| Hvorfor kommer der ingen? | |
|
|
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Hvorfor kommer der ingen? Ons 21 Okt 2009, 07:57 | |
| Dato : Irl. Årstid : efterår. Dag : Tirsdag. Vejr : Koldt, småregnen,mørkt. Sted : Ved havnen. Tid : Irl. Omgivelser : Ingen.
Aubrey står skjult i skyggerne, venter på et offer, hans øjne gløder som flammer i mørket af sult og hans hud er krid hvis, han ser tænkende op på himmelen og venter kun på et uskyldigt menneske, han har stået her snart i en halv time, han har endnu ikke opgivet at finde et nyt sted at jage, for han ved at før eller siden kommer der en forbi. Han var opmærksom og lyttede vagtsomt efter en lyd. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hvorfor kommer der ingen? Ons 21 Okt 2009, 07:59 | |
| youshiro var på vej ned ad den ene mole han var på vej hen mod en af de gamle pakhuse han se ind i skyggerne og fik øjne på vampyren han smillede for sig |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hvorfor kommer der ingen? Ons 21 Okt 2009, 08:16 | |
| Aubrey mærker så pludseligt din tilstede værelse og ser direkte på dig, Smiler stille og er nede ved dig på kort tid "Hva' så englebasse?" sagde han i et lille smil og betragtede ham kort. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hvorfor kommer der ingen? Ons 21 Okt 2009, 08:18 | |
| "godaften"sagde youshiro kort og gik lidt vider |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hvorfor kommer der ingen? Ons 21 Okt 2009, 08:21 | |
| Aubrey lo lidt og så efter ham "Du skal da ikke gå?" han gik efter ham og tog fat i hans skulder og fik ham standset "Bliver dog og leg lidt?" sagde han et smil og trak ham helt hen til sig, så han stod bag ham og tog fat om ham. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hvorfor kommer der ingen? Ons 21 Okt 2009, 08:28 | |
| youshiro kørte sit ene ben og bag vampyren og lavede et hofte kast med vampyren så vampyren ramte jorden hårdt"havde jeg også tænkt mig"grinde han |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hvorfor kommer der ingen? Ons 21 Okt 2009, 08:46 | |
| youshiro nikkede ham en skalde hvor efter han sendte et lyn gennem kroppen så han fik vampyren væk fra sig |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hvorfor kommer der ingen? Ons 21 Okt 2009, 08:58 | |
| //Sorry det med Valencia XDD! .. min anden bruger //
[Det andet Svar]Aubrey så kort chokkeret på ham før han tog fat i benet på ham, Han trak ham ned at ligge og satte sig hurtigt ovn på ham og holdte fat i hans hænder "Vær parat på et nedelag ..".[Det andet svar]
Aubrey kniber øjnene sammen og når næsten ikke at opdage du er væk, tager mig kort til hovedet før jeg rejser mig "Din forbandede fugl!" han rejste sig hurtigt og så på ham "lad mig gøre det mere smertefuldt for dig" pludseligt kom han frem bag ham og lagde et jerngreb om ham med den ene arm, hvor efter han blottede hans hals med den frie hånd, han lagde hovedet ved hans hals i et smil. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hvorfor kommer der ingen? Ons 21 Okt 2009, 09:01 | |
| youshiro brød i flammer og forsvant han kom i et glimt fra et lyn lige op bag vampyren |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hvorfor kommer der ingen? Ons 21 Okt 2009, 09:10 | |
| Aubrey ser forbavset frem for sig da du er væk, mærker dig så bag mig "Hvad har du tænkt dig at gøre ved mig?" ser fremad og er helt afslappet. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hvorfor kommer der ingen? Ons 21 Okt 2009, 09:11 | |
| "jeg har tænkt mig at fjerne dig hovede fra dig krop "grinde han |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hvorfor kommer der ingen? Ons 21 Okt 2009, 09:14 | |
| Aubrey jager en albue i maven på ham og vender sig mod ham "Det kommer desvære ikke til at ske!". |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hvorfor kommer der ingen? Ons 21 Okt 2009, 09:18 | |
| da vampyren slo ham i maven gik en af de flasker med vievand som han altid havvde tæt ind til kropen i stykker det ramte vampyren
youshiro mumlede noget hvorefter han havde sit katana sværd i hånden men en lille kniv der sad i skaftet skar den hul i hans hud siå blodet løb ud i en lille rile i klingen "så det er nu jeg skal fortælle dig hvad mit blod består af 98% ren blod 2 % vievand"grinde han |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hvorfor kommer der ingen? Ons 21 Okt 2009, 09:30 | |
| Aubrey så skræmt på ham og gik hurtigt baglænds væk fra ham "Hold dig væk fra mig!!" skreg han panikslagende for at få noget af det modbydelige vand på sig. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hvorfor kommer der ingen? Ons 21 Okt 2009, 09:33 | |
| youshiro svingede sværdet og skar vampyren i den ene arm "det er ikk nok til at slå dig ihjæl men det er nok til at gør dig svag og når du ikk har fler kræfter tilbage gæt hvem der bliver glad for at møde dig"grinde han |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hvorfor kommer der ingen? Ons 21 Okt 2009, 09:46 | |
| |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hvorfor kommer der ingen? Tors 22 Okt 2009, 08:19 | |
| Aubrey tog sig hurtigt til armen i smerte, men vidste at det hurtigt healede og trak så hurtigt en kniv som fløj gennem luften hen mod ham, han begyndte så at løbe, godt nok havde han bare kunne påføre ham smerte, men han gør det kun hvis det bliver ydderst nødvendigt, han løb hen af havnen i håb om at ha' distreheret[Staves] ham nok.
//Logger desvære // |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hvorfor kommer der ingen? Tors 22 Okt 2009, 08:24 | |
| youshiro grab kniven og kastede den i benet på vampyren så vampyren faldt |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hvorfor kommer der ingen? Fre 23 Okt 2009, 06:43 | |
| Aubrey faldt i det han støttede på benet ned i asfalten, han ømmede sig kort før han trak kniven ud af benet, han lå kort og bed smerten i sig, før det igen healede, han rejste sig og så rasende hen på englen. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hvorfor kommer der ingen? Fre 23 Okt 2009, 06:47 | |
| "lille vampyr dog faldt du"grinde han og smillede mens han vente sværdet så lyset blinkede vampyren i øjne |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hvorfor kommer der ingen? Fre 23 Okt 2009, 07:15 | |
| Han lukkede kort øjnene og flyttede sig fra lyset "Skrid ad helved til!" han tog en sten op fra jorden og kastede den efter ham, han var rasende, hans føde prøvede på at slå ham ihjel?. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hvorfor kommer der ingen? Fre 23 Okt 2009, 07:26 | |
| youshiro flækkede stenen med sit sværd "nej det er der du skal hen hvad med morgen mad i helved"grinde han |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hvorfor kommer der ingen? Fre 23 Okt 2009, 08:17 | |
| Aubrey gik så stille hen mod ham og faldt stille til ro "Okay, Det lyder fint .. " sagde han så roligt og så på ham med et udtryks løst ansigt. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hvorfor kommer der ingen? Lør 24 Okt 2009, 07:34 | |
| youshiro lavede et hurtigt hug som klippede vampyrens panda hår væk "min gud forbyder mig at slå dig ihjæl vis du ikke gører modstan"sagde han koldt |
|
| |
Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Hvorfor kommer der ingen? | |
| |
|
| |
| Hvorfor kommer der ingen? | |
|