Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Exploring the nightlife//Andy.

Go down 
Gå til side : Forrige  1 ... 5, 6, 7 ... 10 ... 14  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Exploring the nightlife//Andy. - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Exploring the nightlife//Andy.   Exploring the nightlife//Andy. - Page 6 Icon_minitimeFre 18 Jun 2010, 07:40

Andy så stille på ham og lyttede på hvad han sagde "du fik mig til at føle at jeg var billig bare fordi jeg fik lyst til dig" sagde han stille og lod ham komme helt tæt på sig, han så stille ned på ham og kunne ikke lide at han græd. han lag sine hænder på hans kinder og bevægede sine tommelfinger, han fjernede hans tåre "du må ikke græde" hviskede han og kyssede blidt hans læber for at få ham til at stoppe
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Exploring the nightlife//Andy.   Exploring the nightlife//Andy. - Page 6 Icon_minitimeFre 18 Jun 2010, 07:44

Adrien så ned og bed sig i læben igen. Han så op da Andy begyndte at snakke. "Undskyld Andy, j-jeg mente det ikke og du er bestemt ikke billig. Du er den dejligste person jeg nogensinde har mødt" Han rødmede stille af det han sagde og så så op og så Andy i øjnene. Han stod foran ham med tårene løbende ned af hans kinder. Han lukkede sine øjne og nød det. Han lagde sine hænder ovenpå hans. "Okay" Han stoppede stille med at græde da han mærkede Andy's læber mod sine. Han kyssede ham forsigtigt igen og ville ønske han bare ville løfte ham op og tage ham op igen. Ikke for at have sex men bare for at ligge sammen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Exploring the nightlife//Andy.   Exploring the nightlife//Andy. - Page 6 Icon_minitimeFre 18 Jun 2010, 07:50

Andy følte et eller andet sted at han stadig var billig, selv om Adrien havde sagt undskyld så kunne han ikke få sig selv til at tage imod det. han blev bare ved med at kysse ham, til han var sikker på at han ikke græd. han træk sit hoved lidt efter tilbage og så ned på ham "jeg fryser.. jeg må heller se at komme tilbage.. ved ikke om du vil med eller ikke" sagde han stille og lag sine arme omkring ham og træk ham ind til sig og lag sin kind ned mod hans hoved
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Exploring the nightlife//Andy.   Exploring the nightlife//Andy. - Page 6 Icon_minitimeFre 18 Jun 2010, 07:53

Adrien var ked af det han havde sagt til Andy og fortrød det virkelig. Han mente det overhovedet ikke. Han mente virkelig det med at han var en dejlig person fordi det var ham. Han kyssede ham stadig igen og græd ikke mere. Han ville gerne gøre Andy glad igen og følte ikke for at græde mere. Han trak sig også tilbage da han gjorde. Han så op på ham og smilede stille. Han blev glad da Andy hev ham indtil sig og lagde sine arme om halsen på ham. "Jeg vil gerne med hvis jeg må" Han så op på han så godt han nu kunne med et lille smil.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Exploring the nightlife//Andy.   Exploring the nightlife//Andy. - Page 6 Icon_minitimeFre 18 Jun 2010, 07:58

Andy træk sit hoved og lyttede på hvad han sagde, han så ned på ham og nikkede stille. han tog blidt hans hånd i sin "ellers ville jeg ikke spørge" sagde han stille og begynde at gå mod sin lejlighed, selv om han frøs over det hele og glædet sig bare at komme ned under en dyne. han så stille ned på ham og kunne ikke finde på nået at sige
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Exploring the nightlife//Andy.   Exploring the nightlife//Andy. - Page 6 Icon_minitimeFre 18 Jun 2010, 08:00

Adrien så op på Andy og smilede stille. Han så så ned og kunne ikke lide den akavede stilhed men han var selv skyld i den så han sagde ikke noget. Han nikkede stille. Han smilte stille og klemt blidt Andy's hånd. Han så op på ham og gik med ham. Han frøs egentlig også selv men ikke så meget igen. Han strøg kort noget hår ud af sine øjne og så op på himmelen, stjernerne og månen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Exploring the nightlife//Andy.   Exploring the nightlife//Andy. - Page 6 Icon_minitimeFre 18 Jun 2010, 08:08

Andy gik hen til døren og åbnede den og holde den for ham, inden han selv gik ind og begynde at gå op af trapperne. han vende slet ikke hvad han skulle sige og åbnede sin dør og gav stille slip i hans hånd, han lukkede døren efter dem og gik ind i køkkenet og lukkede døren. inden han hurtigt gik ind i soveværelset og træk sin dyne over sig og rystede lidt i kroppen
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Exploring the nightlife//Andy.   Exploring the nightlife//Andy. - Page 6 Icon_minitimeFre 18 Jun 2010, 08:11

Adrien fulgte efter ham og så ned. Han gik ind sammen med ham "Tak" Han gik op af trappen efter ham og sagde stadig overhovedet ikke noget. Han bed sig i læben. Han stoppede op og så ned på sin hånd. Han gik stille ind og så så efter ham da han forsvandt. Han bukkede sig ned og tog sine sko af. Han rettede sig op og vidste ikke helt hvad han skulle gøre. Derfor valgte han bare at blive stående. Han så ned og bed sig i læben.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Exploring the nightlife//Andy.   Exploring the nightlife//Andy. - Page 6 Icon_minitimeFre 18 Jun 2010, 08:14

Andy blev bare siddende i sin seng og prøvede at få varmen i sine tæer, han stoppede op med at røre på sig og så hen mod døren "hvad laver du ?" spurgte han om da han opdagede at han ikke var kommet ind, han blev bare siddende i sin seng og så hen mod døren imens
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Exploring the nightlife//Andy.   Exploring the nightlife//Andy. - Page 6 Icon_minitimeFre 18 Jun 2010, 08:18

Adrien bed sig i læben og gik så stille ind på Andy's værelse. Han stoppede i døren og så på ham hvorefter han lod sit blik ramme gulvet igen. "D-Det ved jeg ikke. Jeg var bare ikke sikker på om det var okay jeg kom herind igen? Du ved hvis du var sur på mig eller noget" Han så stille op på ham og bed sig lidt i læben. Den lille engel vidste slet ikke hvor han skulle gøre af sig selv ligenu.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Exploring the nightlife//Andy.   Exploring the nightlife//Andy. - Page 6 Icon_minitimeFre 18 Jun 2010, 08:27

Andy så stille over på ham og løftede dynen en lille smugle "jeg er ikke sur.. jeg vil gerne sove ved dig" hviskede han stille og rødmede lidt af det, han så ned og viste ikke om engel havde lyst til det. han var selv blevet helt træt og ville bare gerne havde nogen at sove ved, han bevægede sine fødder lidt og bed sig i læben
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Exploring the nightlife//Andy.   Exploring the nightlife//Andy. - Page 6 Icon_minitimeFre 18 Jun 2010, 08:30

Adrien så på ham og smilede stille. Han gik hen foran sengen og så på ham. "Okay" Han tog sin trøje, bukser, handsker og haldsbånd af. Han placerede det på gulvet og kravlede så under dynene og lagde sig ved siden af Andy. han så op på ham og smilede stille. Han gabte så en smule og lod sine øjne glide i. Han smilede stille. "Tak fordi du ikke blev sur på mig" Han åbnede sine øjne og så op på ham. Han strøg kort noget hår ud af sine øjne.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Exploring the nightlife//Andy.   Exploring the nightlife//Andy. - Page 6 Icon_minitimeFre 18 Jun 2010, 08:34

Andy så stille over på ham og lag sig stille ned i sengen, når han var kommet der over. selv om han ikke viste hvad han skulle gøre, selv beholde han sine bukser på og kunne ikke få sig selv til at tage dem af "jeg er ikke sur bare ked" sagde han og lag en hånd på hans kind og begynde at nusse den, han så over på ham og smilte lidt imens og bed sig i læben
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Exploring the nightlife//Andy.   Exploring the nightlife//Andy. - Page 6 Icon_minitimeFre 18 Jun 2010, 08:38

Adrien rødmede stille, men han kunne altså ikke sove med andet på end sine boxershorts. Han lukkede sine øjne og var stille. Han var ked af at han havde såret Andy så meget. Han følte en lille tåre løbe ned af sin kind. Han åbnede stille sine øjne og så op på ham. "Andy jeg er så ked af det" Han kunne ikke gøre for de små tårer der løb ned af hans kinder. Han lænte sig imod Andy's håns og lukkede så sine øjne. Han smilte stille men tårene løb stadig.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Exploring the nightlife//Andy.   Exploring the nightlife//Andy. - Page 6 Icon_minitimeFre 18 Jun 2010, 08:42

Andy nussede blidt hans kind og så bare stille på ham, han viste ikke hvad han skulle gøre og sukkede bare "det er okay.. du kan ikke gøre for det" sagde han stille og kyssede blidt hans læber kort "du må ikke græde, jeg kan ikke lide at se dig græde" hviskede han stille og så på hans ansigt imens og sukkede igen kort, og lukkede langsomt sine øjne i "jeg ville aldrig finde på at tage din møgdom også bare forlade dig efter.. jeg kan godt lide dig og du er sød, efterlader ikke folk man føler at man kan blive god venner med" sagde han stille
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Exploring the nightlife//Andy.   Exploring the nightlife//Andy. - Page 6 Icon_minitimeFre 18 Jun 2010, 08:47

Adrien lænede sig ind mod hans hånd og lå stille. Tårene løb stadig ned af hans blege kinder men som var røde of stribede af hans tårer. Hans øjne var røde af det græderi. Han åbnede stille sine øjne. "Jeg er stadig ked af det" Han hviskede det stille og så ham i øjnene. Han gengældte stille kysset. "Okay, jeg skal prøve at lade være med det" Han tørede igen sine øjne og så op på ham. Han strøg stille hans kind, hans hånd rystede en smule. "Hvis du har ingen kærlige følser for mig hvorfor bliver du så ved med at kysse mig? Det er ikke fordi jeg ikke kan lide det, jeg er bare nysgerrig" Han rødmede en smule og lagde hovedet på skrå. "Jeg tror og stoler på dig når du siger det Andy" Han rødmede af det han sagde og bed sig blidt i læben. "Jeg håber vi bliver rigtig gode venner fordi du er nemlig en rigtig dejlig person."
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Exploring the nightlife//Andy.   Exploring the nightlife//Andy. - Page 6 Icon_minitimeFre 18 Jun 2010, 08:55

Andy åbnede langsomt sine øjne og tænkte lidt over hvordan han skulle forklare det, han kunne jo godt lide englen. men hvordan viste han endelig slet ikke "fordi jeg ved at du gerne vil kysse mig.. og fordi jeg gerne vil kysse dig... jeg har jo lige mødt dig og ved derfor ikke om mine følelser" sagde han og havde ikke lyst til at snakke om nået af det, han så stille ned på det og begynde at kysse hans læber for at få ham til at tro at han holde af ham. og ikke havde tænkt sig at finde på at gøre ham nået ondt
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Exploring the nightlife//Andy.   Exploring the nightlife//Andy. - Page 6 Icon_minitimeFre 18 Jun 2010, 08:59

Adrien så på ham og tørrede igen sine kinder for at fjerne det fugtige som stadig var tilbage. Han lagde hovedet på skrå og bed sig lidt i læben. "Han lyttede til det han sagde og nikkede så stille. Han rødmede sog også men han vidste jo godt det var sandt at han gerne ville kysse dæmonen. Men han vidste ikke hvorfor. "Okay" Hans stemme var dog glad og hans læber holdte et lille smil. Han strejkte sig stille og fik et chok da han følte Andy's læber mod sine men kyssede dog efter kort tid igen. Han vidste godt at dæmonen ikke ville gøre ham fortræd også selvom de var svorende livsfjender.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Exploring the nightlife//Andy.   Exploring the nightlife//Andy. - Page 6 Icon_minitimeFre 18 Jun 2010, 09:04

Andy var ikke typen der gjorde nogen nået, han ville ikke være skyld i nået og slet ikke dræbe nogen. han træk ham helt tæt ind til sig og lag sine arme tæt omkring ham, han kyssede ham bare videre. og kunne godt lide at mærke hans læber mod sine, selv om han følte at han ikke fortjente at kysse nogen som var så sød som ham. men han var da glad for at han gerne ville kysse tilbage, han håbede på at alt ville blive bedre og at de ville blive gode venner
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Exploring the nightlife//Andy.   Exploring the nightlife//Andy. - Page 6 Icon_minitimeFre 18 Jun 2010, 09:10

Adrien slappede af i hele sin krop og lukkede sine øjne søvnigt i. han kunne mærke hvor træt hane egentlig virkelig træt men følte ikke for at stoppe kysset med Andy. Han lagde sine arme om halsen på Andy og puttede sig dybt ind til ham.Han var dog stadig ked af den måde han havde bhandlet dæmonen på og følte sig meget uværdig. Han pressede sine læber en smule hårde mod Andy's læber. Hans egne læber silkebløde og dejlige at kysse. Han havde dog en god fornemmelse af at det ville blive godt igen mellem de to, han ville ivertfald ikke give op før det var.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Exploring the nightlife//Andy.   Exploring the nightlife//Andy. - Page 6 Icon_minitimeFre 18 Jun 2010, 09:16

Andy kunne ikke lade være med at smile svagt og blev bare ved med at kysse ham, han nød at mærke ham tætter på sig og ville bare havde ham til at stoppe med at være ked. selv om han viste at han aldrig ville kunne klare det med et kys, han træk sit hoved lidt efter tilbage og trykkede sine læber mod hans pande. da han var virkelig træt og kunne mærke at han virkelig bare havde brug for at sove på alt
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Exploring the nightlife//Andy.   Exploring the nightlife//Andy. - Page 6 Icon_minitimeFre 18 Jun 2010, 09:22

Adrien smilede stille fordi han kunne ikke lade være med at smile da Andy smilede. han blev ved med at kysse igen og nød virkelig kysset. Han var glad for at han ikke havde ødelagt det hele ved det han sagde før. Han trak også sit hovede tilbage da Andy gjorde dey. Han så ham i øjnene og smilede. Han nød kysset mod sin pande og lukkede kort sine øjne i men han åbnede dem så igem. Han så op på Andy "Godnat og sov godt" Han gav ham et kort kys på næsen og lagde så hovedet på Andy's brystkasse og lukkede sine øjne. Han smilede stille og kunne mærke hvordan trætheden overtog hans krop.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Exploring the nightlife//Andy.   Exploring the nightlife//Andy. - Page 6 Icon_minitimeFre 18 Jun 2010, 09:28

Andy så på ham og nikkede og nød kysset på sin næse, som fik ham til at rykke lidt på den "godnat" hviskede han og kunne ikke få flere ord ud, inden han lag sine arme tætter ham og lag sit hoved ned i hans hår. han fald langsomt i søvn og begynde at sige sine små kliklyde som han lavede med tungen, det gjorde han altid når han sov og viste ikke selv nået om det. da han aldrig vågnede af at lave dem, og selv om han lyttede på hvad der forgik omkring ham når han sov. så kunne han aldrig høre kliklydene
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Exploring the nightlife//Andy.   Exploring the nightlife//Andy. - Page 6 Icon_minitimeFre 18 Jun 2010, 09:31

Adrien lå roligt og lyttede til lyden af Andy som trak vejret. Han faldt hurtigt i søvn og lå helt roligt, halvt ovenpå dæmonen. Hans vejrtrækning var rolig og stabil. Han hørte overhovedet ikke kliklydende eftersom han allerede var langt væk. Den lille engel vejede overhovedet igenting mod Andy's brystkasse. Han sov stille og roligt, men han drømte dog ikke men havde dog heller ikke mareridt. Han så bare sort.

Sidst rettet af Adrien Fre 18 Jun 2010, 09:40, rettet i alt 2 gange
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Exploring the nightlife//Andy.   Exploring the nightlife//Andy. - Page 6 Icon_minitimeFre 18 Jun 2010, 09:36

//jeg hedder ikke Demitri//

Nogle timer efter eller mere næste morgen, når solen's stråler stod ind af vinduerne i lejligheden. mennesker var allerede godt igang ude på gaderne, og man kunne høre nogle få by fugle udenforan vinduet. Andy havde stoppet med at lave sine kliklyde, om betød at han snart ville vågne. han åbnede sine øjne et par gange og lukkede dem udmattet i igen, han gabte en enkel gang og gad ikke lave nået. han havde ondt i hovedet og tømmermænd, og det eneste han ønskede var en øl
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Exploring the nightlife//Andy.   Exploring the nightlife//Andy. - Page 6 Icon_minitime

Exploring the nightlife//Andy.
Tilbage til toppen 
Side 6 af 14Gå til side : Forrige  1 ... 5, 6, 7 ... 10 ... 14  Næste
 Lignende emner
-
» nothing else to do.. #Andy#
» til Andy.. ^^
» Who's that boy? (Andy)
» Gå gaden ( Andy )
» Springer (Andy)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum