| Hallowen Party!! | |
|
|
|
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hallowen Party!! Søn 01 Nov 2009, 16:04 | |
| Han tog fat i hendes tunge og bed blidt i den igen inden han tog sin flaske og heldte det sidste blod ud over hendes nøgne krop han begyndte og slikke det af med tunge spidsen og gav hende stadig finger |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hallowen Party!! Søn 01 Nov 2009, 16:08 | |
| Amy stønnede stadig svagt og nød at føle hans tunge Hun bøjede hovedet tilbage og nussede ham i nakken, hun bed sig i læben og nød ham rigtig meget, hun så på ham igen og havde slet ikke lyst til at stoppe hun nød det for meget, og hun blev mere våd i underlivet |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hallowen Party!! Søn 01 Nov 2009, 16:10 | |
| Han fik en stiv dims og kyssede slikkede vider og gav hende finger lidt en til han tog hånden ud af hende og hev hendes trussede lidt ned så han kunne slikke hende og begyndte så og gøre det |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hallowen Party!! Søn 01 Nov 2009, 16:12 | |
| Amy begyndte at stønne højere end hun plejede og lukkede øjnene Hun holdte sine hænder i hans hår igen og nød det rigtig meget, hun bed sig i læben, men hun kunne ike lade være med at stønne og hun bukkede sig lidt ned til ham og nussede ham i håret |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hallowen Party!! Søn 01 Nov 2009, 16:14 | |
| Han stoppede og hev hendes trusser op og slikkede hende på maven og op til brysterne han bed hende blidt i brysterne og nød hendes stønnen |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hallowen Party!! Søn 01 Nov 2009, 16:17 | |
| Amy stønnede stadig lidt selvom han ikke slikkede hende mere i underlivet Hun holdte sine hænder bag hans nakke og nussede ham, hun nød ham og kunne godt lide at han bed hende, hun bøjede sig ned og bed ham blidt i øret og slikkede det derefter |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hallowen Party!! Søn 01 Nov 2009, 16:18 | |
| Han stoppede og rejste sig da han begyndte så småt og komme til sig selv han kiggede ned på hende og nussede hende blidt på håret "Jeg tror vi er gåret lidt for vildt"sagde han og smilede.Han kunne godt lide hvor vildt det ene var de lige hevde været |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hallowen Party!! Søn 01 Nov 2009, 16:24 | |
| Amy blinkede kort med øjnene og rystede svagt på hovedet Hun begyndte at rødme og rejste sig og gik over og tog sin kjole på, " jeg sagde jo at vi ikke skulle drikke blod sammen, jeg er slet ikke mig selv når jeg for det" sagde hun stille og rystede på hovedet igen, hun rødmede stadig fordi hun tænkte tilbage på alt det de havde gjort |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hallowen Party!! Søn 01 Nov 2009, 16:28 | |
| Han nikkede og bed sig i læben "Hey det var lige så meget mig som det var dig" han holdte en pause og sagde så "Jeg ved ikke med dig men jeg nød det" sagde han og kiggede på hende |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hallowen Party!! Søn 01 Nov 2009, 16:31 | |
| Amy så overrasket på ham og var stadig lidt rød i hovedet "Jeg nød det også, men som du sagde så gik vi måske lidt for langt" sagde hun stille og tænkte lidt |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hallowen Party!! Søn 01 Nov 2009, 16:35 | |
| Han nikkede og tænkte lidt der kom et lille suk inden han svarede "Ja..Men jeg mener at det ville jeg heller haft gjort da jeg var mig selv" han smilede svagt og kiggede på hende |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hallowen Party!! Søn 01 Nov 2009, 16:40 | |
| Amy bed sig i læben og fugtede dem derefter Hun så på ham og smilte svagt, " jeg ville nok heller ikke gøre det i beruset tilstand igen, så ville jeg også helst være mig selv imens" sagde hun stille og gik lidt hen til ham og smilte svagt men tøvende og fumlede med sine hænder |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hallowen Party!! Søn 01 Nov 2009, 16:42 | |
| Han smilede og gik over og rytede op han lagde alt på plads og da han havde gjordt det satte han sig i sofaen og slappede af |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hallowen Party!! Søn 01 Nov 2009, 16:45 | |
| Amy stod bare og så tænkende på ham, hun så derefter rundt Hun bed sig i læben og gik derefter over til hans vindue og så tænkende ud af det |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hallowen Party!! Søn 01 Nov 2009, 16:47 | |
| Han smilede og lagde sig ned i sofaen med blikket mod hende "Er der noget galt skat" Sagde han spøgerne |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hallowen Party!! Søn 01 Nov 2009, 16:49 | |
| Amy rystede på hovedet stadig med blikket ud af vinduet "Nej jeg savner bare at kunne se stjernerne, ikke andet skat" sagde hun tænkende |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hallowen Party!! Søn 01 Nov 2009, 16:52 | |
| Han nikkede og tog blikkede væk fra hende og kiggede op i lofted "Kom" han gjoder plads til hun kunne ligge ved sidden af og kiggede ud af vinduet |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hallowen Party!! Søn 01 Nov 2009, 16:55 | |
| Amy vendte blikket på Dean igen og smilte svagt Hun gik roligt over og lagde sig ved siden af ham og smilte svagt til ham, hun tænkte stadig lidt på det de næsten lige have lavet og bed sig i læben, hun tænkte og vendte blikket ud af vinduet igen |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hallowen Party!! Søn 01 Nov 2009, 16:57 | |
| Han lagde en arm om hende og fulgte hendes blik ud ad vinduet Og begyndte og nynne lavt en smuk melodi |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hallowen Party!! Man 02 Nov 2009, 02:38 | |
| Amy så på ham da han begyndte at nynne Hun smilte svagt og puttede sig ind til ham, hun bed sig svagt i læben og sukkede lydløst |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hallowen Party!! Man 02 Nov 2009, 07:29 | |
| Han lukkede øjene og nussede hende hende op og ned af armen og han nynnede vider |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hallowen Party!! Søn 15 Nov 2009, 01:11 | |
| Amy smilte svagt og nød hans nussen Hun kørte sin hånd op langs hans mave og fulgte hans mavemuskler, hun bed sig kort i læben, " skat, tror du vi kommer til at være sammen for evigt?" spurgte hun stille og kravleve lidt længere op til hans ansigt og nussede ham derefter på kinden |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hallowen Party!! Søn 15 Nov 2009, 10:42 | |
| Han åbnede øjene og nød hendes nussen "Det er op til dig skat" han tog hendes hånd og kyssede den blidt |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hallowen Party!! Tirs 17 Nov 2009, 03:32 | |
| Amy så lidt forvirret på ham og rystede kort på hovedet "Jeg er her kun til du ikke gider mig mere skat, hvis du hellere vil have en anden" sagde hun stille og nød hans kys og smilte svagt med kort og sukkede lydløst |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hallowen Party!! Ons 18 Nov 2009, 06:08 | |
| Han smilede "Så giver det jo sig selv" han kiggede på hende "Så skal vi jo være sammen for evigt" hun nussede hende på armen og kiggede ud på stjerne der skinnede igemmen vinduet.lyset slukkede automatisk når man lå stille så det var kun lyset fra stjerne der lyste |
|
| |
Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Hallowen Party!! | |
| |
|
| |
| Hallowen Party!! | |
|