Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Exploring the nightlife//Andy.

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9 ... 14  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Exploring the nightlife//Andy. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Exploring the nightlife//Andy.   Exploring the nightlife//Andy. - Page 5 Icon_minitimeFre 18 Jun 2010, 04:04

Adrien rystede stille over hele kroppen og bed sig i læben igen. Han havde stadig lukket øjne. Hans hænder slap lagnerne. Hans lem var blevet helt hårdt nu, han rødmede stille og åbnede lamsomt inse øjne og så ned på Andy. "O-Okay" Hans vejrtrækning var stadig hurtigt. Det var tydeligt at han var jomfru og at måske slet ikke var blevet rørt før overhovedet. Han lukkede sine øjne i og gispede da han mærkede dæmonens finger glide op i ham. Han greb igen fat om lagnet. Han skubbede hovedet tilbage i puderne og hans øjne rullede tilbage i hovedet på ham mens han lukkede øjnene. En lille lyd af nydelse forlod hans mund.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Exploring the nightlife//Andy.   Exploring the nightlife//Andy. - Page 5 Icon_minitimeFre 18 Jun 2010, 04:09

Andy havde det svært med at styre sig selv, han havde virkelig lyst til Adrien og kæmpede for ikke at gøre det alt for hurtigt. selv om lysten til ham var virkelig stor og han skulle virkelig kæmpe, han lod sin tungespids glide ned over sine læber. mens han bevægede sin finger stille og roligt ind og ud af ham, han kunne se at engel virkelig nød det og det gjorde ham bare glad i det. han bøjede sig hen mod ham og kyssede blidt hans læber "du kan godt lide det" hviskede han drillende
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Exploring the nightlife//Andy.   Exploring the nightlife//Andy. - Page 5 Icon_minitimeFre 18 Jun 2010, 04:17

Adrien bed sig i læben igen, det føltes underligt men også utrolig godt at have noget oppe i sig. Men han var sikker på den underlige følse snart ville forsvinde. Han skulle nok bare vende sig til det. Han skød blidt ryg igen mens grebet om lagnet strammede sig igen. Han fugtede sine læber og åbnede så sin mund og lod endnu et nærmest hypnotiserende støn ud igen. Han skubbede hovedet dybbere ned i puden hvis det ellers kunne lade sig gøre. Han åbnede stille sine øjne og så på ham. Han kyssede blidt igen, han lagde sine amre om Andy's hals og hev ham tættere på ham. Ha lænede sig op mod han øre "A-Andy" Han stønnede stille den andes navn i hans øre. Han gav så slip og lod sig selv falde ned i puden igen. Hans øjne lukkede sig i igen. Han bed sig blidt i læben.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Exploring the nightlife//Andy.   Exploring the nightlife//Andy. - Page 5 Icon_minitimeFre 18 Jun 2010, 04:46

//tror lige du har kigget på hvad Andy tænder på ^^ hehe//

Andy så på ham og nød at han kyssede tilbage, hans øjne blev store da han hørte sit navn ind i sit øre. hans øjne lukkede hurtigt i og han kunne mærke at det fik lysten til at blive større i ham, han åbnede sine øjne igen og så ned på ham. han slikkede ham en enkel gang over læberne inden han træk sit finger til sig, han lag sig stille ned over ham og begynde at kysse ham halsen. han holde sin vægt lidt i den ene hånd nede i sengen, han tog fat i sit lem med den anden og begynde langsomt at trække sig op i ham
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Exploring the nightlife//Andy.   Exploring the nightlife//Andy. - Page 5 Icon_minitimeFre 18 Jun 2010, 04:53

//Ehh måske :p//

Adrien kunne mærke hvordan blodet susede rundt i ham, hvor varm hans krop var. Han bed Andy blidt i øreflippen før han lod sig selv dumpe ned på punden igen. Han trak vejret hurtigt og fugtede sine læber på en meget sensuel måde. Hans øjne forblev lukket, han nød at blive slikket over læberne. Andys tunge var dejlig varm selv mod hans varme læber. Han stønnede stille da han mærkede fingeren forlade ham. Han lagde hovedet til den modsatte side af hvor Andy kyssede ham for at give ham mere plads. Han åbnede stille sine øjne og gispede i smerte da han kunne mærke Andy trænge op i ham. Hans hænder strammede om lagnet og han bed sig i læben. Han fik sin krop til at slappe af trods smerten.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Exploring the nightlife//Andy.   Exploring the nightlife//Andy. - Page 5 Icon_minitimeFre 18 Jun 2010, 05:03

//har jeg ikke sagt at jeg holder øje med dig ?? :b//

Andy så kyssede ham videre på halsen for at få ham til at slappe af, da han jo godt viste at det gjorde ondt. han kunne jo også selv bedst lide at få den end at give, selv om han heller ikke havde nået imod at give "undskyld" hviskede han og mærkede stramheden omkring sit lem og kunne virkelig godt lide det, han bevægede sig i et rolig tempo ind og ud af ham. for at få smerten til at blive mindre og få stramheden til at gå lidt væk, så han kunne komme længere ind i ham
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Exploring the nightlife//Andy.   Exploring the nightlife//Andy. - Page 5 Icon_minitimeFre 18 Jun 2010, 05:10

//Jo mange gange XD//

Adrien bed sig blidt i læben og smilte stille. Han så på Andy og slap så stille lagnet og lod sine fingre glide op af hans arme og ned af hans bare ryg. Han kørte blidt sine negle langs huden men sørgede for ikke at skade ham. Han kyssede blidt Andy's læber. "Det er okay, jeg vidste det ville komme til at gøre ondt" Han viskede det stille og nussede stadig Andy i håret. Adrien bed sig i læben, smerten var ikke ligeså stor som før men det gjorde stadig ondt. Efter lidt tid kunne han mærke at smerten blev til nydelse og han lod et lille sukkersødt uskyldigt støn ud. Han kørte blidt sine fingre gennem Andy's hår mens han stille lukkede sine øjne.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Exploring the nightlife//Andy.   Exploring the nightlife//Andy. - Page 5 Icon_minitimeFre 18 Jun 2010, 05:19

//du kan heller ikke få at vide nok gange.. ^^//

Andy så ned på ham og nikkede, han havde så heller ikke troet at englen havde troet at det slet ikke gjorde ondt. det ville nok overraske Andy ret meget hvis han havde troet det, han mærkede hans læber mod sine og kyssede tilbage. mens han `holde øje´ med hvad han lavede med sine hænder, selv om han var en englen så havde Andy aldrig tænkt sig at stole på dem af den grund. han nød at høre hans støn og smilte af det, mens han langsomt i sine ryk lod sig glide længere ind i ham. dog gjorde han det ikke for dybt for hurtigt, en gang imellem undslap der et støn fra dæmon'ens læber. det var nogle ret mandelige støn selv om der også var nået i dem som gjorde at de lød lidt lyse i det
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Exploring the nightlife//Andy.   Exploring the nightlife//Andy. - Page 5 Icon_minitimeFre 18 Jun 2010, 05:27

//Hvorfor dog det? :p//

Adrien så på ham og smilte stille og beroligende. Han strøg blidt sin ene hånd over hans kind og lod så sin fingerspids kører over hans læbe ligeså blidt. Han fingre fandt nemt vej op i hans hår hvorefter han lod dem glide ned af hans arme igen også stille ned af hans overkrop hvor han stille nussede ham. Han skubbede så hovedet ordenligt tilbage i puden igen og åbnede hans mund stille. Hans vejrtrækning var hurtigt, han lukkede så munden igen og bed sig i læben. Han stønnede en smule højere og sørgede for aat gøre det tæt ved Andy's øre. Hans støn var endnu engang uskyldigt og ikke så mandigt men det var heller ikke kvindeligt. Han nød at hører de støn som Andy kom med og især fordi de var bevis på at han ikke var den eneste der nød det her.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Exploring the nightlife//Andy.   Exploring the nightlife//Andy. - Page 5 Icon_minitimeFre 18 Jun 2010, 05:33

//fordi du skal da vide det, så du kigger dig omkring hele tiden//

Andy elskede virkelig sex så meget, han var sikker på at han kunne gå i seng med en kvinde så længe hun lignede en mand og han virkelig havde brug for sex. han fortræk dog mænd og kunne ikke tænkte sig at være sammen med en kvinde, heller ikke hvis han blev tvunget til det. hans mund åbnede sig lidt når han mærkede englen's fingere på dem, han overvejede ikke at lukke den igen selv om den jo slet ikke var åbnet særlig meget. han gled så dybt ind i ham som han kunne komme, han smilte lidt af det og så ned på ham
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Exploring the nightlife//Andy.   Exploring the nightlife//Andy. - Page 5 Icon_minitimeFre 18 Jun 2010, 05:38

//Det gør jeg egentlig ikke og tror heller ikke jeg vil kigge mig omkring uanset hvor mange gange du siger det :p//

Adrien bed sig i læben og vidste godt at der ikke var nogle følser indblandet i det her, kun sex og intet andet. Det gjorde ham en smule trist at hans første gang var med en som kun ville have ham for sex. Han vidste ikke helt om han ville blive når de var færdige eller om han ville tage afsted. Han så ned og bed sig i læben. Han så så op på Andy og så ham i øjnene. Han åbnede sin mund og lod et højt støn undslippe dem. Han rødmede lidt og så lidt ned igen. Han nød det virkelig så meget som han nu kunne. Han lod sine arme glide op omkring halsen på ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Exploring the nightlife//Andy.   Exploring the nightlife//Andy. - Page 5 Icon_minitimeFre 18 Jun 2010, 05:47

//jov du vil.. jeg holder jo øje med dig hvor end du går hen ^^//

Andy så på ham og smilte lidt svagt, han lag sin pande ned mod hans og så ham ind i øjnene. og håbede et eller andet sted at englen ville blive, da han ikke tog nogen med hjem og havde sex uden at ville havde dem til at blive efter. han mærkede hans arme omkring sin nakken og så bare på stille ham, han fulgte hans blik ned af ham og kunne godt lide synet. han stønnede svagt og begynde at bevæge sig lidt hurtigere
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Exploring the nightlife//Andy.   Exploring the nightlife//Andy. - Page 5 Icon_minitimeFre 18 Jun 2010, 05:53

//Hvor end jeg går hen? O.o//

Adrien så ham i øjnene og gengældte stille smilet. Han lukkede kort sine øjne og nød at være så tæt på en anden person som han var ligenu. Han åbnede så sine øjne og så ham i øjnene. Han ville gerne vide om det her bare var sex for ham eller om han ville have der skulle blive mere ud af det. Men han var næsten sikker på at dette betød intet for dæmonen og det gjorde ham egentlig ked af det men han skjulte det bare. Han lod sine arme forblive omkring nakken på ham og han smilede stille. Han røsmede lidt af at Andy betragtede hans krop og så især i denne position som de var i lige nu. Han lod endnu et støn undslippe hans læber og han kunne mærke han ikke ville holde ret meget længere, det var jo trods alt første gang.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Exploring the nightlife//Andy.   Exploring the nightlife//Andy. - Page 5 Icon_minitimeFre 18 Jun 2010, 06:07

//jeep :b hehe//

Andy så stille på englen og smilte, hans fingerespidse gled ned af siden af ham mens han bevægede sig ind og ud af ham. han nød virkelig meget fornemmelsen af at være inde i nogen, og var ikke nervøs ved dette som han var med Mike. han begynde at kysse hans læber og lukkede sine øjne i, han bevægede sig ikke for hurtigt i et helt normalt tempo. han viste endelig ikke hvad han skulle gøre efter, da han jo aldrig havde taget nogens møgdom uden at være kærester med personen. så det var lidt underligt for ham at tænke over det
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Exploring the nightlife//Andy.   Exploring the nightlife//Andy. - Page 5 Icon_minitimeFre 18 Jun 2010, 06:11

http://O.o//

Adrien lå med lukkede øjne og fik kuldegysninger da han mærkede Andy's fingre på hans hud. Han havde det egentlig lidt dårligt med det her nu. Han åbnede sine øjne og trak sig ud af kysset. "A-Andy, stop" Han ville ikke mere nu. Det gjorde ondt indeni ham og han kunne ikke tage det. Han lå bare. Han havde tåre i øjnene. Han vedte hovedet væk fra Andy og lukkede sine øjne. Han skammede sig over sig selv ligenu. Han ville ikke, ikke når det intet betød. Fordi han havde håbet hans første gang ville være med den rigtige men nej det blev det ikke og det var fordi han var en dum idiot. Han kunne mærke en tåre læbe ned af sin kind.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Exploring the nightlife//Andy.   Exploring the nightlife//Andy. - Page 5 Icon_minitimeFre 18 Jun 2010, 06:16

Andy træk sit hoved væk fra ham og så tårene, han træk sig hurtigt ud af ham og lag en hånd på hans kind "hvad er der galt ?" spurgte han om og satte sig ned ved siden af ham, og nussede blidt hans kind da han hadet at se folk græde. han kunne ikke forstå hvad der lige skete, da han var sikker på at englen nød det. han så bare ned på ham og bed sig i læben af det, hans øjne var i tristhed over at han var sikker på at det var ham der var nået galt med
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Exploring the nightlife//Andy.   Exploring the nightlife//Andy. - Page 5 Icon_minitimeFre 18 Jun 2010, 06:21

Adrien lå bare. Han så ikke på Andy. Hans øjne var lukket og tårene løb ned af hans kinder. Han snøftede stille og prøvede at få ham selv til at stoppe men det var umuligt. "J-Jeg kan ikke.... Ikke når det her er alt hvad du vil med mig. Jeg føler mig beskidt og som en luder. J-Jeg kan ikke gøre det her Andy" Hans stemme var lille og knækkede flere gange. "U-Unskyld jeg har spildt din aften. Han satte sig op og fandt sine boxershorts og bukser frem. Han hev i dem og så en sidste gang på Andy. "u-Undskyld men jeg kan ikke have sex med en som kun vil have min krop og ikke mig" Han rejste sig op og ignorrerede smerten i hans krop. Han gik ud i køkkenet og hev hans trøje på. Tårene løb stadig ned af hans kinder. Han gik ud i gangen og fik hurtigt sine sko på. Han tog en dyb indåning og låste så døren op og forsvandt ud af den. Han lukkede døren efter sig og løb så ned af trapperne.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Exploring the nightlife//Andy.   Exploring the nightlife//Andy. - Page 5 Icon_minitimeFre 18 Jun 2010, 06:26

Andy kunne slet ikke forstå nået af det der skete, han havde jo slet ikke regnet med at havde sex. han så stille efter ham og rejste sig hurtigt op og tog sine boxershorts og bukser på, han hørte døren blev lukket og løb hurtigt ud i køkkenet. det var jo slet ikke dette han ville havde skulle ske, at englen skulle tro nået om ham som slet ikke passede. det var jo slet ikke sådan Andy var, han tænkte lidt over det og viste at den rigtige Andy aldrig ville finde på at havde sex uden at mene nået. han åbnede vinduet og så ned, inden han lod sig glide ned af muren. og gik hurtigt hen mod døren mens han prøvede at finde på nået at sige til ham
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Exploring the nightlife//Andy.   Exploring the nightlife//Andy. - Page 5 Icon_minitimeFre 18 Jun 2010, 06:30

Adrien var hurtigt selvom han var så lille. Han kom hurtigt ned af trapperne og forsatte ud af døren. Han stoppede dog da han hørte noget bag sig og så sig over skulderen. "A-Andy?!" Andy hang på muren og var på vej nej. Tårene løb stadig ned af hans kinder. Han tørrede dem væk og så ned. Han bed sig i læben og begyndte så stille at gå. Han skridt var lette men alligevel føltes de tunge for ham. Han skar en grimasse i smerte men lod som ingenting og forsatte fremad. Han bed sig i læben og følte de nye tåre løbe ned af hans kinder. Han snøftede stille. Han stoppede og lænede sig op af en husmus med blikket sænket ned i jorden.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Exploring the nightlife//Andy.   Exploring the nightlife//Andy. - Page 5 Icon_minitimeFre 18 Jun 2010, 06:37

Andy så efter ham og gik hurtigt efter ham, han så at han stoppede op og gik stille hen til ham. han så stille på ham og satte stille en hånd på hver side af ham op af muren "er det virkelig det du tror om mig ?" spurgte han stille om og ville ikke havde nogen skulle tro nået om han når det ikke passede, han var jo slet ikke ude på at kun få hans krop. han havde virkelig hygget sig denne aften og ikke haft lyst til at drikke, han havde ikke nået at få en trøje på da han bare ville skynde sig for at få englen til at vide hvem han rigtigt er "det er helt forkert.. sådan er jeg ikke, jeg ville aldrig tage nogen med hjem som jeg bare har tænkt mig at havde sex med.. jeg havde ikke engang troet at vi skulle nået da trætheden havde overtaget mig" sagde han og rykkede sit hoved ned til ham, og havde et eller andet sted lyst til at blive sur. han kunne ikke forstå nogen ville tro sådan nået om ham "men hvis du tror jeg er en af de der billige idioter så er du velkommen" hviskede han og fjernede sig inden han begynde at gå, han lag sine hænder ned i lommerne og så ned på sine fødder
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Exploring the nightlife//Andy.   Exploring the nightlife//Andy. - Page 5 Icon_minitimeFre 18 Jun 2010, 06:55

Adrien så ned og stod bare lænede op af husmuren. Han hår dækkede hans øjne så man kunne ikke se han græd. Han så op på ham da han kom hen til ham. Han tørrede sine tåre væk og sså ham i øjnene. "N-Nej.... Andy jeg var bare ked af at ja, at det ikke betød det samme som det betød for mig....." Han så ned og bed sig i læben. Han kunne føle nye tåre presse sig på men lod dem ikke komme ud. Han kunne mærke hvordan de vællede op i øjnene på ham. Han så op og så Andy i øjnene. "J-Jeg følte mig bare så billig fordi jeg havde sex med en fremmede o-og så især fordi det var min første gang og jeg følte mig endnu mere billig fordi jeg følte jeg havde været så nem at få ud af mit tøj og ja.... Som sagt var jeg ked af det".... "Men Andy jeg er er glad for jeg mødte dig, du er den eneste jeg ikke stammer overfor når jeg snakker og du er den eneste der har fået mig til at åbne op så hurtigt" "Så nej jeg tror ikke du er sådan.... J-Jeg var bare pinlig berørt og skammede mig over mig selv" Han så ned og sukkede stille. Han lod så tårene falde og vendte rundt og gik videre.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Exploring the nightlife//Andy.   Exploring the nightlife//Andy. - Page 5 Icon_minitimeFre 18 Jun 2010, 07:13

Andy stoppede op og lyttede på hvad han sagde, han vende sig stille mod ham og rystede på hovedet "kan ikke forstå at du tror at det var det eneste jeg ville.. men troet sådan set at du havde lyst til at være venner, men lysten til at være venner med en som tror jeg bare er ude at komme ned i bukser på nogen" sagde han og viste ikke om han skulle blive eller om han skulle gå, selv om han begynde at fryse så blev han bare helt stille stående
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Exploring the nightlife//Andy.   Exploring the nightlife//Andy. - Page 5 Icon_minitimeFre 18 Jun 2010, 07:17

Adrien så ned. Han gik meget langsomt. Tårene løb ned af hans kinder men han gjorde ikke noget for st tørrer dem væk denne gang. Han stoppede stille og vendte sig så om. Han løftede hovedet og så på Andy. "Andy jeg tror ikke du er sådan, jeg var bare ked af det og såret af mine egne tanker og valgte at sige noget som ikke passede" Han så væk og blev stående. Tårene forsatte ned af hans kinder. Han vidstte ikke om han skulle blive stående eller om han skulle gå hen til ham. Han besluttede ig for at gå lidt hen mod ham. Han tog forsigtigt 2 skridt hen ham og blev så stående der. Han løftede så sit hovede og så ham i øjnene. "Undskyld Andy" Man kunne hører og se på ham at han mente det.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Exploring the nightlife//Andy.   Exploring the nightlife//Andy. - Page 5 Icon_minitimeFre 18 Jun 2010, 07:28

Andy så bare stille over på ham og blev bare helt stille stående, han så at han kom tætter på og bed sig i læben. han slap den dog lidt efter "jeg ville aldrig finde på at tage nogen's møgdom også bare smide dem væk efter som om de ikke betød nået" sagde han stille og tog sin ene hånd op af lommen og rakte den langsomt hen til ham
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Exploring the nightlife//Andy.   Exploring the nightlife//Andy. - Page 5 Icon_minitimeFre 18 Jun 2010, 07:32

Adrien så ned og bed sig i læben. Hvis han blev ved med det ville der snart gå hul på den men han var ligeglad. Han så op på ham og tørrede så stille sine tåre væk. "Det ved jeg godt Andy.... Jeg er rigtig rigtig ked af det jeg sagde" Man kunne stadig se han mente det. Han så ned og nye tåre løb ned af hans kinder, han snøftede stille og så op på ham og så på hans hånd. Han gik hen til ham og stilte sig foran ham. Han vidste ikke helt hvad han skulle gøre. Han så bare op på Andy med tåre løbende ned af sine kinder.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Exploring the nightlife//Andy.   Exploring the nightlife//Andy. - Page 5 Icon_minitime

Exploring the nightlife//Andy.
Tilbage til toppen 
Side 5 af 14Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9 ... 14  Næste
 Lignende emner
-
» nothing else to do.. #Andy#
» til Andy.. ^^
» Who's that boy? (Andy)
» Gå gaden ( Andy )
» Springer (Andy)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum