|
| Exploring the nightlife//Andy. | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Exploring the nightlife//Andy. Lør 19 Jun 2010, 07:37 | |
| Adrien lå roligt og lod sine øjne forblive lukket. Han åbnede stille sine øjne og så på Andy. Han kunne ikke lade være med at grine. Han lod sine fingre lege blidt med sin piercing. "Kan du godt lide den?" Han bed sig lidt i læben og skubbede sig så lidt op at sidde, hans fingre legede stadig med piercicngen. "Så du har slet ikke lyst til at kysse mig? Okay, men så får du bare ikke flere kys" Hans stemme var alvorlig. Han så væk og bed sig i læben. Han hev sin trøje ned og satte sig så helt op og placerede sine albuer på sine knæ og placerede så sit hovede i sine hænder. Hans øjne så op på Andy "Hvad mener du?" Han lagde hovedet på skrå og rettede sig så op. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Exploring the nightlife//Andy. Lør 19 Jun 2010, 07:44 | |
| Andy så stille på ham og nikkede mens han rødmede, han viste ikke hvad han ellers skulle sige og gøre. han fik dog taget sig sammen "ja den er meget flot" sagde han stille og med sig i læben, og rødmede lidt mere af det. han stoppede dog hurtigt og slap sin læbe, da han hørte hvad han sagde da det jo slet ikke var sådan han mente det "det var ikke det jeg mente, ak.. jeg mente at hvis jeg rigtig gerne ville havde et kys så havde jeg taget et, men det betyder ikke at jeg ikke har lyst til at kysse med dig.. dine læber er jo fantastiske" sagde han og viste ikke om det blev sagt ordenligt, men han kunne ikke andet end håbe på det eller forklare det bedre. han tog en dyb indånding og lag en hånd på sin brystkasse mig "mig" var det eneste han kunne få ud, han rejste sig op og gik over og tog en cd ud og satte den på. kort tid efter kunne man høre hans stemme, han gik over og satte sig ned og rakte ham der hvor cd'en havde ligget i og der var et billede af Andy |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Exploring the nightlife//Andy. Lør 19 Jun 2010, 07:51 | |
| Adrien så på ham med et drillede smil. Han lagde hovedet på skrå og betragtede den rødmende dæmon. Han hev trøjen ned og piercingen og smilte skævt "Syntes du den er frækt?" han bed sig drillende i llæben på en sensuel måde. Han slap så sine læbe og lyttede til det han sagde. Han vendte sig mod ham og satte sig i skræder stilling. Han nikkede stille "Okay, og tak. Dine læber er bare perfekte at kysse" Han rødmede stille og lid sit blik falde ned på sofaen hvor hans finger tegnede et mønster, det forstilte ikke noget. Han så op på ham da han rejste sig op og gik hen og satte en cd på. Hans øjne blev store og han så bare frem. Han så så på Andy da han kom hen og satte sig i sofa'en. Han sagde ikke noget. Så på bare på æsken. Han så op på Andy og sad bare. Han så så ned igen og bed sig i læben. "Når" Hans stemme en smule lav, han var lidt skuffet over at han ikke havde fortalt ham det før men han havde sikkert en god grund til det. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Exploring the nightlife//Andy. Lør 19 Jun 2010, 07:56 | |
| Andy sad bare helt stille og havde ikke lyst til at svare på det med piercingen, da han jo synes at det var ret lækkert og frækt. så han rødmede lidt og ville bare undgå det emne, han så stille ned på billedet af sig selv "je.." sagde han og sukkede og prøvede at finde på hvad han skulle sige "jeg fortæller det kun dem jeg stoler på, jeg har ikke lyst til at folk jeg ikke stoler på ved det. da jeg gerne vil kunne gå på gaden uden at en masse folk løber rundt om mig og vil havde det ene og det andet, jeg vil gerne havde friheden og være mig selv" sagde han og bed sig i læben og træk sine ben op under sig, og viste ikke hvad han ellers skulle sige. han ville jo ikke havde at englen troet at han holde tilbage, fordi at et eller andet. han ville jo heller ikke havde at nogen skulle elske ham på nogen måde bare fordi han var berømt |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Exploring the nightlife//Andy. Lør 19 Jun 2010, 08:03 | |
| Adrien så på ahm og smilede stille, han kunne føle at han blev helt genert igen. Han rødmede og så ned. Han bed sig blidt i læben og så så op på Andy igen. Han lagde hovedet på skrå og lyttede til det han sagde. Han kravlede langsomt hen mod Andy. Han satte sig foran ham og tog forsigtigt hans hånd og flettede deres finger. "Andy i mine øjne vil du altid være den dejlige dæmon jeg mødte første gang jeg var på club. Du vil være den dæmon som jeg så fra starten af og intet, intet kan ændre det. Jeg er ligeglad med om du er berømt. Du kunne være en stripper og jeg ville stadig være din ven. Intet vil ændre mit syn på dig Andy." Han slap stille hans hånd og så så ned. Han smilte stille og så så op på ham igen. Hans øjne viste at han mente det han sagde og at han havde hele hans hjerte med i det. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Exploring the nightlife//Andy. Lør 19 Jun 2010, 08:08 | |
| Andy så efter ham og lod ham bare flette deres fingere sammen, han vende dog sit blik ned mod deres hænder inden han så op på hans ansigt igen "det tror jeg nemlig også.. det var derfor jeg fortæller dig det, også fordi jeg skal rejse om et par gange. i et par dage til Australien, sammen med min bedste ven" sagde han stille og lag sin anden hånd på hans kind, han begynde at nusse hans kind med sin tommelfinger og bøjede hen og kyssede hans læber kort "men så længe jeg er væk så må du godt bo her hvis du vil" hviskede han stille |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Exploring the nightlife//Andy. Lør 19 Jun 2010, 08:12 | |
| Adrien så ham i øjnene, han klemte blidt hans hånd og bed sig lidt i læben. Han så ned og håbede Andy troede på det han sagde. Det var nemlig sandheden og intet andet. Han så op på ham igen og følte en lille klump forme sig i sin hals. Han nikkede stille "Okay" Han hviskede det stille og igen sit blik falde. Han ville komme til at savne dæmonen. Det ville han virkelig. Han så op på ahm og lukkede sine øjne og nød kærtegnene, han kyssede ham igen og åbnede så sine øjne. "Tak, men jeg tror jeg vil tage hjem der" Han bed sig blidt i læben og så ned igen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Exploring the nightlife//Andy. Lør 19 Jun 2010, 08:15 | |
| Andy så på ham og nikkede og lag kørte sin anden hånd igennem hans hår, mens han bare så på ham imens "okay.. men kan godt ringe en gang imellem hvis du gerne vil havde det" sagde han stille og ville ikke havde at englen troet at han bare rejste sin vej et par gange også ikke tænkte på ham, og bed sig i læben og viste at han også ville komme til at savne ham |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Exploring the nightlife//Andy. Lør 19 Jun 2010, 08:24 | |
| Adrien så på ham og lukkede så sine øjne. Han åbnede dem så og så Andy i øjnene. "Kan vi så ikke bare få det bedste ud af den tid vi har tilbage sammen?" Han smilede stille og så på ham. Han nikkede stille "Det ville være rart" Han smilede stille igen og så ham i øjnene. "Lov mig du ikke glemmer mig" Han så ned og bed sig i læben hvorefter han så op igen. Han vidste overhovedet igenting om ham men han ville ikke kunne klare hvis han glemte ham alligevel. Han kravlede hen til ham og lagde så armene om ham og lukkede sine øjne. "Jeg vil savne dig" |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Exploring the nightlife//Andy. Lør 19 Jun 2010, 08:28 | |
| Andy så underligt på ham som om at Andy havde tænkt sig at rejse helt væk, han skulle jo bare væk i et par dage. han lag dog sine arme om ham og så undrende på ham "okay.. det er altså bare i et par dage" sagde han og synes at det var meget underligt at, at det kunne betyde så meget om Andy var der eller ikke. han viste at de alligevel ikke ville kunne være sammen hele tiden, da han også havde andre venner som han var nød til at være sammen med |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Exploring the nightlife//Andy. Lør 19 Jun 2010, 08:35 | |
| Adrien trak sig så væk og så ned. Han bed sig i læben. Han så ikke på Andy og nikkede bare. Han rejste sig så op og gik hen til sin taske og fandt en bog frem. Han satte sig i sofa'en igen og åbnede bogen. Han begyndte at læse den. Han så stille op på Andy. "Du siger det som om det er ulovligt jeg kommer til at savne dig" Han så væk og var stille. "Andy jeg ved ikke om du nogensinde har haft det sådan at du ingen venner har haft men tro mig. Det har jeg og du er min første ven. Ja du er faktisk den første person som er sammen med mig udover min familie og de afskyer mig fordi jeg kan lide drenge" Han så ned i bogen igen og læste så videre. Han bed sig i læben og holdte tårene tilbage. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Exploring the nightlife//Andy. Lør 19 Jun 2010, 08:40 | |
| Andy så over på ham og sukkede lidt for sig selv, han ville jo ikke havde ham til at blive ked af det. han rejste sig stille op og gik hen og satte sig i hans skød, han satte et knæ på i sofa'en på hver side af ham. han tog bogen ud af hans hænder og lag den ned i sofa'en ved dem, inden han lag sine hænder på hans kinder "undskyld.. jeg vil bare ikke havde at folk savner mig alt for meget når jeg er ude og rejse, det gør det virkelig svært for mig.. og jeg vil gerne gøre det jeg godt kan lide" sagde han stille og så på hans ansigt og kyssede ham blidt på panden, inden han så ned på hans ansigt igen "undskyld" hviskede han stille |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Exploring the nightlife//Andy. Lør 19 Jun 2010, 08:47 | |
| Adriens øjne og var limet til bogen han sad med. Hvert ord han læste blev gentaget inde i hans eget hovedet. Han bed sig lidt i læben og fik et lille chok da han mærkede Andy sætte sig i hans skød. Han så stille op på ham og lagde hovedet på skrå. Han lod dæmonen tage bogen fra ham og så kort ned på den før han så op på Andy. Han lagde igen hovedet på skrå og lukkede så stille sine øjne da han mærkede de bløde hænder mod hans silkebløde hud. Han bed sig lidt i læben og så så ned. "Jeg burde også selv sige undskyld. Undskyld Andy. Du skal bare gøre det du gerne vil og lade være med at tænke på mig indtil du kommer tilbage igen, okay?" Han smilede stille og så igen op på ham, det lille smil stadig plantet på hans læber. Han lukkede sine øjne og nød kysset selv om det kun var et kys i panden. Han åbnede så sine øjne igen "Du har igenting at sige undskyld for Andy" Han hviskede det stille. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Exploring the nightlife//Andy. Lør 19 Jun 2010, 08:56 | |
| Andy så på ham og sukkede og kyssede hurtigt han læber, inden han træk sit hoved tilbage "jov jeg skal undskylde, da jeg ikke tænkte på sine følelser" sagde han og nussede blidt hans kinder, og ville jo ikke havde at han skulle være ked af det pågrund af ham. han så ned mod sit skød og tænkte lidt over hvad han skulle sige "men jeg kan ringe når jeg har tid til dig" sagde han stille og kyssede hans næse og smilte varmt til ham |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Exploring the nightlife//Andy. Lør 19 Jun 2010, 09:00 | |
| Adrien så lidt ned og bed sig i læben men løftede med det samme blikket da han følte kysset mod sine læber. Det var så kort han slet ikke nåede at reagere. Han strøg forsigtigt Andy's kind og så på ham. "Kan vi ikke glemme alt det her med at du skal rejse og bare nyde den sidste tid vi har sammen indtil du kommer hjem igen?" Han smilede stille og lagde hovedet på skrå. Han strøg igen hans kind og lagde så hans hænder på hans og flettede deres fingre. "Det ville være dejligt hvis du gjorde det" Han gengældte det varme smil. Han mente ikke selv han havde fortjent at have sådan en god ven som Andy var. Han så lidt ned og bed sig lidt i læben. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Exploring the nightlife//Andy. Lør 19 Jun 2010, 09:06 | |
| Andy så stille på ham og viste slet ikke hvad han skulle sige og nikkede bare, selv om han kunne mærke at han slet ikke havde lyst til at rejse længere. men han viste at han ville fortryde hvis han ikke tog turen, og han havde jo glædet sig til at havde sin bedsteven med "det skal jeg nok" sagde han og vende sit blik mod deres hænder, inden han så op på ham og lukkede sine øjne i mens han mødte hans læber med sine. han kysse hans læber ømt og kærligt, bare for at få dem begge til at tænke på nået bedre |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Exploring the nightlife//Andy. Lør 19 Jun 2010, 09:10 | |
| Adrien så på ham og smilede stille. Han lænede forsigtigt sin pande mod Andy's. Hans øjne gled i og han smilte stille. han vidste at denne dæmon ville forblive i hans hjerte altid, måske ikke på en kærste agtig måde. Men på en eller anden måde skulle han nok blive der. Han åbnede sine øjne og smilede igen "Mange tak" Han fulgte dæmonens blik og så på deres hænder. Han gav blidt hans hænder et lille klem og så så på ham igen. Han lod sine øjne glide i. Han kyssede tilbage ligeså ømt og lige så kærligt. Hans læber stadig bløde og dejlige at kysse. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Exploring the nightlife//Andy. Lør 19 Jun 2010, 09:17 | |
| Andy blev bare ved med at kysse ham, og kunne mærke klem'et i sin hånd og klemte bare tilbage. mens han tog fat i hans hage med den anden hånd. et smil på hans læbe kom frem og han kunne ikke lade være med at smile, han kunne jo virkelig godt lide at kysse ham. selv om det jo ikke var det samme som at kysse nogen af hans andre venner, så kunne han stadig godt lide det kys |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Exploring the nightlife//Andy. Lør 19 Jun 2010, 09:21 | |
| Adrien smilede stille ind i kysset og blev ved med at kysse ham. Han vidste ikke om han var god til at kysse eller om Andy egentlig var god til det eftersom han var hans første kys og han ikke havde kysset andre. Han lagde forsigtigt sin hånd og Andy's håndled igen. Han lod sine øjne forblive lukket og nød kysset meget. Han syntes iverfald uanset hvad at Andy var en forbandet god kysser. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Exploring the nightlife//Andy. Søn 20 Jun 2010, 02:08 | |
| Andy kunne bare ikke lade være med at smile, han nød jo meget kysset og elskede jo også virkelig meget at kysse andre. dog kunne han bedst lide at holde sig til en, han mærkede hans hånd om sit håndled. og træk ikke sin hånd til sig pågrund af det, han smilte bare lidt mere af det. han stoppede lidt efter med at kysse ham, og træk sit hoved få centimeter væk fra hans. inden han langsomt åbnede sine øjne og så på hans ansigt |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Exploring the nightlife//Andy. Søn 20 Jun 2010, 02:12 | |
| Adrien smilede stille ind i kysset. Han kyssede stadig Andy's dejlige læber. Han trak sig så stille væk da Andy gjorde det. han lod sin anden hånd glide op på hans kind og strøg den forsigtigt. Han slikkede sig stille om læberne. Han lænede sig så ind og gav dæmonen et blidt kys på næsen. Et dejligt og charmerende smil dekorerede hans bløde, svagt lyserøde dejlige læber. Han slap så Andy's arm og strøg noget hår ud af sine øjne. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Exploring the nightlife//Andy. Søn 20 Jun 2010, 04:31 | |
| Andy så bare stille på ham, han sad virkelig stille og kunne ikke lade være med at smile. han tog stille hans bog op i den ene hånd og rakte den hen til ham "nu vil jeg ikke forstyr dig i at læse mere" sagde han stille og kyssede blidt hans pande "hvad vil du havde at spise i aften ?" spurgte han om og lod sig glide ned i sofa'en ved siden af ham |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Exploring the nightlife//Andy. Søn 20 Jun 2010, 04:35 | |
| Adrien lukkede sine øjne og lænede hovedet tilbage. Han slappede bar af og sukkede så stille. Han vidste ikke hvor han skulle gøre af sig selv ligenu. Han havde haft det dårligt siden han kom tilbage fra sit eget hjem men ville ikke fortælle Andy noget. Han smilede stille og tog bogen "Tak" Han åbnede stille sine øjne og åbnede så bogen og læste videre. Han rystede på hovedet "Jeg er ikke sulten ellers tak" Han bed sig lidt i læben og lagde bogen helt tæt mod sit ansigt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Exploring the nightlife//Andy. Søn 20 Jun 2010, 05:30 | |
| Andy så stille på ham og hævede det ene øjebryn af ham, han tog blidt fat i hans håndled og træk den og bogen væk fra hans ansigt "du skal da spise" sagde han stille og kunne ikke lide at englen sagde at han ikke var sulten, da Andy jo ikke havde set ham spise hele dagen. han kyssede kort hans kind og så på bogen, inden han vende sit blik mod ham igen |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Exploring the nightlife//Andy. Søn 20 Jun 2010, 05:47 | |
| Adriens hovede var begravet i bogen, han tyggede i sin læbe og så op på Andy tog fat om hans håndled og hev bogen væk fra ham. Han så ned og rystede igen på hovedet "Jeg er ikke sulten" Han hviskede stille og strøg noget hår ud i sine øjne med den frie hånd. Han så ned igen og sukkede stille. Han vidste ikke hvor længe han kunne holde det hemmeligt, det med at han har anoreksi. Han smilede stille af kysset. Bogen var helt blank udenpå. Han lukkede den sammen og lagde den i sofa'en. |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Exploring the nightlife//Andy. | |
| |
| | | | Exploring the nightlife//Andy. | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|