Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

LEGEPLADSEN! xD

Go down 
Gå til side : Forrige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 18 ... 25  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

LEGEPLADSEN! xD - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: LEGEPLADSEN! xD   LEGEPLADSEN! xD - Page 11 Icon_minitimeFre 23 Apr 2010, 09:37

"Ikke slå!" grinede han, selvom det ikke gjorde ham særlig meget. Han smilede, og så hende i øjnene. "Hvis du har helt frie muligheder?" spurgte han. Han kunne ikke forestille sig nogen der ikke kunne finde på noget at udnytte andre til. Og her sad han og gav hende den bedste mulighed for at kunne sige præcis hvad hun havde lyst til. Han smilede skævt af hende "brug din fantasi snuske" sagde han smilende. Han anede ikke at hun havde sådan en speciel evne. Han lænede sig tilbage og slappede af mens hun tænkte sig om.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: LEGEPLADSEN! xD   LEGEPLADSEN! xD - Page 11 Icon_minitimeLør 24 Apr 2010, 04:51

Rose satte en tænkende finger mod sin underlæbe og så ud i luften "Hmmm.." mumlede hun og vidste det faktisk ikke. Hun var fantasiløs, lige det øjeblik og hun vidste bare ikke hvad hun ville have ham til "Der kommer sikkert noget. Husk nu på, at jeg har hele dagen til at bestemme over dig" sagde hun og så så tilbage på William og smilte skævt og kunne sikkert finde på noget lidt hen af dagen, hvor hendes hjerne og tanker var skarpere end de var nu.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: LEGEPLADSEN! xD   LEGEPLADSEN! xD - Page 11 Icon_minitimeLør 24 Apr 2010, 04:57

Han så på hende, og smilede. Han kunne godt se på hende at hun ikke kunne finde ud af hvad hun skulle bestemme. Han nikkede og så på hende "det har du nemlig.." agde han roligt. Han satte sig en smule op, så hun gled ned på hans skød. "I mellemtiden skulle vi måske få noget tøj på?" sagde han og smilede skævt. Han var ikke så sløv mere, han nød at han var blevet vækket af Rose, det kunne han godt vende sig til måtte han indrømme.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: LEGEPLADSEN! xD   LEGEPLADSEN! xD - Page 11 Icon_minitimeLør 24 Apr 2010, 05:00

Rose sad i Williams skød og smilte og så lidt på ham "Jeg kan da ellers godt lide dig uden" sagde hun drillende og kyssede ham blidt på munden og lod sine læber gå nogle få centimeter væk "Men du har nok ret" mumlede hun så og nikkede og så William ind i øjnene og kom langsomt væk fra hans skød og stod ude på gulvet og ledte efter sit tøj som havde været blevet smidt tilfældige steder hen på gulvet.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: LEGEPLADSEN! xD   LEGEPLADSEN! xD - Page 11 Icon_minitimeLør 24 Apr 2010, 05:07

William smilede af Rose "jeg kan nu også meget godt lide dig uden" sagde han stille og smilede skævt. Han kyssede kort med da hun gjorde det "jeg har altid ret" mumlede han kort mod hendes læber. Han betragtede hende da hun gled væk. Han rejste sig stille, og samlede sit tøj sammen og smed det i en vasketøjs kurv. Så fandt han noget rent, og begyndte at tage det på. Han fik fat i Roses trøje og smilede. Han gik hen til hende og rakte hende den, mens han selv forsøgte at få en t-shirt på med en hånd.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: LEGEPLADSEN! xD   LEGEPLADSEN! xD - Page 11 Icon_minitimeLør 24 Apr 2010, 05:10

Rose kunne ikke lade vær med at grine sarkastisk over det William sagde med at have ret, men drillede blot og så på sin t-shirt som han rakte hende "Tak" sagde hun muntert og tog fat i den og trak den hurtigt på og fandt sine trusser og derefter sine bukser og tog dem på og så nogle få gange over på William og smilte skævt ved synet af ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: LEGEPLADSEN! xD   LEGEPLADSEN! xD - Page 11 Icon_minitimeLør 24 Apr 2010, 05:15

William hørte udemærket hendes sarkastiske latter, men lod hende bare drille. "Så lidt" sagde han og smilede kort til hende, og fik t-shirten over hovedet. Så lukkede han sine bukser, og blev stående midt på gulvet og hev lidt i en tot af hans pandehår der stod lige op i luften.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: LEGEPLADSEN! xD   LEGEPLADSEN! xD - Page 11 Icon_minitimeLør 24 Apr 2010, 05:21

Rose så på William og smilte til ham "Du er nu sød" sagde hun mens hun nærmede ham og kunne virkelig godt lide ham. Hun begravede sine hænder dybt i sine lommer og så betragtende på ham og smilte et sødt smil.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: LEGEPLADSEN! xD   LEGEPLADSEN! xD - Page 11 Icon_minitimeLør 24 Apr 2010, 05:26

William så på hende og smilede varmt til hende "var det lige en konklusion du kom til? i så fald tak" sagde han stille og grinede lidt. Han så på hendes søde smil, og slap den irriterende tot der alligevel ikke samarbejdede. *Den falder garanteret på plads om lidt..* tænkte han og så på Rose. "Du er nu heller ikke så slem" sagde han og smilede "jeg kan godt lide dig, mest af alt fordi du er dig" sagde han og kyssede hende på kinden.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: LEGEPLADSEN! xD   LEGEPLADSEN! xD - Page 11 Icon_minitimeLør 24 Apr 2010, 07:56

Hun grinte lavmælt over det han sagde og smilte så skævt da han sagde at han oss godt kunne lide hende og at hun ikke var så slem "Tjaah.. Jeg ville dø hvis jeg skulle være andre end mig" sagde hun og trak på skuldrene og så op på Williams ansigt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: LEGEPLADSEN! xD   LEGEPLADSEN! xD - Page 11 Icon_minitimeLør 24 Apr 2010, 08:01

William smilede skævt, og lagde armene om Rose og trak hende tættere på sig. "Mmm det tror jeg også at jeg ville" mumlede han stille. Han så lidt ned på hendes ansigt, og smilede lidt af højdeforskellen. Men egentlig fandt han det meget sødt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: LEGEPLADSEN! xD   LEGEPLADSEN! xD - Page 11 Icon_minitimeLør 24 Apr 2010, 08:20

Rose smilte sit søde smil og lagde sine arme langsomt rundt omkring ham og stillede sig op på sine tåspidser og kyssede ham blidt på munden. Hun brød sig ikke om at være fastlåst i en ung krop, så hun altid så så barnlig og lille ud. Det irriterede hende.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: LEGEPLADSEN! xD   LEGEPLADSEN! xD - Page 11 Icon_minitimeLør 24 Apr 2010, 08:27

Han nød hendes højde, og hendes udseende i det hele taget. Han fandt hende meget smuk og voldsomt tiltrækkende. Han bøjede bare sit ansigt lidt ned mod hendes så hun ikke behøvede stå så meget på tæer. Så tog han et fastere tag om hendes hofter og løftede hende op på sine fødder. Han smilede varmt, somm svar på hendes søde smil, og kyssede hende lidenskabeligt tilbage, mens han holdt om hende.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: LEGEPLADSEN! xD   LEGEPLADSEN! xD - Page 11 Icon_minitimeLør 24 Apr 2010, 08:29

Rose kunne mærke et rødligt skær komme frem i sine kinder og hun kunne ikke rigtig få sig selv til at holde op med sit rødmeri. Hun lod sin ene hånd gå op og stryge gennem hans hår og kunne ikke få sig selv til at gøre andet end at gengælde hans kys og trak lidt efter sine læber nogle få milimeter væk fra hans læber og smilte og lagde sin anden hånd mod hans ene kind.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: LEGEPLADSEN! xD   LEGEPLADSEN! xD - Page 11 Icon_minitimeLør 24 Apr 2010, 08:31

William så på hende, og smilede varmt. Han nød da hun nussede ham gennem hans hår, og han bed sig kort i læben da hun slap kysset. Han kærtegnede hendes ryg, med den ene hånd som var omme på hendes ryg.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: LEGEPLADSEN! xD   LEGEPLADSEN! xD - Page 11 Icon_minitimeLør 24 Apr 2010, 08:33

"Hmmm.. Du burde blive lidt lavere, William" mumlede hun og strøg sine læber ganske let over hans og smilte til ham "Det er så irriterende at skulle stille sig på tåspidser hver gang man vil kysse dig" sagde hun derefter og grinte lavmælt og nød at mærke hans hænder nusse hende.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: LEGEPLADSEN! xD   LEGEPLADSEN! xD - Page 11 Icon_minitimeLør 24 Apr 2010, 08:46

William smilede undskyldene "undskyld min skat" hviskede han ind mod hendes læber. Han nød at mærke hendes læber stryge hen over sine. Han smilede "så må du stille dig på mine fødder det får dig i hvertfald et par centimeter mere op til mig" sagde han og smilede skævt. Han nussede hende videre på ryggen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: LEGEPLADSEN! xD   LEGEPLADSEN! xD - Page 11 Icon_minitimeLør 24 Apr 2010, 08:50

"Jamen.." sagde hun stædigt og ville have sige et eller andet mod det William sagde, og opgav så at sige ham imod og smilte "Det kan jeg godt" sagde hun og kunne godt lide at høre ham kalde hende for skat. Hun lod sine læber stryge hen af hans kind og nappede ham derefter drillende i øreflippen og vidste at han ville sige at hun ikke måtte gøre det, men var lidt ligeglad. Hun lod sin ene hånd forblive ved hans hår og lod den anden hånd gå ned på hans brystkasse.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: LEGEPLADSEN! xD   LEGEPLADSEN! xD - Page 11 Icon_minitimeLør 24 Apr 2010, 08:59

Han smilede "jeg kan jo ikke blive lavere" sagde han undskyldene. Han nikkede da hun indvilligede i at stå på hans fødder hvis hun ville kysse ham uden at stå på tæer. Han nød at mærke hendes læber mod sin hud, det var så varme og bløde. han grinede stille da hun nappede ham i øret fordi han syntes det kildede "fy" hviskede han stille, og mærkede hendes hånd mod sin brystkasse. Han lod sin ene hånd glide ned på hendes lår, mens han holdt om hende og nussede hende på ryggen med den anden.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: LEGEPLADSEN! xD   LEGEPLADSEN! xD - Page 11 Icon_minitimeLør 24 Apr 2010, 09:02

"Helt ææærligt!" sagde hun brokkende da han sagde fy og hun lød som en teenager som fik en advarsel af sine forældre. Hun skød underlæben frem og gik ned fra hans tæer og vendte ryggen til ham "Det er ikke fair" mumlede hun barnligt og lagde armene over kors.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: LEGEPLADSEN! xD   LEGEPLADSEN! xD - Page 11 Icon_minitimeLør 24 Apr 2010, 09:10

Han hævede et øjenbryn da hun gik ned fra ham, og han gav forsigtigt slip på hende. Han smilede en lille smule "ja sådan går det når man ikke følger reglerne.." han gik hen bag hende "lille Rosie.." hviskede han i hendes øre, og gav hende et lille kys på halsen før han vendte sig mod døren for at gå ud af værelset, han smilede meget.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: LEGEPLADSEN! xD   LEGEPLADSEN! xD - Page 11 Icon_minitimeLør 24 Apr 2010, 09:12

"Og hvad er reglerne helt præcist?" spurgte hun hurtigt og hadede at hun smeltede fuldstændig omkring ham. Hun vendte sig langsomt om og lagde hovedet let på skrå og smilte ganske svagt. Heldigt for ham at hun tog ordet 'lille' som drillerier, ellers var hun flippet lidt ud på ham, da hun ikke brød sig synderligt meget om at blive kaldt for lille. Men når det var William og han kaldte hende for Rosie, kunne hun nok godt overleve det.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: LEGEPLADSEN! xD   LEGEPLADSEN! xD - Page 11 Icon_minitimeLør 24 Apr 2010, 09:21

William stoppede op i døren og lænede skulderen mod dørkarmen, og blev der. Han smilede skævt "reglerne?" mumlede han for sig selv "de er hemmelige" sagde han og grinede drillende til hende. Han fornemmede at den tot han havde prøvet at få ned før var faldet ned, og hans hår sad præcist som det skulle.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: LEGEPLADSEN! xD   LEGEPLADSEN! xD - Page 11 Icon_minitimeLør 24 Apr 2010, 09:23

Rose så forvirret på ham "Jamen.. Hvordan skal jeg så vide hvornår jeg bryder reglerne?" spurgte hun og rynkede panden i forvirrelse og lignede stadig en stædig teenager, som hun jo oss var. Hun så på ham og rykkede sig tættere på ham "Du burde fortælle mig reglerne.." hviskede hun og smilte drillende til ham da hun gik forbi ham og gik ud fra værelset.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: LEGEPLADSEN! xD   LEGEPLADSEN! xD - Page 11 Icon_minitimeLør 24 Apr 2010, 09:33

Han så på hende og smilede "regel nr. 1 ikke drille.. men jeg må gerne" sagde han drillende, men han smilede skævt og rystede på hovedet "nej det er ikke rigtigt der er jo ingen regler Rosie pige" sagde han og smilede. "Man må gøre hvad man vil, hvornår man vil", han følte hende strejfe forbi og ind i stuen. Han vendte sig om så han kunne se hende og lagde armene over kors.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: LEGEPLADSEN! xD   LEGEPLADSEN! xD - Page 11 Icon_minitime

LEGEPLADSEN! xD
Tilbage til toppen 
Side 11 af 25Gå til side : Forrige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 18 ... 25  Næste
 Lignende emner
-
» På legepladsen
» ... Legepladsen ...