|
| Zzz... - Aoi | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Zzz... - Aoi Ons 21 Jul 2010, 12:56 | |
| Var dette en drøm eller virkelighed? hvis det var en drøm, så var det ihvertfald en fantastisk en af slagsen, og hvor føltes den andens kærtegn dog så virkelige? Han bed sig i læben ved spørgsmålet og anede ikke hvad han skulle svare men forsøgte alligevel "Hvor er du sød Aoi" hviskede han ærligt med et lille smil "men jeg tror ikke jeg kan...altså jeg har en kæmpe villa i La Sunisha og ikke fordi jeg ikke stoler på dig men...det her er jo starten af vores forhold og hvad hvis tingene ændre sig lige pludselig? Jeg er så bange for at blive såret Aoi" indrømmede han og ville jo med glæde være sammen med ham på fuldtid, men erfaringerne med hans gamle kæreste gjorde ham bange for at få sit hjerte knust igen, og det ville bare gøre det værre hvis ham og Aoi boede sammen selvom det ville være livet, men hvis de nu droppede hinanden ville det ikke være til at bære. At flytte sammen var et stort skridt at gå.
//logger nu...natnat elskede :3// |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Zzz... - Aoi Tors 22 Jul 2010, 03:08 | |
| Aoi så på ham og bed sig i læben. Han lod sit blik falde og han så så op på ham igen og smilede stille. Han holdte ham tæt ind til sig og havde det ikke så godt med at han var blevet afvist men så længe Miku ikke hadede ham og ville tage afsted med det samme nu var han lykkelig og tilfreds som det var. Han nikkede så stille. "Okay" Han nussede ham stille på ryggen og lukkede så sine øjne mens han bare lå og nød dette øjeblik og ville faktisk ikke have det til at ende overhovedet. Han åbnede stille sine øjne og gav Miku et ømt og kort kys. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Zzz... - Aoi Tors 22 Jul 2010, 03:25 | |
| Han var lidt ængstlig for at Aoi ville blive ked af det eller skuffet over at blive afvist og derfor blev han også ret lettet da han mærkede hans læber mod sine igen. Han lukkede øjnene så længe det varede og åbnede dem så igen da kysset blev brudt "men jeg vil meget gerne blive her et par dage...også kunne du jo komme hjem til mig bagefter?" forslog han og ville meget gerne vise ham mere af sit liv så de kunne komme endnu tættere på hinanden. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Zzz... - Aoi Tors 22 Jul 2010, 03:30 | |
| Aoi smilede og så på ham mens han lod sine læber ramme hans. Han lod sine øjne glide men trak sig igen ud af det korte kys og holdte bare Miku tæt ind til sig. Han smilede og så på ham igen og nikkede så af det han sagde. "Det ville jeg bliver meget glad for hvis du ville og selvfølgelig vil jeg gerne med dig hjem Miku." Han smilede og gav ham et kys på kinden og lagde sin pande mod hans "Jeg vil lære dig bedre at kende Miku, vide hvem du rigtigt er" |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Zzz... - Aoi Tors 22 Jul 2010, 03:43 | |
| Miku nød øjenkontakten og smilte svagt men oprigtigt da Aoi lagde panden mod hans. Han glædede sig til de kommene dage og på at lære ham bedre at kende selvom han allerede synes at han kendte overraskene meget til ham. Han havde oplevet forskellige sider af Aoi i den tid de havde været sammen indtil videre, og i sit stille sind bestemte han at fortrak denne side af ham til forskel fra den han var blevet mødt med fra starten. "Det skat du nok komme til" han smilte varmt til ham og kyssede ham ømt på læberne før han brød kysset igen "Jeg vil kende hver eneste personlighed som gemmer sig i dig. Hver eneste afkrog af dit sind vil jeg kende til Aoi...Jeg elsker dig" |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Zzz... - Aoi Tors 29 Jul 2010, 02:53 | |
| Aoi gengældte det lille og opritige smil med et kærligt smil. Han holdte Miku tæt ind til sig, hans hænder lukket om hans lille talje. Han nussede ham ned af ryggen også op af den igen. Hans kølige fingre dansede næsten kærligt over hans hund. Tanken om at skulle lære hver eneste hjørne af Miku at kende gjorde ham utrolig glad og han kunne næsten ikke vente med det. Han lod forset sin pande lægge mod drengens pande. "Det er jeg glad for". De kolde men silkebløde læber gengældte det ømme kys. Han lagde nu hovedet mod hans hals og inhalerede den søde duft som kom fra Miku, ikke kun hans blod men bare selve hans duft. "Det lover jeg dig du kommer til. Du kommer til at være den person jeg lukker mig selv op for. Den eneste som kommer til at se den rigtige mig" Han kunne ikke lide tanken om at skulle åbne sig for andre men Miku ville han med glæde åbne sig for. "Jeg elsker også dig Miku" Han smilede kærligt og lagde et ømt og intimt kys mod hans læber. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Zzz... - Aoi Tors 29 Jul 2010, 03:11 | |
| Miku lukkede øjnene og nød de blide og kølige berøringer over sin ryg og i det hele taget at mærke Aoi så tæt på sig. Han kyssede ham i håret da han lagde hovedet mod hans hals, og følelsen af nærvær med ham var dejlig og Miku følte sig næsten hel igen "det lyder godt" hviskede han og smilte svagt til ham og kunne mærke et lille rush af glæde strømme gennem hver eneste celle af hans krop, idet ordene jeg elsker dig forlod Aoi's læber. Det var noget specielt at høre. Han svarede ikke med ord, og overlagde istedet alle sine følelser for ham i kysset som nok var det mest intime og mest betydningsfyldte kys han nogensinde havde fået og modtaget. Hans hænder kørte op til hans sort/røde hår og legede med det mellem sine fingre |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Zzz... - Aoi Tors 29 Jul 2010, 03:17 | |
| Aoi smilede og blev ved med at lade sine fingre danse kærligt over hans ryg før han stille begyndte at massere ham på ryggen og håbede virkelig at hans elskede ville nyde det og at det ville føles afslappende. Han sukkede i ren tilfredstilleses og lod så små blide og lette kys dække Mikus hals mens han samtidig masserede hans ryg med sine lange, elegante og kolde fingre. han håbede virkelig ikke han ikke var for kold for Miku. Han lagde alle sine følser for Miku ind i det meget intense og ømme kys som de to elskere delte ligenu og han ville for alt i verden gerne have det bare skulle blive sådan her, det var han eneste ønske og han ville aldrig ændre det. Han nød Mikus hænder i hans hår og han hev den lille dæmon tættere på så der var intet plads mellem dem. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Zzz... - Aoi Fre 30 Jul 2010, 08:20 | |
| Miku kunne sagtens mærke kulden som udgik fra Aoi, men det gjorde ham egentlig ikke noget at fryse en smule i hans nærvær for det ind i hans følelser og blandede sig på en god måde som han aldrig ville give afkald på. Han nussede ham i håret, nakken og videre ned til ryggen mens han bare lå så tæt på ham som to personer overhovedet kan ligge.
//senere samme dag? ^^// |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Zzz... - Aoi Fre 30 Jul 2010, 08:25 | |
| Aoi smilede kærligt og nød at have Miku så tæt på sige og ville ikke have det skulle være en anden. han ville nok også have skubbet en hver anden person væk hvis han putte som ham og Miku lå og puttede nu. Han lod sin hånd glide op i hans hår og han snoede forsigtigt de silkebløde lokker om sine fingre mens hans anden hånd var tæt lukket omkring ham.
//Okay ^^// |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Zzz... - Aoi Fre 30 Jul 2010, 08:40 | |
| Senere på dagen havde han hevet Miku med ned i køkkenet som var enormt, nærmest på størrelse med to almindelige stuer. Aoi selv var klædt i hans boxer shorts og et par løse bukser. Han havde dog også et forklæde på. Han havde placeret Miku inde i en af de mange stuer hvor der var fjernsyn, bøger, et meget smukt piano og meget andet. Han rendte selv rundt ude i køkkenet. Selvom han ikke selv spiste vidste han jo at Miku spiste og det var derfor han var ved at lave noget mad til Miku, han var ved at lave Mikus livret. Selvom han ikke selv spiste var han en glimrende kok. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Zzz... - Aoi Lør 31 Jul 2010, 00:47 | |
| *Imponerende...* Miku gik i et anfald af rastløs- og nysgerrighed rundt i den store og flotte stue mens han bare beundrede omgivelserne. Hvor mange penge havde Aoi egentlig? Det var underligt at tænke på at han boede her helt alene når han havde så stor en bolig, men nu skulle Miku nok ikke snakke da han selv havde noget tilsvarende derhjemme, men han boede i det mindste ikke alene...han havde sin kat, hvis det da overhovedet talte? Et lille smil dækkede hans læber idet han passerede det sorte flygel som han næsten kunne spejle sig selv i. Han løftede blikket hen mod køkkenet og kunne sagtens høre Aois lette skridt over gulvet selvom han ellers altid var så lydløs...og smuk...og fantastisk...og, og, og. Stille satte Miku sig på klaver bænken og lod fingerspidserne berøre tangenterne frem og tilbage, fra oktav til oktav. Han kunne godt spille klaver men det var efterhånden ved at være et par år siden han sidst havde rørt ved instrumentet og langsomt havde han så glemt det, men noget af det sad stadig i hukommelsen, hvilket spredte sig til hans ene hånd som begyndte at spille en lille melodi.
|
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Zzz... - Aoi Lør 31 Jul 2010, 03:34 | |
| Aoi stod stille bag køkkenbordet og så på den tallerken han havde lagt en smule mad på, han anede ikke hvad han havde lavet men håbede det smagte godt. Han tog forsigtigt og langsomt forklædet af før han hængte det over på plads. Han smilede stille og håbede virkelig ikke Miku kede sig, han havde så meget han kunne lave inden i stuen men måske ville han hellere være udenfor? Han havde jo en gigantisk have og en hel skov med sø og en lille hytte men det vidste Miku intet om. Mon han skulle tage ham derud senere? Han smilede stille og havde hurtigt besluttet sig for at de skulle ud i hytten senere. Han tog forsigtigt tallerkenen og ville ikke tabe noget af maden. Han gik lydløst ind i stuen og smilede glad da den lille melodi ramte hans øre. Han satte maden fra sig på stuebordet før han gik over til Miku og satte sig et stykke fra ham uden at han skulle lægge mærke til det. Han løftede sine fingre op og lod dem forsigtigt spille med på melodien. Hans øjne lukket i og han slappede bare af. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Zzz... - Aoi Lør 31 Jul 2010, 05:07 | |
| Miku duftede godt maden men regnede det ikke rigtig for noget eftersom det jo bare kunne være Aoi som havde fiflet lidt ekstra med det eller noget lignende. Ihvertfald så han ikke op fra klaveret men fik dog et mindre chok da han via de slanke og blege fingre fik øje på Aoi ikke så langt fra ham. Et lille smil fandt hans læber og uden at stoppe med at spille eller holde pedalen nede, lænede han sig hen mod ham og kyssede ham blidt på panden hvorefter han sluttede musikken på en neutral tone som han lod hænge i luften noget tid endnu. Først nu fik han øje på maden som stod klar på stuebordet og kunne godt dufte at det var noget som smagte godt selvom han normalt ikke spiste menneskemad. Det var som regel kun når han var sammen med sine menneske venner, og det var mest for at de ikke skulle tro han led af anoreksi eller noget i den retning. Han vendte blikket mod vampyren igen og smilte varmt til ham "Det dufter godt". |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Zzz... - Aoi Lør 31 Jul 2010, 05:49 | |
| Aoi smilede stille og kunne ikke lade være med at grine lidt over han havde forskrækket ham. Han lod forsigtigt sine fingre glide væk fra tangenterne og han lænede sig over og gav Miku et kys på kinden før han rykkede sig helt hen til ham. Han lagede hovedet mod hans skulder og håbede virkelig han ville med ud i hytten ude i skoven. Han så ham i øjnene og smilede stille "Det er jeg glad for det gør, men jeg håber det smager bedre end det dufter" Han tog hans hånd og hev ham elegant og forsigtigt over i sofaen hvor han tog tallerkenen med de chokolade dybbede jordbærd og den lille kage der lå på tallerkenen. Han anede ikke hvorfor men han havde bare lyst til at lave noget sødt til ham. Han tog det ene jordbær og holdte det ud foran hans mund "Åben op" Han smilede skævt og så ham i øjnene. "Her senere tænkte jeg på om du ville med ud og gå en tur?" |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Zzz... - Aoi Lør 31 Jul 2010, 06:05 | |
| Miku smilte glad da Aoi kyssede ham på kinden, og han lukkede kort øjnene da han mærkede hans hovede på sin skulder. Han strøj blidt hans hår tilbage og så på mens pandehåret langsomt fandt dets plads igen, hvorefter han lod sig blive ført med over til sofaen hvor tallerkenen med Aoi's kreationer lå på. Han satte sig på sofaen og rettede blikket mod maden og derefter den vampyr han havde forelsket sig i. Han var imponeret over hvor god han egentlig var til at lave mad i forhold til at han ikke selv spiste, men i hans alder burde man da have lært lidt af hvert. Et lille grin undslap hans læber af det han sagde, og han åbnede munden og var klar til at tage imod det chokolade dybbede jordbær. Han tyggede af munden og smilte til Aoi "Jeg er imponeret" sagde han ærligt, og gav ham et kys på munden da han vidste at hans læber ville smage sødt, men nu var det jo også mest for sjov at han gjorde det. Miku åbnede øjnene efter kysset, lagde hovedet lidt på skrå og nikkede "selvfølgelig. Jeg vil gerne se omgivelserne" svarede han og ville jo gerne kende stedet bedre så det måske ville føles mere hjemligt for ham næste gang end det allerede gjorde. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Zzz... - Aoi Lør 31 Jul 2010, 06:20 | |
| Aoi smilede stille og var glad for at Miku kunne lide hans madlavning. Det var ikke fordi det var så svært det han havde lavet men han håbede det smagte godt. Han gengældte kysset og lod sin tunge glide ud og slikke langs hans læber for at få den søde smag fuld ud. Han smilede stille og åbnede så sine øjne efter kysset. Han tog forsigtigt en kniv som lå på tallerkenen og skar et lille stykke af kagen og lagde det forsigitigt ind i hans mund. Han lod sine hænder lægge sig på hans inderlår som han stille nussede. Han elskede sin hytte oppe i skoven, den var så hyggelig. "Det er jeg glad for men jeg blive nok nød til at smutte om lidt da jeg lige skal ordne noget. Han bed sig i læben og havde tænkt sig at gøre hytten klar til dem og så komme tilbage og hente Miku når han var færdig. Han smilede sødt "Men først når du er færdi med at spise. Han spiste ikke selv men han kunne godt lide det fordi det smagte sødt det meste af det han spise. Han tog derved selv et af de dejlige jordbærd og spiste det langsom fordi han ville nyde smagen. Random billede af den kage han har lavet xD: http://www.kraftrecipes.com/recipes/chocolate-eclair-squares-111198.aspx |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Zzz... - Aoi Lør 31 Jul 2010, 06:40 | |
| Miku fulgte kniven med øjnene og åbnede munden let da han blev tilbudt et stykke kage. Det smagte godt og jep, Miku var vild med søde sager selvom han ellers aldrig spiste den slags medmindre det var i en speciel anledning eller han bare havde brug for at føle sig menneskelig. Et lille kuldegys blandet med en behagelig fornemmelse, gik igennem ham da Aoi lagde sine hænder på hans inderlår, men det lille smil falmede kort af det han sagde "Hvad skal du?" spurgte han med en undertone af nysgerrighed og ønskede ikke at blive væk fra Aoi for længe af gangen men det kunne han jo blive nød til. Han lagde let hovedet på skrå og lod blidt en slank finger glide ned langs hans overkrop men stoppede ved navlen og så op på ham.
Haha den tager 4 timer og et kvater at lave xD gad vide hvordan Aoi-chan har nået det? ^.^' |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Zzz... - Aoi Lør 31 Jul 2010, 06:46 | |
| Det er da fordi han er awesome xD
Aoi smilede stille og betragtede ham kort før han lagde hovedet på skrå. Han lod sin ene finger fjerne en smule chokolade fra hans kind og han slikkede det af sin finger. "Smager det godt?" Han lagde hovedet på skrå og håbede virkelig at Miku kunne lide de søde sager som han havde lavet. Hans lange elegante fingre nussede hans inderlår og han bed sig i læben da han mærkede Mikus fingre løbe ned af hans over krop og han lænte sig over og gav ham et kort og kærligt kys før han trak sig væk. "Det er en hemmelighed men jeg lover det ikke tager så lang tid, okay?" Han kravlede tætter på Miku og lod sine læber fange hans i et intenst og sensuelt kys som indeholdt alle hans følse. Han lod sine negle glide ned af hans inderlår og han lod dem derefter glide op af dem igen. Han ønskede at Miku skulle nyde alting hvad han gjorde fuldt ud. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Zzz... - Aoi Lør 31 Jul 2010, 07:09 | |
| Nå ja det er også rigtigt ^^ eller også har han snydt og er spurtet ned til den nærmeste konditor og købt kagen for i virkeligheden er han en elendig kok 8D
"Mindst ligeså fantastisk som dig" sagde han og smilte stille til ham mens han bare var overstolt af at Aoi var hans nu selvom det var mærkeligt at tænke på. Mærkeligt på den gode måde. Han gengældte det korte kys så længe det varede og så på ham "hmm okay. Bare du i det mindste kommer tilbage" endte han med at sige selvom han inderst inde vel var ved at dø af bare nysgerrighed men han holdt det tilbage. Miku fulgte ham med øjnene og lænede sig så ind mod ham og mødte hans læber i et af de intense og sensuelle kys som han holdt så meget af efterhånden. Han nød fornemmelsen af ham og hans fingerspidser mod sine inderlår, men så brød han forsigtigt kysset. Stille bøjede han sig en smule bagover, tog et mindre jordbær mellem pege- og tommelfinger og lod det glide ind mellem sine læber så halvdelen stadig var til syne. Den del Aoi kunne spise. En lidt anderledes måde at dele jordbær på, godt nok, men sjov og lettere intim. Han lænede sig igen ind til ham og mødte ham med et sødt og næsten uimodståeligt blik i de dukkeblå øjne. Okay, han brugte måske sin evne på en anden måde der, men det var vel okay en gang imellem?
|
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Zzz... - Aoi Lør 31 Jul 2010, 07:20 | |
| Nej han er en fantastisk kok XD Et eller andet skal han have lavet i så lang tid xD - Forresten hvad syntes du om det nye billede? n.n
"Det er jeg glad for at høre elskede" Han smilede stille og så på ham med kærlige øjnene. Han strøg noget hår ud af sine øjne igen og stuedere ham. Han var heldig at han havde fået Miku, han kunne kun forstille sig så kedeligt han havde haft det så kedeligt uden hans dejlige elskede Miku her hos ham, i hans arme. "Selvfølgelig kommer jeg da tilbage, jeg kunne aldrig finde på at efterlade dig" Han bed sig i læben og mente virkelig han aldrig kunne finde på at efterlade ham, han ville tilbringe hans lange, meget lange liv med Miku. Han ville ikke have andre og kunne slet ikke forstille sig selv med andre end dejlige Miku her. Han nød det elskelige kys som ham og den dejlige dreng delte og han kunne ikke forstille sig bedre kys end dem de delte. Han åbnede stille sine øjne og så ham i øjnene of lod så sit blik glide ned på jordbærdet og han lænede sig så ind og bed sin del af samtidid med han pressede sine læber mod hans i et kærligt og elskeligt kys. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Zzz... - Aoi Lør 31 Jul 2010, 07:40 | |
| Haha han kan have været en eller anden japansk kejsers kok xD Arh hvis jeg skal være ærlig ser han meget feminin ud. . . og guitaren ligner en bue :3
Miku kunne godt lide at Aoi kaldte ham elskede, og det var en behagelig følelse som strømmede gennem hans krop der. "Mmm" mumlede han glad og elskede at være så tæt på ham nu. Tja, hvad elskede han ikke ved Aoi? Han håbede dog at dette ikke bare var 'puppy love' men at det derimod ville varer ved i meget lang tid. "Dejligt skat" hviskede han og lagde sine arme om hans hals idet Aoi bed sin del af jordbæret og tilføjede hans silkebløde læber til den i forvejen søde smag. Miku nussede ham blidt i nakken og gengældte kysset med stor ømhed og intesitet da han i allerhøjeste grad nød det og nok nærmest befandt sig på en lyserød sky for øjeblikket. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Zzz... - Aoi Lør 31 Jul 2010, 07:48 | |
| Jeps xD De billeder jeg har af ham er meget feminene fordi modellen er ret så feminen og det er en guitar xD
Han ville aldrig forlade Miku eller jo hvis Miku engang bad ham om at forsvinde ville han men det var kun fordi han elskede ham meget. Han lod sine arme glide op af hans sider og lukke sig om hans talje. Han elskede alt ved ham og ville aldrig have andet end den dejlige Miku som han havde her i sine arme og han følte som om han var i himmelen selvom det var ret ironiskt da han aldrig ville komme i himmelen. Han sank den del af jordbæret han havde bidt af før han stille svarede "Meget skat" Han nussede ham langs siderne og nød virkelig Miku.
//Sorry det er lidt kort ^^'// |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Zzz... - Aoi Lør 31 Jul 2010, 08:05 | |
| haha jeg har fundet nogle hvor han ser knap så feminin ud ^^ : http://static.wix.com/media/93d315674929f3fd849cbacebff4f0b8.wix_mp , https://media.photobucket.com/image/miyavi/NyappyDarkFairy/HALO.jpg , http://www.jmignited.com/rapictures/miyavi01.jpg og det var bare 3 af de mange jeg fandt der jeg søgte på Miyavi i google billeder xD (læg mærke til at den ene af billederne er med Daisuke! :D) Miku indsnusede stille hans dejlige duft mens kysset stod på og kælede for ham med fingerspidserne ved hans nakke. Han havde det virkelig dejligt nu og det var nok også derfor han i sit eget lille sind måtte ærge sig en smule idet deres læber deles igen. "Mmm..." han så ham i øjnene og var sikker på at det var denne fyr han ville tilbringe resten af sit liv på denne jord, sammen med. "Hvornår havde du tænkt dig at forlade mig?" spurgte han og hentydede til hvornår han skulle ned og gøre det der hemmelige noget. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Zzz... - Aoi Lør 31 Jul 2010, 08:22 | |
| I know men jeg elsker virkelig det billede ^^
Han nød virkelig at blive kælet for og han lod sine fingre nusse ham op af brystkassen og under hans bluse, hans lod sine fingerspidser glide over hans brystvorte indtil han brød kysset. Han smilede stille og slikkede sig så langs læberne for at få den søde smag af Miku med et sidste øjeblik. Han ville tilbringe resten af sit liv med Miku eller det ville han nu, han anede ikke hvordan det så ud om flere år men ligenu ville han tilbringe resten af sit liv med denne fyr. "Desværre nu" Han kyssede ham på kinden "Vi ses om lidt skat" Han forsvandt ud af døren.
//Senere? ^^// |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Zzz... - Aoi | |
| |
| | | | Zzz... - Aoi | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|