|
| Uventet besøg(zack). | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Uventet besøg(zack). Tirs 04 Maj 2010, 03:48 | |
| "Hvordan føles det at blive bidt, og gjort til vampyr?" sagde Zack og svarede selv på spørgsmålet. "Smertefuldt." Zack kiggede ned af gangen og forventede snart at der ville være vagter i hele gangen, han smilede ved sin tanke og glædede sig faktisk lidt, nu onkelen var væk. "Sig mig hvornår kommer jeres marionet-dukker?, de tør måske ikke slås mere?". |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Uventet besøg(zack). Tirs 04 Maj 2010, 03:52 | |
| "Det gør de skam...men de kommer først når jeg vil have det", sagde hun og greb ham i kraven så han så ned på hende. "Du skal ikke skifte emne..fortæl mig hvordan det føldes at elske en varmpyr", sagde hun og holdte løst, men stramt nok til han ikke kunne få hendes hånd væk. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Uventet besøg(zack). Tirs 04 Maj 2010, 03:58 | |
| "Kun vis du fortæller, mig hvordan det er at hade et menneske." sagde Zack og smilede til hende og aede blidt hendes hånd for at få hende til at give slip i ham, hendes hånd var helt kold og hvid, men det var vel ligemeget, han lod sin hånd køre op og ned af hendes arm i en glidene bevægelse og stoppede så og stak hænderne i lommerne og kiggede hen mod vinduet for enden af gangen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Uventet besøg(zack). Tirs 04 Maj 2010, 04:00 | |
| "Vis dog bare jeg kunne svare. Desværre, har jeg aldrig hadet et menneske, og selvom vis jeg har, så har jeg tilgevet personen fordi der er en føelser jeg har for dem som er stærkere ind had", sagde hun og gik op på hans side. "Du er virkelig et underligt menneske, zack, men jeg har altid elsket de mærkelige typer.." |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Uventet besøg(zack). Tirs 04 Maj 2010, 04:03 | |
| "Vis jeg var dig ville jeg bare fjerne dig fra udskud som mig, tror du jeg ville tøve med at udslette din familie vis jeg manglede penge?" sagde han nervøst fordi han ikke vidste hvordan han skulle reagere, han trykkede sig endnu mere op mod væggen, i skræk, han var på den ene side bange for at miste sit ry og sin ære og på den anden side ligeglad med sin ære, men han vidste ikke hvordan hun reagerede vis han fortalte hvad han syntes om hende, så han undlod det, men han så panisk angst ud i hovedet, ikke for hende, men for sine følelser. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Uventet besøg(zack). Tirs 04 Maj 2010, 04:15 | |
| "Det ville du nok ikke, men min onkel er langt stærkere ind dig, selv vis du kom i kamp med ham, ville du dø på før du vidste hvad der ramte dig", sagde hun og lage armende helt omkring hans hals og lage hoved på hans skulder. Overaskende nok vendte hendes mund væk fra hans hals, hvilket betød hun ikke planlage at bide ham. "Der er ingen her bortset fra mig zack..ingen vil se vis du udtrykker dine føelser.." |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Uventet besøg(zack). Tirs 04 Maj 2010, 04:17 | |
| Zack lagde armene om hende og kyssede hende... Det var nok hverken spontant eller impulsivt, men det var et kys. Zack lod hendes hovede hvile på hans skulder, hun kunne nok godt mærke hans halsbeskytter-rustningsting, for den dækkede også hans skuldre og var lavet af hærdet stål. Zack overvejede at tage den af.. Men ville ikke så længe han var her i huset, af sikkerhedsårsager. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Uventet besøg(zack). Tirs 04 Maj 2010, 04:24 | |
| "Se? Ingen kom til skade, ingen så det..at vise sine føelser er nået alt med et ansigt og en stemme kan gøre..", sagde hun og så let op på ham. "gad vide hvordan det gik til..at en mand vis job er at dræbe varmpyre, pludslig begyndte at elske en? Ved du hvorfor, zack?", sagde hun stille og gav let slip omkring hans hals og fjernede sig helt fra ham, så han slappede lidt mere af. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Uventet besøg(zack). Tirs 04 Maj 2010, 04:26 | |
| "Fordi han sad i fængsel..." sagde Zack. "Derfor startede han på at jæge væsner... det var svært at skaffe penge i fængslet, og endnu sværrere at skaffe våben... Ved mindre man jagede væsner." sagde Zack og krammede hende, og håbede på hun ikke bed særligt meget i, at han havde siddet i fængsel... Faktisk håbede han hun var ligeglad, men det var sjældent folk var det. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Uventet besøg(zack). Tirs 04 Maj 2010, 04:29 | |
| "Du dræber for at overleve..jeg dræber for at overleve..endnu en ting vi har til fældes", sagde hun og krammede ham svagt igen, uden rigtig at klemme ham så meget som han klemte hende. "Du har måske lidt ret, vi er ikke så forskelige..vel?", sagde hun og rodede lidt i hans hår, så det blev lidt uglet. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Uventet besøg(zack). Tirs 04 Maj 2010, 04:31 | |
| "Det er vi vel ikke.." sagde Zack og kyssede hende igen på munden, og aede hendes hår. "Skal vi stå her for evigt?" spurgte Zack og nussede hendes arm igen, han kiggede ikke så meget mere rundt i gangen og hen mod vinduet, han regnede ikke med at blive angrebet mans han stod sådan her, med hende, for så ville de risikere at komme til at skade hende sikkert. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Uventet besøg(zack). Tirs 04 Maj 2010, 05:07 | |
| "Det kommer an på om du vil nogle steder hen. Min onkel er gået til ro for natten, han sover meget her for tiden", sagde hun og kyssede ham let over hans halsbeskyttelse. Kysset var ikke sensuelt, eller langt, det var bare et lille let kys, som knap nok kunne mærkes. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Uventet besøg(zack). Tirs 04 Maj 2010, 05:10 | |
| "Jeg tror jeg vil tage hjem, jeg er træt... Og jeg kommer til at køre mange gange, jeg har jo 5 biler jeg skal have med." sagde Zack med et stort smil og tænkte at chaufførerne i bilerne nok var døde... Zack overvejede at spørge om han kunne blive her for natten men skød tanken fra sig, det ville være en dum ide, her var jo spækket med vampyrer, der kunne lugte blod på lang afstand. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Uventet besøg(zack). Tirs 04 Maj 2010, 05:30 | |
| "Nrrg, du er kedelig", sagde hun på en nærmest barnlig måde. Hun tog armende omkring hans hals igen og kyssede ham let på munden lidt drillende. "Bliv i det minste et par timer til solopgang, så vil varmpyrende ikke komme", sagde hun og hold lidt i hans nakkehår, som om hun var fast besluttet på at han blev lidt mere. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Uventet besøg(zack). Tirs 04 Maj 2010, 05:35 | |
| "Okay da... Fordi du insisterer." sagde Ami og lagde en arm om livet på hende og spurgte "Hvor stort er det her hus entenligt?" Zack kiggede lidt rundt i gangen og forsøgte at bedømme husets størrelse, det eneste han vidste var at huset mindst havde 3-4 etager og ikke andet, han havde ikke tænkt over det i nattemørket han havde bare skyndt sig ind i huset. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Uventet besøg(zack). Tirs 04 Maj 2010, 07:00 | |
| "Hmm, lad os se...4 etager, omkring 15 rum på hver etage, og en stor kælder som er blevet brugt som totur kammer, vinkælder, madforåd og det", sagde hun og glattede lidt hans hår med sine blege slanke fingre. "Vi burde få dig vasket. Du er helt beskidt", sagde hun og smilede lidt så hugtænderne kunne ses, dog kunne han se at det var et kærligt smil. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Uventet besøg(zack). Tirs 04 Maj 2010, 07:09 | |
| "Du ville måske med i bad?" spurgte Zack og trak hende blidt ind til sig og kyssede hende på hagen og slap hende så igen. Zack fjernede sig fra væggen da det efterhånden var ved at være irreterende at læne sig op af den, fordi han fik lidt ondt i ryggen, af at læne sig op af den hårde væg. Zack sagde "Du viser vej, for jeg ved ikke hvor jeres badeværelser er?". |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Uventet besøg(zack). Tirs 04 Maj 2010, 07:28 | |
| "Heh, ja det vil jeg måske", sagde hun og tog let hans hånd, og førte ham tilbage til hendes værelse. Der duftede stadig af nyvasket tøj, eftersom den hvide kjole og undertøjet stadig lå på hendes seng. Hun førte ham ind i et overaskende nok, fuldt moderne badeværelse, med badekar, bruser, shampo, stort spejl, sminkebord(silvia var jo stadig en kvinde), og varme i gulvet. Det var som om at de var trådt ind i en anden verden, eller et andet hus. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Uventet besøg(zack). Tirs 04 Maj 2010, 07:31 | |
| Zack trak bare tøjet af, og gik hen til badekaret og begyndte at fylde vand i, og hoppede op i det og kiggede hen på Silvia og sagde så efter lidt tid. "Sig mig kommer du i eller ej?". Zack smilede til hende og hældte noget skum i vandet og slukkede for det da det var nået højt nok op, Zack smågabte, mens det varme vand fik ham til at slappe mere eller mindre af. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Uventet besøg(zack). Tirs 04 Maj 2010, 07:48 | |
| Silvia trak selv sit tøj af den blege krop og dækkede den let, han havde jo teknisk set ikke set hende helt nøgen før. Hun satte sig ned i badekaret og krammede sine knæ imens hun så på ham og smilede svagt. "Vend dig om, så vasker jeg din ryg", sagde hun med et let lille smil. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Uventet besøg(zack). Tirs 04 Maj 2010, 19:01 | |
| Zack tænkte lidt over om hun forsøgte at snyde ham, men vendte ryggen til hende, han var sikker på hun ikke ville prøve på det, ihvert faldet ikke lige nu, hvor de begge sad i en dårlig position vis de skulle op og slåsse, de ville begge bare ende med at drukne hinanden istedet. Zack kiggede hen mod døren og spurgte "Hvorfor finder din onkel sig i så meget fra en dusørjæger?, jeg provokerede ham jo åbenlyst, og så meget jeg kunne?". |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Uventet besøg(zack). Ons 05 Maj 2010, 01:47 | |
| //varmpyre kan ikke drukne^^, så faktisk har hun fordelenxD//
Silvia lage hoved på hans ene skulder og begyndte let at vaske hans overkrop og lår med sine hænder, imens hendes tynde krop lå op af hans ryg. "De har været efter ham meget, meget længe, lige siden han kunne gå faktisk", sagde hun og skyllede hans hår af fra skum. "Der er ikke nået han frygter mere" |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Uventet besøg(zack). Tors 06 Maj 2010, 01:01 | |
| //Jeg ved vampyrer ikke kan drukne, men pga. deres hud, som jo teoretisk set er død, har hun endnu sværere ved at stå fast i vandet end han har :P.. Så teoretisk set har HAN fordelen xD.
Zack fik vasket sin ryg, men følte det lidt som om han blev skygget, han vidste ikke hvorfor han følte sådan, det var måske nerverne over at være i et hus fuldt med vampyrer?... Og faktummet at han sad ubevæbnet i et bad med en, måske?... Det skræmte ham faktisk lidt at han gjorde det, men hun havde jo indtil videre ikke gjort noget. "Men stadig?, hvordan kan det være din onkel finder sig i provokationer?". |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Uventet besøg(zack). Tors 06 Maj 2010, 01:21 | |
| Silvia bemærkede at han ikke lod til at slappe af. Egntlig var hun ikke særlig overasket over det, at være i et hus fyldt med varmpyre, og afvæbnet, var ligesom at være en høne i en rævehule. "Han er en gammel varmpyr, Zack. Selvom jeg har levet med ham siden jeg blev varmpyr, så er der nogen ting jeg ikke forstår ved ham. Alt i alt, så har han vel højst sandsynligt bare lært at leve med det" |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Uventet besøg(zack). Tors 06 Maj 2010, 01:28 | |
| Zack lod en hånd glide ned på Silvias bløde lår, og ae det blidt. Zacks følelse af at være skygget forsvandt ret hurtigt igen. Zack mente han efterhånden var ren. "Skal jeg vaske dig på ryggen nu?, jeg må efterhånden jo være ren?" spurgte Zack og gabte igen lidt. Han havde glemt alt om hun lige havde fortalt hans soldater var døde og sikkert også havde fået drukket deres blod. |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Uventet besøg(zack). | |
| |
| | | | Uventet besøg(zack). | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|