Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Alene med sorg.. -Andy, ma brow :D

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Alene med sorg.. -Andy, ma brow :D - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene med sorg.. -Andy, ma brow :D   Alene med sorg.. -Andy, ma brow :D - Page 5 Icon_minitimeLør 26 Jun 2010, 01:26

Andy nikkede stille af det hun sagde "så at du har dine hænder nede ved mine bukser, kan være meget farligt" sagde han og grinte lidt af det
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene med sorg.. -Andy, ma brow :D - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene med sorg.. -Andy, ma brow :D   Alene med sorg.. -Andy, ma brow :D - Page 5 Icon_minitimeLør 26 Jun 2010, 02:19

Hun grinte af ham. "Jeg har fattet du er gay bror." grinte hun af ham.


//Sorry, ingen krea.//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene med sorg.. -Andy, ma brow :D - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene med sorg.. -Andy, ma brow :D   Alene med sorg.. -Andy, ma brow :D - Page 5 Icon_minitimeLør 26 Jun 2010, 02:22

Andy gav et grin fra sig og prikkede hende på næsen "hvem siger at der ikke findes nået hetro tilbage i mig ?" sagde han og grinte igen, selv om han viste at det ikke gjorde det
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene med sorg.. -Andy, ma brow :D - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene med sorg.. -Andy, ma brow :D   Alene med sorg.. -Andy, ma brow :D - Page 5 Icon_minitimeLør 26 Jun 2010, 23:12

Cisse grinte og pegede på ham. "Det har du selv gjort." Grinte hun til ham.
"Dengang jeg spurgte om du havdefået pik."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene med sorg.. -Andy, ma brow :D - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene med sorg.. -Andy, ma brow :D   Alene med sorg.. -Andy, ma brow :D - Page 5 Icon_minitimeLør 26 Jun 2010, 23:18

Andy tænkte lidt over det og grinte lidt af det, han rystede kort på hovedet af det hun sagde "når ja det er jo rigtigt.. men alligevel" sagde han og kunne ikke lade være med at grine
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene med sorg.. -Andy, ma brow :D - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene med sorg.. -Andy, ma brow :D   Alene med sorg.. -Andy, ma brow :D - Page 5 Icon_minitimeLør 26 Jun 2010, 23:27

Hun rystede grinende på hovedet.
"Ja tro på den smukke." Grinte hun.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene med sorg.. -Andy, ma brow :D - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene med sorg.. -Andy, ma brow :D   Alene med sorg.. -Andy, ma brow :D - Page 5 Icon_minitimeSøn 27 Jun 2010, 00:04

Andy hævede det ene øjebryn af hende "hvorfor kalder du mig smukke ?" spurgte han stille om
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene med sorg.. -Andy, ma brow :D - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene med sorg.. -Andy, ma brow :D   Alene med sorg.. -Andy, ma brow :D - Page 5 Icon_minitimeSøn 27 Jun 2010, 00:20

Hun løftede øjenbrynet. "Du er min bror?" Hun så snot forvirret ud.
Hvad var der nu galt i det?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene med sorg.. -Andy, ma brow :D - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene med sorg.. -Andy, ma brow :D   Alene med sorg.. -Andy, ma brow :D - Page 5 Icon_minitimeSøn 27 Jun 2010, 00:23

Andy prikkede hende på næsen og grinte lidt "jamen jeg er da også vildt smuk" sagde han og grinte lidt og kastede sig næsten over hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene med sorg.. -Andy, ma brow :D - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene med sorg.. -Andy, ma brow :D   Alene med sorg.. -Andy, ma brow :D - Page 5 Icon_minitimeSøn 27 Jun 2010, 00:28

Hun grinte og skar ansigt. "Ja du ligner mig." Og hyledeså da han nærmest kom springende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene med sorg.. -Andy, ma brow :D - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene med sorg.. -Andy, ma brow :D   Alene med sorg.. -Andy, ma brow :D - Page 5 Icon_minitimeSøn 27 Jun 2010, 00:38

Andy begynde prikke til hende over det hele og grinte "nej jeg er smukkere" sagde han drillende
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Alene med sorg.. -Andy, ma brow :D - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene med sorg.. -Andy, ma brow :D   Alene med sorg.. -Andy, ma brow :D - Page 5 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Alene med sorg.. -Andy, ma brow :D
Tilbage til toppen 
Side 5 af 5Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5
 Lignende emner
-
» Tidens sorg (sakref morladin)
» nothing else to do.. #Andy#
» til Andy.. ^^
» Who's that boy? (Andy)
» minderne (Andy)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Amfiteateret-
Gå til: