Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Walking in the Midnight Light

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Walking in the Midnight Light Empty
IndlægEmne: Walking in the Midnight Light   Walking in the Midnight Light Icon_minitimeOns 31 Mar 2010, 01:13

Tid :: Midnat
Sted :: dybt inde i skovens kræt
Vejr :: Lunt men med en Kølig brise og månen står højt på himlen og skinder.
Dato :: irl
Omgivelser :: Kun blæsten at høre og Yuuki der går rundt og nyder
stilheden og trykheden
Race :: Yuuki Er Engel(Ikke accepteret i nu)




Yuuki gik for sig selv hen til Werclare´s mørkeste skov efter som hun boede i byen syntes hun os det var retfærdigt nok at tjekke alle dens steder mest spookiest og mest flotteste steder ud, som sagt var hun jo os opryder i selveste byens club, men hun havde ligegodt aldrig været igennem skoven før men havde hørt at mange der havde været på clubben havde snakket om mærkelige lyde de hørte der fra eller havde set dyr der ikke lignede dyr, og selvfølgelig var yuuki altid så nysgerrig så det skulle tjekkes ud, Hun kiggede nysgerrigt rundt, og var som altid iført sine shorts og top med sin lange hvide jakke, hendes hår var langt og gyldenbrun og hendes øjne var lyse blå som klar is og skar igennem en vær sjæl.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Walking in the Midnight Light Empty
IndlægEmne: Sv: Walking in the Midnight Light   Walking in the Midnight Light Icon_minitimeOns 31 Mar 2010, 01:23

Man kunne høre en masse lyde i skoven, det lød virkeligt uhyggeligt og det var ikke ligefrem et sted man skulle gå ind hvis man ikke kunne klare det. et stykke inde i skoven kunne man se et skær af rødeøjne, man kunne også se nået røg fra en smøg som lå i en mundvig på nogle flotte læber. man kunne næsten ikke se andet end det lysehår, da han havde et par sorte bukser på og en mørkeblå t-shirt. han havde sine hænder nede i lommerne og lukkede stille sine øjne i, han smilte lidt over alle de lyde der var omkring ham. han gad dog ikke blive bange for det eller nået, han åbnede dog sine øjne lidt efter og så sig omkring og kunne svagt lugte Engleduften
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Walking in the Midnight Light Empty
IndlægEmne: Sv: Walking in the Midnight Light   Walking in the Midnight Light Icon_minitimeOns 31 Mar 2010, 01:27

Yuuki havde været i kamp dagen før hun tog ud til skoven så hun havde stadig et lille næsten åbent sår hen af halsen, som jake havde lavet på hende med en kniv for at få hendes evne frem og nu havde hun endelig fundet ud af den og ville aldrig bruge den igen, hun kiggede stille rundt og bed sig blidt i de fyldige lyse læber og kiggede mod det sted Morgan var, Hun roede sig stille i håret og sagde"Hallo?? er der nogen" hun gik i mod morgan efter som hun fornemmede hun ikke var alene mere, hun havde en tynd forbinding om halsen der tydlig kunne ses. Hun kiggede lidt rundt og fik en mærkelig følse inden i og tænkte*Sku jeg ha afsløret at jeg var her?? .... hva nu vis det er en... en vampyr!?? *
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Walking in the Midnight Light Empty
IndlægEmne: Sv: Walking in the Midnight Light   Walking in the Midnight Light Icon_minitimeOns 31 Mar 2010, 01:42

Morgan blev siddende selv om han tydeligt kunne dufte lidt blod, han vende sit ansigt mod hende så hans mørkerøde øjne på en måde lyste op i mørket "godaften" sagde han som om han kom fra en anden tid, han tog sin ene hånd op af lommen og tog sin smøg ud "burde engler ikke holde sig væk fra sådan nogle steder ?" spurgte han om mens der kom et stort smil på hans læber, da han elskede at gøre andre bange for ham. han lag langsomt sin smøg ind i munden igen, og tog et sug af den
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Walking in the Midnight Light Empty
IndlægEmne: Sv: Walking in the Midnight Light   Walking in the Midnight Light Icon_minitimeOns 31 Mar 2010, 01:45

Yuuki kiggede på Morgan men følte sig ikke bange, men mere facineret af ham og nysgerrig. hun smilede sødt og sagde"måske, men jeg ikke som alle de andre engle" hun kiggede lidt ned og tænkte*nemlig fordi jeg så dum altid at rode mig ud i problemer og komme til skade* hun tog sig blidt til halsen og kiggede hen på morgan og sagde stille"Nåårh ja forresten godaften til dig os??" hun fik et lille smil frem på læberne og strøg håret væk fra ansigtet så det flagrede op i luften og landede blidt ned på hendes ryg, uden at gi lyd fra sig
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Walking in the Midnight Light Empty
IndlægEmne: Sv: Walking in the Midnight Light   Walking in the Midnight Light Icon_minitimeOns 31 Mar 2010, 01:48

Morgan lod sig falde elegant ned på jorden, han gik hen til hende og så ned på hende og hævede det ene øjebryn "de er ikke dus med mig" sagde han og lag sin hånd ned i lommen igen, og gav et lille grin fra sig og tog en dyb inden af hendes hår "nam nam" sagde han drillende og kastede sin smøg væk og strøg nogle fingere over hendes sår og grinte lidt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Walking in the Midnight Light Empty
IndlægEmne: Sv: Walking in the Midnight Light   Walking in the Midnight Light Icon_minitimeOns 31 Mar 2010, 01:52

Yuuki kiggede på Morgan og kunne nu se at han var utrolig højre og meget mere voksen end hun havde regnet med. hun stod der lidt og så på ham med store øjne og gik lidt bagud da han kom tættere på. hun stivnede da hans hænder kom nær hende men sagde stille" Nej" hun kiggede på ham og stod helt op af træ nu og mærkede hans finger over hendes ømme lange flænge i halsen og sagde"Jeg ... du.. du skal ikke prøve på noget jeg nemlig farlig" hun kiggede lidt ned lettere nervøs
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Walking in the Midnight Light Empty
IndlægEmne: Sv: Walking in the Midnight Light   Walking in the Midnight Light Icon_minitimeOns 31 Mar 2010, 13:17

Morgan så på hende og kunne godt se at hun ikke var glad for at han var så tæt på hende, han hævede det ene øjebryn og rystede på hovedet "du er en engel" sagde han og grinte lidt af hende, han gik stille helt tæt på hende og havde tænkt sig at hygge med hende. men hvordan viste han ikke endnu, dog tænkte han ikke så meget på Elisa selv om hun var inde i hans tanker et sted "jeg syntes jo bare du er smuk" sagde han og lod sine fingere glide op på hendes kæbe, han så ned på hende og elskede sin højde så meget "må jeg kysse dig ?" spurgte han stille om og fugtede sine læber og ville alligevel gøre det han ville
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Walking in the Midnight Light Empty
IndlægEmne: Sv: Walking in the Midnight Light   Walking in the Midnight Light Icon_minitimeOns 31 Mar 2010, 23:27

Yuuki stivnede lidt inden i og kiggede på morgan med store øjne, han stod så.. så tæt på så langt op af hende og rørte hende. hun var aldrig blevet rørt sådan ved. hun kiggede på Morgan og sagde stille og uskyldigt" ja jeg er en engel og" hun fangede hans blik med de Gennem boerende Blå krystal agtig øjne, og man kunne se en let rød nuance over hendes næsten hvide kinder, Hun så på Morgan og prøvede at komme væk men hun kunne ikke presse sig mere ind, hun var helt fanget hun stivnede inden i da han spurgte om han måtte kysse hende og hans finger gled over hendes kæbe, hun kunne ikke få et ord frem, hun tænkte*Hvad skal.... hvad skal jeg dog sige gør... hjælp.....* hun kiggede på morgan lidt fortryllet af ham men gik hurtigt ned i knæ og under hans arme og rejste sig op ved hans side og gik lidt bagud og sagde"Ej det tror jeg ikke er en så god ide du gør... ikke fordi jeg har nogen eller ser nogen men jeg.... jeg du vampyr og sådan og jeg" hun kunne ikke sige noget ovenligt bare gå lidt bagud, I mens hun stille fugtede sine læber og kiggede på Morgan
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Walking in the Midnight Light Empty
IndlægEmne: Sv: Walking in the Midnight Light   Walking in the Midnight Light Icon_minitimeTors 01 Apr 2010, 22:45

Morgan grinte lidt af hende og så bare efter hende, han tog hurtigt fat i hende og lag sin anden hånd på hendes kind og kyssede hende blidt på munden. han slap det lidt efter og kunne ikke lade være med at smile "du er sød" sagde han og gav slip på hende og gik over og satte sig i det samme træ
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Walking in the Midnight Light Empty
IndlægEmne: Sv: Walking in the Midnight Light   Walking in the Midnight Light Icon_minitimeTors 01 Apr 2010, 22:52

Yuuki kiggede sig over skuldren og skrig da hun mærket hans hånd om hendes håndled og kunne intet gør end at lade den stærke vampyr trække hende hen til ham. hun kiggede på ham og sagde stille"Hvad.... hvad vil du" hun så på ham og rødmede meget da hun så han nærmede sig hende og prøvede at vende hovedet men kunne ikke. hun kunne mærke de kolde men blide læber nærmest stjæle kysset fra hende, hun så på ham og stod der ligesom om hun havde mistet alt luft og sagde "Hvad.... hvorfor gjorde du det!??" hun stod helt stille som om hun var limet til jordens punkt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Walking in the Midnight Light Empty
IndlægEmne: Sv: Walking in the Midnight Light   Walking in the Midnight Light Icon_minitimeLør 03 Apr 2010, 23:46

Morgan lukkede sine øjne i og lod sin tungespids glide hen over sine læber, han træk bare let på skulderne "fordi jeg havde lyst" sagde han bare og åbnede sine øjne og vende sit blik mod hende, der var et charmerende smil på hans læber "vil du da havde et til ?" spurgte han om og hævede det ene øjebryn og sad bare helt stille og kunne ikke lade være med at give et lille grin fra sig
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Walking in the Midnight Light Empty
IndlægEmne: Sv: Walking in the Midnight Light   Walking in the Midnight Light Icon_minitimeSøn 04 Apr 2010, 02:34

Yuuki kiggede lidt på morgan men kom så til sit modig jeg og vendte ham ryggen i det hendes hår flagrede med hende og hun så på ham med et smukt elegant smil og sagde"ha som om jeg vil ha et kys fra dig og du har bare ikke at gør det igen ellers kommer du til at fortryde det!" hun kiggede lidt væk og sagde"desuden har jeg ikke tænkt mig at lege med på dine barne lege" hun slikkede sig erotisk om læberne for at fugte dem og lod sig stille læne op af et træ og strøg med en elegant håndbevægelse en lille hårlok til siden
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Walking in the Midnight Light Empty
IndlægEmne: Sv: Walking in the Midnight Light   Walking in the Midnight Light Icon_minitimeMan 05 Apr 2010, 01:18

Morgan kunne ikke lade være med at smile over det hun sagde, han hoppede ned fra træet og gik hen til hende "lille skat jeg fortryder intet" sagde han og bøjede sig lidt ned og kyssede hende blidt på munden igen, han satte sine hænder på træet ved hendes hoved og smilte imens
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Walking in the Midnight Light Empty
IndlægEmne: Sv: Walking in the Midnight Light   Walking in the Midnight Light Icon_minitimeMan 05 Apr 2010, 05:49

Yuuki så på Morgan og skulle til at flytte sig men nået det ikke før hans læber var mod hendes igen. hun kiggede på ham helt chokeret men stak ham så en lussing der gav genlyd, Hun tog sig til munden og var helt chokeret igen men over at hun havd gjordt det. Hun så stille på morgan og sagde"Ej! undskyld er du okay" hun lod blidt sin hånd stryge mod den kind hun havde slået og så det røde mærke på den blege hud
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Walking in the Midnight Light Empty
IndlægEmne: Sv: Walking in the Midnight Light   Walking in the Midnight Light Icon_minitimeMan 05 Apr 2010, 08:50

Morgan kom til at bide sig selv i kinden inde i munden, han åbnede stille sine øjne da smagen af blod var inde i hans mund "du skal passe på med hvad du laver.. det kan godt være jeg er sød nu.. men det skal du ikke regne med at jeg forbliver" sagde han selv om han elskede smerte, han lod hende bare røre sin kind og vende sit blik mod hende igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Walking in the Midnight Light Empty
IndlægEmne: Sv: Walking in the Midnight Light   Walking in the Midnight Light Icon_minitimeMan 05 Apr 2010, 08:54

Yuuki så på morgan men sagde med en lidt hård stemme"Jeg frygter dig ikke vis det er det du tror og jeg undskylder meget det bare jeg..... jeg aldrig blevet kysset før og så kommer du her og .... ja kysser mig det godtager jeg ikke" hun kiggede lidt strængt på ham men strøg ham over kinden og sagde"Men undskyld jeg slog dig det var ikke mening jeg.... jeg handlede vel bare uden at tænke" hun kiggede ldit ned mens hendes hånd stadig hvilede på hans kind
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Walking in the Midnight Light Empty
IndlægEmne: Sv: Walking in the Midnight Light   Walking in the Midnight Light Icon_minitimeMan 05 Apr 2010, 09:00

Morgan grinte lidt af hende og lag sin hånd på hendes hals, og skubbede hende så meget op af træet som hun kunne komme. han vende sit blik om og spyttede nået blod ud af sin mund "ikke smart at slå en vampyr med disse tænder" sagde han og vende sit blik mod hende, og trykkede sine læber mod hendes igen i et ømt kys
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Walking in the Midnight Light Empty
IndlægEmne: Sv: Walking in the Midnight Light   Walking in the Midnight Light Icon_minitimeMan 05 Apr 2010, 09:02

Yuuki så på Morgan og sagde"heeeeey Argh!! slip jeg..... jeg!" hun rødmede meget og kunne ikke få et ord frem da hans læber kom nær hende igen eller han sagde at hun gjorde dumt i at slå en vampyr.. hun rødmede meget og prøvede at skubbe ham væk men han var alt for stærk og hun var alt for flov til at tag sig sammen og bruge sine krafter til det. Hun lukkede øjnene og prøvede at komme fri uden held igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Walking in the Midnight Light Empty
IndlægEmne: Sv: Walking in the Midnight Light   Walking in the Midnight Light Icon_minitimeMan 05 Apr 2010, 09:10

Morgan smilte lidt af hende og blev ved med at kysse hende, han tog blidt fat i hendes ene håndled med sin anden hånd. og lod den glide op under hans trøje, han kunne godt lide at hun kæmpede sådan imod. det fik ham bare til at få mere lyst til at drille hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Walking in the Midnight Light Empty
IndlægEmne: Sv: Walking in the Midnight Light   Walking in the Midnight Light Icon_minitimeMan 05 Apr 2010, 09:17

Yuuki prøvede at tag sin arm til sig men var ikke stærk nok . hun åbnede øjnene og kiggede på Morgan i det hun kunne mærke hans veltrænede muskler og over rødmede i ansigtet og hendes blod pumpede hurtigere ved den næsten seksuelle situation i det hun fik ham skubbet væk og løb hurtigt forbi ham og sagde"Det får du ikke lov til igen" hun stoppede op og kiggede mod den næsten veltende Morgan
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Walking in the Midnight Light Empty
IndlægEmne: Sv: Walking in the Midnight Light   Walking in the Midnight Light Icon_minitimeMan 05 Apr 2010, 09:24

Morgan gav et grin fra sig af hende "du er smuk når du er rød i hovedet" sagde han og lod sin tungespids glide hen over sine læber, han satte sig ordenligt op og lag sine arme på sine knæ "jeg kunne jo også bare bide dig.. men nu ville jeg lige være sød" sagde han og hævede det ene øjebryn af hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Walking in the Midnight Light Empty
IndlægEmne: Sv: Walking in the Midnight Light   Walking in the Midnight Light Icon_minitimeMan 05 Apr 2010, 09:28

Yuuki stivende lidt over det med at han bare kunne bide hende men hun bed sig blidt i læben og rødmede yderligere og så væk fra ham uskyldigt som en lille skole pige og sagde"det.... det slut med at kysse mig mere okay og rør eller jeg mener få mig til at rør dig ... sådan nogen steder jeg ikke vand til det og prøver du at bide mig sååå.... så bruger jeg min evne på dig! og det skal du ikke ønske dig" hun rødmede meget og hun kunne ikke bruge sin evne bare sådan den skulle selv komme desværre
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Walking in the Midnight Light Empty
IndlægEmne: Sv: Walking in the Midnight Light   Walking in the Midnight Light Icon_minitimeMan 05 Apr 2010, 09:34

Morgan smilte lidt af hende og rejste sig op, han gik hen og begynde at tage hendes jakke af "hvad er din evne da ?" spurgte han om og hævede det ene øjebryn af hende, han bøjede sig ned og begynde at kysse hende vådt på kæben og var ligeglad med om hun sagde nej eller ikke
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Walking in the Midnight Light Empty
IndlægEmne: Sv: Walking in the Midnight Light   Walking in the Midnight Light Icon_minitimeMan 05 Apr 2010, 09:43

Yuuki prøvede at tag jakken op igen men kunne ikke og kiggede på ham og rødmede i det hun sagde stille"det .... det vil du ikke vide fordi den er kun blevet set a to engler før mig og min olde mor den gang som nu er død men stadig den er farlig og jeg kan ikke.... jeg kan ikke styre den og stop så" hun skubbede ham hårdt væk... noget af hendes evne indebar styrke... Hun kiggede på morgan helt flovt og rødmede og lignede en uskyldig skolepige
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Walking in the Midnight Light Empty
IndlægEmne: Sv: Walking in the Midnight Light   Walking in the Midnight Light Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Walking in the Midnight Light
Tilbage til toppen 
Side 1 af 3Gå til side : 1, 2, 3  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Den triste skov-
Gå til: