| Exploring the nightlife//Andy. | |
|
|
|
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Exploring the nightlife//Andy. Søn 20 Jun 2010, 05:53 | |
| Andy så stille på ham og hævede det ene øjebryn igen, han viste ikke helt hvad han skulle sige. da han viste at det var normalt for en engel at spise, så det undrede ham meget at han ikke var sulten. da han jo ikke havde fået nået hele dagen "jamen du skal da havde nået at spise" sagde han stille og havde ikke tænkt sig at lade ham gå iseng uden mad i maven |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Exploring the nightlife//Andy. Søn 20 Jun 2010, 05:58 | |
| Adrien så ned og bed sig i læben, han rystede lidt på hovedet og så op på Andy. Han tog en dyb indåning og bed sig hårde i læben. Hans øjne gled over Andy's lejlighed. Han sukkede igen og så så Andy i øjnene. Han kunne ligeså godt fortælle ham det. Han vidste ikke om han ville blive sur eller hvad der ville ske men han ville ikke holde det fra ham. Hans øjne fald ned i hans skød. "A-Andy jeg.... Jeg har anoreksi og spiser derfor ikke" |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Exploring the nightlife//Andy. Søn 20 Jun 2010, 06:02 | |
| Andy så stille på ham og lod sit øjebryn falde ned på plads, mens han bare blev ved med at se på ham. han viste ikke hvad han snakke om og så derfor bare undrende på ham "du har hvad ?" spurgte han stille om og viste godt at han ikke var så klog, men det var ting som han ikke havde haft brug for at vide og derfor aldrig tænkt over det |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Exploring the nightlife//Andy. Søn 20 Jun 2010, 06:06 | |
| Adrien så ned og bed sig i læben. Han så ikke på Andy og bed sig i læben endnu engang. Han rejste sig stille op og så ned. Han gik over og satte sig i Andy's vindueskarm. Han så ud af vinduet og sukkede stille. Han så ned. "Spiseforstyrelse. Jeg har vendte min krop til ikke at spise overhovedet. En nemmere måde at sige det på er at jeg sulte mig selv." Han lagde hånden på sin mave og så stadig ikke på Andy. Hans øjne var limet fast til et hustag udenfor. Han bed sig i læben og lod til sidst sine øjne glide hen på dæmonen i sofa'en "Jeg kan narre min hjerne til at tro at jeg har spist og at jeg ikke er sulten" Hans øjne gled ned på gulvet igen. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Exploring the nightlife//Andy. Søn 20 Jun 2010, 06:22 | |
| Andy så stille efter ham og lyttede på hvad han sagde, han var lidt i chok over at høre det han sagde. da Andy selv viste hvor vigtigt det var at spise, selv ville han flyve på hvem som helst hvis han ikke fik nået mad. han rejste sig stille op og gik over til ham, han lag stille sin hånd på hans knæ og så stille på ham "søde du bliver nød til at spise.. jeg skal nok spise med dig, du kan få lige hvad du vil havde" sagde han stille og ville bare havde ham til at spise lidt |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Exploring the nightlife//Andy. Søn 20 Jun 2010, 06:26 | |
| Adrien sad bare og så ned. Han bed sig i læben igen. Han trak sine ben op til sig og gemte så sit ansigt i sine hænder. Han ville ikke spise. Han ville ikke tage på igen, han ville være tynd, han ville være flot. Den lille engel følte sig ikke flot og vidste selv at han ikke var flot, men han ville så gerne være flot. Han flyttede forsigtigt sine hænder og så på Andy. Hans øjne blev store og han rejste sig op og stod et lille stykke fra Andy. "N-Nej..... Du kan ikke få mig til det" Han hviskede det stille og så så væk fra dæmonen endnu engang. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Exploring the nightlife//Andy. Søn 20 Jun 2010, 06:34 | |
| Andy så stille efter ham og rakte en hånd til ham, han tog den hurtigt til sig igen og gik hen og lag sine arme om ham "du bliver nød til at det, jeg vil ikke miste dig bare fordi du er for tynd.. du kunne godt bruge at tage lidt på, og blive lækkere end du allerede er" sagde han stille og kyssede ham i håret |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Exploring the nightlife//Andy. Søn 20 Jun 2010, 06:38 | |
| Adrien så på hånden og så så på Andy. Hans øjne gled ned på gulvet. Han blev bare stående. Han fik et lille chok da han mærkede Andy's arme om sig med lod dem forblive omkring ham. Han så op på ham og rystede på hovedet. "Jeg er ikke tynd, jeg er fed og derfor har jeg brug for at tabe mig. Og jeg er overhovedet ikke lækker jeg er tude grim" Han så væk og kunne faktisk ikke forstå hvad Andy så i ham. Andy selv var jo smukkere end smuk i forhold til ham selv. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Exploring the nightlife//Andy. Søn 20 Jun 2010, 07:18 | |
| Andy så ned på ham og rystede på hovedet af ham, han viste hvordan han havde det og synes også nogle gange selv at han havde en delle eller to. men det havde han jo slet ikke "du skal altså spise.. og du er ikke fed, du er for tynd.. og du er virkelig smuk selv om du ikke selv mener det" sagde han stille og kyssede blidt hans læber |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Exploring the nightlife//Andy. Søn 20 Jun 2010, 07:23 | |
| Adrien så ned og bed sig i læben. Han sukkede stille og så så stille op på Andy. Hans øjne var træte og mattet ligenu. Hans blik gled så ned igen. Han lænede sig op af Andy for støtte. Han kunne mærke hans lille krop ikke havde særlig meget energi mere. Han rystede bare stille på hovedet for at ligesom at sige nej til alle de ting Andy sagde. Han orkede ikke at sige et ord. Hans øjne gled i da han følte dæmonen kysse ham. Han kyssede ham forsigtigt og meget blidt igen. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Exploring the nightlife//Andy. Søn 20 Jun 2010, 07:43 | |
| Andy bøjede sig ned og tog fat i hans lår og løftede ham op til sig, han gik hen og satte ham over i sofa'en og træk sit hoved væk fra hans. han så stille på ham og smilte imens "hvad kunne du tænke dig at se på af mad ?" spurgte han om og bed sig i læben, mens han satte sig ned ved siden af ham |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Exploring the nightlife//Andy. Søn 20 Jun 2010, 07:53 | |
| Adrien så op på Andy og fik et chok da han løftede ham op. Han kyssede stadig dæmonen. Han lod sig selv glide ned i sofa'en og lukkede så sine øjne i og smilede stille. Han åbnede dem så og så på Andy igen. "Hvad mener du?" Han lagde hovedet på skrå go betragtede Andy, et lille smil på han dejlige læber. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Exploring the nightlife//Andy. Søn 20 Jun 2010, 08:17 | |
| Andy så stille på ham og bed sig kort i læben "hvad vil du gerne havde af mad" sagde han stille og hævede det ene øjebryn |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Exploring the nightlife//Andy. Søn 20 Jun 2010, 08:21 | |
| Adrien så på ham og så så ned igen. "Intet" Hans stemme var lille og han så ikke på dæmonen. Han lænede sig tilbage i sofa'en og trak sine ben op til sig og bed sig i læben. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Exploring the nightlife//Andy. Søn 20 Jun 2010, 08:28 | |
| Andy så stille på ham og fandt sin mobil frem "jamen så bestiller jeg bare nået til dig" sagde han og trykkede nummeret ind, inden han tog sin mobil op til øret. han rejste sig op og gik ud i køkkenet og bestillede bare nået, han slukkede den efter og gik ud i stuen igen |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Exploring the nightlife//Andy. Søn 20 Jun 2010, 08:32 | |
| Adrien så ned og bed sig i læben. Han sagde ikke noget, hvis Andy ville have han skulle spise måtte han fodre ham for frivilligt gjorde han det ikke. Han så efter Andy og bed sig så i læben igen. Han rejste sig og gik ud på badeværelset. Han hev sin trøje af og derefter sine bukser. Han stod og betragtede sig selv i spejlet men havde allermest lyst til bare at smadre det, han var ulækre at se på! Den eneste grund til at han ikke gjorde det var at det var Andy's spejl det ville gå ud over. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Exploring the nightlife//Andy. Søn 20 Jun 2010, 08:39 | |
| Andy så efter englen og sukkede når han ikke var til at se inde i stuen, det undrede ham lidt at duften af ham stadig var stærk. han gik ud på badeværelset og så hen på ham, han gik stille hen ved siden af ham "du er ikke tyk" sagde han stille og var ikke så vild med at se på sådan en tynd krop |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Exploring the nightlife//Andy. Søn 20 Jun 2010, 08:43 | |
| Adrien så bare på sit spejlbillede og vendte så ryggen til det. Han bed sig i læben. Han fik en smule tårer i øjnene og en tåre undslap, den var sort pga hans eyeliner og efterlod en sortstribe ned af hans blege smukke og silkebløåde hud. Han så op på Andy og nikkede. "Jo jeg er" Han vidste godt han måtte lyde som et lille barn men han var ligeglad, han var ikke voksen endnu og så hadede han bare sig selv så meget. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Exploring the nightlife//Andy. Søn 20 Jun 2010, 08:55 | |
| Andy så på ham og gik hen foran ham, han tørrede hans kinder af og rystede på hovedet "du er tyndere end mig" sagde han stille og vende sit blik ned mod hans mave "hvordan vil du gerne havde den skal se ud ?" spurgte han stille om |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Exploring the nightlife//Andy. Søn 20 Jun 2010, 09:01 | |
| Andrien så ned og bed sig i læben. Han så igen op på ham da han tørrede tårene væk. Han snøftede stille og lagde sit hovedet mod Andy's mellemgulv. "Du er perfect" Han bed sig lidt i læben og så ned af sig selv. "Den skal bare helt væk. Den skal slet ikke være der..." Han lagde hænderne over sin mave. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Exploring the nightlife//Andy. Søn 20 Jun 2010, 09:22 | |
| Andy så stille ned på ham og lag sin ene hånd i hans hår, han viste ikke hvad han skulle gøre. men han viste at englen blev nød til at spise om han så ville det eller ej "jeg er ikke perfekt.. ingen er perfekt" sagde han og tænkte lidt over hvad han skulle sige til ham, han rystede bare på hovedet af ham "du ville se mærkelig ud hvis du ikke havde en mave.. og jeg kan virkelig godt lide den, den er blød og lige sådan en mave man vil røre ved" sagde han stille |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Exploring the nightlife//Andy. Søn 20 Jun 2010, 09:38 | |
| //Hvad syntes du om det nye billede? ^.^//
Adrien så ned og bed sig i læben. Han tørrede stille sine øjne og så så op på Andy. Hans eyeliner var nu tværet ud men han var ligeglad ligenu. Han bed sig i læben og krammede stille Andy. "I mine øjne er du perfekt" Han krammede forsat dæmonen og lukkede sine øjne og borrede sit hovede blidt ind i hans brystkasse. Han så op på ham og lagde hovedet på skrå og kunne ikke lade være med at grine lidt af det første han sagde. "Så behøves jeg jo heller ikke at spise hvis den er fin som den er?" Han bed sig lidt i læben og så så ned. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Exploring the nightlife//Andy. Søn 20 Jun 2010, 10:01 | |
| //kan godt lide det :ii//
Andy så stille på ham og synes ikke selv han var perfekt, men han gav ikke diskuter det. han nussede ham bare videre i håret og sukkede af hans ord "du er nød til at spise ellers bliver den mave jeg godt kan lide tyndere, og det vil jeg altså ikke havde" sagde han og tørrede hans kinder af, og kunne ikke lade være med at smile da han lignede en panda. han tørrede det dog så godt af han kunne |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Exploring the nightlife//Andy. Søn 20 Jun 2010, 10:05 | |
| //Er jeg glad for, syntes det passede bedre til ham ^^//
Adrien krammede stadig den højere dæmon og havde ikke tænkt sig at lade ham gå. Det var underligt man kunne have så mange følser for en som man faktisk ikke kendte. Han så op på Andy og sukkede så. "Hvis du vil have mig til at spise må du fodre mig fordi jeg spiser ikke selv" Han så ned igen og bed sig blidt i læben. Han så op på ham igen og smilede stille, Hans store blå øjne så ind i dæmonen gråblå øjne. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Exploring the nightlife//Andy. Søn 20 Jun 2010, 10:15 | |
| //okay.. engelbasse ^^//
Andy så bare ned på ham og krammede ham tilbage, hans blik forsvandt ikke fra ham og han smilte svagt "det vil jeg da med glæde, jeg elsker at se andre spise" sagde han og rødmede lidt af det og træk ham med over til toilettet "skal jeg ikke ordne din makeup ?" spurgte han stille om og bruge jo også selv makeup når han var ude, han tog en vatrondelle og skubbede ham blidt ned at sidde på toilettet inden han tog nået makeupfjerner. han satte sig ned på knæ foran ham, inden han begynde at fjerne det makeup som havde løbet |
|
| |
Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Exploring the nightlife//Andy. | |
| |
|
| |
| Exploring the nightlife//Andy. | |
|