Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Hayley har lige spist og ved nu ikke hvad hun skal lave

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Hayley har lige spist og ved nu ikke hvad hun skal lave - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Hayley har lige spist og ved nu ikke hvad hun skal lave   Hayley har lige spist og ved nu ikke hvad hun skal lave - Page 6 Icon_minitimeFre 16 Okt 2009, 05:15

Han smilte, "Ved du hvem der har ført dig i mørket" sagde han og begyndte at smile endnu mere.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hayley har lige spist og ved nu ikke hvad hun skal lave - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Hayley har lige spist og ved nu ikke hvad hun skal lave   Hayley har lige spist og ved nu ikke hvad hun skal lave - Page 6 Icon_minitimeFre 16 Okt 2009, 05:18

Hayley "Jeg ved hvem der bed mig men jeg ved ikke om det er det du mener ?" Hun løftede det ene øjenbryn og kiggede på ham inden hun kiggede ned på sin navle piercing og pillede lidt ved den
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hayley har lige spist og ved nu ikke hvad hun skal lave - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Hayley har lige spist og ved nu ikke hvad hun skal lave   Hayley har lige spist og ved nu ikke hvad hun skal lave - Page 6 Icon_minitimeFre 16 Okt 2009, 05:22

Han rejste sig og satte sig så på hug som et dyr der studerende et andet dyr, "hvem bad dig så"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hayley har lige spist og ved nu ikke hvad hun skal lave - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Hayley har lige spist og ved nu ikke hvad hun skal lave   Hayley har lige spist og ved nu ikke hvad hun skal lave - Page 6 Icon_minitimeFre 16 Okt 2009, 05:27

"Min gamle veninde..Bed mig " hun sætte sig op og kiggede på ham
"Hvorfor spøger du"Hun løftede sin hånd op og kløede sig let i panden og kiggede så på ham igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hayley har lige spist og ved nu ikke hvad hun skal lave - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Hayley har lige spist og ved nu ikke hvad hun skal lave   Hayley har lige spist og ved nu ikke hvad hun skal lave - Page 6 Icon_minitimeFre 16 Okt 2009, 05:31

Han nikkede og smilede så over han ikek sagde ham, han havde fået hende til at ryge, han havde fået hende til at snakke om sin familie og han havde snakekt om satan, så noget af mørket kom også fra ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hayley har lige spist og ved nu ikke hvad hun skal lave - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Hayley har lige spist og ved nu ikke hvad hun skal lave   Hayley har lige spist og ved nu ikke hvad hun skal lave - Page 6 Icon_minitimeFre 16 Okt 2009, 05:33

"Hvorfor smiler du" hun kiggede undernde på ham og kunne ikke forstå hvad han havde gang i
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hayley har lige spist og ved nu ikke hvad hun skal lave - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Hayley har lige spist og ved nu ikke hvad hun skal lave   Hayley har lige spist og ved nu ikke hvad hun skal lave - Page 6 Icon_minitimeFre 16 Okt 2009, 05:36

Han trak på skulderne, "ikke rigtig noget" sagde han bare og var et helt andet sted.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hayley har lige spist og ved nu ikke hvad hun skal lave - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Hayley har lige spist og ved nu ikke hvad hun skal lave   Hayley har lige spist og ved nu ikke hvad hun skal lave - Page 6 Icon_minitimeFre 16 Okt 2009, 05:41

Hun lagde sig ned igen
"Når men hvem var det der vandt idag det var miiiiig" hun smilede og havd armen op i luften igen og sætte sig op og kiggede på ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hayley har lige spist og ved nu ikke hvad hun skal lave - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Hayley har lige spist og ved nu ikke hvad hun skal lave   Hayley har lige spist og ved nu ikke hvad hun skal lave - Page 6 Icon_minitimeFre 16 Okt 2009, 05:43

Han smilte "Hvornår vender du tilbage" sagde han og ville ikke skifte emne det her var det ham kendte allermest til Mørket.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hayley har lige spist og ved nu ikke hvad hun skal lave - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Hayley har lige spist og ved nu ikke hvad hun skal lave   Hayley har lige spist og ved nu ikke hvad hun skal lave - Page 6 Icon_minitimeFre 16 Okt 2009, 05:45

Hayley sukkede og lagde sig ned og stirrede op i himmlen
"Når jeg er færdig med og lide" hun stirrede stadig op i himmlen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hayley har lige spist og ved nu ikke hvad hun skal lave - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Hayley har lige spist og ved nu ikke hvad hun skal lave   Hayley har lige spist og ved nu ikke hvad hun skal lave - Page 6 Icon_minitimeFre 16 Okt 2009, 05:48

Han kiggede på hende, "så det vil sige at du aldrig kommer tilbage, og hvis det er så kan vi aldrig ses igen"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hayley har lige spist og ved nu ikke hvad hun skal lave - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Hayley har lige spist og ved nu ikke hvad hun skal lave   Hayley har lige spist og ved nu ikke hvad hun skal lave - Page 6 Icon_minitimeFre 16 Okt 2009, 05:53

Hayley trak på skulderne
"Jeg kommer tilbage når de er færdig med mig..Altså sidste gang jeg var der nede var jeg der i to dage..Og de sagde næste gang jeg kommer bliver det også i to dage og tager afsted i morgen Donnie"Hun sætte sig op igen og kiggede på ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hayley har lige spist og ved nu ikke hvad hun skal lave - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Hayley har lige spist og ved nu ikke hvad hun skal lave   Hayley har lige spist og ved nu ikke hvad hun skal lave - Page 6 Icon_minitimeFre 16 Okt 2009, 05:55

Han sukkede, "Ja" han havde ikke lyst at uddybe det mere.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hayley har lige spist og ved nu ikke hvad hun skal lave - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Hayley har lige spist og ved nu ikke hvad hun skal lave   Hayley har lige spist og ved nu ikke hvad hun skal lave - Page 6 Icon_minitimeFre 16 Okt 2009, 06:00

"Men sådan er min verden" hun smilede kort og kiggede ned i asken der lå ved siden af hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hayley har lige spist og ved nu ikke hvad hun skal lave - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Hayley har lige spist og ved nu ikke hvad hun skal lave   Hayley har lige spist og ved nu ikke hvad hun skal lave - Page 6 Icon_minitimeFre 16 Okt 2009, 06:02

"Det ved jeg, sådan er din ver´den" sagde han og sukkede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hayley har lige spist og ved nu ikke hvad hun skal lave - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Hayley har lige spist og ved nu ikke hvad hun skal lave   Hayley har lige spist og ved nu ikke hvad hun skal lave - Page 6 Icon_minitimeFre 16 Okt 2009, 06:05

"Ja..Men hvad så har du været der nede for tiden" hun klappede lidti aken og kiggede på Donnie
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hayley har lige spist og ved nu ikke hvad hun skal lave - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Hayley har lige spist og ved nu ikke hvad hun skal lave   Hayley har lige spist og ved nu ikke hvad hun skal lave - Page 6 Icon_minitimeFre 16 Okt 2009, 06:08

Han rystede på hoved, "Jeg lever i det" sagde han og smilte da han blev minded om det han levede i hun ville ikke forstå det men Ribanalon ville eller rettere hun levede selv i det også.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hayley har lige spist og ved nu ikke hvad hun skal lave - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Hayley har lige spist og ved nu ikke hvad hun skal lave   Hayley har lige spist og ved nu ikke hvad hun skal lave - Page 6 Icon_minitimeFre 16 Okt 2009, 06:14

"Lever i det" hayley forstod det ikke men sukkede
"Donnie kan vi ikke lave et heller andet når jeg tænker på det her for jeg det dårligt" hun kiggede på ham og bed sig i læben
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hayley har lige spist og ved nu ikke hvad hun skal lave - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Hayley har lige spist og ved nu ikke hvad hun skal lave   Hayley har lige spist og ved nu ikke hvad hun skal lave - Page 6 Icon_minitimeFre 16 Okt 2009, 06:17

Han nikkede men kiggede så bare væk, det var det eneste han kendte til efter at hans familie blev myrdet.
"Så hvad har du ellers spist her fornylig." sagde han sprøgernde.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hayley har lige spist og ved nu ikke hvad hun skal lave - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Hayley har lige spist og ved nu ikke hvad hun skal lave   Hayley har lige spist og ved nu ikke hvad hun skal lave - Page 6 Icon_minitimeFre 16 Okt 2009, 06:19

"Mennesker..Prøvede et dyr igår nej tak det var ikke lige mig.Hmm ellers var der bare en engel tidliger idag..Hvad med dig" Hun løftede det ene øjenbryn
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hayley har lige spist og ved nu ikke hvad hun skal lave - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Hayley har lige spist og ved nu ikke hvad hun skal lave   Hayley har lige spist og ved nu ikke hvad hun skal lave - Page 6 Icon_minitimeFre 16 Okt 2009, 06:27

"her lidt tidligere i dag" sagde han og nikkede imens han kørte fingerende igemmen det sidste aske som ikek var fløjet væk.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hayley har lige spist og ved nu ikke hvad hun skal lave - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Hayley har lige spist og ved nu ikke hvad hun skal lave   Hayley har lige spist og ved nu ikke hvad hun skal lave - Page 6 Icon_minitimeFre 16 Okt 2009, 06:28

Hayley nikkede og kiggede på hans finger
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hayley har lige spist og ved nu ikke hvad hun skal lave - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Hayley har lige spist og ved nu ikke hvad hun skal lave   Hayley har lige spist og ved nu ikke hvad hun skal lave - Page 6 Icon_minitimeFre 16 Okt 2009, 06:29

Han grinte, "de seneste dage har været anderledes for mig men jeg ved hvorfor" sagde han og sukkede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hayley har lige spist og ved nu ikke hvad hun skal lave - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Hayley har lige spist og ved nu ikke hvad hun skal lave   Hayley har lige spist og ved nu ikke hvad hun skal lave - Page 6 Icon_minitimeFre 16 Okt 2009, 06:32

Hayley kiggede undernde på ham
"Må man spøger om hvorfor" hun bed sig blidt i underlæben og kiggede så på ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hayley har lige spist og ved nu ikke hvad hun skal lave - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Hayley har lige spist og ved nu ikke hvad hun skal lave   Hayley har lige spist og ved nu ikke hvad hun skal lave - Page 6 Icon_minitimeFre 16 Okt 2009, 06:37

Han smilte, "du stadig menneskelig" sagde han.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Hayley har lige spist og ved nu ikke hvad hun skal lave - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Hayley har lige spist og ved nu ikke hvad hun skal lave   Hayley har lige spist og ved nu ikke hvad hun skal lave - Page 6 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Hayley har lige spist og ved nu ikke hvad hun skal lave
Tilbage til toppen 
Side 6 af 9Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste
 Lignende emner
-
» Skal man eller skal man ikke... (Dawn)
» øl skal dø i min mund - Hayley
» skal/skal ikke? - Milo
» Hvad skal man så lave? -Tamara
» Hvad skal man lave? (Ellen-privat)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: Gågaden-
Gå til: