Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Kedelig skoledag -.-' (Zack)

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Kedelig skoledag -.-' (Zack) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Kedelig skoledag -.-' (Zack)   Kedelig skoledag -.-' (Zack) - Page 4 Icon_minitimeMan 12 Apr 2010, 05:03

"Nej, aldrig" sagde Zack overrasket "mange fra de 'farlige' racer er mine gode venner" sagde Zack "Jeg dræber kun med grund og du er jo min ven og har altid været det" mumlede Zack og trykkede hende mere ind til sig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kedelig skoledag -.-' (Zack) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Kedelig skoledag -.-' (Zack)   Kedelig skoledag -.-' (Zack) - Page 4 Icon_minitimeMan 12 Apr 2010, 05:07

Julia vendte blikket op på ham og bed sig tænkende i læben over det han sagde og kunne ikke rigtig finde på noget at sige først. Men lænede sig så op og kyssede ham blidt på kinden og lagde armene rundt om hans nakke og gav ham et blidt klem, " jeg er så glad for at have dig hos mig igen.... jeg har virkelig savnet dig Zack" hviskede hun ned imod hans skulder.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kedelig skoledag -.-' (Zack) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Kedelig skoledag -.-' (Zack)   Kedelig skoledag -.-' (Zack) - Page 4 Icon_minitimeMan 12 Apr 2010, 05:10

"I lige måde, det gik så hurtigt, den ene dag var jeg der den næste dag havde de taget mig med væk." sagde Zack og kyssede blidt på munden og håbede hun ville gengælde det, han havde virkeligt savnet hende i alle de år, hun var jo hans bedste ven, måske endnu bedre end hundene tilsammen faktisk, og det var nok første gang han så ville anerkende det, for hundene havde været hans bedste venner i 3,5 år.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kedelig skoledag -.-' (Zack) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Kedelig skoledag -.-' (Zack)   Kedelig skoledag -.-' (Zack) - Page 4 Icon_minitimeMan 12 Apr 2010, 05:13

Julia nåede ikke at svare før Zack kyssede hende på munden, først blev hun meget overrasket over det, men gengældte så kysset med at kysse ham blidt igen og gav ham endnu et blidt klem med sine arme omkring hans nakke. Hun viste ikke om det var det rigtige at gøre, siden de var bedste venner for hun ville ikke ødelægge deres gode forhold til hinanden, men alligevel kunne hun ikke lade være med at kysse ham igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kedelig skoledag -.-' (Zack) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Kedelig skoledag -.-' (Zack)   Kedelig skoledag -.-' (Zack) - Page 4 Icon_minitimeMan 12 Apr 2010, 05:17

Zack sørgede for de sad så tæt de kunne, og kyssede hende igen på munden, samtidigt med han knugede hende ind til sig som om hun aldrig ville komme fri igen, for hun måtte ikke gå nu var de endeligt sammen igen efter så mange forbandede år, så skulle de også bare blive det, så derfor ville Zack også acceptere vis der kom et stopsignal fra Julia.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kedelig skoledag -.-' (Zack) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Kedelig skoledag -.-' (Zack)   Kedelig skoledag -.-' (Zack) - Page 4 Icon_minitimeMan 12 Apr 2010, 05:21

Julia satte sig op på hans skød uden rigtig at tænke over det og holdte kysset fordi hun ikke ville slippe det endnu. Hun lagde derefter sin ene hånd på hans kind som hun begyndte at nusse blidt og den anden kørte hun langsomt og forsigtigt gennem hans hår og kunne godt lide at mærke ham imod sig. Det var helt klart noget andet end da de havde krammet da de var små, for der havde ingen af dem jo fået former eller noget som helst endnu. Hun havde det endna som om hun kunne mærke hans muskler gennem hans skjorte og det fik hende til at smile lidt i kysset.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kedelig skoledag -.-' (Zack) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Kedelig skoledag -.-' (Zack)   Kedelig skoledag -.-' (Zack) - Page 4 Icon_minitimeMan 12 Apr 2010, 05:23

Zack stoppede efter kysset og sagde "Du er blevet så smuk..." han kørte en hånd gennem hendes dejlige hår men holdte stadig om hende med den anden hånd, han ville ikke slippe hende, og håbede heller ikke hun slap ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kedelig skoledag -.-' (Zack) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Kedelig skoledag -.-' (Zack)   Kedelig skoledag -.-' (Zack) - Page 4 Icon_minitimeMan 12 Apr 2010, 05:45

Julia kunne ikke lade være med at smile svagt over det han sagde og rystede kort på hovedet, inden hun lagde sin pande imod hans og lagde sin ene hånd på hans brystkasse, imens den anden hånd blev liggende bag hans nakke efter at have været gennem hans hår, " nej.. jeg er ikke blevet smuk gennem årene, jeg har i det hele taget ikke forandret mig.. ligeså meget som dig" sagde hun stille.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kedelig skoledag -.-' (Zack) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Kedelig skoledag -.-' (Zack)   Kedelig skoledag -.-' (Zack) - Page 4 Icon_minitimeMan 12 Apr 2010, 05:47

"Hvad kalder du så det der?" sagde Zack og lo og pegede på hendes ene bryst, hvorefter han gav hende et hurtigt kys igen, "Du skal bare sige til når du blir sulten, så tager vi afsted" smilede Zack.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kedelig skoledag -.-' (Zack) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Kedelig skoledag -.-' (Zack)   Kedelig skoledag -.-' (Zack) - Page 4 Icon_minitimeMan 12 Apr 2010, 05:50

Julia så kort ned på sit bryst da han pegede på det og kunne ikke lade være med at grine lidt, " det var nu ikke det jeg mente, men okay... jeg mente at mit ansigt ikke har forandret sig særlig meget" forklarede hun og smilte svagt over at han kyssede hende igen og hun nåede lige hurtigt at gengælde det. Hun nikkede bare til det andet han sagde, men var ikke blevet sulten endnu.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kedelig skoledag -.-' (Zack) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Kedelig skoledag -.-' (Zack)   Kedelig skoledag -.-' (Zack) - Page 4 Icon_minitimeMan 12 Apr 2010, 05:52

"Dit ansigt er meget kønt" sagde Zack og lagde en hånd på hver af hendes kinder og nussede dem "det må du ikke tage fejl af, da jeg kom ind i kantinen idag, var det første jeg tænkte entenligt, hvorfor har fodboldttosserne ikke noget kørende med hende der endnu, fordi du er så køn." sagde Zack.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kedelig skoledag -.-' (Zack) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Kedelig skoledag -.-' (Zack)   Kedelig skoledag -.-' (Zack) - Page 4 Icon_minitimeMan 12 Apr 2010, 05:56

Julia nød hans nussen på sine kinder og lagde sine hænder ovenpå hans og tænkte lidt over det han sagde, " tak Zack... men jeg havde alligevel ikke taget imod deres flirt, for jeg ved hvor pivede og feje nogle drenge kan være og de fleste drenge som er det, er dem som du kalder fodboldttosserne og desuden.. så ventede jeg også på at kunne møde en som dig" sagde hun stille og smilte svagt til ham og lagde så derefter sine hænder på hans brystkasse og kom i tanke om at hun stadig sad på hans skød.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kedelig skoledag -.-' (Zack) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Kedelig skoledag -.-' (Zack)   Kedelig skoledag -.-' (Zack) - Page 4 Icon_minitimeMan 12 Apr 2010, 06:01

"Vi er et par, ikke?" spurgte Zack for at få det på det rene, han forventede hun ville svare ham ja eller nej alt efter hvad hun havde lyst til, hun skulle ikke tvinges, og det vidste hun sikkert også godt han mente.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kedelig skoledag -.-' (Zack) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Kedelig skoledag -.-' (Zack)   Kedelig skoledag -.-' (Zack) - Page 4 Icon_minitimeMan 12 Apr 2010, 06:04

Julia tog forsigtigt hans hænder ned fra hendes kinder og holdte istedet blidt om dem imens hun lagde dem ned på sit skød. "Det er vi... hvis.. hvis du vil have mig" sagde hun stille og kyssede ham blidt på kinden igen og slap derefter hans hænder og kørte sine egne hænder rundt om hans nakke igen og lagde sit hoved på hans brystkasse.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kedelig skoledag -.-' (Zack) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Kedelig skoledag -.-' (Zack)   Kedelig skoledag -.-' (Zack) - Page 4 Icon_minitimeMan 12 Apr 2010, 06:06

"Selfølelig vil jeg det" sagde Zack og kyssede hende ovenpå hovedet, og holdt hende blidt ind til sig, og kyssede heneds hovede igen, og indsnusede hendes duft, med næsen mod hendes hår "du dufter så frisk" lo han.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kedelig skoledag -.-' (Zack) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Kedelig skoledag -.-' (Zack)   Kedelig skoledag -.-' (Zack) - Page 4 Icon_minitimeMan 12 Apr 2010, 06:11

Julia kunne ikke lade være med at smile svagt over det og pressede sig helt ind til ham, " jamen så er vi et par... ret utroligt faktisk" sagde hun og kunne ikke lade være med at grine lidt. Men hun kunne ikke lade være med at smile varmt ligesom hendes mor da hun hørte hvad han sagde og lænede sig lidt tilbage, så hun kunne se hans ansigt, " tak... du dufter også selv ret godt" drillede hun og lænede sig så derefter op og kyssede ham kort, men dog ømt på munden og fugtede så sin underlæbe.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kedelig skoledag -.-' (Zack) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Kedelig skoledag -.-' (Zack)   Kedelig skoledag -.-' (Zack) - Page 4 Icon_minitimeMan 12 Apr 2010, 06:13

Zack smilede til hende og sagde "Skal vi gå en tur med hunden før vi tager ud og spise?" og aede hendes kind, hans tanker faldt på hunden lige hurtigt, den skulle jo nok på toilet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kedelig skoledag -.-' (Zack) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Kedelig skoledag -.-' (Zack)   Kedelig skoledag -.-' (Zack) - Page 4 Icon_minitimeMan 12 Apr 2010, 06:17

Julia nikkede lidt og var på vej til at sætte sig ned på sengen og væk fra hans skød, da hun stoppede sig selv og vendte sig imod ham igen, " kun... hvis jeg må få et sidste kys" drillede hun og kunne ikke lade være med at grine lidt over det. Hun lagde sin ene hånd på hans kind og kærtegnede den lidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kedelig skoledag -.-' (Zack) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Kedelig skoledag -.-' (Zack)   Kedelig skoledag -.-' (Zack) - Page 4 Icon_minitimeMan 12 Apr 2010, 06:19

Zack kyssede hende på munden og flettede fingre med hende og gik langsomt ned til hoveddøren hvor han tog sine sko og bankede dem sammen så det meste snavs forsvandt hvorefter han tog dem på og flettede fingre med hende igen og begyndte langsomt at gå ned mod bilen, mens han kiggede smilende på hende og sagde "kender du nogen gode steder, at gå hen med ham?".
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Kedelig skoledag -.-' (Zack) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Kedelig skoledag -.-' (Zack)   Kedelig skoledag -.-' (Zack) - Page 4 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Kedelig skoledag -.-' (Zack)
Tilbage til toppen 
Side 4 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4
 Lignende emner
-
» En skoledag//Jacob.
» Første skoledag
» Første skoledag...
» Første skoledag i meget lang tid// Alias.
» kedelig dag

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Sheria high school-
Gå til: