|
| Altid nyt | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Altid nyt Man 10 Maj 2010, 07:47 | |
| Han tog imod det og så lidt på det, så proppede han det i munden og lod, som hun havde sagt, det smelte på tungen. Det var sødt og han kunne sagtens smage kakaoen. Da det var smeltet sank han det og smilte lidt "DEt smager jo fantastisk!" sagde han |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Altid nyt Man 10 Maj 2010, 07:49 | |
| Hun smilte meget så meget at hun måtte lukke øjnene, "ja ikke sandt" sagde hun imens hun stadig lukkede øjnene. Lindas far derimod stod bare og grinte for sig selv, elveren havde tilsyneladende ikke smagt det før. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Altid nyt Man 10 Maj 2010, 07:52 | |
| Han grintelidt og så sig omkring, der var en masse forskelligt chokolade her, tænk der fandtes så mange slags. Han så igen på hende |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Altid nyt Man 10 Maj 2010, 07:53 | |
| Hun gik over til en hyle, "prøv den her" sagde hun og rakte et stykke chocolade frem hvor der var nødder, marchipan og nugart i. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Altid nyt Man 10 Maj 2010, 17:45 | |
| Han tog imod den og smagte på den. Han nikkede "Det smage godt, men er lidt for sødt til mig" han var vegetar og spiste derfor kun forskellige salater og grønsagstærter osv. sammen med de andre elver, altså han spiste aldrig sådanne her noget til hverdag. Han vidste selvfølgelig god der ikke var kød i. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Altid nyt Man 10 Maj 2010, 21:32 | |
| Hun nikkede og tog så selv et stykke og spiste, "Tja så længe man ikke får for meget af det er det fint" hun gik over til sin far og krammede ham, "Det er så min nye navn Thràndil" sagde hun og kiggede op på T med et let smil. Far nikkede til T og sagde så, "Nårh....så min datter ligner mig mere og mere" Lindas far hviste jo ikke at T havde hørt historien men det han sagde nu var mest til Linda selv og ikke Thràndil. Linda nikkede bare kort. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Altid nyt Tirs 11 Maj 2010, 03:14 | |
| Han smilte bare og lod være med at kommentere det. Han stod lidt og skiftede vægten fra det ene barn til det andet. Han ville på en måde gerne ud mod skoven igen, han var jo elver og duede ikke til at stå inde i et menneskehus, men han turde ikke sige det ligeud, det ville virke uhøfligt, desuden kendte han heller ikke farens temperament. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Altid nyt Tirs 11 Maj 2010, 22:50 | |
| Linda rykkede sig lidt væk fra sin far og tog lidt mere chocolade i sin hånd og begyndte så at gå mod T. "Kom det ikek så godt vi er her" sagde hun og tog fat i Thràndils hånd og trak man med sig ud af døren. Hun spiste nu det sidste chocolade før at hun trak Thràndil med sig væk fra byen igen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Altid nyt Ons 12 Maj 2010, 02:08 | |
| Han protestere ikke, men fulgte bare efter hende ud af døren og gennem byen. Mens de gik gennem byen kiggede han lidt på de forskellige mennesker der gik rundt omkring, da de kom ud af byen smilte han stort ved synet af skoven, ikke fordi han havde noget imod chokolade butiken. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Altid nyt Man 17 Maj 2010, 22:21 | |
| Linda slap ham og vendte sig så om, hun smilte svagt til ham men sagde så: "Jeg må desværre tilbage" sagde hun og kiggede over hans skulder og over på den vej de lige var kommet fra. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Altid nyt Man 17 Maj 2010, 22:39 | |
| Han så lidt på hende "Okay" sagde han så "Men vi ses vel igen?" smilte han |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Altid nyt Man 17 Maj 2010, 22:40 | |
| Hun nikkede og slog så armende ud til et kram. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Altid nyt Man 17 Maj 2010, 22:49 | |
| Med et smil krammede han hende. Utroligt så gode venner man kunne blive på en dag. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Altid nyt Man 17 Maj 2010, 22:52 | |
| Hun krammede igen og kiggede så rundt, "pas på dig selv" sagde hun og begyndte så at løbe. *Wow, så gode venner på en dag* tænkte hun og smilte så imens hun forsvandt lige så stille væk fra skovstien.
//out// |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Altid nyt | |
| |
| | | | Altid nyt | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|