|
| møde i parken (Jake) | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: møde i parken (Jake) Søn 16 Maj 2010, 06:14 | |
| Jake kiggede lidt efter ham og bemærkede derefter en lille indpakning på jorden, han bøjede sig ned og samlede den op hvorefter han begyndte at vende den lidt i hænderne inden han kiggede hen mod mennesket igen "Du glemte noget!" råbte han og holdt den lille plade chokolade frem for sig som drengen havde tabt, han burde virkelig ta at købe nogen flere af dem og bive lidt stører inden et eller andet væsen ser ham som en appetit vækker, men hvorfpr skulle Jake bekymre sig om det, faktisk havde han nydt at se det lille menneske blive fortæret af en varulv eller ligenene. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: møde i parken (Jake) Søn 16 Maj 2010, 06:24 | |
| Vallo så sig over skuldreen og stoppede brat op da han så chokoladen. han rodede hurtigt sin taske igennem og sine lommer for at være sikker på at det nu var hans chokolade. han så hen på ham og bed isg lidt i læben, da han fandt ud af det var hans chokolade "øhm...jo..." sagde han og gik stille tilbage mod ham "vil du være venlig at give mig den?" spurgte han og rækte hånden frem. hvis han skulle være helt ærlig vidste han godt han nok ikke ville få den tilbage, da den fremmede jo nok kunne gætte at han var afhængig af den der chokolade. det var jo trods alt også den eneste mad han fik. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: møde i parken (Jake) Søn 16 Maj 2010, 06:36 | |
| Jake trak lidt på smilebåndet igen, mens han rettede blikket på chokoladen igen også tilbage på mennesket og tilbage på chokoladen, i følge menneskets desperate udtryk kunne Jake regne ud at det nok var som narkotika for ham og det var noget der var sjovt, virkelig meget endda "ahhh jeg ved ikke helt, den ser jo så god ud og man bliver jo helt sulten" svarede han ironisk og begyndte at pille lidt ved kanten af chokoladens farverige papir, mens han igen ventede på en reaktion fra mennesket foran ham. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: møde i parken (Jake) Søn 16 Maj 2010, 06:54 | |
| Vallo holde vejret og lukkede stille sin hånd. han sank sin hånd og så bedende på ham "nej...hør jeg har brug for den det chokolade...giv mig den nu bare og køb en selv" snarrede han, da han bare gerne ville havde sin chokolade om komme væk. han gik lidt tættere på og stirrede lidt på chokoladen "jeg lover at lade dig være hvis bare du giver mig den der chokolade" sagde han og bed isg stille i læben. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: møde i parken (Jake) Søn 16 Maj 2010, 06:59 | |
| Jake fik et uskyldigt ansigt på og kiggede skråt op i luften, mens han pakkede chokoladen halvt ud "naaa jeg ved sku ikke helt" svarede han og viftede lidt rundt med chokoladen "den ser jo så indbydende ud og jeg ved ikke helt hvor meget jeg stoler på en der kalder mig morder uden beviser" fortsatte han og bed et hjørne af chokoladebaren og gumlede lidt på den "den er fandme god" smaskede han med et eftertænksomt udtryk i ansigtet. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: møde i parken (Jake) Søn 16 Maj 2010, 07:08 | |
| Vallo bed sig meget hårdt i læben så der gik hul, da han så han pakkede chokoladen halv op. han gik lidt tættere på og bed sig lidt i læben. han sukkede lidt og så bedende på ham "du kan jo altid bare smadre mig hvis jeg lyver..gi..." mere nåede han ikke at sige før han så han tog en bid af chokoladen. han fik et hadefuldt blik i øjnene og kort efter sprang han på han. han holdte sig godt fast til ham og prøvede alt for at få fat i chokoladen "gi' mig, gi' mig, gi' mig, gi' mig, gi' mig, gi' mig" sagde han som et barn der ville havde sit stykke slik. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: møde i parken (Jake) Søn 16 Maj 2010, 07:11 | |
| Jake grinede og løftede chokoladen op i vejret for at det lille menneske ikke ville kunne nå det, han kørte chokolade stykket op og ned i bølger lige akurat nok til at mennesket ikke kunne nå det "hvad siger du? jeg kan ikke høre dig?" Jake svingede rundt et par gange stadig med chokoladen højt over hovedet, han havde ikke så meget besvær ved det da mennesket ikke vejede frygtelig meget. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: møde i parken (Jake) Søn 16 Maj 2010, 07:21 | |
| Vallo prøvede at få fat i chokoladen "gi' mig, gi' mig, gi' mig, gi' mig, gi' mig, gi' mig, gi' mig, gi' mig, gi' mig!!" sagde han højere og holdte sig godt fast til ham, for at være sikker på ikke at falde ned. han så helt fortabt op på chokoladen og rækte ud efter den. han prøvede virkelig alt for at nå den, men kunne ikke få fat i den *hvorfor er hans dumme artm også lige så lang* tænkte hgan meget irriteret og ville bare havde fat i den chokolade. det var tydeligt på hans vægt han ikke fik nok at spise, da han vejede nogenlunde det samme som en lille skole pige. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: møde i parken (Jake) Søn 16 Maj 2010, 07:26 | |
| Jake stoppede med at snurrer rundt og kiggede istedet ned på mennesket igen, han fik et ondt ansigt på da han kiggede ned på det sølle væsen "okay" sagde han så "du må godt få den" han fortsatte og holdt en lille pause "men kun på en betingelse" han afsluttede og kiggede ned på drengen der ikke vejede mere end at man kunne løfte ham i en arm. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: møde i parken (Jake) Søn 16 Maj 2010, 07:33 | |
| Vallo stirrede på ham da han stoppede og lyttede til hvad han sagde. han kunne næsten ikke tro han ville give ham den bare uden videre, men det fandt han jo så ud af at det heller ikke var tilfældet "hmm...okay..hvilken betingelse" sagde han og så op på chokoladen igen. han ville bare havde hans chokolade tilbage, da han ikke ville købe en ny, da han ikke ville virke grådig, selvom det var i en anden forretning. så ville han hellere havde den han allerede havde brugt penge på. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: møde i parken (Jake) Søn 16 Maj 2010, 08:06 | |
| Jake havde fundet ud af ca hvilken slags person det menneske var og han havde en god ide, nogen ville måske få det lille menneske til at tage skylden for drengen han havde slået ihjel, men nej Jake var lidt ligeglad om han blev taget dem der opdagede ham kunne han vel også bare slå ihjel ikke? så istedet havde han udtænkt noget helt andet betingelse, han pegede over på en mudderpøl ca 3 meter væk hvorefter han sagde noget "du skal bare rulle dig i det der også er den din" Dette skulle nok blive godt mente Jake der stadig stod med chokoladen højt over hovedet |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: møde i parken (Jake) Søn 16 Maj 2010, 08:35 | |
| Vallo blev helt tavs og stirrede bare på ham som om ahn var psykopat. han så så lidt hen mod mudderpølen og sank en klump "det mener du ikke vel?...du kan finde på alt mulig andet...det er jo en latterlig betingelse..det for du jo intet ud af" sagde han og så på ham med et tænksomt blik. han håbede han kunne få ham til at finde på en anden betingelse, da han virkelig ikke havde lyst til at skulle rulle i en mudderpøl. han hadede virkelig at blive beskidt og han ville bare helst se perfelt ud hele tiden. så at han skulle rulle rundt i en klam mudderpøl gjorde ham ikke specielt glad. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: møde i parken (Jake) Søn 16 Maj 2010, 08:40 | |
| Jake kiggede over på mudderpølen, hen på mennesket og tilbage mens et stort smil bredte sig på hans ansigt "jo jeg for et godt grin ud af det, så gør du det eller for jeg lov at nyde den chokoladebar?" spurgte han og kiggede overlegent ned på menneskedrengen, han fandt det utrolig sjovt at lege med dette lille menneske og vis han røbbede noget vigtigt, kunne han jo bare slå ham ihjel ikke? |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: møde i parken (Jake) Søn 16 Maj 2010, 08:52 | |
| Vallo sank en klump og så hen mod pølen. han lod sig stille glide ned fra ham og knyttede tille sine hænder. han gik stille hen mod mudderpølen "hvordan kan jeg overhovede stole på jeg for den tilbage efter jeg har rullet mig i det der...ihu" sagde han og gik et lille skridt tilbage. han kunne ikke klare tanken om at skulle i den klamme mudderpøl. han knyttede sine hænder og trippede lidt. han hørte sin mave sige en lyd, som den kun gjorde når han manglede chokolade. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: møde i parken (Jake) Søn 16 Maj 2010, 19:51 | |
| Jake løftede chokoladen ned igen og viftede lidt rundt med den, det var en overrakselse at mennesket overhovedet overvejede hans tilbud, men selvfølgelig som alle andre mennesker ville han forsikres for sin belønning "det kan du ikke"svarede han kort og kiggede hen på de tynde trippende fødder, det lille menneske skulle snart finde ud af hvor ond verden kunne være. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: møde i parken (Jake) Søn 16 Maj 2010, 20:03 | |
| Vallo så på ham og knyttede sine hænder. han bed sig stille i læben "jeg stoler ikke på dig..." sagde han og så hen på mudderpølen. han blik var tydeligt skrækslagen over for mudderet. han så lidt ned af sig selv og bed sig i læben "jeg gør det...hvis du lover at jeg for chokoladen og hvis jeg må skånde mit tøj oh hår" sagde han og så hen på ham med et tænksomt blik. så hellere gøre det nøgen og finde noget andet han kunne sagde på også bare komme hjem. ind at hans elskede tøj skulle blive beskidt- |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: møde i parken (Jake) Søn 16 Maj 2010, 20:15 | |
| Jake rynkede brynene lidt og kløede sig lidt i nakken, ville han heller gøre det splitter nøgen end med tøjet på? det var besynderligt og hvordan fanden ville han skåne sit hår? tage det af eller sådan noget? "jaja men er du ikke så venlig at beholde bukserne på?" sagde han en smule koldt da han var ved at være træt af at vente, måske skulle han bare æde den chokolade og skride? |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: møde i parken (Jake) Søn 16 Maj 2010, 20:23 | |
| Vallo rystede hurtigt på hovedet "nej.. mine bukser er mine ynlings bukser" sagde han, men det var dog alle hans bukser. han gik jo utrolig meget op i at se perfekt ud hele tiden og derfor skulle han jo også havde nogle pæne bukser. han så lidt ned af sig selv og kunne mærke at han egentlig overhovede ikke turede at nærme sig mudderpølen igen. han kom så til at tænke på det den fremmede havde sagt *han kan ikke lide at se mig nøgen?..han er derfor ikke til drenge.. så kan jeg måske få ham til at kigge væk* tænkte han og at kort smil kom frem på hans læber. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: møde i parken (Jake) Søn 16 Maj 2010, 20:34 | |
| Jake kiggede irreteret på mennesket, det kunne han da ikke mene? sine ynglingsbukser? Jake kunne ikke lade være med at tænke at han måtte da være bøsse eller sådan noget, ikke fordi han havde noget imod bøsser "hør vil du ha din chokolade eller ej?" spurgte han og tog endnu en bid af chokoladebaren som han havde i hænderne og gumlede højlyt på den for at være sikker på at mennesket hørte det. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: møde i parken (Jake) Søn 16 Maj 2010, 20:40 | |
| Vallo så hurtigt på ham og knyttede sine hænder hårdt sammen "okay okay..jeg gør!" sagde han vredt og gik hen til pølen, med meget tøvende skridt. han kunne tydligt høre hans smasken og det var som at en skreg i hans øre. han tøj sin trøje af for i det miunste at skånde den. man kunne tydligt se han var under afnæret, da han ribben var meget tydlige og fordi han virkelig var overdrevet tynd. han satte sig stille ned på hug og prikkede kort til mudderet "iiihu" sagde han og rystede lidt i hele kroppen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: møde i parken (Jake) Søn 16 Maj 2010, 20:52 | |
| Jake betragtede mennesket og tog et skridt derhen imod, drengen var overdrevet tynd og burde virkelig til at æde noget andet end chokolade, et hvert væsen vis ikke også et menneske ville kunne knække ham som en tændstik "du burde virkelig æde noget andet end chokolade" sagde han så og kiggede lidt på chokoladebarens papir, det var farverigt og for mange mennesker ville det sikkert se meget lokkende ud. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: møde i parken (Jake) Søn 16 Maj 2010, 20:59 | |
| Vallo hørte hvad han sagde og lagde stille sine arme om sig selv, hvorefter han vendte blikket tilbage på ham "du skal ikke blande dig i hvad jeg spiser eller ikke spiser" snerrede han og vendte blikket tilbage på pølen med muddet. han prøvede at forstille sig det bare var chokolade, men selv ikke chokolade ville han kunne rulle sig selv i. godt nok elskede han chokolade, men han vidste at for meget chokolade kunne gøre ham tyk og det ville han ikke risikere. han satte sig helt ned op jorden og tog sine sko og srømper af, hvorefter hans små knogle fødder som til syne. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: møde i parken (Jake) Søn 16 Maj 2010, 21:59 | |
| Jake opgav at belære på ham og ventede istedet på at han ville hoppe i "så siger vi det" sagde han så og overvejede lidt at gå hen og sparke ham i mudderpølen for at få det overstået, men lod vær da han hellere ville se ham hoppe friviligt i, det var meget mere underholdene, sjovt så meget magt chokoladen har over menneskeligheden |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: møde i parken (Jake) Søn 16 Maj 2010, 22:11 | |
| Vallo sank en klump og lukkede sine øjne. han rullede igennem mudderet og det var tydligt at han ikek brød sig om det. han havde det som om han rullede sig i døde dyr og alt klamt i verdenen. han rejste sig hurtigt op igen og han havde utrolig nok gået skåndet det meste af håret. han stirrede vredt på den fremmede "giv mig så den chokolade" vrissede han og gik han mod ham. han rækte den mundrede hånd frem så han kunne give ham chokoladen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: møde i parken (Jake) Søn 16 Maj 2010, 22:17 | |
| Jake var næsten færdig af grin da det lille menneske kom mudret på benene, man kunne næsten ikke se ham for alt den mudder og han kunne godt fornemme menneskets væmmelse "okay okay jeg holder hvad jeg lover" sagde han så og tog en ekstra bid af chokoladen hvorefter han kastede det resterende hen til ham - ca halvdelen - han var stoppet med at grine, men havde stadig et stort ondt smil på. |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: møde i parken (Jake) | |
| |
| | | | møde i parken (Jake) | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|