|
| Alene med sorg.. -Andy, ma brow :D | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Alene med sorg.. -Andy, ma brow :D Tors 17 Jun 2010, 04:15 | |
| Andy så over på hende og hævede det ene øjebryn af hende "du har vist ikke indset endnu at jeg ikke vil være sammen med piger længere.. jeg har lagt det bag mig og vil ikke være sammen med andet end drenge" sagde han og prikkede hende på panden, hans kæbe fald lidt ned og han så på hende som når en snob ser på en anden veninde "men føler jeg har været Dean utro selv om jeg ikke har set ham i 2 måneder tror jeg det er, og jeg kan ikke finde ham nogle steder.. og gør det jo bare for at føle mig elsket af nogen" sagde han og viste ikke om det er forkert |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Alene med sorg.. -Andy, ma brow :D Tors 17 Jun 2010, 04:38 | |
| Hun bed sig i læben. "Har Dean droppet dig?" Mumlede hun og lagde så armene om ham. "Du er elsket af mig, ikke på samme måde, men du er elsket af mig." Så grinte hun i hans øre. "Så du har fået pik? Hvor meget?" Hun smilede lumsk? |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Alene med sorg.. -Andy, ma brow :D Tors 17 Jun 2010, 05:17 | |
| Andy så på hende og træk på skulderne af det hun sagde "det ved jeg ikke om han har.. jeg har ikke set ham jo i langtid og kan heller ikke finde ham" sagde han og træk på skulderne da det jo ikke var på den måde at han ville blive elsket på, han ville jo blive elsket som elsket af en anden fyr. han hævede det ene øjebryn af hende "det fortæller jeg altså dig ikke" sagde han |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Alene med sorg.. -Andy, ma brow :D Tors 17 Jun 2010, 06:43 | |
| hun sukkede opgivendende. "Man får satme heller ingen ting at vide længere." Mumlede hun irreteret. Så bed hun sig i læben. "Jeg ved det lyder hensynsløst bror, men du må prøve at komme videre.." Hviskede hun og strøj ham over kinden. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Alene med sorg.. -Andy, ma brow :D Tors 17 Jun 2010, 06:45 | |
| Andy træk bare på skulderne af det hun sagde "det kommer jo heller ikke dig ved med mit sexliv.. selv om jeg ved at du synes at det lyder lækkert at din bror boller med mænd og drenge" sagde han og kyssede hendes kind, og nikkede til det hun sagde. selv om det var virkelig svært for ham at komme videre, han elskede jo Dean over alt på jorden. men han kunne ikke blive ved med dette, at føle sig såret og bare vil blive elsket af hvem som helst også drenge han lige havde mødt |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Alene med sorg.. -Andy, ma brow :D Tors 17 Jun 2010, 06:57 | |
| Hun begyndte at grine. "Det er altid sjovt at hører om hvad sin bror laver, især når han ikke vil sige det." Sagde hun og smilede til ham. Hun smilede da han kyssede hendes kind. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Alene med sorg.. -Andy, ma brow :D Tors 17 Jun 2010, 07:03 | |
| Andy grinte lidt af det hun sagde og kunne ikke lade være med at smile, hans fingere gled igennem hendes hår "jamen mit sexliv er da nået jeg skal holde for mig selv" sagde han selv om han godt kunne lide at kæfte op om det en gang imellem |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Alene med sorg.. -Andy, ma brow :D Tors 17 Jun 2010, 07:17 | |
| |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Alene med sorg.. -Andy, ma brow :D Tors 17 Jun 2010, 07:21 | |
| |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Alene med sorg.. -Andy, ma brow :D Tors 17 Jun 2010, 23:37 | |
| Hun rystede på hovedet. "Nej det er det ikke." Grinte hun og klapede ham på kinden, |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Alene med sorg.. -Andy, ma brow :D Fre 18 Jun 2010, 00:21 | |
| Andy hævede det ene øjebryn af hende "okay.. jeg har kun været sammen med en siden Dean kom tilbage" sagde han og synes ikke han skulle fortælle mere end det |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Alene med sorg.. -Andy, ma brow :D Lør 19 Jun 2010, 00:13 | |
| Hun smilte triumferende og kyssede ham på kinden som tak. "Taaaak." Smilede hun og så utroligt tilfreds ud. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Alene med sorg.. -Andy, ma brow :D Lør 19 Jun 2010, 01:28 | |
| Andy så på hende og mærkede hendes læber på sin kind, han gav et grin fra sig og skubbede kort til hendes hoved "vil du vide mere ?" spurgte han om |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Alene med sorg.. -Andy, ma brow :D Søn 20 Jun 2010, 06:41 | |
| Hun nikkede ivrigt. "Jeg lover ikke at blive sur!" SMilede hun til ham. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Alene med sorg.. -Andy, ma brow :D Søn 20 Jun 2010, 07:20 | |
| Andy så på hende og smilte lidt, han bed sig i læben og stoppede med at smile. han så bare ud i luften uden at røre på sig "tror jeg har forelsket mig i en anden" hviskede han |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Alene med sorg.. -Andy, ma brow :D Søn 20 Jun 2010, 08:01 | |
| Cisse smilede til ham. "Hvem?" Spurgte hun spændt, nærmest lykkelig over at han måske ville få det godt igen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Alene med sorg.. -Andy, ma brow :D Søn 20 Jun 2010, 08:04 | |
| Andy vende langsomt sit blik mod hende igen og rystede på hovedet "men hvad med Dean" sagde han bare stille |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Alene med sorg.. -Andy, ma brow :D Søn 20 Jun 2010, 22:51 | |
| Hun bed sig i læben og a'ede ham på kinden. "Hvis Dean ville være sammen med dig, var han kommet tilbage." Hviskede hun. "Undskyld det lyder så hård bror. Men det er vel sandheden ikke?" Hun smilede forsigtigt til ham, trøstende. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Alene med sorg.. -Andy, ma brow :D Søn 20 Jun 2010, 23:24 | |
| Andy træk lidt på skulderne og nikkede langsomt, han så ned på deres ringe på sin finger og havde ikke fået sig selv til at give ham han's ring "me.. men jeg elsker ham jo" sagde han stille og bed sig i læben |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Alene med sorg.. -Andy, ma brow :D Søn 20 Jun 2010, 23:26 | |
| Hun nikkede og lagde så armene tæt omkring ham. "Du ved jeg ikke vil vælge side.. Men jeg skal nok være her for dig. Det ved du vel godt ikke?" Hviskede hun. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Alene med sorg.. -Andy, ma brow :D Søn 20 Jun 2010, 23:40 | |
| Andy lag også sine arme om hende og nikkede stille "jeg ser aldrig Dean så har jeg jo et eller andet sted valgt side" hviskede han stille og bed sig i læben |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Alene med sorg.. -Andy, ma brow :D Søn 20 Jun 2010, 23:44 | |
| Hun lagde sin pande mod hans. "Søde, du skal gører hvad du føler er bedst." Mumlede hun og bed smilede forsigtigt til ham mens hun a'ede hans hånd. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Alene med sorg.. -Andy, ma brow :D Søn 20 Jun 2010, 23:49 | |
| Andy nikkede langsomt og så på hende "ja det ved jeg godt.. men det er svært når man ikke ved hvad man føler" sagde han stille og sukkede for sig selv |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Alene med sorg.. -Andy, ma brow :D Søn 20 Jun 2010, 23:51 | |
| Hun smilede så da hun ville sige sit motto igen. "Følg dit hjerte." SMilede hun og kyssede ham på kinden. "Men kan vi ikke godt være glade nu? Bare for en tid, jeg savner det så meget." Hun bed sig i læben og smilede lidt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Alene med sorg.. -Andy, ma brow :D Søn 20 Jun 2010, 23:58 | |
| Andy nikkede stille og drak lidt mere af sin cola "ja lad os snakket om mig" sagde han drillende og smilte stort |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Alene med sorg.. -Andy, ma brow :D | |
| |
| | | | Alene med sorg.. -Andy, ma brow :D | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|