|
| Ret skummelt.. Men jeg er ikke bange (Seth) | |
| | Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Ret skummelt.. Men jeg er ikke bange (Seth) Lør 08 Maj 2010, 05:22 | |
| Dato: IRL Dag: IRL Tid: 22.00 Sted: I byen Omgivelser: Kun få andre Vejr: Klart, men lidt køligt Årstid: Forår/Sommer?
Safir, kom gående ud fra en cafe som havde sent åben, men hun fandt det ikke længere spændende at være derinde, for den eneste som hun kendte derinde, var sin storesøster, men som aldrig havde tid til at stå at snakke med hende. Men storesøsteren skulle jo også have lov til at arbejde ligesom Safir skulle en gang imellem, når ikke musikken kom i vejen. Hun rundede et par gade hjørner og var faktisk på vej hen til tog stationen for at få fat på en taxa, for hun regnede ikke med at der var nogle toge der kørte lige nu. Men lidt efter fik hun øje på en lille gruppe mennesker længere fremme, som kort stoppede med at snakke da de fik øje på Safir. Hun rykkede lidt på sig, men besluttede sig så for at gå forbi dem, for ikke at vise hun var bange. Men lige nu ville hendes ben ikke flytte sig, hun vendte blikket ned i jorden og kørte en hånd gennem sit hår. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ret skummelt.. Men jeg er ikke bange (Seth) Lør 08 Maj 2010, 05:34 | |
| En mørk skikkelse gik mellem skyggerne og hans rav gyldne blik hvilede på pigen, vis gruppen havde i sinde at overfalde hende ville de fortryde det. Sådan var Seth nu om dage beskyttede mennesker. Han forblev i sit skjul i skyggerne og kiggede på pigen. Hun var smuk, men hun virkede nervøs eller bange? |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ret skummelt.. Men jeg er ikke bange (Seth) Lør 08 Maj 2010, 06:12 | |
| Gruppen bestod af to drenge og en pige som bare stod og snakkede, røg og drak på af muren og kunne en gang imellem godt finde på at grine over en eller anden underlig joke som en af dem havde fyret af. Men lidt efter fik en af drengene øje på Safir og smilte ret facineret, men nu var drengen også fuld jo. Han gik lidt over til Safir og kørte en hånd gennem håret, hun kunne ligefrem lugte stanken af sprut fra drengen og holdte kort vejret, " du er da en sød lille en, hvad med at komme over til os os hygge lidt" sagde drengen og tog derefter fat i Safirs arm og hev lidt i hende. Safir gispede kort og lukkede øjnene hårdt i, bange for hvad der skulle ske. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ret skummelt.. Men jeg er ikke bange (Seth) Tirs 11 Maj 2010, 00:15 | |
| Et skridt var nok til at afsløre hele hans ansigt og krop. Hans hvide skjorte og de kolde gyldne øjne der kiggede på drengen. Seth var ikke den der lod mennesker i knibe, især ikke når han var tilstede. Et suk forlod hans læber og så stod han hende ved pigen og lagde en arm om livet på hende. " Nallerne væk " sagde han og sendte drengen et dræbende blik. Han kiggede på pigen ud af øjenkrogen og kunne næsten forudse den reagtion, de rville komme. Forvirring, bange måske lidt nysgerrig? |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Ret skummelt.. Men jeg er ikke bange (Seth) | |
| |
| | | | Ret skummelt.. Men jeg er ikke bange (Seth) | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|