|
| Marcus hjælp | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Marcus hjælp Man 09 Nov 2009, 06:36 | |
| Kala smilede sit engle blide smil til dem. "Hej Marcus og Hayley" Sagde hun lavt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Marcus hjælp Man 09 Nov 2009, 06:38 | |
| "Du kommer lige på et godt tidspunkt, kom indenfor" sagde Marcus og åbnede døren helt, så Kala kunne komme ind og han smilte skævt til hende og så kort på Hayley |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Marcus hjælp Man 09 Nov 2009, 06:39 | |
| Hun nikkede og gik indenfor. Så sig omkring. "Hvad mener du med et godt tidspunkt?" |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Marcus hjælp Man 09 Nov 2009, 06:40 | |
| Hayley smilede til hende og til marcus hun kiggede på kala "Det siger du marcus" sagde hun glad |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Marcus hjælp Man 09 Nov 2009, 06:44 | |
| Marcus lukkede døren og smilte derefter skævt til Kala Ha lagde en arm om Hayley, "mig og Hayley er forlovet og vi vil gerne have dig som brudepige fordi vi begge kender dig og Hayley vil gerne bede om din hjælp til at finde en kjole" sagde han og smilte igen |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Marcus hjælp Man 09 Nov 2009, 06:46 | |
| Hayley lagde en arm om ham og smilede til ham "Ja" hun kiggede bedene på Kala |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Marcus hjælp Man 09 Nov 2009, 06:46 | |
| Kala blev så overrasket at hendes vinger hurtigt foldede sig ud af ryggen på hende og smadrede en vase. Spærrede øjnene op før hun hvinede: "Aj, hvor er det godt for jer! og straks omfavnede dem begge. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Marcus hjælp Man 09 Nov 2009, 06:52 | |
| Hayley lagde en arm om hende og den anden var rundt om marcus "Tak" sagde hun glad og sagde så "Har du været glad for din tattoo" |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Marcus hjælp Man 09 Nov 2009, 06:53 | |
| "Ja" Svarede hun. "Hvornår skal i giftes?" Spurgte hun ivrigt. "Hvad er temaet?" |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Marcus hjælp Man 09 Nov 2009, 06:56 | |
| Marcus så overrasket på Kala og grinte svagt af hendes hvineri Han kløede sig i nakken og trak lidt på den ene skulder, " øhm så langt er vi ikke kommet endnu" sagde han og smilte skævt |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Marcus hjælp Man 09 Nov 2009, 07:00 | |
| Hayley grinte svagt og lagde begge arme om marcus "Vi er noget til at det skal være på stranden" hun smilede |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Marcus hjælp Man 09 Nov 2009, 07:02 | |
| Kala gav slip på dem begge og så lidt på den smadrede vase. "Undskyld. Er den dyr?" Spurgte hun, men fokuserede hurtigt på dem igen. "Hm. Er det en præst der skal vie jer? Og det skal nok ikke være mens solen skinner" Mumlede hun og skævede til Hayley |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Marcus hjælp Man 09 Nov 2009, 07:03 | |
| Hayley lo kort og kiggede på Marcus "Han fride idag så der er ikke så meget styr på det..men jeg skal nok betale for vasen"
Sidst rettet af Hayley.. Man 09 Nov 2009, 07:05, rettet 1 gang |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Marcus hjælp Man 09 Nov 2009, 07:04 | |
| Marcus så kort på vasen og rystede derefter på hovedet "Nej, jeg kan bare få min mor til at samle den, den har nemlig været itu før" sagde han og smilte skævt |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Marcus hjælp Man 09 Nov 2009, 07:09 | |
| Hayley smilede til ham og nussede ham i sidden "Okay" sagde hun med et skævt smil buster kom løbene hen til kala og ville nusses
//Buster er marcus s hun xD // |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Marcus hjælp | |
| |
| | | | Marcus hjælp | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|