Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 5måneder efter Dean's død

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




5måneder efter Dean's død - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: 5måneder efter Dean's død   5måneder efter Dean's død - Page 2 Icon_minitimeLør 24 Apr 2010, 01:03

Dean så stille op på ham og sukkede dybt.. ahn stoppede sin sang og kiggede med halv røde øjne på ham. "Da jeg døde eller havd jeg nu gjor vilel alt blive nemt for dig.. du skulle bare havde noget tid.. ja.. måske ville det være bedst for dig at få en anden. hvad hedder han Eolith eller måske Eno" dean trak på skulderne. "Så kunne du blive glad.. få en du kan dø me.. uden fåmange op og nedture.. " Han sukkede og kiggede rundt og bed sig svagt i læben men rejste sig så op og hev i et meget utydeligt håndtag i vægen og kom ind i en sort lejlighed.. han gik idn og gik ehn og tændte noget lys og sukkede imens kiggede han rundt.. *Gammle ven*> tænkte han da Deans ven egede den her lejlighed.. men han var død nu ..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




5måneder efter Dean's død - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: 5måneder efter Dean's død   5måneder efter Dean's død - Page 2 Icon_minitimeLør 24 Apr 2010, 01:16

Andy rystede på hovedet af hvad han sagde "jeg kan ikke være sammen med nogen jeg ikke elsker.. ville aldrig kunne klare at komme sammen med Angel, han er ikke dig" sagde han stille og gik bare efter ham, han tog hurtigt fat i hans trøje og skubbede ham op af væggen "hvis jeg skal dø med nogen så skal det være dig.. skat du er mit hjerte.. tiden uden dig blev ikke lettere, det blev svære.. jeg har haft det svært med at sove, jeg fik Fie til at hente en af dine trøjer på båden bare for at kunne dufte og holde om nået som var dit.... du må ikke sige sådan nået, du har lovet ikke at knuse mit hjerte mere.. jeg kan ikke klare at miste dig igen,, jeg skal nok stoppe med at se Angel, så længe du ikke forlader mig" sagde han og ville ikke give slip på ham, han trykkede sig ind mod ham og viste at Dean kunne få ham væk på ingentid. men det var han ligeglad med, han ville bare være sammen med ham "jeg var sikker på at alt skulle blive bedre, men så blev du så mærkelig.. kold.. også blev du taget fra mig... jeg har det stadig som om jeg kan mærke dit blod på mig, og det eneste jeg ønsker er at du elsker mig igen og viser mig at du virkelig er i live... for jeg elsker dig mere end mit eget liv" hviskede han og trykkede sig bare ind til ham og holde godt fast i hans trøje
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




5måneder efter Dean's død - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: 5måneder efter Dean's død   5måneder efter Dean's død - Page 2 Icon_minitimeSøn 25 Apr 2010, 01:29

Dean så roligt på ham og lyttede godt efter på hvad han sagde, han rystede lidt på hovedet af ham. Dean vidste ikke helt hvad han skulle sige. Elskede Andy ham? kneppede han med Eolith. Dean bed sig lidt i læben da han mærkede væggen bag sig. Han sagde ikke noget i noget tid.. han kiggede bare på ham. i Dean's øjne var fyldt med smerte. Han havde og savnede Andy meget. Dean elskede ham stadig, selvom han nok ikke ville indrømme det for sig selv. Dean rystede på hovedet. "Okay okay.. stop.. du elsker mig.. men så skal du stoppe med at se Eolith" dean lod ham gøre havd han ville.. dean lagde bare armene over kors og så ventene på ham ,.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




5måneder efter Dean's død - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: 5måneder efter Dean's død   5måneder efter Dean's død - Page 2 Icon_minitimeSøn 25 Apr 2010, 01:39

Andy så bedende på ham og vende sit blik ned mod sine hænder og begynde at pille ved hans trøje, han nikkede stille og bed sig kort i læben. han slap den lidt efter og så op på hans ansigt igen "ja.. jeg vil gøre alt for dig.... skal nok stoppe med at se ham" sagde han og vende sit blik ned mod hans arme, han tog blidt fat i dem og træk dem fra hinanden. han så stille op på ham igen og lag dem omkring livet på sig selv "jeg elsker jo dig" hviskede han og havde en stor lyst til at kysse ham *kys mig* tænkte han og fugtede kort sine læber
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




5måneder efter Dean's død - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: 5måneder efter Dean's død   5måneder efter Dean's død - Page 2 Icon_minitimeOns 05 Maj 2010, 00:20

Dean så bare roligt på ham, lod ham gøre havd han ville. dean vidste ikke rigtigt havd han han skulle gører.. han ville meget gerne kysse ham. men det var som om det var helt nyt.. at han skulle kysse en dreng. som om det var første gang.. det skulle ske. han kiggede bare på ham. han så kort ned på Andys hænder der ramte hans arme. Dean sank en klumb da han lige pluslig havde armene om ham,. "Tak.. og.. nej ike noget" Dean kunen ikke sige det. han nussede blidt Andy på ryggen og pressede lidt efter sine læber imod hans i et ømt og måske et lidt vildt kys ..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




5måneder efter Dean's død - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: 5måneder efter Dean's død   5måneder efter Dean's død - Page 2 Icon_minitimeOns 05 Maj 2010, 00:29

Andy lag sine hænder på hans kinder og kyssede ham tilbage, han kunne mærke at smerten som han havde haft inde i sig så længe. begynde stille at forsvinde og han begynde at blive hel igen, det var virkelig en fantastisk fornemmelse som han fik inde i sig. der trillede en tåre ned af hans kind og han begynde at nusse hans kinder med sine tommelfingere, og kunne godt lide at blive nusset på ham *hvad? skat* tænkte han da han bestemt ikke havde lyst til at slippe kysset, han følte sig så godt tilpas hos Dean. og han viste at det var der han hørte hjemme
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




5måneder efter Dean's død - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: 5måneder efter Dean's død   5måneder efter Dean's død - Page 2 Icon_minitimeMan 10 Maj 2010, 06:29

Dean lagde hænderne under hans røv og løftede ham op. han gik ehn til sengen og lagde andy ned med sig selv oven på. han kyssede ham vider og skilte hans læber ad med sin tunge. han var langsomt blevet sig selv igen. *Du så skøn!* tænkte han. Dean lod sine hænder glide ind under hans trøje og nussede andys mave muskler og lod sin hånd glide ned og åbnede hans bukser. Dean havde glemt at Andy kunne læse tænker,. og det var kun derfor at Dean havde tænkt det..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




5måneder efter Dean's død - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: 5måneder efter Dean's død   5måneder efter Dean's død - Page 2 Icon_minitimeMan 10 Maj 2010, 06:46

Andy lod sig bare blevet løftet op mens tårene løb ned af hans kinder, han havde virkelig savnet ham og kunne ikke forstå at hans elskede Dean stod foran ham. han var virkelig blevet lykkelig og var bange for det hele bare var en drøm, den bedste drøm som han havde drømt længe. han smilte så svagt som han kunne, selv om hans læber bare helst ville smile stort. han træk hurtigt sin mave ind da han mærkede hans fingere under sin trøje, den særlige kulde fra Dean fik ham til at indse at det ikke kunne være andet end virkelighed *du er også vildt skøn.. og jeg har savnet dig så meget* tænkte han og prøvede at få styr på sine tåre, der bare ville glide ned af hans kinder. det var kun lykkelige tåre der kom ned af hans kinder, han kunne mærke sit hjerte hoppede afsted inde i sig. han tog sine hænder ned og træk hans trøje op, han lod sine fingere stille glide op af hans ryg
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




5måneder efter Dean's død - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: 5måneder efter Dean's død   5måneder efter Dean's død - Page 2 Icon_minitimeMan 10 Maj 2010, 19:32

Dean lagde først mærke til at hans elskede Andy græd. han løftede hurtigt hovedet op og kiggede roligt på ham, "Undskyld!.. det var ikke meningen du skulle græde.. troede godt du ville!" sagde ahn helt choket. han lukkede hurtigt hans bukser og lagde sig ned ved siden af ham,og kiggede roligt ned på ham men stadig undskyldene..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




5måneder efter Dean's død - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: 5måneder efter Dean's død   5måneder efter Dean's død - Page 2 Icon_minitimeMan 10 Maj 2010, 21:28

Andy så efter hans hænder med store øjne, han tørrede hurtigt sine tåre væk og rystede på hovedet "nej! skat" hviskede han og tog hurtigt fat i hans trøje og træk ham hen over sig "jeg vil gerne, jeg græder fordi jeg har sådan savnet dig og er bange for det hele er en drøm" hviskede han og lod sine fingere køre hen over hans kind, han begynde stille at kysse hans læber igen "jeg har min Dean tilbage" hviskede han og der kom et smil frem på hans læbe, og kunne ikke huske hvornår han gik i seng. så han var sikker på at det ikke kunne være en drøm, dog viste han at han ville blive helt knust hvis det var
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




5måneder efter Dean's død - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: 5måneder efter Dean's død   5måneder efter Dean's død - Page 2 Icon_minitimeMan 10 Maj 2010, 21:31

Dean lagde hænderne ved siden af hans hovede og kiggede ned på ham med et svagt smil. han bøjede sig ned og kyssede ham vildt men også vådt på munden. Han slap kort kysset og hev hans trøje af og kyssede Andy ned af halsen og ned på maven han lod tungen lege lidt med i spillet og kom ned til hans buske kant. han åbnede bukserne med munden og kyssede ham op af maven op af halsen til sidst på munden og gjor hurtigt kysset vildt ..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




5måneder efter Dean's død - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: 5måneder efter Dean's død   5måneder efter Dean's død - Page 2 Icon_minitimeMan 10 Maj 2010, 21:41

Andy kyssede ham tilbage og lod ham bare trække trøjen af, han så ned af sig selv når han begynde at kysse ned af hans krop. han kæmpede for ikke at ryste i sin krop, da han virkelig nød det og viste ikke man kunne savne nået så meget. han kyssede ham hurtigt tilbage igen, og træk selv hans trøje af. han lod sine fingere køre ned af hans overkrop, han havde virkelig savnet ham så meget. han blev bare ved med at kysse ham og lod sine fingere glide ned og åbne hans bukser, han kunne ikke lade være med at sine mens han lod sin ene hånd glide ind under hans underbukser og begynde at nusse ham mellem benene
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




5måneder efter Dean's død - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: 5måneder efter Dean's død   5måneder efter Dean's død - Page 2 Icon_minitimeMan 10 Maj 2010, 21:45

Dean nød alt havd Andy gjor. det tændte ham og hans dims blev stiv,. Han lagde sig ned ved siden af ham og hev stille Andy op og ligge på Dean. Han lagde roligt hovedet lidt tuilbage for den nussen var total dejlig. Dean lagde hænderne på Andys lår og tog ham kort på lårene men nussede så hans lår og lod hænderne kører ind på hans inderlår ..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




5måneder efter Dean's død - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: 5måneder efter Dean's død   5måneder efter Dean's død - Page 2 Icon_minitimeMan 10 Maj 2010, 21:58

Andy smilte stort og bøjede sig ned og begynde at kysse ham i halsen, han nussede ham dog videre mellem benene. han nød meget at blive nusset på lårene, han begynde let at kysse ham på alle hans ar på overkroppen. mens hans lod sine fingere trække hans bukser lidt ned, og tog hans dims i sin ene hånd. han lod sin hånd glide op og ned af den i et kort stykke tid, han lod sin tunge slikke hen over den inden han tog den ind i munden og begynde at give ham blowjob
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




5måneder efter Dean's død - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: 5måneder efter Dean's død   5måneder efter Dean's død - Page 2 Icon_minitimeMan 17 Maj 2010, 06:04

Dean stønnede højt, han nød det meget. Efter deans lille dø elelr havd man kan kalde det, har sex gjor ham helt vild. hantænker næsten ikek på andet. han nussede ham vider på lårene men lod så hænderne kører op i Andys hår og smilede han kørte den ene hånd igennem hans hår og den anden nussede ahm ned af halsen og op af halsen igen..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




5måneder efter Dean's død - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: 5måneder efter Dean's død   5måneder efter Dean's død - Page 2 Icon_minitimeMan 17 Maj 2010, 06:08

Andy havde virkelig savnet at høre hans støn, det var som musik i hans ører. han nød hans kolde fingere på sig og så bare kærlig på ham imens, hans tåre var stoppet med at komme ud og han følte sig hel igen. og det var han virkelig glad for, han lod sine ene hånd glide hen og nussede ham på alle hans ar. mens han ikke fjernede sit blik fra ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




5måneder efter Dean's død - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: 5måneder efter Dean's død   5måneder efter Dean's død - Page 2 Icon_minitimeMan 17 Maj 2010, 06:24

Dean stoppede stille med at stønne og kiggede stille på Andy, ahn nød hans nuseen og nød bare at mærke en hos ham. Dean kunne ikke helt huske Andy endnu, men det var så tæt på at han kunne huske ham helt indefra og hele vejen ud. ahn bed sig lidt i læben men slap den med et smil .
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




5måneder efter Dean's død - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: 5måneder efter Dean's død   5måneder efter Dean's død - Page 2 Icon_minitimeMan 17 Maj 2010, 06:29

Andy tog fat i den og slikkede op af den, inden han så over på ham "hvor har jeg bare savnet dig Dean.. min Dean" hviskede han og lag sine hænder let på hans brystkasse, mens han træk sit ene ben over til den anden side. han så ned på ham med et smil, han tog en dyb indånding og træk ham op i sig. smerten var større end han huskede den, men han havde jo heller ikke fået nået op i sig i over 5 måneder. han pustede alt luft ud af sig sammen med et støn, han lukkede sine øjne kort i inden han så over på ham. han begynde stille at bevæge sig og kunne virkelig godt lide den fornemmelse som han havde savnet så meget "jeg elsker dig så meget" hviskede han og så ned på ham imens, han bøjede sig stille ned og begynde at kysse hans læber
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





5måneder efter Dean's død - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: 5måneder efter Dean's død   5måneder efter Dean's død - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
5måneder efter Dean's død
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: The Reggie club-
Gå til: