|
| Alene med sorg.. -Andy, ma brow :D | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Alene med sorg.. -Andy, ma brow :D Lør 26 Jun 2010, 01:26 | |
| Andy nikkede stille af det hun sagde "så at du har dine hænder nede ved mine bukser, kan være meget farligt" sagde han og grinte lidt af det
|
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Alene med sorg.. -Andy, ma brow :D Lør 26 Jun 2010, 02:19 | |
| Hun grinte af ham. "Jeg har fattet du er gay bror." grinte hun af ham.
//Sorry, ingen krea.// |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Alene med sorg.. -Andy, ma brow :D Lør 26 Jun 2010, 02:22 | |
| Andy gav et grin fra sig og prikkede hende på næsen "hvem siger at der ikke findes nået hetro tilbage i mig ?" sagde han og grinte igen, selv om han viste at det ikke gjorde det |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Alene med sorg.. -Andy, ma brow :D Lør 26 Jun 2010, 23:12 | |
| Cisse grinte og pegede på ham. "Det har du selv gjort." Grinte hun til ham. "Dengang jeg spurgte om du havdefået pik." |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Alene med sorg.. -Andy, ma brow :D Lør 26 Jun 2010, 23:18 | |
| Andy tænkte lidt over det og grinte lidt af det, han rystede kort på hovedet af det hun sagde "når ja det er jo rigtigt.. men alligevel" sagde han og kunne ikke lade være med at grine |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Alene med sorg.. -Andy, ma brow :D Lør 26 Jun 2010, 23:27 | |
| Hun rystede grinende på hovedet. "Ja tro på den smukke." Grinte hun. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Alene med sorg.. -Andy, ma brow :D Søn 27 Jun 2010, 00:04 | |
| Andy hævede det ene øjebryn af hende "hvorfor kalder du mig smukke ?" spurgte han stille om |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Alene med sorg.. -Andy, ma brow :D Søn 27 Jun 2010, 00:20 | |
| Hun løftede øjenbrynet. "Du er min bror?" Hun så snot forvirret ud. Hvad var der nu galt i det? |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Alene med sorg.. -Andy, ma brow :D Søn 27 Jun 2010, 00:23 | |
| Andy prikkede hende på næsen og grinte lidt "jamen jeg er da også vildt smuk" sagde han og grinte lidt og kastede sig næsten over hende |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Alene med sorg.. -Andy, ma brow :D Søn 27 Jun 2010, 00:28 | |
| Hun grinte og skar ansigt. "Ja du ligner mig." Og hyledeså da han nærmest kom springende. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Alene med sorg.. -Andy, ma brow :D Søn 27 Jun 2010, 00:38 | |
| Andy begynde prikke til hende over det hele og grinte "nej jeg er smukkere" sagde han drillende |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Alene med sorg.. -Andy, ma brow :D | |
| |
| | | | Alene med sorg.. -Andy, ma brow :D | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|