|
| Havet som eneste ven? - Andy | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Havet som eneste ven? - Andy Lør 15 Maj 2010, 06:11 | |
| Andy rakte sin hånd til hende "du skal ikke være ked af det" sagde han stille og smilte lidt til hende |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Havet som eneste ven? - Andy Lør 15 Maj 2010, 06:15 | |
| Fie bed sig i læben, og så på ham. Hun lagde sin hånd i hans, og så på ham. "Hvorfor?"spurgte hun stille, og bed sig i læben. Hun kunne ikke helt se hvorfor ikke ikke skulle være det. Hun kunne stadig huske hvordan det skete detalje for detalje, og det gjorde hende trist. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Havet som eneste ven? - Andy Lør 15 Maj 2010, 06:32 | |
| Andy så på hende og tænkte på hvad han skulle sige "da jeg ikke kan lide at se dig ked" sagde han og begynde at nusse hendes hånd |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Havet som eneste ven? - Andy Lør 15 Maj 2010, 06:38 | |
| Fie bed sig i læben, og så på ham. "Undskyld"sagde hun stille, og så ned. Hun rykkede sig ned til ham, og så ned. "Jeg kan bare ikke lade vær med at blive trist når jeg tænker på ham"sagde hun stille. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Havet som eneste ven? - Andy Lør 15 Maj 2010, 06:39 | |
| Andy lyttede på hvad hun sagde og smilte "men du har mig" sagde han og nussede bare videre på hendes hånd, og gjorde så hun kunne komme mere tætter på ham |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Havet som eneste ven? - Andy Lør 15 Maj 2010, 06:41 | |
| Fie bed sig i læben, og nikkede. Hun lænede hovedet ind mod ham, og sukkede. "Andy, jég har savnet dig"sagde hun stille, og lukkede øjnene lidt i. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Havet som eneste ven? - Andy Lør 15 Maj 2010, 06:43 | |
| Andy så på hende og smilte lidt og nussede hende kort i håret "jeg har også savnet dig" hviskede han og bed sig læben |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Havet som eneste ven? - Andy Lør 15 Maj 2010, 06:49 | |
| Fie bed sig i læben, og smilte lidt over det. Hun så på ham, og pillede lidt ved sin ene piercing. "Det er dejligt at høre"sagde hun stille, og smilte til ham. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Havet som eneste ven? - Andy Lør 15 Maj 2010, 07:02 | |
| Andy nikkede og så bare på hende "ved jeg godt" hviskede han og lukkede sine øjne i og nussede videre på hendes hånd |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Havet som eneste ven? - Andy Lør 15 Maj 2010, 07:06 | |
| Fie smilte, også lidt ned. Hun bed sig i læben, og sukkede stille. "Jeg ved ikke hvor længe jeg bliver her hos díg"sagde hun stille, og bed sig i læben. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Havet som eneste ven? - Andy Lør 15 Maj 2010, 07:13 | |
| Andy åbnede sine øjne og så hen på hende "mener du ?" spurgte han stille om |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Havet som eneste ven? - Andy Lør 15 Maj 2010, 07:16 | |
| Fie så på ham, og bed sig i læben. "Ja, altså, jeg er ved ikke hvor længe jeg bliver boende her hos dig"sagde hun og så på ham. "Jeg tror jeg vil se om jeg kan holde ud af at blive hjemme hos mig selv"sagde hun stille. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Havet som eneste ven? - Andy Lør 15 Maj 2010, 07:36 | |
| Andy nikkede og så på hende "bestemmer du helt selv" sagde han og så stille hen mod tv'et og kunne mærke at han ikke gad lave nået |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Havet som eneste ven? - Andy Lør 15 Maj 2010, 07:38 | |
| Fie så på ham, og nikkede. "Hvad troede du at jeg mente?"spurgte hun ham, og så lidt ned. Hun så på tv'et og bed sig i læben. Hun fulgte ikke med i hvad der skete. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Havet som eneste ven? - Andy Lør 15 Maj 2010, 07:42 | |
| Andy træk på skulderne "ved jeg da ikke, tænker jeg ikke rigtigt over" sagde han og smilte til hende, inden han så over på tv'et igen |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Havet som eneste ven? - Andy | |
| |
| | | | Havet som eneste ven? - Andy | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|