|
| En dejlig dag //Chiroptera | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: En dejlig dag //Chiroptera Lør 05 Jun 2010, 22:31 | |
| Chi smilede da hun satte hende ned på jorden. " skal vi gå?" spurte hun AL mens hun stadig smilede stort, og rejste sig så lidt klodset op fra jorden som om at hun lige var væltet. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: En dejlig dag //Chiroptera Lør 05 Jun 2010, 22:36 | |
| Alane smilede og så på hende. Hun nikkede stille og rejste sig op. "Ja lad os det" Hun strejkte sig stille og smilede. Hendes øjne studerede stjernerne og månen. Hun strøg en våd tot håt ud af sit ansigt og så så på Chi hun grinede stille og smilte glad. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: En dejlig dag //Chiroptera Ons 09 Jun 2010, 08:48 | |
| de gik hen langs parken og kom så ud på hovedgaden, Chi holdede øje med om der var nogle mennesker, heldigvis kun nogle par stykker så hun kunne være helt rolig uden at skulle dække hendes øjne til. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: En dejlig dag //Chiroptera Tors 10 Jun 2010, 05:35 | |
| Alane smilede og så rundt. Hun gik roligt videre og lod så sine øjne glide op på himmelen mens hun strejkte sig stille og gabte svagt. Hun begyndte stille at nynne mens hun så rundt på menneskerne i gaden. Hun så ned mod sin lejlighed og så så på Chi med et lille smil. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: En dejlig dag //Chiroptera Tors 10 Jun 2010, 05:46 | |
| "er det her du bor?" spurte Chi nysgerrigt Al og så så op på hende med noget hår for det ene sorte øje, og stadigt lidt af det ræve blod på kinden som hun ville have skyllet væk i sprignvandet. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: En dejlig dag //Chiroptera Man 14 Jun 2010, 03:18 | |
| "Ja, det er her" Hun smilede stille og så på bygningen. Den var ikke noget at prale af faktisk langt fra. Hun strøg noget hår ud af øjnene og smilede stille. Hun så lidt på blodet og så så rundt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: En dejlig dag //Chiroptera Man 14 Jun 2010, 03:22 | |
| Chi fandt først øje på den lille klat ræve blod da hun tog sit hår om øret, hun kiggede på Al, hun var meget sød tænkte hun og kiggede så på døren ind til hendes hjem. * gad vide hvordan et rigtigt hjem ser* tænkte hun lidt og kiggede så lidt rundt omkring også på Al. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: En dejlig dag //Chiroptera Man 14 Jun 2010, 03:35 | |
| Hun smilede stille. Hun så op på himmeln og smilte stille. Hun så det snart ville begynde at regne. Hendes smil voksede lidt. Hun elskede regnen. "Det begynder snart at regne" Hun så på Chi og smilte stadig stille. Hun strøg igen noget hår ud af sine øjne og sukkede lidt irriteret over sit hår. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: En dejlig dag //Chiroptera Man 14 Jun 2010, 03:42 | |
| Chi var ikke så vild med regn, men var ved at vende sig til det. Hun havde jo ikke særligt meget lå under det træ hun sov i, så hun plegede bare at lade som ingenting når hun blev våd. Hun kiggede lidt på døren igen, hun havde jo aldrig været i et rigtigt hjem før, hun var lidt nysgerrig, og kiggede lidt på det ukendte dørhåndtag. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: En dejlig dag //Chiroptera Man 14 Jun 2010, 03:44 | |
| Alane smilede så men lukkede så sine øjne og holdte sig for munden og næsen hvorefter hun så begyndte at nyse. Da hun var færdi rettede hun sig op og så på Chi. Hun smiltede stille og gabte så meget kort. "Er du ikke så glad for regnen?" Hun smilede svagt og så så på opgangen til sin lejlighed. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: En dejlig dag //Chiroptera Man 14 Jun 2010, 03:49 | |
| "næææ, men jeg er ved at vende mig til det nu vor jeg altid bliver våd til sengetid" hun så stadig på det ukendte dørhåndtag, og kiggede så op på den skydækkede himmel og gav så et lille gys fra sig ved tanken om at hun blev våd. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: En dejlig dag //Chiroptera Man 14 Jun 2010, 03:53 | |
| "Okay, men hvad mener du med det Chi?" Hun så på hende og lagde hovedet på skrå og smilede svagt. Hun så op på himmelen og smilede stille. Hun var stadig glad for regnen. Hun strøg sit håt om bag sit øre og smilede stille og nys så igen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: En dejlig dag //Chiroptera Man 14 Jun 2010, 05:31 | |
| "jeg mener at mit træ er utæt, og alle ved jo at man ikke kan gemme sig under et træ fra regnen, så jeg bliver altid våd når det er at jeg vil sove" hun kiggede stadig på håndtaget, og satte sit hoved på skrå adskillige gange for at se alt på håndtaget. Hun havde bøjet(stave?) sig lidt med ryggen på en nysgerrig måde og så nu også sådan ud i hovedet. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: En dejlig dag //Chiroptera Ons 30 Jun 2010, 04:43 | |
| Hun så forvirret på Chi "Træ?" Hun var da godt skør hvis hun boede i et træ men måske havde hun ikke råd til at bo nogen stedet. Hun bed sig stille i læben og nikkede så stille. Hun så lidt forvirret ppå hende og så på håndtaget. Der var da ikke noget spændende ved det, eller det syntes hun ikke selv men måske var der hvis man boede i et træ? |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: En dejlig dag //Chiroptera Tors 08 Jul 2010, 07:19 | |
| Chi var ved at blive lidt træt af håndtaget og spurte så " hvad er en lejelighed?" hun så på Al og kiggede så op i opgangen, hun havde aldrig set en 'opgang' før nu, så hun var meget nysgerrig over hvad der var der oppe. |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: En dejlig dag //Chiroptera | |
| |
| | | | En dejlig dag //Chiroptera | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|