Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Skovens kulde..

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Skovens kulde.. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Skovens kulde..   Skovens kulde.. - Page 2 Icon_minitimeFre 16 Okt 2009, 03:36

Han bukkede med et smil, "det ser ud til damen er mobset" sagde han og kiggede op på hende imens han bukkede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Skovens kulde..   Skovens kulde.. - Page 2 Icon_minitimeFre 16 Okt 2009, 03:41

"Oh Dear God!", råbte hun, "Det rager seriøst ikke dig!, and beside, du kan være ligeglad!".
Hun stirrede stift på ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Skovens kulde..   Skovens kulde.. - Page 2 Icon_minitimeFre 16 Okt 2009, 03:44

Han kunne ikke lagde være med at grine over hende hun morede ham, men gjorder alle engle ikke det.

//Skal logge kommer du ikke på i aften//
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Skovens kulde..   Skovens kulde.. - Page 2 Icon_minitimeFre 16 Okt 2009, 03:49

Evelyn blev forvirret over hans pludselige ansigst-udtryks-skift, "Hvad griner du af?!", råbte hun, "Synes du det er sjovt?!".
Hun var pisse-sur, over hans flabethed!

// Joda, jeg kommer i aften xD //
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Skovens kulde..   Skovens kulde.. - Page 2 Icon_minitimeFre 16 Okt 2009, 04:58

Han Grinte stadig men smilede så bare i stedet "Jeg syns ikke det er sjovt men du er" hans øjne lyste af ivrighed han hviste bare olle hvornår de skulle være.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Skovens kulde..   Skovens kulde.. - Page 2 Icon_minitimeFre 16 Okt 2009, 05:19

//olle?//

"Hvorfor er jeg så sjov?.. Hvad er det du vil?.. Kom nu!, Få det nu bare overstået..", sagde hun opgivende..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Skovens kulde..   Skovens kulde.. - Page 2 Icon_minitimeFre 16 Okt 2009, 05:21

Han grinte, "hvad er det du vil havde mig til at overstå" sagde han og ventede ivrigt på sit svar.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Skovens kulde..   Skovens kulde.. - Page 2 Icon_minitimeFre 16 Okt 2009, 05:26

"Din leg", sagde hun dystert, og forsøgte nu at kigge ham i øjnene, for at se om hun kunne gennemskue ham..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Skovens kulde..   Skovens kulde.. - Page 2 Icon_minitimeFre 16 Okt 2009, 05:29

Han grinte lidt, "og hvorfor skulle jeg blive færtig når den allerede er igang"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Skovens kulde..   Skovens kulde.. - Page 2 Icon_minitimeFre 16 Okt 2009, 05:33

"Sådan vi kan få en ende på det hele..", sagde hun fortabt, "Helt ærligt jeg gider ikke det her.. jeg orker det ikke.. Går det nu bare færdig og få det overstået..". Hun var lige ved at græde.. *Hvorfor tog jeg også ned på den her skrækkelige, klamme jord?!.. jeg skulle være blevet i himmelen!*, tænkte hun.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Skovens kulde..   Skovens kulde.. - Page 2 Icon_minitimeFre 16 Okt 2009, 05:34

Han grinte bare imens han så på hende.
"Så hvem var du" sagde han igen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Skovens kulde..   Skovens kulde.. - Page 2 Icon_minitimeFre 16 Okt 2009, 05:36

"Evelyn..", svarede hun opgivende, forladt og fortabt. Hun orkede ikke mere, og ville lade uhyret gøre hvad han ville..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Skovens kulde..   Skovens kulde.. - Page 2 Icon_minitimeFre 16 Okt 2009, 05:37

Han nikkede, hvorefter han vendte sig om og begyndte at gå hvorefter han pluselig forsvandt ind i mørket.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Skovens kulde..   Skovens kulde.. - Page 2 Icon_minitimeFre 16 Okt 2009, 05:42

Evelyn kiggede forfærdet og overrasket efter ham..
"Hvad? Så nu går du bare?!", råbte hun efter ham .. Hun var ikke sikker på at det var særlig smart, men hun forstod ingenting.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Skovens kulde..   Skovens kulde.. - Page 2 Icon_minitimeFre 16 Okt 2009, 05:46

Han dukkede pluselig op bag hende og tog en bryderbrag om hendes liv og gjorder sådan at hun ikke hun flytte sine ben, "Tror du det ville være så let at slippe for mig" hviskede han i hendes øre.
Hvorefter han slikkede på hendes hals.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Skovens kulde..   Skovens kulde.. - Page 2 Icon_minitimeFre 16 Okt 2009, 05:47

Evelyn udgjorde et hvin, og prøvede forgæves at flygte.
"Slip mig!", råbte hun.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Skovens kulde..   Skovens kulde.. - Page 2 Icon_minitimeFre 16 Okt 2009, 05:50

"Hvorfor" sagde han og blev bare mere intresseret jo mere hun kæmpede.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Skovens kulde..   Skovens kulde.. - Page 2 Icon_minitimeFre 16 Okt 2009, 06:02

Hun kiggede spørgende på ham.. Hvorfor skulle han slippe hende? Hun havde jo alligevel ikke nogen venner, og kom forhåbenlig tilbage til himmelen.. Men alligevel havde hun ikke regnet med at få det spørgsmål, og sagde derfor; "jamen... eh.. fordi..eh.. Slip mig nu bare!", det sidste sagde hun hårdt og målbevidst.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Skovens kulde..   Skovens kulde.. - Page 2 Icon_minitimeFre 16 Okt 2009, 06:04

Han åbnede sin mund hvorefter han rissede et langt finr sår i hendes lille hals.
HVorefter han smagte på hendes blod.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Skovens kulde..   Skovens kulde.. - Page 2 Icon_minitimeFre 16 Okt 2009, 06:07

Evelyn skreg af smerte!
"Lad nu være.. jeg ber dig.. I det mindste gør det hurtigt..".
Evelyn var helt fortabt, der var intet her i verden der kunne redde hende nu.
Intet andet end et mirakel.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Skovens kulde..   Skovens kulde.. - Page 2 Icon_minitimeFre 16 Okt 2009, 06:09

Blodet løb ned af hendes hals og han slikkede det blidt af, "Hvorfor skulle jeg slippe dig nu hvor du selv har bedt så meget om det" han duftede til hendes hår derefter.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Skovens kulde..   Skovens kulde.. - Page 2 Icon_minitimeFre 16 Okt 2009, 06:13

Det gøs igennem hendes krop, da hans tunge - igen - rørte hendes hals.
Evelyn var på randen til at græde.. "Hjææææææææææælp!", råbte hun, forgæves..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Skovens kulde..   Skovens kulde.. - Page 2 Icon_minitimeFre 16 Okt 2009, 06:15

Han lod hende skrige færtig hvorefter han svang tænderne ind i hendes hals, og sugede til.
Han mærkede den søde smag komme ind i hans mund og gjorder hans krop mere stærk og mere fysisk hurtig.
Han havde suget nogen tid og hviste at hun nu var på randen til at besvime.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Skovens kulde..   Skovens kulde.. - Page 2 Icon_minitimeFre 16 Okt 2009, 06:16

Hun vred sig af smerte, da de skarpe hugtænder gik ind i hendes skrøbelige engle-hud, men lidt efter lidt blev hun svagere og svagere, og det hele blev tåget for hende..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Skovens kulde..   Skovens kulde.. - Page 2 Icon_minitimeFre 16 Okt 2009, 06:25

Han kunne mørke at hun var ved at midste nok blod til at dø så han smed hende fra sig, *Så kan jeg altid hente mere* tænkte han imens han så på den halv tømte engle pige.
Nogen af blodet løb ned af hagen eller rettere hans hage var fyldt med blod så han lod en finger køre over den nogen gange hvorefter han slikkede det af fingerende.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Skovens kulde..   Skovens kulde.. - Page 2 Icon_minitime

Skovens kulde..
Tilbage til toppen 
Side 2 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» vinterens kulde (zack)
» Dejlig kulde//Jordan.