|
| Ice on the river - Viol | |
| | Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Ice on the river - Viol Lør 24 Apr 2010, 12:57 | |
| Dato : 5 december. Årstid : Vinter Vejr : tørt og isnende koldt Sted : ved bredden Tid : 17:45 Omgivelser : lidt træer
Jara vadede rundt på den frosne sø. Hun var stille, og så på den. Hun skøjtede kort hen over isen og slap et lille grin fra sig. Hun elskede vinteren, og sneen og isen og alt hvad der fulgte med. Hun hoppede lidt, og kunne se ned gennem isen. Hun regnede ikke med der var andre. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ice on the river - Viol Lør 24 Apr 2010, 13:02 | |
| (hej jeg tror jeg fandt ud af det ^^)
viol går rundt. hun har en pelset vinterjakke på for ikke at fryse, hendes lange lyse hår hænger bølgende i vinden. hun har en lille strikket hue på, mens hendes hænder er pakket ind i en muffe-disse. hun ser sig omkring, mens indet tyder på liv, fuglene er væk, og vinteren har taget over. det var ikke fordi hun heddede vinteren, hun elskede bare sommeren. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ice on the river - Viol Lør 24 Apr 2010, 13:08 | |
| (dygtiiiig! :D)
Jara så lidt op da hun hørte skridt i den knirkende sne. Hun så sig omkring, og fik øje på Viol. Hun lagde hovedet let på skrå, og smilede så "Hej!" råbte hun hen over isen. Hun havde ikke regnet med at der ville være andre ved silent river den dag, de fleste var enten på arbejde, eller havde travlt med noget andet, men hun smilede muntert til Viol, og overvejde om hun mon var menneske, eller væsen? |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ice on the river - Viol Lør 24 Apr 2010, 13:12 | |
| (jaaah xD)
viols blik, gled roligt over på jara. Hun gik lidt tøvende, men med et roligt smil på læben. "hej" sagde hun roligt, efter at have set lidt på jara, og isen under hende... viol, frøs en smugle men det var ikke noget af betydning, hun stoppede op. i tilfælde af at jara ville snakke med hende. hendes kinder var røde, og sneen gav genskind i hendes øjne. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ice on the river - Viol Lør 24 Apr 2010, 13:15 | |
| Jara vadede rundt på isen fordi hun var en engel og ikke vejede det store. Hun skyndte sig hen til Viol inden hun kom for langt ud på isen, for silent river var lumsk, og der kunne sagtens gå hul på isen. Hun smilede til Viol "jeg troede alle mennesker var på arbejde?" sagde hun og lagde hovedet på skrå. Hendes lyseblå øjne gnistrede af energi. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ice on the river - Viol Lør 24 Apr 2010, 13:18 | |
| viol. så usikkert på jara, men smilede så og sagde. "jeg har fri i denne uge.... men sig mig.. hvorfor er du ikke på arbejde". viol så roligt på jara, der ikke stod langt fra hende. hun folede sine hænder sammen i muffen. for at hendes hænder ikke skulle fryse. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ice on the river - Viol Lør 24 Apr 2010, 13:20 | |
| jara smilede bare til Viol, og stod stille. Hun nikkede forstående "aha" sagde hun og smilede mere. Hun var en meget glad person. "Jeg fik lov at tage fri idag.. jeg har arbejdet hårdt de sidste par dage" sagde hun og skar en sigende grimasse. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ice on the river - Viol Lør 24 Apr 2010, 13:24 | |
| viol, smilede roligt og nikkede. "hvad arbejder du med?" spurgte viol interreseret. hendes blik var roligt. hun kunne mærke den blide vind, der kertegnede hendes kinder. hun så lidt ud på søen og tænkte lidt for sig selv, og på hvordan det ville være at komme tilbage til den stressende hverdag. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ice on the river - Viol Lør 24 Apr 2010, 13:29 | |
| Jara så på hende "jeg er medhjælper i en dyrebutik men jeg gør sgu alt deet beskidte arbejde" det sidste sagde hun med foragt. På det sidste var hun blevet enormt utilfreds med sin arbejdsplads. Hun så på Viol "hvad med dig?" spurgte hun forsigtigt "du minder mig om nogen" mumlede hun, og prøvede at placere hende det sted hvor hun havde set hende før. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ice on the river - Viol Lør 24 Apr 2010, 13:33 | |
| viol så lidt på jara, da hun svarede med et smil på læben, "jeg arbejder på Highline fasion, som sekratær, ellers synger jeg lidt i min fritid" hun så lidt ned.. og sagde så. "men en dyrehannel er da heller ikke dårligt" hun prøvede ligesom at løfte stemningen lidt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ice on the river - Viol Lør 24 Apr 2010, 13:42 | |
| Jara så på hende og smilede stort, hun var nem at få i det rette humør igen. "Nice" hviskede hun beundrende. "Hvad hedder du forresten?" spurgte hun hende. "Ja en dyrehandel er hyggelig, men ikke når man ikke er der men at man er i Werclare og bliver jagtet af en blod dæmon" mumlede hun men smilede til hende.
//må logge ^^// |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ice on the river - Viol Lør 24 Apr 2010, 13:48 | |
| viol, så på jara, mens hendes blik så tænksomt ud. "jeg hedder viol sommers" hun så lidt på jara. "hvad hedder du?" hun så ned og tænkte på dagen i morgen. hun så roligt op på jara.. da hun hørte det med dømonen, blev hun utryg, "skete der noget?.. og hvorfor ville en dæmon angribe dig... og hvad er det?" viol syntes at det var mange spørgsmå at kaste i ens hovede, og man kunne se at hun var lidt flov over det.
(okay.. ^^ så snakkes vi ) |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Ice on the river - Viol | |
| |
| | | | Ice on the river - Viol | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|