|
| Bloody Riot | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Bloody Riot Tirs 06 Apr 2010, 17:06 | |
| Zack trak bare jakken af, indenunder havde han specialt designet udstyr, ting som f.eks halsbeskyttere skulderbeskyttere og armbeskyttere og andre ting, der gjorde at vampyren ikke kunne komme til at bide ham ordenligt, og ud over det havde han en masse knive fastspændt, som kun han kunne få fri, for det gjalt om at trække dem rigtigt, for ellers blev de siddende, han trak et par miniflasker vievand fra hans bukselommer, selvom de var små, var de store nok til at dræbe hende, og han havde skam flere. Det eneste hun havde fundet i hans jakke havde været småknive og en træpæl og en lillebitte pistol, som så ret miniature ud, man kunne lige akkurat få fingeren ind og fyre den af, men dens magasin havde været på 3 skud. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Bloody Riot Ons 07 Apr 2010, 07:39 | |
| Eliza kiggede lidt skrækslagen på ham men smilede i det hun stod bagved ham og stille nussede ham i håret og forsvandt så foran ham og så på alt det og sagde"vil du dræbe mig nu??" hun så på ham med uskyldige øjne og dog ikke så uskyldige i mens hun stille hoppede på i et træ og kiggede mod ham hvori hun fik det beskyttende hud lag over sig og nu kunne kun vievand trænge igennem, Hun så på ham med de kolde sølv øjne og slikkede sig tilfreds om munden i det hun jo havde smagt noget blod fra hans kind, |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Bloody Riot Fre 09 Apr 2010, 17:16 | |
| "Jeg vil ikke gøre dig mere, du skal bare ikke jæge i min jagtzone" sagde han og bakkede væk, han turde godt vende ryggen til hende, men havde altid lært at man ikke skulle vende ryggen til en vampyr, især ikke sådan en her, hun var farlig og smuk, de farligste kombinationer, især vis man som Zack var meget glad for de smukke vampyr damer, hvilket mange af dem nok var glade for, mange vampyrerkvinder havde reddet deres liv pga. Zacks dumhed og forkærlighed for at slæbe vampyrkvinder med i kanen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Bloody Riot Fre 09 Apr 2010, 23:59 | |
| Eliza smilede ondt i det hun stille gik rundt om Zack og så ham i øjnene med sine Klare lyse sølv grå øjne og smilede uskyldigt over de ellers blodige læber, hun strøg ham blidt over brystkassen og så på ham i det hun hvisket blidt i hans øre"okay vis det sådan du vil ha det ... Men en dag skal jeg nok få dig på den ene eller den anden måde smukke" hun blinkede til ham i det hun stille strøg ham over kinden blidt og sendte ham et luft kys og forsvandt foran ham. hun sad oppe i et træ lidt fra ham og havde taget alt hans vievand og hældt ud for at være sikker på han ikke brugte det mod hende. og hun havde let fået fat i det i mens hun havde rørt og smigert ham |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Bloody Riot Lør 10 Apr 2010, 01:22 | |
| Zack bakkede langsomt væk, han havde mærket hun havde taget af hans vievand men smilede og smågrinede lidt, hun havde jo ikke tjekket i munden hvor han havde gemt en lille ampel med lidt vievand i, Zack smilede til hende og vinkede farvel, hvorefter han gik.
//Out vist nok xD// |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Bloody Riot | |
| |
| | | | Bloody Riot | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|