|
| En dejlig tid | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: En dejlig tid Tors 07 Jan 2010, 05:55 | |
| to : 6 Januar Årstid : vinter Dag : onsdag Vejr : Køligt, sneen er vist på vej væk igen. Sted : ude på engen Tid : middag/eftermiddag Omgivelser : En eng dækket af lidt sne, ikke meget sne, men lidt, nogle få blomster og græs stritter frem.
Thrándil kom gående ud på engen, for en gangs skyld havde han ladet sin hest blive hjemme. Han havde også ladet sin bue blive hjemme, hvilket var totalt unaturligt for ham. Faktisk havde han været ret underlig for tiden, så meget at hans venner spurgte ham hvad der var glat, om han måske var syg? *Gid det var så vel* tænkte han mens han så lidt op på himlen hvor små snefnug faldt. *Men jeg er ikke syg, måske lidt forvirret...Jeg skal jo vænne mig til et helt andet liv, næsten...jeg har ikke engang fortalt vennerne det inu!* tænkte han som så mange andre tanker der havde løbet gennem hans hjerne det sidste stykke tid. Han havde heller ikke besøgt hende inu, selv om hun nok ønskede det....på en måde kunne han ikke. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: En dejlig tid Tors 07 Jan 2010, 05:56 | |
| clara kom gående, hun samlede blomster |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: En dejlig tid Tors 07 Jan 2010, 06:02 | |
| Han så ned på den smule sne der lå og de få blomster der kunne klare kulden. Han smalede en blomst op og for en gangs skyld, igen totalt unaturligt, holdt han ikke skarpt øje med omgivelserne, så han så hende ikke. Han var bare helt væk i sit eget hoved. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: En dejlig tid Tors 07 Jan 2010, 06:03 | |
| hun så ham, og gik hen til ham. hun viftede med en blomst foran hans ansigt |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: En dejlig tid Tors 07 Jan 2010, 06:06 | |
| Han så overrasket op og smilte "clara min pige" sagde han, man kunne høre varmen i hans stemme, en varme der kunne have smeltet sneen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: En dejlig tid Tors 07 Jan 2010, 06:07 | |
| |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: En dejlig tid Tors 07 Jan 2010, 06:11 | |
| Han lagge armene om hende i et kram "Hvordan har du det?" spurgte han |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: En dejlig tid Tors 07 Jan 2010, 06:12 | |
| jeg har det fint.. hvad med dig" sagd ehun og gængældte krammet |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: En dejlig tid Tors 07 Jan 2010, 06:16 | |
| Han så på hende "Lidt svært" svarede han "Men det er ingenting" hans blik var en anelse trist, men det forsvandt hurtigt. Han var god til at skjule vis der var noget, men det betød jo heller ikke noget. Han flettede sine fingre ind ind i hendes. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: En dejlig tid Tors 07 Jan 2010, 06:17 | |
| hun satte sig ved ham. "noget plager dig søde, hvad er det?" sagd ehun. og kyssede ham på kinden |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: En dejlig tid Tors 07 Jan 2010, 06:21 | |
| "Jeg prøver bare at vænne mig til det" sagde han og så på hende |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: En dejlig tid Tors 07 Jan 2010, 06:22 | |
| vænde dig til at vi er sammen?" spurgte hun hun kørte en hånd igennem hans hår |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: En dejlig tid Tors 07 Jan 2010, 08:11 | |
| "Tja...Det nye liv der vil komme...Jeg mener, jeg er glad for bare at...være...almindelig..." sagde han og så på hende "Men jeg er også glad for dig og jeg har tænkte på at det bliver sjovt at lave starte på en ny måde" |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: En dejlig tid Tors 07 Jan 2010, 23:49 | |
| javel.." sagd ehun forvirret |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: En dejlig tid Fre 08 Jan 2010, 03:05 | |
| Han grinte lidt da han så hendes forvirring. "Jeg har også tænkt på...vi kender næsten intet til hinanden" sagde han |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: En dejlig tid Fre 08 Jan 2010, 03:38 | |
| du kan bare spørge løs" sagd ehun |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: En dejlig tid Fre 08 Jan 2010, 07:48 | |
| Han rystede på hoved "Jeg har intet at spørge om" sagde han "Men du kan da fortælle hvad du vil" han holdt hende i den ene hånd og begyndte roligt at gå tværs over engen |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: En dejlig tid Fre 08 Jan 2010, 19:13 | |
| okay.. jeg er hunderad for vampyrene" sagd ehun |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: En dejlig tid Lør 09 Jan 2010, 02:16 | |
| "det er jeg ikke" sagde han "Men jeg hader kød, fatter ikke menneskerne spiser det!" han smilte |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: En dejlig tid Man 11 Jan 2010, 04:44 | |
| fatter ikke at nogen syntes det er sjovt at dræbe uskyldige dyr" sagd ehun |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: En dejlig tid Man 11 Jan 2010, 05:39 | |
| "De gør det jo for at overleve, du ved balance, men alligevel..." han rystede på hoved "Da jeg var lille var jeg facineret af at de spiste kød, jeg har aldrig selv smagt det..." |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: En dejlig tid Man 11 Jan 2010, 06:02 | |
| du burde prøve" sagd ehun |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: En dejlig tid Man 11 Jan 2010, 06:07 | |
| "jeg troede lige du sagde det var synd for dyrene" svarede han halv hårdt, han skulle ikke nyde noget kød! |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: En dejlig tid Man 11 Jan 2010, 06:13 | |
| det er det også.. men nogen tager jo, kun såret dyr" sagd ehun |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: En dejlig tid Man 11 Jan 2010, 06:16 | |
| "Jeg vil aldrig spise kød" sagde han ligeud og så frem for sig |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: En dejlig tid | |
| |
| | | | En dejlig tid | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|