Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 LEGEPLADSEN! xD

Go down 
Gå til side : Forrige  1 ... 13 ... 23, 24, 25  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




LEGEPLADSEN! xD - Page 24 Empty
IndlægEmne: Sv: LEGEPLADSEN! xD   LEGEPLADSEN! xD - Page 24 Icon_minitimeSøn 09 Maj 2010, 08:10

Rose vidste ikke rigtig hvorfor hun påvirket på den måde hver gang at William kaldte hende for Rosie og sagde at han elskede hende. Det var bare sår'n at hun reagerede. Og det var vidst osse fordi at det var William som sagde de ord. Hun vendte sit hoved ganske svagt op så han ikke behøvedes at fjerne hans ansigt fra hendes hår, og lod sine læber gå op mod hans hals og kyssede den blidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




LEGEPLADSEN! xD - Page 24 Empty
IndlægEmne: Sv: LEGEPLADSEN! xD   LEGEPLADSEN! xD - Page 24 Icon_minitimeSøn 09 Maj 2010, 08:32

William stod stille og lod sin hånd glide blidt op og ned af hendes ryg, og nussede hende forsigtigt. Han smilede lidt og lukkede sine øjne, kysset på sin hals overraskede ham lidt men han nød det til fulde, og nød bare at hun var der, og stod ved ham. Hun var hans Rosie og det ville hun altid være, ligemeget hvad, ligemeget hvad der skete.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




LEGEPLADSEN! xD - Page 24 Empty
IndlægEmne: Sv: LEGEPLADSEN! xD   LEGEPLADSEN! xD - Page 24 Icon_minitimeSøn 09 Maj 2010, 08:38

Hun gøs svagt ved hans hånd som gik ned af hendes ryg. Han hånd var stadig kold, men prøvede at ignorere det. Hun havde heller ikke noget problem med hans kulde. Hun nød det egentlig utrolig meget at han var så kold. Hun stillede sig langsomt op på hans fødder så hun kunne nå helt op til ham og kyssede ham kærligt på munden. Hun følte sig stadig som et lille barn ved at skulle stå på hans fødder, men han havde jo givet hende lov til at gøre det, og hun kunne jo ikke gøre andet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




LEGEPLADSEN! xD - Page 24 Empty
IndlægEmne: Sv: LEGEPLADSEN! xD   LEGEPLADSEN! xD - Page 24 Icon_minitimeSøn 09 Maj 2010, 08:49

Han fornemmede godt hun gøs og grinede stille af det "Sorry.." hviskede han ned mod hendes hår, og smilede kærligt. Han fornemmede at hun stillede sig op på hans fødder og fandt en god balance så de ikke væltede. Han kyssede kærligt med, og smilede lidt gennem kysset, og syntedes at hun var kær. Han nussede hende fortsat på ryggen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




LEGEPLADSEN! xD - Page 24 Empty
IndlægEmne: Sv: LEGEPLADSEN! xD   LEGEPLADSEN! xD - Page 24 Icon_minitimeSøn 09 Maj 2010, 08:52

"Gør ikke noget" hviskede hun og vidste jo at han ikke kunne gøre for det. Hun smilte mod hans læber og legede lidt med hans nakkehår og så ham ind i øjnene og hadede at andre folk syntes at hun var kær. For så kunne de ikke tage hende seriøs når hun var alvorlig og sår'n.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




LEGEPLADSEN! xD - Page 24 Empty
IndlægEmne: Sv: LEGEPLADSEN! xD   LEGEPLADSEN! xD - Page 24 Icon_minitimeSøn 09 Maj 2010, 09:05

Han så på hende og smilede og nød at hun legede med hans hår i nakken, selvom det kildede forfærdelig meget så var det også dejligt. Han nussede hende blidt op af ryggen og kyssede hende igen. Han mente nu godt selvom hun var en kær dværg (xD) at han kunne tage hende alvorligt, men nu havde de ikke rigtig haft nogen alvorlige stunder sammen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




LEGEPLADSEN! xD - Page 24 Empty
IndlægEmne: Sv: LEGEPLADSEN! xD   LEGEPLADSEN! xD - Page 24 Icon_minitimeSøn 09 Maj 2010, 09:13

Rose så på ham og sukkede et lille rystende og drømmende suk. Hans hænder var ret kolde, så det fik hendes stemme til at ryste lidt, men det var oss bare utrolig rart og hun nød at have ham ind mod sig. Han var den bedste bønnestage man kunne tænke sig (xD), og hun kunne ikke forestille sig at forlade ham. Hun lod sin ene hånd blive ved med at nusse ham i hans nakkehår og lændte sig op mod ham og nappede ham drillende i underlæben.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




LEGEPLADSEN! xD - Page 24 Empty
IndlægEmne: Sv: LEGEPLADSEN! xD   LEGEPLADSEN! xD - Page 24 Icon_minitimeSøn 09 Maj 2010, 09:18

William så på hende og smilede lidt, og hørte hendes rystende suk. Han nød hendes nussen og kærtegnede hendes skulderblad og holdt hende tæt ind til sig med den anden hånd. Han smilede skævt da hun bed ham i underlæben, og kyssede hende blidt "krokodille.." hviskede han.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




LEGEPLADSEN! xD - Page 24 Empty
IndlægEmne: Sv: LEGEPLADSEN! xD   LEGEPLADSEN! xD - Page 24 Icon_minitimeSøn 09 Maj 2010, 09:22

Rose så op på hans ansigt og smilte svagt og kunne mærke at han holdt hende tættere på sig og nød at være så tæt. Hun så op på ham og skød underlæben frem "Neeej, jeg er ikke.." peb hun og rystede på hovedet og skulle tvinge sig selv til ikke at grine.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




LEGEPLADSEN! xD - Page 24 Empty
IndlægEmne: Sv: LEGEPLADSEN! xD   LEGEPLADSEN! xD - Page 24 Icon_minitimeSøn 09 Maj 2010, 09:29

William så på hende og smilede skævt "jo du er" hviskede han drillende, og grinede lidt, og lod sin tunge glide hen over hendes læber "se nu bider du sikkert ud efter min tunge" sagde han drillende, og kyssede hende på næsen, mens han fortsat nussede hende blidt på ryggen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




LEGEPLADSEN! xD - Page 24 Empty
IndlægEmne: Sv: LEGEPLADSEN! xD   LEGEPLADSEN! xD - Page 24 Icon_minitimeSøn 09 Maj 2010, 09:33

Rose tvang sig selv til ikke at bide ud efter hans tunge "Nope.. Jeg gør det ikke" hviskede hun og lod sit ansigt vende sig væk mod ham så han ikke kunne gøre noget som ville få hende til at nappe ud efter ham. Det var vidst bare noget hun automatisk gjorde når det var ham der gjorde sår'n noget.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




LEGEPLADSEN! xD - Page 24 Empty
IndlægEmne: Sv: LEGEPLADSEN! xD   LEGEPLADSEN! xD - Page 24 Icon_minitimeSøn 09 Maj 2010, 22:00

Han kunne ikke lade være med at grine "Men du ville gerne" hviskede han. Han smilede bare lidt af det da hun vendte sit hoved væk, og nussede hende fortsat på ryggen. Han kyssede hende blidt på kinden, og ned på hendes kæbe, og videre ned til hendes hals, mens han stadig holdt hende tæt ind til sig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




LEGEPLADSEN! xD - Page 24 Empty
IndlægEmne: Sv: LEGEPLADSEN! xD   LEGEPLADSEN! xD - Page 24 Icon_minitimeMan 10 Maj 2010, 01:17

"Neeej, jeg ville ikke.." hviskede hun stædigt og rystede svagt på hovedet af det som han sagde. Hun lukkede sine øjne let i og bed sig blidt i underlæben da hun kunne mærke hans læber mod sin hals og kunne mærke en kildrende fornemmelse i maven.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




LEGEPLADSEN! xD - Page 24 Empty
IndlægEmne: Sv: LEGEPLADSEN! xD   LEGEPLADSEN! xD - Page 24 Icon_minitimeMan 10 Maj 2010, 01:26

Han grinede stille og kyssede hendes hals "jo det kan jeg jo se på dig tossehoved.." mumlede han og smilede skævt ind mod hendes hals. Han lod endnu et lille kys ramme hendes hals, og lukkede sine øjne og nød duften og fornemmelsen af hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




LEGEPLADSEN! xD - Page 24 Empty
IndlægEmne: Sv: LEGEPLADSEN! xD   LEGEPLADSEN! xD - Page 24 Icon_minitimeMan 10 Maj 2010, 01:33

Rose smilte skævt og kunne ikke rigtig løbe fra det. Hun trak på skuldrene og pustede ham blidt ind i øret "Det er jo kun for at drille dig, at jeg gør det" sagde hun ind i hans øre og nød at mærke hans kølige åndedrag mod sin hals.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




LEGEPLADSEN! xD - Page 24 Empty
IndlægEmne: Sv: LEGEPLADSEN! xD   LEGEPLADSEN! xD - Page 24 Icon_minitimeMan 10 Maj 2010, 01:39

Han smilede og åbnede sine øjne lidt og så hun trak på skuldrene "det ved jeg godt.." sagde han stille, of grinede stille da hun pustede ham i øret, og syntes det var sjovt at mærke hendes varme fugtige ånde mod sin øreflip. Han rettede sit hoved lidt op og så på hende, og kyssede hende kærligt på munden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




LEGEPLADSEN! xD - Page 24 Empty
IndlægEmne: Sv: LEGEPLADSEN! xD   LEGEPLADSEN! xD - Page 24 Icon_minitimeMan 10 Maj 2010, 01:43

Rose smilte svagt og ville nu gerne ligge drillerierne på hylden, men syntes at det var lidt svært overfor ham. Hun lod sine fingerspidser gå op af hans brystkasse og over hans hals og gengældte blidt kysset.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




LEGEPLADSEN! xD - Page 24 Empty
IndlægEmne: Sv: LEGEPLADSEN! xD   LEGEPLADSEN! xD - Page 24 Icon_minitimeMan 10 Maj 2010, 01:46

William smilede varmt, og syntes egentlig at drillerierne bare var noget de havde sammen, noget som de forstod hinanden med og kunne grine af. Han nød at mærke hendes fingerspidser mod sin krop, og holdt blidt om hende, og fortsatte kysset.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




LEGEPLADSEN! xD - Page 24 Empty
IndlægEmne: Sv: LEGEPLADSEN! xD   LEGEPLADSEN! xD - Page 24 Icon_minitimeMan 10 Maj 2010, 18:25

Rose så op på ham og trak sine læber et par få milimeter væk fra hans "Jeg er så heldig at jeg har dig, William" hviskede hun og smilte sødt. Hun var virkelig heldig.

// Aaaargh! Krea'en døøøøde! T_T//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




LEGEPLADSEN! xD - Page 24 Empty
IndlægEmne: Sv: LEGEPLADSEN! xD   LEGEPLADSEN! xD - Page 24 Icon_minitimeTirs 11 Maj 2010, 04:09

William slap hendes læber og smilede blidt til hende og mærkede en varm følelse i brystet "ikke ligeså heldig som jeg.. for jeg har dig" sagde han stille og kyssede hende på kinden. Han smilede pludselig skævt og løftede hende op, og støttede under hendes røv så hun ikke gled ned. Han så på hende "vi skulle hente noget tøj til dig ikke" sagde han muntert, og begyndte at gå ud i gangen, hun vejede jo ingenting! Men hun var jo også engel.

//oh noo LIVE IT UP! :D//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




LEGEPLADSEN! xD - Page 24 Empty
IndlægEmne: Sv: LEGEPLADSEN! xD   LEGEPLADSEN! xD - Page 24 Icon_minitimeTirs 11 Maj 2010, 05:10

Rose rødmede svagt da han sagde at han var heldig og smilte sit søde smil til ham. Hun hadede lidt at han kunne få hende til at rødme så let. Det var der ikke særlig mange der kunne. Hvis de forkerte personer prøvede på det, blev hun ihvertfald fortvivlet og nogle gange ret irriteret. Hun lavede et lille gisp af overraskelse da hun blev løftet op, men smilte derefter skævt til ham og lod sine ben gå rundt omkring hans liv. Hun nikkede lagde sine arme omkring hans nakke og holdt sig blidt ind til ham "Jaa" sagde hun og nikkede og vidste at hun ikke vejede noget eftersom at hendes knogler var lette og hun skulle veje så lidt at hendes vinger kunne bære hende.

// IT'S ALIIIIIIIIVE! xD//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




LEGEPLADSEN! xD - Page 24 Empty
IndlægEmne: Sv: LEGEPLADSEN! xD   LEGEPLADSEN! xD - Page 24 Icon_minitimeTirs 11 Maj 2010, 05:25

William så på hende, og smilede varmt. Hendes rødmen generede ham ikke det fjerneste. Han grinede lidt af hendes gisp "rolig rolig jeg bider ikke" sagde han og msilede skævt "særlig meget.." sagde han drillende, og stoppede ude i gangen hvor han satte hende ned. Han lagde sin hånd på hendes kind og kyssede let den anden kind, og slap hende helt. Han trådte ned i sine sko og så på hende "hvordan har du det egentlig idag?"spurgte han, for det var et spørgsmål han tit havde sagt til sig selv var en god ting at spørge folk om, tænk hvis de havde en dårlig dag og han så fjollede rundt og irriterede dem.

//JAAA! xD//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




LEGEPLADSEN! xD - Page 24 Empty
IndlægEmne: Sv: LEGEPLADSEN! xD   LEGEPLADSEN! xD - Page 24 Icon_minitimeTirs 11 Maj 2010, 08:27

Rose skød underlæben frem da han drillede hende og prikkede til hans skulder "Pas du nu bare på.." sagde hun advarende, men havde jo sår'n set ikke noget hun kunne bruge mod ham. Rose så op på ham og trak langsomt sine ballerinaer på og lod ikke sit blik forlade ham "Jeg har det fint, tak" sagde hun med et skævt smil "Jeg kunne ikke rigtig forestille mig at have det andet end fint ved at være i dit selskab" sagde hun og smilte derefter sit søde smil op til ham og strøg sit pandehår væk fra sit ansigt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




LEGEPLADSEN! xD - Page 24 Empty
IndlægEmne: Sv: LEGEPLADSEN! xD   LEGEPLADSEN! xD - Page 24 Icon_minitimeOns 12 Maj 2010, 01:05

William så på Rose og smilede skævt "jeg passer skam på.. det er ikke sådan at rende rundt med krokodiller" sagde han drillende, og kyssede hende varmt på kinden. Han rakte ud og tog sin jakke "Det var godt" sagde han glad, for det kunne jo ikke være særlig godt hvis hun havde haft det dårligt. Han rettede sig op og smilede lidt "hvor er du sød, jeg tror også du er den eneste jeg kan tilbringe så meget tid med uden at syntes at det er kedeligt"sagde han og trak hende kort ind til sig i et kram, men slap hende igen så hun kunne få jakke på.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




LEGEPLADSEN! xD - Page 24 Empty
IndlægEmne: Sv: LEGEPLADSEN! xD   LEGEPLADSEN! xD - Page 24 Icon_minitimeOns 12 Maj 2010, 04:35

"Jeg er ikke nogen krokodille!" peb hun barnligt og rystede hurtigt på hovedet af det som han sagde og så op på ham efter at han havde kysset hende på kinden. Der gik stadig et rart sus igennem hendes mave hver gang hans læber mødte hendes hud. Rose smilte skævt over det han sagde med at hun var sød og sår'n "Jamen, det er jeg da glad for" sagde hun og gengældte krammet og tog derefter sin jakke på. Det var en sort jakke, som gik ned til midten af hendes lår, som var speciel syet, så man tydeligt kunne se hendes former i den. Hun trak sit hår ud fra jakken, som havde kommet ind under den, da hun havde taget den på og havde ikke flyttet sit blik fra William én eneste gang.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





LEGEPLADSEN! xD - Page 24 Empty
IndlægEmne: Sv: LEGEPLADSEN! xD   LEGEPLADSEN! xD - Page 24 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
LEGEPLADSEN! xD
Tilbage til toppen 
Side 24 af 25Gå til side : Forrige  1 ... 13 ... 23, 24, 25  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Amfiteateret-
Gå til: