Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Natten blev min ven, helt alene i mørket.

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Natten blev min ven, helt alene i mørket. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Natten blev min ven, helt alene i mørket.   Natten blev min ven, helt alene i mørket. - Page 2 Icon_minitimeMan 14 Jun 2010, 05:56

Marcus kunne ikke lade være med at stønne lidt højere da hun suttede hans dims lidt hurtigere, nu havde han kendt Hayley i et godt stykke tid, så han havde lært at hun blev tændt af at høre ham stønne og det var han glad for, fordi han havde det på samme måde som hende. Hendes støn kunne nemlig være utrolig bløde at høre på, som om han virkelig ramte de rigtige knapper på hende, så hun slet ikke kunne slappe af og istedet viste hun bare hvor meget hun nød det og det blev han altid rigtig glad for når det skete. Det tændte Marcus meget mere da han mærkede at hun nussede hans hoftepiercing, for det gav en utrolig dejlig fornemmelse gennem hele kroppen, så nu viste han næsten helt hvordan Hayley havde det når folk pillede ved hendes piercinger og specielt den piercing som sad mellem hendes bryster. Den var han også selv meget glad for, mest fordi han også godt kunne lide hendes bryster, de havde den perfekte størrelse og form, så det beklagede han sig overhovedet ikke over. Han stønnede kort da hun stoppede med at sutte hans dims og smilte skævt over at hun slikkede hans hoftepiercinger inden hun kom op til hans mund igen. Han gengældte kysset og trak derefter hendes corsagse helt ned til omkring benene på hende, i en hurtigt bevægelse fik han vendte dem om, så Hayley lå nederes og Marcus lå øverst. Han smilte lidt til kysset, men lod så sin ene hånd glide ned mellem hendes bryster hvor han snittede hendes piercing der, han lod derefter sin hånd glide ned af maven på hende og ned til hendes underliv, hvor han lod sin hånd dumpe ned i hendes trusser. Marcus slap kysset, for at begynde at kysse hende ømt på halsen og begyndte at give hende finger med to fingre. Han var jo ikke den eneste som skulle nyde det her.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Natten blev min ven, helt alene i mørket. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Natten blev min ven, helt alene i mørket.   Natten blev min ven, helt alene i mørket. - Page 2 Icon_minitimeMan 14 Jun 2010, 21:04

Hayley blev kun mere og mere liderlig af at høre hans støn. de havde en dejlig klang i hendes øre. hun havde kendt ham så længe så hun vidste godt at han vidste at det tændte hende meget at høre ham stønne. Hayley syntes nemlig det var pinligt at hun var den eneste der stønnede, men det var hun heldigvis ikke når hun var sammen med Marcus, han stønnede nemlig også. Marcus var mega god til at ramme de rigtige knapper på Hayley. hun kunne nemlig slet ikke slappe af når hun var sammen med ham. hun var bare helt oppe og kører. Hun elskede bare når han gav hende nydelse og når hun gav ham nydelse. hun elskede nemlig og gøre ham tilfreds,liderlig, glad og hyper. Hayley har altid elskede piercinger, og elskede at slikke på dem, nusse dem , bide i dem og bare have dem. Hayley's yndlings piercing var den imellem hendes bryster, den var der også mange drenge der havdet været glade for. men hayley var bare glad for at marcus kunne lide den. for selvom hendes bryster var støre gjord piercingen dem større, hun var megat glad for alle sine piercinger men specialt den imellem brysterne. Hun kyssede ham igen ogvar vild med at han havde fåret en tunge piercing, hun skal faktisk selv op og have lavet en. eller hun laver dem jo selv. Da hun er for kold til at en piercer skal lave dem. Hun smilede da han trak ned i hendes corsagse og kyssede ham vider, hun havde jo åbnet den for at han skulle rive den ned. Hun gav et hurtigt "Uh" fra sig da han vendte dem om så hun lå nederst. Hun smilede da hun mærkede hans hånd imellem hendes bryster, det var meget dejligt, og meget beroligende, selvom hun slet ikke kunne slappe af. for hun var og er alt for tændt. Marcus havde gjort hende våd. men da hun mærkede hans finger blev hun roligt og langsomt mere våd, og et svagt støn kom ud af hendes mund. Hun lagde hovedet tilbage så han beder kunne kysse hende på halsen, hun lukkede øjne let i og havde savnet og mærke ham så tæt på hende. hun pressede sig selv op imod ham og smilede svagt, hayley drejede hovedet og fik øje på Safirs bamse. *Nej* tænkte hun. da hun ikke ville ryge ud sex lysten. hun skubbede den ned. og lagde armene om Marcus. Hayley havde ildt meget lyst til at mærke ham inde i. for hun syntes at sex gjor så man kom tætter på hinanden. at man lærte hinanden beder at kende. og det hele bare var fantastisk. hayley havde haft sex smed marcus mange gange men det var som om det var føreste gang. så hun var lidt nervøs og hun havde en lille sommer fulg i maven. men ellers havde hun det helt fint.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Natten blev min ven, helt alene i mørket. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Natten blev min ven, helt alene i mørket.   Natten blev min ven, helt alene i mørket. - Page 2 Icon_minitimeMan 14 Jun 2010, 22:29

Bare at dufte duften af Hayley, gjorde ham helt kulleret oven i hovedet, fordi hun duftede så fantastisk og så godt, han kunne gå rundt og dufte til hende hele dagen, uden at han ville blive træt af hendes duft. Det var nærmest en blanding af duften fra en rose og en rigtig god sommerdag, han viste at det ville lyde mærkeligt hvis han sagde det til hende, men sådan synes han hun duftede hele tiden og det kunne gøre meget ved ham synes han, for han elskede som sagt hendes duft, også fordi han fik den på sig efter at have været tæt på hende. Det var nået andet når han mærkede hendes imod sig, eller når hun rørte ham, bare et lille klap fra hende på skulderen, kunne sætte ham lidt igang, fordi det nærmest var som om at der løb et lille stød gennem ham fra hende og det kunne sagtens tænde ham lidt. Marcus havde altid haft det som om at de på en måde smeltede sammen når de havde sex eller gjorde nået frækt, og det kunne han godt lide, fordi så føltes det nemlig som om at det kun var dem som levede lige nu og at de kun kunne leve fuldt ud når de havde hinanden. Og Marcus måtte da indrømme at han havde haft det som om at der var en del af ham som havde manglet imens han ikke var sammen med Hayley, han havde bare ikke set det før nu, for nu havde den del af ham nemlig kommet tilbage og det var han glad for. Han kunne ikke lade være med at grine lidt af han hørte hendes hurtige "uh" da han vendte dem om så hun lå nederest. Han synes det var meget sjovt at hun sagde sådan, som om at det var langt tid siden at hun havde prøvet nået lignende. Men alligevel kunne tanken ikke lade være med at strejfe ham, hvordan hendes sex liv mon havde været med hendes tidligere kæreste, inden hun var sammen med ham nu. Men han slog tanken hurtigt væk og besluttede sig derefter bare at nyde Hayley igen, han ville ikke lade nået ødelægge det lige nu. Marcus kunne sagtens mærke at hun blev mere og mere våd, jo mere han gav hendes finger, han smilte lidt over det, fordi så kunne han nemmere holde øje med hvor tændt hun blev. Dog efter lidt tid tog han sine to fingre ud af hende og trak hendes trusser ned omkring hendes corsagse også. Han ventede stadig lidt med at trække sig op i hende, selvom de begge var nøgne og selvom Hayley var godt oppe at køre. Men han ville lige få hende til at stønne lidt mere end da han havde givet hende finger. Så derfor gled han ned af hendes og kom ned til hendes underliv, hvor han først begyndte at kysse lidt på den, men begyndte så derefter at slikke hendes underliv blidt. Han lod samtidig sine hænder køre op af ned af hendes lår og tog på dem.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Natten blev min ven, helt alene i mørket. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Natten blev min ven, helt alene i mørket.   Natten blev min ven, helt alene i mørket. - Page 2 Icon_minitimeTirs 15 Jun 2010, 00:36

Hayley kunne ikke beskrive duften af Marcus, den var noget helt andet end hvad hun havde dufted før, hayley elskede duften af ham, hun elskede den så meget at hun er kommet til at bide ham nogle gange, men hun hadet sig selv for at have gjort det. men hun kunne ikke holde sig tilbage som sagt hans duft var som den lækkeste mad for hende, hun ville aldrig blive træt af den. aldrig. Men duften fra marcus kunne også få hende til at flyve rundt på en lyserød sky, nej vent det gør den jo hele tiden, den var som gift for hende. hun kan slet ikke beskrive hvad den duft betyder for hende, den var og er fantastisk. Hayley kendte ingen der kunne tænde hende som ham, hun har det præcist lige som Marcus bare et lille klap, en finger der rør hende fra ham af, hun kan blive tændt, især vis hun ikke havde mærkede ham længe. alle de tænker hun havde haft om hvad Marcus og hende kunne lave, gjord hende mere liderlig, da Hayley var sammen med Josh, drømte hun om Marcus da hun lå og faldt hen, hun tændte sig selv om natten ved tænker om Marcus. Men Hayley og Marcus har jo også prøvet meget, været igennem meget sammen. men ders sex var og er noget helt specialt. Hayley havde det bare fantastisk når de havde sex, hun følte at de kom tætter på hinanden. men med Josh havde hun det som om at det bare var sex. hun elskede bare det med Marcus det var bare noget helt andet. Hayley havde mistede meget af sig selv da hun ikke var sammen med Marcus, hendes liv begyndte og gå ned af barke i alt, sex, drugs, pain and dead. det var det eneste hun tænkte på. Marcus havde gjort hende syg i hovedet ved at forlade hende. men nu var de sammen igen .og hun kunne ikke beskrive hvor glad hun var for det. hun gjord langsomt og ubevist sig selv lidt mere varm, for hun blev ved med at blive mere og mere tændt. men hun trak ikke vejret så godt for Marcus duftede jo som en godbid for hende, men hun kunne godt styre sig. hun bed sig blidt i læben da han havde grint af hende. "Haha.. det er ikke sjovt skat" sagde hun med et stort smil. så man måske kunne se hendes tænder, men hun vidste at han vidste at hun ikke ville gøre ham noget, så hun var ikke bange for om han ville blive bange. Hayley smilede og mærkede at han tog hendes trusser ned. hun løftede rumben så han kunne hive dem ned, da han fik dem ned til hendes corsages sparkede hun corsagen af og hendes trusser, så hun lå nøgen, hun mærkede han gled ned af hende og hun fik et sus igennem hendes krop. hun slugte en klump og fugtede sine læber. hun elskede og blive slikket. hun blev helt anspændt. hun kunne over hovedet ikke slappe af, hun stønnede og efter noget tid. hev hun ham op til sig og hviskede frækt i hans øre " Tag mig så hårdt at jeg til sidst kravler op af vægen, tag så på min røv og mærk mig bevæg den. lad os lave det frække uden stop. morgen aften og om dagen. lad ikke solen stoppe os. lad mig mærke dig, lad mig føle dig. sex med dig er som i himmelen. " . Hayley elskede at hviske frække ting i hans øre og elskede bare at have det vilde sex liv. hun begyndte og kysse og slikke i hans ørere . "Jeg vil have dig nu. så vildt, så hårdt. at ingen kan tænkte på andet en sex. lad det blive os to" . hun kyssede hans øre og ned af hans hals og ned på hans skulder og havde tungen med i spil. jo vilder jo beder syntes hun. hun slikkede sig over læberne og begyndte at kysse ham op af skulder, op af halsen op på øret og hviskede så. "Lad mig hører dig stønne mit navn. så skal jeg stønne dit, " hun smilede og lod sin hånd køre igennem hans hår. og for sjovt. spændte hun som en kat i hans ører for at vise at hun var klar.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Natten blev min ven, helt alene i mørket. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Natten blev min ven, helt alene i mørket.   Natten blev min ven, helt alene i mørket. - Page 2 Icon_minitimeLør 19 Jun 2010, 03:16

Marcus kunne aldrig nogensinde forestille sig en bedre krop end Hayleys, han viste godt at hun var vampyr og at de var helt perfekte, men alligevel så kunne han ikke lade være med at blive så facineret af hendes krop. Selvom det var meningen at de var hårde og kolde som sten, så kunne hendes hud være ligeså blød som silke og hendes kolde hud kunne blive ligeså varm som hans. Det fandt han rigtig dejligt, hun havde den perfekte form, den perfekte størrelse, der var absolut intet uperfekt ved Hayley. Han kunne godt forestille sig at Hayley ville have været ligeså smuk, som hvis hun havde været menneske eller dæmon ligesom ham selv, han synes ikke at der var nået som kunne ødelægge det perfekte ved Hayley. Han kunne mærke at hun var anspændt og at hun ikke kunne slappe af, fordi han tændte hende så meget som han gjorde. Men nu skulle han jo nødig snakke, for han havde selv stådreng på, og det lignede ikke at han kunne få den ned at ligge lige pt. Men det havde han heller ikke noget imod, for bare han så på Hayley blev han tændt, det var det særlige ved hende. Han nød at høre hendes støn, det fyldte godt i hans øre og der fandtes ingen bedre melodi end det. Dog fik Marcus et lille chok, da hun hev ham op til sig og han lyttede interessant til det hun hviskede i hans øre. Han kunne slet ikke finde på noget at svare hende, fordi han blev så optaget af alle de kys og slik hun gav ham på kroppen, imens og bagefter hun havde hvisket. Han stoppede med at styre sig, da han mærkede hånden gennem sit hår og at han spandt som en kat. Derfor lagde han sig ordentligt imellem hendes ben og lod sin ene hånd glide ned langs siden og ned ved hendes hofte, da han roligt trak sig op i hende. Han viste at hun ville have det hårdt og vildt, men han ville ikke lige gøre det med det samme. Marcus lukkede kort øjnene da han mærkede denne her utrolige store nydelse flyve gennem kroppen på ham, det var næsten som at være i paradis igen, når han havde sex med Hayley. Marcus smilte skævt, da han begyndte at bevæge sig ind og ud af hende. Og der gik ikke særlig lang tid, før det allerede var hurtigt og hårdt, imens slikkede han hende op og ned af halsen og fik så et drilsk smil på læben. "Hayley.." stønnede han på hendes hals og slikkede den så videre.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Natten blev min ven, helt alene i mørket. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Natten blev min ven, helt alene i mørket.   Natten blev min ven, helt alene i mørket. - Page 2 Icon_minitimeTors 01 Jul 2010, 19:22

Hayley havde altid haft den krop som hun havde nu, selv da hun var meneske, ja hun var blevet noget smukker, efter hun var blevet vampyr, men det var ikke vildt meget, hun var nu ikke stolt over hendes krop, hun ville gerne tabe sig lidt, hun var træt af at man kunne se hun var lidt stærk, men heldigvis kunne man ikke se hvor stærk hun var, for så ville hun jo være kæmpe stor.Hayley var hård og kold, og hun savnede den bløde hud som hun havde da hun var menneske og den kropsvarme hun havde, men nu havde hun en evne der kunne gøre at hun fik en krops farve som hun havde før. Hayley syntes i den grad at marcus krop var over dejlig, og hans former var perfekte hun kunne ikke ønske sig mere end det der lå oven på hende nu. Hayley stønnede da han trak sig op i hende, hun ød det så meget, hun lagde hænderne i hans hår og trak hans hovede blidt op til sit og begyndte og snave ham. hun havde savnet ham og kunne slet ikke styr sig, og da han begyndte og gør det hårdt smilede hun sagt i kysset, men holdte selvfølgelig kysset, for det var for dejligt til at lade være med at kysse ham. hun lagde bennene om hans liv og pressede ham ned på sig, *Du dejlig* tænkte hun selvom hun vidste at han ikke kunne læse hendes tænker, men at stoppe kysset var noget af det sidste hun ville. han var for dejlig til hun over hovedet kunne gøre noget som helst, hun lå nærmes som om hun var blevet forgifted af hans kys.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Natten blev min ven, helt alene i mørket. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Natten blev min ven, helt alene i mørket.   Natten blev min ven, helt alene i mørket. - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Natten blev min ven, helt alene i mørket.
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» Og mørket blev til lys
» Helt alene ~ Fergus
» Alene i mørket
» en aften ike helt alene på sstranden //Rikkie//
» Helt alene.. Eller hvad..? (Luna)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Byen-
Gå til: