lille J på hendes skulder hvorefter han brugte sin evne til at være tilbage på det sted hun havde angrebet ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




training time - Yuuki - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: training time - Yuuki   training time - Yuuki - Page 2 Icon_minitimeTirs 30 Mar 2010, 03:46

Yuuki gik ned i knæ og skrig, Hun så på Jake og tog sig til armen, Blodet flød stille og hun kunne se hvordan hun mistede mere og mere, Hun kiggede på jake og begyndte ondt at grine. hun så på ham og man kunne nu se hendes øjne var kuld sorte der var intet hvidt i dem, hun fik sorte rander under øjnene og smilede ondt til jake og sagde"Hvor sødt af dig Jake og jeg kan rigtig godt li din gave så godt at jeg vil tag den fra dig" hun smilede ondt og fløj mod ham med utrolig kraft og landet oven på ham mens hun holdte sin hånd på hans pande og smilede ondt, Hun så helt sindsyg ud, Hun lignede en demon nu i stedet for en engel, Yuuki kunne ikke styre det, man kunne stille se hvordan der kom et rødt skær igennem fra jakes krop og til hendes hun smilede og brød kontakten lidt og stoppede så tiden og sagde"Sikke en dejlig gave tak jake!" hun grinte ondt og så på ham men efter som han os styrede tiden kunne han ikke gå i stå. Kun alle andre. Yuuki ville heller ikke havde hans evne i mere end få minutter før den forsvandt igen men hendes evne var at tag andres evne og bruge dem mod dem selv, men hun ville ikke være sig selv i det hun gjorde det som man os kunne se på hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




training time - Yuuki - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: training time - Yuuki   training time - Yuuki - Page 2 Icon_minitimeTirs 30 Mar 2010, 03:54

Jake slog ud i en latter der nok kunne høres langt væk, han puffede hende væk med en enkelt hånd og rullede hende om på maven og satte endnu en gang hendes arm i politigreb denne gang mere voldsomt, han lagde et knæ hen over så hun ville være ude af stand til at bevæge sig "så det er din evne lille engel, synd at min egen evne ikke virker med mig var?" smilte han hånligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




training time - Yuuki - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: training time - Yuuki   training time - Yuuki - Page 2 Icon_minitimeTirs 30 Mar 2010, 03:58

Yuuki grinte og sagde"Ja det synd men det os synd for dig fordi at efter som den ikke virker på dig virker den heller ikke mere på mig haha! din tids verden vil blive min og dine hele tilbage i tiden evne er os min nu" hun grinte ondt og fik sig elegant og smidigt fundet vej ud af hans greb og lange ham ned og holdt ham fast efter som hendes evne var delvis styrke for at holde byttet nede. og sagde"Har du fået lov til at kalde mig engel" hun så ondt og tiltrækkende på ham med et lille skævt smil på de røde læber og tog kniven op i hånden og lod den stille skære op af hans hals hvor efter hun slikkede det af hans hals det blod der løb og sagde blidt i hans øre"vis jeg dræber dig lille ven bliver din evne min for evigt" hun grinte ondt og gik af ham og lod stille hånden køre hen af hendes arm hvor den dybe blødende flænge var og den forsvandt, hun så på hans J og smilede lidt i det hun skulle til at fjerne det
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




training time - Yuuki - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: training time - Yuuki   training time - Yuuki - Page 2 Icon_minitimeTirs 30 Mar 2010, 05:18

Jake kiggede koldt op på hende, han havde ingen intentioner om at miste fatnigen og ikke tale om at han skulle være bange for en engel, han fjernede atter såret på sin hals "så prøv da at dræbe mig, englebasse" sagde han stadig koldt op til hende, han trillede rundt igen og pressede hende ned på jorden, han holdt den skarpe kniv på hans fingerspids presset ind mod hendes hals, selvom de begge havde hans evne nu var han stadig van til smerten gennem 408 års erfaring, han tvivlede på at denne evne vill holde mere end et par minuter.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




training time - Yuuki - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: training time - Yuuki   training time - Yuuki - Page 2 Icon_minitimeTirs 30 Mar 2010, 05:21

Yuuki så på Jake og skrig da hun blev vendt om og kunne mærke det skarpe våben i hendes hals, Hun kunne mærke hvordan blodet flød ned af hendes hals hurtigere nu og hun begyndte stille at få sit normale gyldenbrune hår tilbage, hun så nu på jake med de Blå blanke øjne og skrig af smerte. hun lukkede øjnene og prøvede at få ham af, hun fik ham til sidst skubbet af og lå bare der på græsset, Hun holdte hånden for såret og kunne langsomt mærke at hun havde mistede for meget blod. hun kiggede hen på jake lidt i det han blev sløret
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




training time - Yuuki - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: training time - Yuuki   training time - Yuuki - Page 2 Icon_minitimeTirs 30 Mar 2010, 05:41

Jake smilte lidt da hun fik sin normale øjenfarve tilbage og hendes hår igen blev brundt, hans smil var på en gang triumferende og lettet, da han følte at han havde vundet kampen, han lagde dog godt mærke til at hun begyndte at have mistet meget blod, han fandt en lille rulle forbinding frem som han havde hentet hos et apotek inden han var gået herud, med et lille knips stoppede han tiden for at hun ikke skulle miste for meget blod, hurtigt fik han forbundet hendes hals og satte så tiden igang igen "kræftig evne du har der" smilte han mens han lagde sig ned i græsset ved siden af hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




training time - Yuuki - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: training time - Yuuki   training time - Yuuki - Page 2 Icon_minitimeTirs 30 Mar 2010, 05:51

Yuuki tog sig til halsen og sagde"av.... Ja i lige måde" hun kiggede på jake lidt i det hun vendte sig mod ham og sagde"undskyld vis jeg skadet dig jake" hun havde helt glemt at hun faktisk stadig havde det J på sin arm skåret ind i sig, hun kiggede lidt på ham og sagde"Er du okay?? jeg kunne ikke styre det... og jeg begyndte at sige alt muligt for at slås mere med dig jeg ville se blod" hun lukkede øjnene og kiggede lidt ned da hun åbnede øjnene
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




training time - Yuuki - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: training time - Yuuki   training time - Yuuki - Page 2 Icon_minitimeTirs 30 Mar 2010, 07:05

Jake grinte lidt af det hun sagde, han fandt det ret komsisk at hun spurgte ham om han var okay når det var hende med de største skader, faktisk med de eneste eftersom han havde ikke længere havde sine, den lille pircinge kniv der stadig sad på han finger var smurt ind i blod, han tørede den af i sin trøje og satte den i læben igen "Mig?" spurgte han mere som et retorisk spørgsmål "jeg har ikke en skramme, vis jeg var dig ville jeg fokusere mere på mig selv" fortsatte han og kiggede over på hende men drejede blikket op mod månen "En god kamp er noget jeg nyder" smilte han op mod den mørke himmel.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




training time - Yuuki - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: training time - Yuuki   training time - Yuuki - Page 2 Icon_minitimeOns 31 Mar 2010, 01:01

Yuuki kiggede undrende på jake og rystede så på hovedet i det hun uglede blidt hans hår og rejste sig hurtigt op og tog sig lidt til vingen. Hun kiggede på den, den blødte stadig lidt hun bed sig blidt i læben for at holde skriget tilbage og trak vingerne ind i sig selv igen. hun kiggede ned på jake og sagde"Jeg overlever som altid kan du se" hun grinte lidt og strøg sit hår væk fra ansigtet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




training time - Yuuki - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: training time - Yuuki   training time - Yuuki - Page 2 Icon_minitimeOns 31 Mar 2010, 06:00

Jake kiggede på hende med et lidt ligegyldigt smil, han lå stadig på ryggen nede i det bølgene græs der stadig svajede i takt med vinden, han lukkede øjnene og skærpede sine øre så han kunne høre vinden, selvom han ikke kunne se noget kunne han stadig opfange alt omkring ham "hgnh!" svarede han anerkendene stadig med øjnene lukkede
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




training time - Yuuki - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: training time - Yuuki   training time - Yuuki - Page 2 Icon_minitimeOns 31 Mar 2010, 07:15

Yuuki kiggede mærkeligt på jake og lagde sig så strækt på jorden igen og sagde"Hmm?? så jake undskyld vis jeg fornærmede dig du er en fantastisk fighter men jeg vil væde med jeg kan blive bedre end dig" hun blinkede og grinte lidt i det hun kiggede mod himlen og nød stilheden i noget tid og sagde"Jeg helt udmattede og har ondt i halsen jeg tror jeg tager hjem af jake" hun rejste sig op og så på jake der stadig lå ned
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




training time - Yuuki - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: training time - Yuuki   training time - Yuuki - Page 2 Icon_minitimeOns 31 Mar 2010, 08:41

Jake grinte lidt af hendes ord, han var ret så sikker på at hun aldrig ville blive stærkere end ham, det han lige havde været op imod var skræmmende for en engel men ikke noget han ville afslå at kæmpe imod igen og vinde, ja hun havde smarte ord men de kunne ikke skræmme ham "Du kan træne så meget du vil" sagde han så og kiggede op på Yuuki "men du vil andrig nå mit level" smilte han på en gang håndeligt og drillende til hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




training time - Yuuki - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: training time - Yuuki   training time - Yuuki - Page 2 Icon_minitimeOns 31 Mar 2010, 23:22

Yuuki kiggede på jake og grinte lidt sødt i det hun blidt prikkede ham på næsen og blinkede i det hun viftede fingeren fra side til side og sagde"Nej måske ikke men jeg stadig den stærkeste engel du har været i mod i nu vil jeg væde med og dette skete kun en gang jeg vil aldrig bruge den igen" hun smilede sødt og begyndte stille at gå og sagde"Men ses Jake en anden dag og Pas nu på dig selv Fighter" hun blinkede og vinkede stille i det hun gik

//Out ^^//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





training time - Yuuki - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: training time - Yuuki   training time - Yuuki - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
training time - Yuuki
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: La Sunisha :: Den lykkelige eng-
Gå til: