Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

LEGEPLADSEN! xD

Go down 
Gå til side : Forrige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 18 ... 25  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

LEGEPLADSEN! xD - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: LEGEPLADSEN! xD   LEGEPLADSEN! xD - Page 12 Icon_minitimeLør 24 Apr 2010, 09:35

"Jamen.. Hvorfor må jeg så ikke nappe dig?" spurgte hun og vendte sig om og så på William og gik langsomt baglæns og satte sine hænder på sine hofter og smilte skævt til ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: LEGEPLADSEN! xD   LEGEPLADSEN! xD - Page 12 Icon_minitimeLør 24 Apr 2010, 09:42

William grinede "fordi det må du gerne.. men jeg holder sådan af at drille dig så jeg lader som om du ikke må.. jeg napper jo dig ikke sandt? Hvad jeg må, må du vel også?" smilede han varmt til hende. Han betragtede hende fra døren ind til soveværelset, og syntes hun var smukkere end igår, nu hvor hun stod i lyset "nu kan jeg se dine smukke øjne ordentligt" hviskede han og beundrede dem.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: LEGEPLADSEN! xD   LEGEPLADSEN! xD - Page 12 Icon_minitimeLør 24 Apr 2010, 09:44

"Det er ikke sødt at drille, ved du nok" sagde hun og løftede sit øjenbryn af ham og smilte til ham og kunne mærke at hun rødmede da han havde set på hendes øjne og lod sit ansigt vende sit hurtigt ned mod gulvet og rømmede sig "De er ikke særlig kønne syntes jeg" mumlede hun og kløede sig lidt i håret.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: LEGEPLADSEN! xD   LEGEPLADSEN! xD - Page 12 Icon_minitimeLør 24 Apr 2010, 09:48

"Jeg ved det godt" sagde han undskyldene, og smilte charmerende til hende. han rettede sig op og satte hænderne i siden som hun gjorde "men det syntes jeg altså" sagde han præcis lige så stædigt som hun plejede at sige tingene. Han smilede varmt og trådte ind i stuen så hans skikkelse blev lyst lidt op. han tog blidt fat om hendes hage og løftede den og så hende i øjnene "det syntes jeg" hviskede han.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: LEGEPLADSEN! xD   LEGEPLADSEN! xD - Page 12 Icon_minitimeLør 24 Apr 2010, 09:53

Rose så op på William da han løftede hendes hage og smilte sit søde og bedårende barnlige smil og så ham ind i øjnene "Tak, William" sagde hun og så nu oss hans øjenfarve og syntes at det var ret sejt at han havde to forskellige øjenfarver. "Jeg gør snart noget ved det der drilleri.." mumlede hun advarende da hun havde hørt hvordan han havde drillet hende med sin stædighed.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: LEGEPLADSEN! xD   LEGEPLADSEN! xD - Page 12 Icon_minitimeLør 24 Apr 2010, 09:58

Han så på hendes smil, og kunne ikke lade være med kort at lade sine læber strejfe hendes, som får at smage hendes smil. Han lod kort sin tunge løbe over hendes læber "så lidt min skat" svarede han roligt og smilende. Han kunne ikke lade være med at grine lidt "hvad vil prinsessen gøre ved det?" spurgte han hende roligt. Han syntes det var sjovt, at hun troede at hun kunne true ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: LEGEPLADSEN! xD   LEGEPLADSEN! xD - Page 12 Icon_minitimeLør 24 Apr 2010, 10:00

Hun kunne mærke en kildrende fornemmelse i maven da han strøg sine læber og derefter tunge over hendes. Hun nappede hurtigt ud efter han tunge og smilte skævt og så ham ind i øjnene "Jeg vil få dig til at liiiiiide!" sagde hun truende og sagde ordet 'lide' langtrukkent og grinte lavmælt og trak på skuldrene.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: LEGEPLADSEN! xD   LEGEPLADSEN! xD - Page 12 Icon_minitimeLør 24 Apr 2010, 10:06

Han smilede, og syntes hun var sød. Han grinede lidt da hun nappede efter hans tunge og han bed hende blidt i underlæben, og kærtegnede den med tungen inden han slap den. "Og hvordan liiiiiiide?" spurgte han og smilede charmerende til hende.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: LEGEPLADSEN! xD   LEGEPLADSEN! xD - Page 12 Icon_minitimeLør 24 Apr 2010, 10:09

"Hmmm.. Det er en overraskelse" sagde hun og smilte drillende til ham og havde ikke i sinde til at fortælle ham om sine planer. Undtagen at hun nok skulle få ham til at lide på en eller anden måde. Hun så op på ham med et skævt smil og drillende smil og tænkte lidt over noget som hun kunne gøre mod ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: LEGEPLADSEN! xD   LEGEPLADSEN! xD - Page 12 Icon_minitimeLør 24 Apr 2010, 10:17

"jaja" mumlede han bare, og smilede kærligt til hende. han gik hen og satte sig i sofaen, og lagde et bog der lå på sofaen op på sofabordet. Han smilede varmt, han var bare glad for hun var der, om hun så havde tænkt sig at få ham til at lide, eller slå ham ihjel, eller hvad det nu var hun pønsede på var han bare glad for at hun ville være der-
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: LEGEPLADSEN! xD   LEGEPLADSEN! xD - Page 12 Icon_minitimeLør 24 Apr 2010, 10:18

Hun smilte til ham og gik over og satte sig i sofaen tæt ind til ham "Men når du driller mig, vil jeg nappe dig" sagde hun og trak på skuldrene "Konsekvenser vil komme.." mumlede hun og så op på hans ansigt og havde sit bedårende og barnlige smil tilbage.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: LEGEPLADSEN! xD   LEGEPLADSEN! xD - Page 12 Icon_minitimeLør 24 Apr 2010, 10:20

Han nikkede bare "iorden" sagde han og smilede. "iorden" gentog han "jeg vil vente på dem" sagde han roligt, og kyssede hendes barnlige smil, mens han lagde en arm om hende.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: LEGEPLADSEN! xD   LEGEPLADSEN! xD - Page 12 Icon_minitimeLør 24 Apr 2010, 10:22

Hun strakte sin hals så hun bedre kunne nå ham og gengældte kysset og smilte skævt og nød at mærke hans læber mod sine egne og ville kunne være hos ham i en evighed uden at hun stoppede med at holde af ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: LEGEPLADSEN! xD   LEGEPLADSEN! xD - Page 12 Icon_minitimeLør 24 Apr 2010, 10:25

Han trak hende op på sit skød og smilede, for så kunne hun nå ordentligt, han lod sin tunge glide ind i hendes mund. Han holdt varmt om hende, og nød at have hende hos sig. Han syntes hun var speciel på den der måde som han elskede, og han kærtegnede blidt hendes kind.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: LEGEPLADSEN! xD   LEGEPLADSEN! xD - Page 12 Icon_minitimeLør 24 Apr 2010, 10:26

Rose satte sig op på hans skød uden at sige noget mod det og holdt sig tæt ind til ham og nappede hans underlæbe drillende og kælent og lagde sin ene hånd på hans skulder og den anden ved hans nakke.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: LEGEPLADSEN! xD   LEGEPLADSEN! xD - Page 12 Icon_minitimeLør 24 Apr 2010, 10:33

William smilede, af at hun nappede ham, Han havde intet imod at blive nappet, han syntes det var frækt så det gjorde ham ikke så meget. Han smilede skævt og lagde sin ene hånd mod siden af hendes hals, og sine læber mod den anden side, og kyssede Rose på halsen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: LEGEPLADSEN! xD   LEGEPLADSEN! xD - Page 12 Icon_minitimeLør 24 Apr 2010, 20:17

Rose bed sig blidt i underlæben da hun kunne mærke Williams læber mod sin hals. Hun strakte sin hals så han der var mer plads og nussede ham blidt i håret med sin ene hånd og lagde sin anden hånd ved hans arm og lod den stryge kærligt op og ned af den.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: LEGEPLADSEN! xD   LEGEPLADSEN! xD - Page 12 Icon_minitimeLør 24 Apr 2010, 22:40

William smilede varmt, og kyssede hendes hals. Han kunne mærke at hun nussede ham både i håret og på armen og han nød det. Han lod sine fingre kærtegne hendes hals mens han stadig kyssede den med små våde kys. Han holdt om hende med den anden hånd, og sørgede for at holde hende tæt ind til sig.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: LEGEPLADSEN! xD   LEGEPLADSEN! xD - Page 12 Icon_minitimeLør 24 Apr 2010, 22:52

"Mmmm.." mumlede hun af nydelse og lukkede sine øjne på klem og lod sin hånd som havde været på hans arm, stryge let op til hans skulder og derefter ned af hans brystkasse og mave og lagde sin varme hånd ind under hans trøje.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: LEGEPLADSEN! xD   LEGEPLADSEN! xD - Page 12 Icon_minitimeLør 24 Apr 2010, 22:56

Han lod sin tunge kærtegne hendes hals en enkelt gang, og kyssede hende så igen på halsen og ved øret. Han smilede og nød hendes hænder på hans krop, han snappede efter vejret da hun lagde in varme hånd på hans maveskind, og han trak kort maven ind for lige at vende sig til hendes bløde varme hånd. Hans læber strejfede blidt hendes hals, og kæbe og endte ved hendes mund, som han gav et lille kys.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: LEGEPLADSEN! xD   LEGEPLADSEN! xD - Page 12 Icon_minitimeLør 24 Apr 2010, 23:08

Rose fik kuldegysninger da hun kunne mærke Williams tunge mod sin hals og bed sig blidt i underlæben, men gav slip på sin underlæbe da hun kunne mærke hans læber mod sin mund og gengældte kysset og nussede ham op af maven inde under hans trøje.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: LEGEPLADSEN! xD   LEGEPLADSEN! xD - Page 12 Icon_minitimeLør 24 Apr 2010, 23:13

Han mærkede at hun fik kuldegysninger, og smilede varmt. Han nød nusningen af hans mave, og brystkasse. Han lod igen sin tunge glide ind i Roses mund, mens han begyndte at nusse hendes ryg. Den hånd han havde haft på hendes hals, lod han glide ned over hendes bryst og mave ned til hendes hofte og der lagde han den.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: LEGEPLADSEN! xD   LEGEPLADSEN! xD - Page 12 Icon_minitimeLør 24 Apr 2010, 23:22

Rose lod sin tunge møde hans og kunne mærke hendes rødme komme igen og åbnede sine øjne så hun kunne se på ham og lod den hånd som ved hans nakke gå ned over hans overkrop og lagde den ved hans buksekant.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: LEGEPLADSEN! xD   LEGEPLADSEN! xD - Page 12 Icon_minitimeSøn 25 Apr 2010, 00:43

William smilede og legede lidt med hendes tunge. Han selv havde lukkede øjne og nød hende fuld ud. Han kunne mærke at hun flyttede sin hånd, og lod hende gøre det, mens han kærtegnede hendes hofte. Han var ikke sikker på at han nogensinde ville kunne slippe hendes kys igen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: LEGEPLADSEN! xD   LEGEPLADSEN! xD - Page 12 Icon_minitimeSøn 25 Apr 2010, 00:47

Hun udstødte et lille suk af glæde og nydelse og holdt virkelig af at være så tæt på William. Det gav et sus i hendes mave ved hver bevægelse han tog, og nød at mærke hans hænder på sine hofter. Hun nappede ham blidt i tungen og smilte skævt og så ham ind i øjnene.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: LEGEPLADSEN! xD   LEGEPLADSEN! xD - Page 12 Icon_minitime

LEGEPLADSEN! xD
Tilbage til toppen 
Side 12 af 25Gå til side : Forrige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 18 ... 25  Næste
 Lignende emner
-
» På legepladsen
» ... Legepladsen ...