Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Kedelig skoledag -.-' (Zack)

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Kedelig skoledag -.-' (Zack) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kedelig skoledag -.-' (Zack)   Kedelig skoledag -.-' (Zack) - Page 2 Icon_minitimeSøn 11 Apr 2010, 02:55

"Jeg har fri om en time, skal vi mødes ude forandt?" spurgte Zack og kiggede på hans rolex-ur, noget tydede på han havde lidt for mange penge. Hvilket han også havde, men hellere for mange end for lidt, mente Zack, Zack tog sin halskæde på igen og spiste resten af sin pizza og smilede til hende "Jeg vidste ikke du var begyndt at tegne, hvor længe har du tegnet?" spurgte han.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kedelig skoledag -.-' (Zack) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kedelig skoledag -.-' (Zack)   Kedelig skoledag -.-' (Zack) - Page 2 Icon_minitimeSøn 11 Apr 2010, 03:01

Julia smilte svagt og nikkede lidt til det han sagde og så kort på hans ur og bed sig lidt i læben, tanken strejfede hende hvor mange penge han endelig havde, men hun regnede sikkert med at han havde nået sin drøm med at ville blive rig som voksen og det kunne man vist også sige at han var blevet, selvom hun ikke viste hvor mange penge han havde og hun ville heller ikke spørge. "Det kan vi godt" svarede hun kort og så kort på sin sandwish da han spiste sin pizza færdig og hun tog sin halskæde ned i æsken igen og lagde den i tasken imens han hørte hvad han sagde. Julia vendte blikket på sin tegningen og lukkede sin blok da hun ikke gad tegne mere lige nu, " jeg begyndte at tegne da jeg var 8, så det er noget tid siden jeg begyndte" svarede hun og vendte blikket op på ham igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kedelig skoledag -.-' (Zack) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kedelig skoledag -.-' (Zack)   Kedelig skoledag -.-' (Zack) - Page 2 Icon_minitimeSøn 11 Apr 2010, 03:08

"Ja det er lidt siden, vi kunne også smutte nu?, det ringer ind om 10 minutter, de opdager ikke vi er smuttede før vi er væk fra skolens grund?" smilede Zack til hende, han ville gerne se hendes familie, igen, og hilse på dem det var længe siden han havde set dem, jo så derfor var idag en passende lejlighed tænkte han og smilede til hende "vi kunne jo tage hjem til dig måske?".
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kedelig skoledag -.-' (Zack) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kedelig skoledag -.-' (Zack)   Kedelig skoledag -.-' (Zack) - Page 2 Icon_minitimeSøn 11 Apr 2010, 03:14

Julia så lidt overrasket på ham, for hun plejede nemlig ikke at pjække, så derfor var det lidt svært for hende at give et hurtigt. Men hendes mor eller søskende viste jo ikke hvornår hun slap, for hun havde glemt at give sin mor hendes skema. Så derfor kunne hun ikke lade være med at smile lidt til ham og nikkede så derefter kort, " det kan vi godt... men jeg tror ikke min far er hjemme" sagde hun stille og blev lid trist ved tanken over at hendes far næsten aldrig var hjemme, men alligevel smilte hun svagt til ham og tog blokken ned i en taske.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kedelig skoledag -.-' (Zack) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kedelig skoledag -.-' (Zack)   Kedelig skoledag -.-' (Zack) - Page 2 Icon_minitimeSøn 11 Apr 2010, 03:21

"Det er okay, kan du finde ud af at styre en bil?" spurgte Zack og samlede sine ting sammen, og hjalp Julia med at pakke hendes sammen, mens han smilede til hende, det ville være fedt at møde hendes mor igen, og hilse på de forskellige i hendes familie, tænkte Zack.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kedelig skoledag -.-' (Zack) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kedelig skoledag -.-' (Zack)   Kedelig skoledag -.-' (Zack) - Page 2 Icon_minitimeSøn 11 Apr 2010, 03:35

Julia så lidt overrasket på ham, men var glad for at han hjalp hende med at samle hendes ting sammen og hun nikkede også som tak til ham og tog sin taske over det ene skulder. "Hmm.. nej, jeg har ikke taget kørekort endnu" svarede hun og bed sig kort i læben, " hvorfor?" tilføjede hun så hurtigt bagefter og løftede det ene øjenbryn lidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kedelig skoledag -.-' (Zack) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kedelig skoledag -.-' (Zack)   Kedelig skoledag -.-' (Zack) - Page 2 Icon_minitimeSøn 11 Apr 2010, 03:38

"Fordi jeg ikke kender vejen hjem til dig" lo Zack "Men du må gerne køre min bil selvom du ikke har nøgle" smilede Zack og kastede sin nøgle til hende og tog sine ting i hænderne og viste hende ned til hans sorte bil, hvor en hund lå på bagsædet og sov, den så lidt såret ud, hvilket den også var, det var derfor den havde fået lov at komme med i skole.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kedelig skoledag -.-' (Zack) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kedelig skoledag -.-' (Zack)   Kedelig skoledag -.-' (Zack) - Page 2 Icon_minitimeSøn 11 Apr 2010, 03:45

Nu blev Julia endnu mere overrasket og viste ikke hvad hun skulle sige til ham, før han allerede havde kastet sine nøgler til hende, som hun med et held fik grebet i tide, inden de ramte gulvet og hun fulgte hurtigt efter ham og sank en klump da hun så hans bil. Men derefter ragte hun hans nøgler til ham igen og rystede kort på hovedet, " hvis du gerne vil have din bil i et stykke, så skal du ikke lade mig køre den.... du kan bare køre ind til parken, der er en parkeringsplads ved siden af, der kan du bare holde også går vi de sidste meter hjem til mig, for så langt er der ikke fra parken hjem til mig" forklarede hun og skænkede hans bil et kort blik igen.

//Skal lige spise, men kommer igen ^^//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kedelig skoledag -.-' (Zack) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kedelig skoledag -.-' (Zack)   Kedelig skoledag -.-' (Zack) - Page 2 Icon_minitimeSøn 11 Apr 2010, 03:47

"Okay" sagde Zack og låste bilen op og satte sig ind og ventede på hun kom ind og satte sig, hunden på bagsædet var vågnet og stod og snusede op af ruden for at fange hendes duft, hvilket den ikke særligt godt kunne gennem ruden, så den pressede snuden mod ruden hvilket så rigtigt dumt og sjovt ud, Zack begyndte at grine højt af hunden, og det lignede hunden forstod hvad han grinede af, og den lavede nogen sjove lyde som også godt kunne minde om et grin.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kedelig skoledag -.-' (Zack) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kedelig skoledag -.-' (Zack)   Kedelig skoledag -.-' (Zack) - Page 2 Icon_minitimeSøn 11 Apr 2010, 09:28

Julia skænkede hans hund et kort blik, men hun kunne ikke lade være med også at grine lidt over at hunden pressede snuden ind mod ruden og smilte skævt til den. Derefter satte hun sig også ind i bilen, ind ved siden af ham på forsædet og tog selen roligt på og vendte så derefter blikket op på ham igen og smilte lidt, " så.. øhm... har du haft nogle spændende kærester i den tid hvor vi ikke har snakket sammen?" spurgte hun nysgerrigt og sendte ham et blidt smil, man kunne sagtens se hendes nysgerrighed bag hendes smil, selvom hun prøvede at skjule den.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kedelig skoledag -.-' (Zack) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kedelig skoledag -.-' (Zack)   Kedelig skoledag -.-' (Zack) - Page 2 Icon_minitimeSøn 11 Apr 2010, 09:43

"Nææh" mumlede Zack, og kastede en godbid om bagi til hunden, og kørte så hen til parken som de havde talt om, og stod ud "Må hunden komme med?" spurgte Zack.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kedelig skoledag -.-' (Zack) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kedelig skoledag -.-' (Zack)   Kedelig skoledag -.-' (Zack) - Page 2 Icon_minitimeSøn 11 Apr 2010, 20:50

Julia skænede hans hund et kort blik og bed sig lidt i læben imens hun stod ud af bilen og gik om på den anden side til Zack og kløede sig kort i nakken, " altså... det ved jeg ikke, for jeg ved ikke om min mor vil have dyr i huset, for vi har ikke selv nogen" forklarede hun og så på hans hund igen og sukkede svagt, for hun kunne sagtens se at den ikke var helt på toppen og fik lidt dårlig samvittighed over det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kedelig skoledag -.-' (Zack) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kedelig skoledag -.-' (Zack)   Kedelig skoledag -.-' (Zack) - Page 2 Icon_minitimeSøn 11 Apr 2010, 20:54

"Øjeblik" smilede Zack og åbnede bagagerummet og tog en skål med mad og satte ind til hunden og en tom skål, han lukkede bagage rummet igen, den tomme skål var den største, han fyldte den med vand, så hunden ikke manglede og lagde et tæppe om hunden, som frøs selvom det var varmt, "Kan du blive her? kan du det? kan du det?" sagde Zack som om han roste hunden som så ud til at blive helt lalleglad, han kløede den bagi øret og lukkede bildøren og lod sine ting blive liggende i bilen "Skal vi gå derhen af?" spurgte Zack smilende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kedelig skoledag -.-' (Zack) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kedelig skoledag -.-' (Zack)   Kedelig skoledag -.-' (Zack) - Page 2 Icon_minitimeSøn 11 Apr 2010, 21:10

Julia kunne ikke lade være med at smile over hvor meget han endelig holdte af sin hund, men det gav hende bare mere dårlig samvittighed og hun bed sig kort i læben. Men da hun så at han så på hende igen, kunne hun ikke lade være med at smile lidt til ham og nikkede kort, " ja kom denne her vej" svarede hun og begyndte at gå væk fra parkeringspladen, men så sig kort tilbage for at sikre sig at Zack fulgte med. Derefter så hun sig over vejen, da de skulle over på den anden side, fordi der lidt længere henne lå små rækker af huse og det var der de skulle hen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kedelig skoledag -.-' (Zack) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kedelig skoledag -.-' (Zack)   Kedelig skoledag -.-' (Zack) - Page 2 Icon_minitimeSøn 11 Apr 2010, 21:16

Zack fulgte bare med og kiggede ned af sig selv for at se om han var ordenligt klædt, men det regnede han med han var, han havde en sort skjorte på hvor han havde rullet ærmene op til albuerne, og så et par sorte bukser og sine sædvanelige ternede vance, de var sort og hvid ternede, "Tror du mit udseende vil skræmme din mor?" sagde han og kiggede på det han havde på igen, han begyndte at blive spændt på at møde hendes mor igen, og de andre vis de da var hjemme.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kedelig skoledag -.-' (Zack) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kedelig skoledag -.-' (Zack)   Kedelig skoledag -.-' (Zack) - Page 2 Icon_minitimeSøn 11 Apr 2010, 21:29

Julia så på ham og kunne ikke lade være med at grine over det han sagde, hun satte tempoet lidt ned så hun gik ved siden af ham og hun klappede ham lidt på skulderen og rystede så derefter på hovedet. "Nej bare rolig... hun vil sikkert bare blive meget glad for at se dig og det samme med mine søstre selvom Mikala nok ikke kan huske dig, fordi hun var yngre end mig på det tidspunkt" sagde hun og smilte blidt til ham, hun så efter sit hus og bed sig lidt i læben, hun skulle stadig lige vænne sig til at bo her.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kedelig skoledag -.-' (Zack) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kedelig skoledag -.-' (Zack)   Kedelig skoledag -.-' (Zack) - Page 2 Icon_minitimeSøn 11 Apr 2010, 21:40

"Kan du finde rundt?" spurgte Zack og smilede til hende, han vidste godt det kunne være lidt svært i starten, så derfor ville han da gerne hjælpe hende med at finde rundt, og sådan noget, de var jo gode venner, ihvert faldet af hvad Zack mindedes, og han kunne ikke huske de nogensinde rigtigt havde været uvenner, de havde bare været gode venner altid, og lavet de mærkeligste ting sammen såsom at dyppe Zacks hovede i mudder.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kedelig skoledag -.-' (Zack) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kedelig skoledag -.-' (Zack)   Kedelig skoledag -.-' (Zack) - Page 2 Icon_minitimeSøn 11 Apr 2010, 21:48

Julia vendte blikket på ham og nikkede lidt usikkert, men hun kunne bedst lide at klare nogle ting selv. Som lille ville hun ikke have så meget hjælp, i hvertflad ikke hvis det galt at ordne nogle ting eller hvis der var nået som hun ikke kunne nå, så ville hun selv finde en vej til det. Lidt efter pegede hun på et hus og smilte blidt, " der bor jeg, og det ser åbenbart ud til at min mor allerede at gået igang med plænen foran" sagde hun og tog derefter Zacks hånd og begyndte at løbe roligt derhen. Og Julia havde haft helt ret, udenfor gik hendes mor med sit lange brune hår, en top og et par knæ bukser, imens moren plantede et par blomster og havde slet ikke opdaget at Julia faktisk kom hjem med en gammel ven.

Huset: http://static.howstuffworks.com/gif/home-equity-loan-3.jpg

Moren: http://www.topnews.in/files/images/Emma-Roberts2.preview.jpg
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kedelig skoledag -.-' (Zack) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kedelig skoledag -.-' (Zack)   Kedelig skoledag -.-' (Zack) - Page 2 Icon_minitimeSøn 11 Apr 2010, 21:59

Zack fulgte bare med Julia og tænkte lidt over om hendes mor mon kunne genkende ham?.. Han var jo blevet ældre og meget mere maskulin og havde en lidt anderledes væremåde, men Zack ville ikke virke for fin så han tog sit rolex af og lagde det i lommen, han skulle ikke være en af dem der lignede han var mere end han var, for det var han jo ikke "Tror du hun kan genkende mig?" hviskede Zack til Julia og vidste ikke helt hvorfor han hviskede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kedelig skoledag -.-' (Zack) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kedelig skoledag -.-' (Zack)   Kedelig skoledag -.-' (Zack) - Page 2 Icon_minitimeSøn 11 Apr 2010, 22:06

Julia kunne ikke lade være med at smile over det han hviskede og trak lidt på den ene skulder, " nu må vi jo se" hviskede hun tilbage for at drille ham lidt og trak ham videre med hen til huset og stoppede ved kanten af græsplænen og vinkede så lidt hen til sin mor, " hej mor!" sagde hun højt så moren ville opdage at der var andre. Og straks kiggede moren op og smilte varmt til dem begge to, hun smed sine handsker på jorden og gik roligt hen til dem, " hej med jer to.. Julia hvem er din ven her?" spurgte moren nysgerrigt og sendte Julia et nysgerrigt blik. Julia kunne ikke lade være med at smile skævt, " mor... det er Zack, ham jeg legede med som lille" svarede hun og nikkede lidt. Først så moren forvirret ud og studerede ham lidt, men smilte så stort og begyndte at grine lidt, " jamen... det er det jo også, hej Zack, hvordan går det?" spurgte hun og gav ham et kort kram.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kedelig skoledag -.-' (Zack) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kedelig skoledag -.-' (Zack)   Kedelig skoledag -.-' (Zack) - Page 2 Icon_minitimeSøn 11 Apr 2010, 22:13

"Det går meget godt for mig" smilede Zack, man kunne ikke undgå at se at Zacks tøj var nogen af de dyreste mærkevarer, og havde hun set hans rolex, havde hun nok måbet, for rolex'et alene havde kostet 7,5£ (75.000dkk ca.). Zack smilede og spurgte "Skal du have hjælp med blomsterne?" Zack var ligeglad om tøjet gik i stykker, noget skulle han jo bruge sine penge på, han kunne altid købe noget nyt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kedelig skoledag -.-' (Zack) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kedelig skoledag -.-' (Zack)   Kedelig skoledag -.-' (Zack) - Page 2 Icon_minitimeMan 12 Apr 2010, 02:02

Julias mor nikkede lidt til det han sagde og smilte varmt til ham, " det er godt at høre.. det er lang tid siden at vi har set noget til det" sagde moren og nikkede lidt. Derefter så hun på de blomster som hun skulle plante og rystede så kort på hovedet, " nej tak.. jeg klarer mig" svarede moren og vendte blikket på Julia igen. "Mor.. er mine søstre hjemme?" spurgte Julia og moren nikkede kort inden hun drejede om på hælen og gik hen til blomsterne og begyndte at plante dem igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kedelig skoledag -.-' (Zack) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kedelig skoledag -.-' (Zack)   Kedelig skoledag -.-' (Zack) - Page 2 Icon_minitimeMan 12 Apr 2010, 02:04

Zack tog Julia ved hånden og trak hende med indenfor, han stillede sine beskidte vance udenfor døren "Kom vi skal hilse på dine søstre" sagde Zack med et stort grin, og tog sit rolex på igen. Zack smilede, det var længe siden han havde set dem alle og nu skulle han lige have lov at hilse igen, så han var ligesom en hyperaktiv hund og meget spændt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kedelig skoledag -.-' (Zack) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kedelig skoledag -.-' (Zack)   Kedelig skoledag -.-' (Zack) - Page 2 Icon_minitimeMan 12 Apr 2010, 02:14

Julia kunne ikke lade være med at smile over at han så gerne ville møde dem igen, men så særligt synes hun heller ikke at det var. Moren så kort, men smilende efter dem og syntes bare at det var sødt. Julia stilte sine sko ved siden af Zacks og gik så lidt rundt, "Mikala! Jolie! Vi har besøg!" kaldte hun og gik hen til trappen som hun tog fa i gelleneret på og så op på trappen. Man kunne høre to døre blive åbnet og smækket igen og der begyndte at komme løbene lyde på trappen, de stoppede begge to øverst på trappen og så ned på Julia, " hvem er det?" spurgte Mikala og pegede kort på Zack.

Mikala den blonde pige og Jolie den brunhårede pige: http://files.myopera.com/muabuonbmt/albums/356525/9060-jojo-sara-paxton-et-emma-roberts.jpg
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kedelig skoledag -.-' (Zack) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kedelig skoledag -.-' (Zack)   Kedelig skoledag -.-' (Zack) - Page 2 Icon_minitimeMan 12 Apr 2010, 02:17

Zack smilede til dem og ville lade Julia introducere sig men han smilede bare bredere og bredere og lignede til sidst en som kunne flække af grin "Vis jeg tog noget mudder i fjæset, og blev... Omkring, skal vi sige 11år yngre, og løb rundt og legede på en mark, ville du så kunne genkende mig?" sagde Zack til den ældste af dem, Zack smilede og pillede lidt ved rolex'et fordi han blev lidt nervøs.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Kedelig skoledag -.-' (Zack) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kedelig skoledag -.-' (Zack)   Kedelig skoledag -.-' (Zack) - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Kedelig skoledag -.-' (Zack)
Tilbage til toppen 
Side 2 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
 Lignende emner
-
» En skoledag//Jacob.
» Første skoledag
» Første skoledag...
» Første skoledag i meget lang tid// Alias.
» kedelig dag

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Sheria high school-
Gå til: