Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Natten blev min ven, helt alene i mørket.

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Natten blev min ven, helt alene i mørket. Empty
IndlægEmne: Natten blev min ven, helt alene i mørket.   Natten blev min ven, helt alene i mørket. Icon_minitimeTirs 08 Jun 2010, 05:36

Dato : Irl
Årstid : Forår
Dag : Mandag
Vejr : Tåget, støv reng
Sted : Byen, i Hayley's hus.
Tid : 21:00
Omgivelser : hende selv og hendes ting i husset.
Tøj: http://hustlehardmagazine.com/wp-content/uploads/2010/03/Kristen-Stewart-version-of-pin-up.jpg = Unden hat og sko
Sko: http://www.senseofstyle.dk/home/components/com_virtuemart/shop_image/product/10856e240b145908b958e5939970f1eb.jpg =Sut sko
Bamsen: http://www.krea.dk/catalog/images/product_909029502_medium.jpg
Sangen: https://www.youtube.com/watch?v=5xO0lxh29Eo

Hayley gik rundt i huset og gik ind på Austin's værelse og gjord hurtigt rent, men gik så ud af af hans værelse og gik ind på sit eget værelse og tog Sarirs lyserrøde flodheste basme og krammede den ind til sig. Hun kyssede den blidt på hovedet, og den duftede dejligt af Safir og af marcus. hun sukkede trist og gik langsomt ud af værelset og gik ned under og sætte højt musik på. Hun nynnede med på musik og sætte bamsen på sofaen, og gik ud i køkkenet,. og havde lyst til at være lidt menneske agtigt, "Hold kæft jeg er ensom" Hviskede hun til sig selv. hun tog en skål og et skårer bræt frem. hun begyndte og særer en masse dejlige frugter og hun lavede te, hun havde levende lys over det hele og det var dejligt mørkt udenfor. hun sukkkede og skær vider, og puttede frugtene op i skålen og forsatte sådan ..


Sidst rettet af Hayley Tirs 08 Jun 2010, 05:55, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Natten blev min ven, helt alene i mørket. Empty
IndlægEmne: Sv: Natten blev min ven, helt alene i mørket.   Natten blev min ven, helt alene i mørket. Icon_minitimeTirs 08 Jun 2010, 05:45

Marcus måtte indrømme at det var svært for ham at få Hayley ud af hovedet, men han viste dog også at hun havde en anden som elskede hende, han var meget forvirret for tiden og han følte sig faktisk også meget ensom en gang imellem, når han ikke var sammen med de kvinder som næsten betalte ham for at have sex med ham. Han ville ikke kalde sig trækkerdreng, da han jo ikke stod ude på gaden og soldte sig selv, han ville mere kalde det en hobby, som han havde fordi han ikke havde andet at lave lige for tiden. Men underligt nok, så før han viste af det, så stod han ude foran Hayleys hus, han viste ikke hvorfor han stod der, men måske var det bare for at se hende en sidste gang, men han ville heller ikke gøre det værre end det var. Han stod nede ved hendes postkasse, iført en lang sort jakke, men man kunne godt se ham, på grund af den gadelygte som lyste ned over ham. Han stod bare og så på Hayley i vinduet, han kunne ikke se hvad hun lavede, men han kunne heller ikke lade være med at betragte hende og indånde hendes duft, selvom de ikke engang var tæt på hinanden. Men han rystede derefter på hovedet og vendte sig væk fra hende og så lidt omkring sig og tænkte lidt over om han måske skulle smutte.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Natten blev min ven, helt alene i mørket. Empty
IndlægEmne: Sv: Natten blev min ven, helt alene i mørket.   Natten blev min ven, helt alene i mørket. Icon_minitimeTirs 08 Jun 2010, 05:54

Hayley fik langsomt færten af en dreng. da han kom tætter på en dæmon dreng. "Marcus " hviskede hun. hun kiggede ud og kunne se han stod med ryggen til. hun lagde frugten og kniven og bankede på ruden i håb om at han ville vende sig om. og hun kunne vinke ham indenfor. hun ville være sammen med ham. hun savnede ham. så meget. at hun var ligeglad med at han var gået fra hene selvom de var forlovet. nu havde han ringene som hun gva ham sidste gang. hun bed sig lidt i læben og kiggede ud på Marcus. musikke. hun hørte kunne man helt sikkert hører hele vejen der ud. man kunne også se smerten i hendes øjne som passede godt til sangen. smerten viste at hun var ensom. og at hun ville gå igennem ild og vand for at få ham her ind. hun stirrede på ham og nød duften af og nød at kigge på ham. "Pleas vend dig om" hviskede hun til sig selv og tog fat i knivnen og klemte hårdt om den.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Natten blev min ven, helt alene i mørket. Empty
IndlægEmne: Sv: Natten blev min ven, helt alene i mørket.   Natten blev min ven, helt alene i mørket. Icon_minitimeTirs 08 Jun 2010, 06:05

Marcus stod lidt i sine egne tanker og bed sig lidt i læben, kvateret var så bekendt, selvom han ikke have været her længe, men nu havde han jo også boet her i noget tid og det var ikke så let at glemme det, som han havde troet det ville blive. Han rystede lidt på hovedet og gjorde klar til at teleportere sig væk, da han hørte at der blev banket på en rude, han kunne høre at det kom bag ved ham og han bed sig hårdt i læben. Han viste det var Hayley, selvom han ikke kunne se det, men hun havde jo nok fået færten af ham, inden han kunne nå væk. Han viste ikke om han skulle vænne sig om imod hende og se hende, så han viste om hun havde det godt eller om hun ikke havde. Men til sidst vendte han sig endelig om imod hende og så hende i vinduet, han kunne ikke lade være med at se direkte ind i hende øjne, han kunne med det samme se på hende at hun var alene, havde hun ikke været sammen med hendes kæreste?. Han rystede lidt på hovedet over sin egen tanke, og kunne ikke fjerne blikket fra hende øjne, han begyndte så lidt efter at gå med rolige skridt mod hendes hoveddør og trak vejret dybt, for at slappe af, for det var rigtig lang tid siden at han havde snakket med hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Natten blev min ven, helt alene i mørket. Empty
IndlægEmne: Sv: Natten blev min ven, helt alene i mørket.   Natten blev min ven, helt alene i mørket. Icon_minitimeTirs 08 Jun 2010, 06:13

Hayley stivnede da der gik så langtid før han vendte sig om. hun ventede og hun ventede og puf nu skete der noget, han venede sig om. hun slap knivnen og så ham stille i øjne og så han begyndte og gå op imod hendes hus. hun smilede stort og i vampyr farten skyndte hun sig og sætte teen ind på bordet sammen med frugt skålen. hun løb hen til hovede døren og åbnede den. hun smilede stort og ventede til han kom tætter på hende så hun kunne hoppe over på ham så hendes sutsko ikke blev våde. hun hvade ikke særlig meget tøj på. som sæt underbukser og en corsagse. hun var ligeglad han havde set hende sådan før. han havde jo set hendes krop. hun smilede blidt til ham då hun så han kom tætter og tætter på. men hun fik aktså et lille chok da musik stoppede og hun gav et lille hop fra sig. men smilede bag efter af det. selvom hun synes det var en smule pinligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Natten blev min ven, helt alene i mørket. Empty
IndlægEmne: Sv: Natten blev min ven, helt alene i mørket.   Natten blev min ven, helt alene i mørket. Icon_minitimeTirs 08 Jun 2010, 06:21

Marcus kunne godt se at Hayley forsvandt fra køkkent og undrede sig først lidt over hvor hun skulle hen, men det fik ham ikke til at stoppe i at gå op imod hendes hus, som før havde været deres begge to. Han lod blikket glide over plænen og betragtede huset lidt, han fik kort et billed inde i hovedet fra dengang han havde leget med Safir ude på græsset og ladet som om at hun kunne ligge ham ned, selvom han slet ikke havde kunnet mærke hendes slag. Men Marcus røg meget hurtigt ud af sit flash back, da han hørte døren blev åbnet og blev ret overrasket over at hun smilede sådan til ham, for han havde jo kun såret hende, han havde ikke kunnet gøre hende lykkelig følte han og bed sig lidt i læben. Men for hendes skyld, smilte han svagt til hende og lyttede lidt til det musik hun hørte, men holdte et grin inde da han så hendes hop og smilte fortsat svagt. Da Marcus endelig nåede op til hendes dør, standsede han og bed sig lidt i læben imens han tog sine hænder op af lommerne, han tøvede lidt med at sige noget, men overvandt det til sidst. "Hej Hayley" sagde han stille og vendte så derefter blikket lidt ned.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Natten blev min ven, helt alene i mørket. Empty
IndlægEmne: Sv: Natten blev min ven, helt alene i mørket.   Natten blev min ven, helt alene i mørket. Icon_minitimeTirs 08 Jun 2010, 06:28

Hayley havde haft de der flash back næsten hver dag efter ham og safir forsvant. hun sukkede og bed sig hårdt i læben. da hun så at han holdte et grin tilbage men hun slap det med et smil. hun kendte jo marcus alt for godt, så hun kunne sakens se at han holdte et grin tilbage. hun kørte en hånd igennem sit hår og kiggede på ham da han stod foran hende hus. hun smilede nu stort, "Hey Marcus længe siden, har sgu savnet dig" hun hoppede ud til ham og lagde armene om ham i et kram og hæng nu på ham. hun lagde langsomt bene om ham. og kyssede ham på kinden, "Hvor det godt at se dig" hun håbede ikke at hun skramte ham væk. men at han havde det på samme måde..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Natten blev min ven, helt alene i mørket. Empty
IndlægEmne: Sv: Natten blev min ven, helt alene i mørket.   Natten blev min ven, helt alene i mørket. Icon_minitimeTirs 08 Jun 2010, 06:35

Marcus nåede ikke rigtig at svare hende, før hun krammede ham, han lagde ikke sine arme om hende med det samme, fordi han godt kunne se at hun havde savnet ham og det var jo slet ikke meningen at nogen af dem skulle have det sådan med hinanden, men han kunne ikke lade være med at indrømme at han også havde savnet hende rigtig meget. Han lagde dog armene om hende, da han mærkede at hun ikke støttede på jorden mere og kunne ikke lade være med at smile lidt over det. Han indånede hendes søde duft fra hendes hår, men gjorde det diskret så hun ikke viste at han gjorde det, men han blev lettere overrasket over hendes kys på hans kind og sukkede lidt. "Det er også godt at se dig Hayley... Men det er jo ikke meningen at du skal gå og savne mig, det er meningen at du skal glemme mig" hviskede han og gemte sit ansigt ved hendes hår og sukkede lidt igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Natten blev min ven, helt alene i mørket. Empty
IndlægEmne: Sv: Natten blev min ven, helt alene i mørket.   Natten blev min ven, helt alene i mørket. Icon_minitimeTirs 08 Jun 2010, 06:40

Hayley mærkede hans arme og smilede, hun var glad for det og hun lod sit hovede ligge på hans skulder. Hun lyttede til havd han sagde og rystede på hovedet, "Kan jeg da ikke. det kan godt være vi ikke er sammen mere, men du er min ve..kære.. argh.. jeg kan bare ikke gleme dig. du har stadig et plads i mit hjerte!" hun mente hvert et ord. "Vil du ikke være sød at gå ind. det renger og jeg bliver våd" hun grinede kort men begyndte så at nusse ham i nakken og duftede lidt til ham og havde ikke lagt mærke til at han duftede til ehnde. "Jeg elsker dig stadig. jeg eksler alle dem jeg kender. men specialt dig!" hun bed sig i læben lukkede øjne og nussede ham vider i nakken .
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Natten blev min ven, helt alene i mørket. Empty
IndlægEmne: Sv: Natten blev min ven, helt alene i mørket.   Natten blev min ven, helt alene i mørket. Icon_minitimeTirs 08 Jun 2010, 06:47

Marcus lyttede til det hun sagde, men svarede hende ikke som sådan med det samme, han lagde heller ikke mærke til at hun snuste til ham, men kunne sagtens dufte at hendes duft ikke havde ændret sig det mindste og at han nu duftede lidt af hende og det smilte han svagt over for det havde han ikke noget imod. Han smilte lidt mere, da han hørte det hun sagde og nikkede lidt med hovedet, før han begyndte at gå ind i huset og lukkede døren med den ene hånd. Men da han lagde armen tilbage omkring hende, forsvandt hans smil og han sukkede svagt, " Hayley... jeg fortjener ikke at du elsker mig.. jeg sårede dig jo, jeg er et dårligt menneske, en dårlig dæmon... du burde glemme mig og give min plads i dit hjerte til en anden.. eller så gør min plads mindre, så du ikke savner mig" hviskede han stille og trak sig lidt væk fra hende, så deres ansigter var foran hinanden og han så hende lige ind i øjnene. Men nød hendes nussen i nakken, nået som han altid havde elsket og fugtede sine underlæbe lidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Natten blev min ven, helt alene i mørket. Empty
IndlægEmne: Sv: Natten blev min ven, helt alene i mørket.   Natten blev min ven, helt alene i mørket. Icon_minitimeTirs 08 Jun 2010, 06:55

Hayley kiggede på ham dybvt i øjne. "Nej. glem det!" hun tog en dyb indåndning. "Marcus, ja du sårede mig, men en plads i mit hjerte kan jeg ikke bare give væk og jeg har heller ikke tænkt mig og gøre det. at glmme dig kan jeg ikke. da en vampyr ikke kan gleme. og jeg har heller ikke lyst. du fortjerne at jeg elsker dig. du gjor mig god. men jeg har tilgivet dig for at gøre mig ked af det. jeg er glad nu. savner dig hele tiden. mangler dig hele tiden. vis det kun er mig der følere sådan?" sagde hun og spugerte hun. hun kiggede spøgerne på ham men kunne ikke holde sig tilbage mere, det var så frastende at KYSSE ham da ders ansigter var så tæt på hinanden, hun lukkede øjne og kyssede ham blidt men lidt efter dybt på hans læber, og nussede ham vider i nakken ..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Natten blev min ven, helt alene i mørket. Empty
IndlægEmne: Sv: Natten blev min ven, helt alene i mørket.   Natten blev min ven, helt alene i mørket. Icon_minitimeTirs 08 Jun 2010, 07:03

Marcus så tænkende og trist på hende, imens han hørte hvad hun sagde, han havde slet ikke nogen ide om hvad han skulle sige til hende. Alt var åbenbart vendt på hovedet lige nu, intet kunne blive som før og hun havde jo også en anden, det var det som gjorde det hele så underligt lige nu. Han skulle dog lige til at svare hende, da han mærkede at hun kyssede ham og han var lige ved at trække sig væk, da han mærkede en vis varme inde i sig, da han mærkede at hun kyssede ham dybt istedet for. Han kunne ikke lade være med at kysse hende igen, men efter lidt tid slap han hurtigt kysset og så undrende på hende, imens han bed sig i læben. "Hayley.. jeg forstår det ikke lige nu.. Du har allerede en anden, så hvad skal du overhovedet bruge mig til??. Jeg savner også dig rigtig meget, kan ikk glemme den tid vi havde sammen, selvom jeg prøvede. Det hænger fast på mig.. jeg vil ikke have at du er utro.. og slet ikke med mig, selvom jeg på en eller anden måde, savner at have dig for mig selv" sagde han stille og vendte blikket lidt ned.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Natten blev min ven, helt alene i mørket. Empty
IndlægEmne: Sv: Natten blev min ven, helt alene i mørket.   Natten blev min ven, helt alene i mørket. Icon_minitimeTirs 08 Jun 2010, 07:10

Hayley ville os bare have ham for sig selv. hun rystede på hovedet. "Marcus jeg... jeg er singel.. okay.. jeg savner dig. elsker dig. kan du ikke forstå det.. jeg vil have dig tilbage. make my dream com true .. pleas" hun så bedene på ham og pressede sin krop ind imod hans og kyssede ham op og ned af halsen men så op på kindne og til sidst munden.. "I love you" hun begyndte og kysse ham dybt igen og mærkede en stor sommerfulg.og mærkede en stor varme inde i sig. hun elskede ham. det var virkelig ham hun havde brug for. hun bed ham blidt i læben men begyndte og kysse hans læber dybt igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Natten blev min ven, helt alene i mørket. Empty
IndlægEmne: Sv: Natten blev min ven, helt alene i mørket.   Natten blev min ven, helt alene i mørket. Icon_minitimeTirs 08 Jun 2010, 07:18

Marcus så tænkende på hende, imens han hørte hvad hun sagde, det var nærmest som om han stadig var vant til at hun kunne sige til ham at hun elskede ham, som om at selvom de ikke havde været sammen og selvom at de havde været sammen med andre, så var følelsen af at de altid havde været sammen, den var der bare. Selvom han havde ligget låg på den i så lang tid, så havde han den følelse. Han bed sig lidt i læben og nød alle hendes kys, han holdte hende blidt ind til sig og følte at en tung byrde forlod hans skuldre da hun sagde at hun elskede ham. Der løb en tårer ned fra hans ene øje, imens hun kyssede ham dybt igen, og han kyssede hende dybt tilbage. Han holdte stadig meget af hende, nej.. han elskede hende stadig, selvom han ikke havde set det. Han smilte lidt da hun bed ham i læben, men kyssede hende på dybt tilbage igen og nussede hende kærligt op og ned af ryggen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Natten blev min ven, helt alene i mørket. Empty
IndlægEmne: Sv: Natten blev min ven, helt alene i mørket.   Natten blev min ven, helt alene i mørket. Icon_minitimeTirs 08 Jun 2010, 07:36

Hayley havde det præcist som Marcus, hun havde ingen ord der kunne beskrive hvor sygt det enig var. Hvordan kunne holde så meget af ham, da han var den person som ødelage hendes liv igen. men hun var ligeglad. hun snak en klumb og kyssede ham vider. hun slap langsomt med sine ben og gled langsomt ned af ham hun pressede sin krop imod hans og kyssedee ham vider imens hun gik frem så han til sidst ville falde ned i sofaen. Hun tørede hans tåre væk. "Ikke græd.. pleas" hviskede hun og begyndte og kysse ham igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Natten blev min ven, helt alene i mørket. Empty
IndlægEmne: Sv: Natten blev min ven, helt alene i mørket.   Natten blev min ven, helt alene i mørket. Icon_minitimeTirs 08 Jun 2010, 08:23

Marcus mærkede at hun gled ned af ham og løsnede sine arme lidt om hende, sådan at hun kunne få lov til at komme ned at stå på sine ben igen. Han kunne mærke at hun pressede sin krop helt ind imod ham og det fik ham til at smile lidt i kysset. Marcus tog roligt sin ene hånd op på hendes kind og nussede den lidt, imens han for første gang i lang tid følte sig helt ind i kysset. Godt nok havde han kysset med andre, men aldrig på samme måde som med Hayley. Han nåede ikke at svare hende, før han faldt ned i sofaen og trak Hayley med sig ned, så hun lå ovenpå ham. Han smilte svagt til hende og nussede hende fortsat på kinden, men havde sluppet kysset lidt, " bare rolig.. jeg græder ikke fordi jeg er ked af det, men jeg græder fordi du sagde at du stadig elsker mig, for... jeg elsker også stadig dig, jeg kunne bare ikke se det i lang tid" hviskede han stille og kyssede hende så derefter kort, men ømt på kinden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Natten blev min ven, helt alene i mørket. Empty
IndlægEmne: Sv: Natten blev min ven, helt alene i mørket.   Natten blev min ven, helt alene i mørket. Icon_minitimeTirs 08 Jun 2010, 19:46

Hun havade hænderne p¨å hans bryst og rest af kroppen trygged imod hans. hun faldt med ned i sofaen og lyttede til hvad han sgade, det fik hende til at smile stort. "Du så dejlig. elsker også dig. og der skal meget.. åbenbart rigtig meget til før jeg ikke gør!" hviskede hun og begyndte og kysse ham igen men gjord det så til et tungekys. hun nussede ham på brysted og havde den ene arm ved siden af hans hovee. hvor Safirs bamse lå. Men hayley tænkte kun på Marcus. for savnede ham havde hun i den grad.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Natten blev min ven, helt alene i mørket. Empty
IndlægEmne: Sv: Natten blev min ven, helt alene i mørket.   Natten blev min ven, helt alene i mørket. Icon_minitimeTirs 08 Jun 2010, 22:10

Marcus smilte svagt over det hun sagde og kunne næsten slet ikke tro at det her virkelig skete, for de havde virkelig i en periode bare hadet hinanden, og hvor de næsten kom op at slås, fordi Hayley var blevet overrasket over at han havde overlevet sit angreb fra Aubrey. Han tog sin hånd op på hendes kind igen og nussede den kærligt, "det er jeg glad for at høre, men... du er nok den mest dejlige jeg nogensinde har været sammen med og nogensinde vil komme til at være sammen med" hviskede han lige inden han mærkede hendes læber imod sine igen. Marcus kyssede roligt med i tungekysset som var blevet sat igang og nød hendes nussen, han lod sin hånd fra hendes kind, glide ned på hendes lår og kærtegnede det så meget blidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Natten blev min ven, helt alene i mørket. Empty
IndlægEmne: Sv: Natten blev min ven, helt alene i mørket.   Natten blev min ven, helt alene i mørket. Icon_minitimeTirs 08 Jun 2010, 22:23

Hyaley ville ikek stoppe kysset, selvom hun havde lyst til det, for hun ville jo godt svare ham. Mne hun gad ikke, for hun elskede at kysse med marcus. Hyaley var måske bare ikke til det blide så meget mere. så da hun mærkede hans hånd på sit lår lagde hun sin hånd på hans og tryggede hans hånd ivrigt ned på hendes lår, det var et teng på at han skulle tag på ehnde, isteden for det blide værk han var igang med. hun gjord kysset mere vildt. og åbnede stille sin corsagse med sin frie hånd. hun gjord sig varm med sin evne fordi hun var tændt og fordi hun ikke ville have marcus frøs. hun lagde hænderne i hans hår og nussede ham der.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Natten blev min ven, helt alene i mørket. Empty
IndlægEmne: Sv: Natten blev min ven, helt alene i mørket.   Natten blev min ven, helt alene i mørket. Icon_minitimeTirs 08 Jun 2010, 22:35

Marcus havde ikke særlig meget imod at hun ikke svarede ham, for så betød det jo bare at hun nød ham alt for meget til at hun ville slippe kysset for at svare ham, for hun kunne jo bare gøre det bagefter. Han mærkede hendes hånd på sin imens han kærtegnede hendes lår og kunne ikke lade være med at smile lidt i kysset over det, for han kunne godt se at hun ikke var til at det hele skulle være blidt og roligt. Så derfor tog han lidt mere hårdt på hendes lår og kørte sin hånd op og ned af hendes lår, så det ikke var særlig blidt mere. Han kunne godt lide at hun gjorde kysset vildere og det fulgte han med glæde med i og smilte endnu engang lidt i kysset, men det forsvandt igen. Han lagde sin frie hånd på hendes bagdel og tog lidt på den, men ikke på en blid måde, men heller ikke for hårdt, for han ville ikke skade hende, selvom der skulle meget til. Han mærkede at hun blev varm og havde ikke noget imod det som sådan, men han havde nu heller ikke så meget lyst til at svede lige med det samme, for det ville måske ikke være så lækkert. Han mærkede hendes hænder i hans hår og nød det rigtig meget, han kunne også godt selv mærke at han var tændt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Natten blev min ven, helt alene i mørket. Empty
IndlægEmne: Sv: Natten blev min ven, helt alene i mørket.   Natten blev min ven, helt alene i mørket. Icon_minitimeTirs 08 Jun 2010, 22:51

Hayley havde ikke glemt havd han havde sagt og ville svare ham sener. vis hun ikke glemte det. for hun var ikek i tivol om at der snart ville ske noget. Ja noget frækt. Hun nød at han begyndte og gøre det hårdt. hun elskede hård sex. hun pressede sin krop ned imod hans og mærkede at han var tændt. (Gætter på han har en bule i bukserne ^^) Hun smilede lidt i kysset, da hun mærkede hans hænder på sin røv. Hun pressede sit underliv imod hans og væk fra hans, så de havde sex med tøj på. hun havde nu ikek gjordt sig så varm at han vilel begynde at svade. men bare så hun havde en natrurlig varme. hun smilede og hun forsætte sin bevælgse med underlivet. og hun holdte det vilde kys.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Natten blev min ven, helt alene i mørket. Empty
IndlægEmne: Sv: Natten blev min ven, helt alene i mørket.   Natten blev min ven, helt alene i mørket. Icon_minitimeOns 09 Jun 2010, 06:16

Marcus kunne godt mærke, hvor meget han havde savnet det, for det var lige før at det føltes helt nyt for ham at lave frække ting med hende igen, det var nærmest som om at det her var deres første kys, som dengang de mødte hinanden på clubben. Den tid havde han faktisk ikke glemt, selvom man skulle tro det, han kunne faktisk huske mange af de ting de havde gjort, for det var lidt svært bare at glemme sådan noget. Og især når de havde haft sex de mest mærkelige steder, men samtidig havde nydt det og fundet det meget sjovt. Han var lidt pinlig berørt over hans bule på sine bukser, men så viste hun da at han godt kunne lide det hun gjorde ved ham. Han fortsatte med at tage hende på både lår og bagdel og kunne ikke lade være med at smile lidt i det vilde kys. Han kunne dog ikke lade være med at klemme kort om hendes lår, da han mærkede at hun gned sit underliv imod hans skridt, for hun lavede den bevægelse som hvis hun havde reddet på ham imens de havde sex. Så bulen blev lidt større på hans bukser.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Natten blev min ven, helt alene i mørket. Empty
IndlægEmne: Sv: Natten blev min ven, helt alene i mørket.   Natten blev min ven, helt alene i mørket. Icon_minitimeMan 14 Jun 2010, 04:38

Hayley elskede ham, hun havde virkelig savnet ham og elskede det de lavede lige nu, hun havde aldrig glemt hvad de havde lavet og hun havde savnet det, selvom hun havde en kæreste, havde Marcus aldrig forladt hendes hovede. hun smilede skævt. i kysset men holdte det og forsætte sin bevægelse, men stoppede og åbnede langsomt hans buske og smilede forsvandt ikke. for det her var noget hun så gerne ville.hun synes ikke han skulle være pinlig berørt over bule for den var hayley vild med. hun hev hans bukser ned med bene og slap kysset, hun kyssede ham ned af halsen, hev hans trøje af, og hev bagefter hans underbukser af, og kyssede ham ned af brysted, ned af maven og ned til under livet, hun tog fat om hans dims åbnede munden og stak den langsomt, ind i hendes mund, hun havde et blidt greb om den og begyndte roligt at bevæg hovedet så han fik suttede sin dims.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Natten blev min ven, helt alene i mørket. Empty
IndlægEmne: Sv: Natten blev min ven, helt alene i mørket.   Natten blev min ven, helt alene i mørket. Icon_minitimeMan 14 Jun 2010, 05:26

Hayley kunne altid gøre noget ved Marcus som han ikke altid var klar over, men han elskede det når hun gjorde det. Fordi så følte han sig rigtig godt tilpas og nød bare alt det hun gjorde for ham, ved ham og kom til at gøre ved ham. Han kunne sagtens mærke at hun smilte i kysset, så han kom til at gøre det samme og lod sin ene hånd glide gennem hendes hår og ned af hendes ryg, han begyndte roligt at hive lidt ned i hendes corsagse som hun tidligere allerede selv havde åbnet med sin ene hånd. Så den kom ned under hendes bryster, han lod hendes åbne sine bukser, han lod hende hive dem ned og lod hende hive hans trøje af. Han var ikke ligeså muskuløs som han havde været for nogle år siden, men han havde stadig muskler og de kunne skam godt mærkes når han spændte, som han kom til lige nu, fordi han nød det så meget som han gjorde. Marcus lod sine hænder glide ned af hendes slanke perfekte krop, imens hun kyssede ham hele vejen ned til hans skridt, han blev ikke særlig overrasket over at hun tog fat om hans dims og begyndte at sutte den. Men istedet lagde han den ene hånd foran øjnene og begyndte at stønne svagt på grund af nydelsen, det her var virkelig nået han havde savnet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Natten blev min ven, helt alene i mørket. Empty
IndlægEmne: Sv: Natten blev min ven, helt alene i mørket.   Natten blev min ven, helt alene i mørket. Icon_minitimeMan 14 Jun 2010, 05:38

Hayley havde det på samme måde dog bare omvendt han kunne altid gøre noget ved hende, som hun heller ikke altid var klar over, hun vidste aldrig hvordan det kunne være at, han kunne gøre så meget godt ved hende, selvom han var sur. men Josh har aldrig kunne hende til at føle sig tilpas lige som Marcus, det var helt anderledes, hun kunne ikke beskrive det, over hovedet ikke, Hayley fik en sommerfugl i maven da han kørte hånden igennem hendes hår. det gjor hende en lille smule mere vild. hun suttede den lidt hurtiger da hun hørte hans støn. det var bare specialt at høre hans støn. for hun syntes ikke der var noget specialt i at høre joshes støn. hun havde vist ikke været så forelsket i ham som hun troede. men hun var bare meget glad for det der skete lige nu. hun lagde hænderne på hans lår og lod hænderne køre op på hans mave og nussede hans hofte piercinger. hun nød at han havde fåret nogle piercinger, for så følte hun sig ikke lige så meget piercinget som hun gjord engang. hun føler sig heller ikke så meget tatoveret mere. for nu havde de næsten lige så mange. hayley stoppede med at sutte hans dims og kyssede ham op af maven slikkede kort hans piercinger i hofterne. og kyssede ham op til munden .
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Natten blev min ven, helt alene i mørket. Empty
IndlægEmne: Sv: Natten blev min ven, helt alene i mørket.   Natten blev min ven, helt alene i mørket. Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Natten blev min ven, helt alene i mørket.
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» Og mørket blev til lys
» Helt alene ~ Fergus
» Alene i mørket
» en aften ike helt alene på sstranden //Rikkie//
» Helt alene.. Eller hvad..? (Luna)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Byen-
Gå til: