Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Alene med sorg.. -Andy, ma brow :D

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Alene med sorg.. -Andy, ma brow :D - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene med sorg.. -Andy, ma brow :D   Alene med sorg.. -Andy, ma brow :D - Page 2 Icon_minitimeTirs 15 Jun 2010, 08:31

Andy træk lidt på skulderne og gik hen og satte sig på den ene skulder "intet" sagde han og smilte til hende og drak lidt mere af sin cola
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene med sorg.. -Andy, ma brow :D - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene med sorg.. -Andy, ma brow :D   Alene med sorg.. -Andy, ma brow :D - Page 2 Icon_minitimeTirs 15 Jun 2010, 08:33

Hun bed sig i læben. "Du fortæller mig aldrig sanheden." Mumlede hun trist og satte sig ved siden af, på dne andne gynge.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene med sorg.. -Andy, ma brow :D - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene med sorg.. -Andy, ma brow :D   Alene med sorg.. -Andy, ma brow :D - Page 2 Icon_minitimeTirs 15 Jun 2010, 08:44

Andy fulgte hende med blikket og træk på skulderne "da jeg ikke har lyst til at snakke om alt" sagde han stille
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene med sorg.. -Andy, ma brow :D - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene med sorg.. -Andy, ma brow :D   Alene med sorg.. -Andy, ma brow :D - Page 2 Icon_minitimeTirs 15 Jun 2010, 08:46

Hun trak bare på skuldrende, han havde nok ret. Hun snakkede heller ikke om alt, ikke engang ham.. *Og slet ikke min fortid..* Tanken fløj frem. Og hun kunne ikke nå at stoppe den.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene med sorg.. -Andy, ma brow :D - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene med sorg.. -Andy, ma brow :D   Alene med sorg.. -Andy, ma brow :D - Page 2 Icon_minitimeTirs 15 Jun 2010, 08:49

Andy så stille over på hende og lag sit hoved lidt på skrå "din fortid ?" sagde han spørgende selv om han jo ikke havde nået imod, om hun ikke ville snakke med ham om det
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene med sorg.. -Andy, ma brow :D - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene med sorg.. -Andy, ma brow :D   Alene med sorg.. -Andy, ma brow :D - Page 2 Icon_minitimeTirs 15 Jun 2010, 08:57

Hun sukkede dybt. "Det er noget jeg altid har holdt for mig selv.." Mumlede hun og smilede ganske stille.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene med sorg.. -Andy, ma brow :D - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene med sorg.. -Andy, ma brow :D   Alene med sorg.. -Andy, ma brow :D - Page 2 Icon_minitimeTirs 15 Jun 2010, 09:07

Andy nikkede langsomt og viste ikke helt hvad han skulle sige "når okay.. også har du nået imod at jeg holder ting for mig selv ?" sagde han stille
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene med sorg.. -Andy, ma brow :D - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene med sorg.. -Andy, ma brow :D   Alene med sorg.. -Andy, ma brow :D - Page 2 Icon_minitimeOns 16 Jun 2010, 01:12

hun grinte og kiggede op på ham. "Men det er det eneste jeg holder hemmeligt, og det er mest for min egen skyld." Hun grinte lidt og kyssede ham på kinden. "Men du har ret, det er heller ikke fair."
Hun smilede stille til ham mens hun strøg ham over kinden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene med sorg.. -Andy, ma brow :D - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene med sorg.. -Andy, ma brow :D   Alene med sorg.. -Andy, ma brow :D - Page 2 Icon_minitimeOns 16 Jun 2010, 01:16

Andy rullede med sine øjne selv om der var et smil på hans læbe imens "det er nemlig rigtigt.. så skal du jo ikke tvinge mig til at sige ting" sagde han bare
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene med sorg.. -Andy, ma brow :D - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene med sorg.. -Andy, ma brow :D   Alene med sorg.. -Andy, ma brow :D - Page 2 Icon_minitimeOns 16 Jun 2010, 01:21

Hun grinte og så overgivende ud. "Fint fint." Sagde hun og smilede. "Må jeg så hører hvordan du har det?" Hun puttede sig ind til ham igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene med sorg.. -Andy, ma brow :D - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene med sorg.. -Andy, ma brow :D   Alene med sorg.. -Andy, ma brow :D - Page 2 Icon_minitimeOns 16 Jun 2010, 01:31

Andy så på hende og grinte stort og vende sit blik ned mod jorden "fint nok" sagde han og begynde at rødme, da han jo et eller andet sted begynde at komme tilbage i sit gamle jeg. ved at havde sex med alle mulige og han havde endda begynd at drikke igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene med sorg.. -Andy, ma brow :D - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene med sorg.. -Andy, ma brow :D   Alene med sorg.. -Andy, ma brow :D - Page 2 Icon_minitimeOns 16 Jun 2010, 01:33

Hun kiggede på ham med et løftet et øjenbryn. "Hvorfor rødmer du?" Spurgte hun og kiggede på ham med mistænkelighed.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene med sorg.. -Andy, ma brow :D - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene med sorg.. -Andy, ma brow :D   Alene med sorg.. -Andy, ma brow :D - Page 2 Icon_minitimeOns 16 Jun 2010, 01:47

Andy kunne ikke lade være med at smile "over nogle tanker" sagde han stille og bed sig i læben
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene med sorg.. -Andy, ma brow :D - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene med sorg.. -Andy, ma brow :D   Alene med sorg.. -Andy, ma brow :D - Page 2 Icon_minitimeOns 16 Jun 2010, 01:55

Cisse stirrede på ham med mistænkelighed og styrtee over og satte sig på ham.
"Har du været a bad boy?" Hun kiggede på ham med et løftet øjenbryn-
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene med sorg.. -Andy, ma brow :D - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene med sorg.. -Andy, ma brow :D   Alene med sorg.. -Andy, ma brow :D - Page 2 Icon_minitimeOns 16 Jun 2010, 02:04

Andy så over på hende når hun kom over til ham, han la sine arme omkring hende og holde et grin inde. selv om det ikke var til at holde inde "lidt" mumlede han og så væk fra hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene med sorg.. -Andy, ma brow :D - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene med sorg.. -Andy, ma brow :D   Alene med sorg.. -Andy, ma brow :D - Page 2 Icon_minitimeOns 16 Jun 2010, 02:21

Hun grinede højt. "OG DU SKULLE VÆRER DET GODT EKSEMPEL!" Sagde hun anklagende. men begyndte så at grine af ham. "Hvor slem er lidt?" Grinte hun.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene med sorg.. -Andy, ma brow :D - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene med sorg.. -Andy, ma brow :D   Alene med sorg.. -Andy, ma brow :D - Page 2 Icon_minitimeOns 16 Jun 2010, 02:34

Andy kunne ikke lade være med at grine af det hun sagde, han synes selv at han var det gode eksempel for det meste. han stoppede dog med at grine og blev bare ved med at se væk fra hende "er måske ved at blive den gamle Yo" sagde han og bed sig i læben
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene med sorg.. -Andy, ma brow :D - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene med sorg.. -Andy, ma brow :D   Alene med sorg.. -Andy, ma brow :D - Page 2 Icon_minitimeOns 16 Jun 2010, 02:41

Hun løftede et øjenbryn og stirrede mistænksomt på ham.
"Er det dårligt?" Spurgte hun
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene med sorg.. -Andy, ma brow :D - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene med sorg.. -Andy, ma brow :D   Alene med sorg.. -Andy, ma brow :D - Page 2 Icon_minitimeOns 16 Jun 2010, 02:41

Hun løftede et øjenbryn og stirrede mistænksomt på ham.
"Er det dårligt?" Spurgte hun
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene med sorg.. -Andy, ma brow :D - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene med sorg.. -Andy, ma brow :D   Alene med sorg.. -Andy, ma brow :D - Page 2 Icon_minitimeOns 16 Jun 2010, 02:46

Andy træk lidt på skulderne "jo måske lidt" mumlede han bare
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene med sorg.. -Andy, ma brow :D - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene med sorg.. -Andy, ma brow :D   Alene med sorg.. -Andy, ma brow :D - Page 2 Icon_minitimeOns 16 Jun 2010, 07:16

Hun smilede til ham og kyssede ham på kinden. "Hvorfor søde?" Spurgte hun og a'ede ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene med sorg.. -Andy, ma brow :D - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene med sorg.. -Andy, ma brow :D   Alene med sorg.. -Andy, ma brow :D - Page 2 Icon_minitimeOns 16 Jun 2010, 07:17

Andy vende langsomt sit blik mod hende og gav et grin fra sig "det tror jeg at jeg holder for mig selv" sagde han og ville jo endelig ikke helst snakke om det
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene med sorg.. -Andy, ma brow :D - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene med sorg.. -Andy, ma brow :D   Alene med sorg.. -Andy, ma brow :D - Page 2 Icon_minitimeOns 16 Jun 2010, 08:00

Så nikkede hun. "Har du så fået noget pik?" Spurgte hun og grinede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene med sorg.. -Andy, ma brow :D - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene med sorg.. -Andy, ma brow :D   Alene med sorg.. -Andy, ma brow :D - Page 2 Icon_minitimeOns 16 Jun 2010, 08:01

Andy så hurtigt over på hende og grinte stort af hende "hvad kommer det dig ved om mit sex liv ?" spurgte han om og hævede det ene øjebryn af hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene med sorg.. -Andy, ma brow :D - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene med sorg.. -Andy, ma brow :D   Alene med sorg.. -Andy, ma brow :D - Page 2 Icon_minitimeTors 17 Jun 2010, 04:09

Hun grinte højt af ham men fortsatte. "Hvad så med fjams?" Hun grinte fornøjet af ham. "-Og du skal ikke være ked af det, jeg har ogs været slem." Sagde hun og grinte en anelse flov.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Alene med sorg.. -Andy, ma brow :D - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene med sorg.. -Andy, ma brow :D   Alene med sorg.. -Andy, ma brow :D - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Alene med sorg.. -Andy, ma brow :D
Tilbage til toppen 
Side 2 af 5Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste
 Lignende emner
-
» Tidens sorg (sakref morladin)
» nothing else to do.. #Andy#
» til Andy.. ^^
» Who's that boy? (Andy)
» minderne (Andy)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Amfiteateret-
Gå til: