Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Hallowen Party!!

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 10, 11, 12  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Hallowen Party!! - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Hallowen Party!!   Hallowen Party!! - Page 7 Icon_minitimeOns 18 Nov 2009, 06:34

Amy smilte svagt og nikkede kort imens hun så på ham
Han bevægede sig langsomt op på ham, for at ligge ovenpå ham, hun var så rolig, at lyset ikk tændte da hun endelig kom op på Dean. Hun så selv kort ud af vinduet og mumlede noget hurtigt og utydeligt, hun så derefter tilbage på ham og så tænkende ud, " skat, hvis jeg havde været menneske da vi mødte hinanden, ville du så havde bidt mig og forelsket dig i mig?" spurgte hun stille og kravlede længere op til hans ansigt og nussed ham blidt på kinden
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Hallowen Party!!   Hallowen Party!! - Page 7 Icon_minitimeOns 18 Nov 2009, 06:36

Han bed sig i læben
"Det ved jeg ikke skat.Men jeg vil nok synes du var det smukkeste jeg havde set"
han smilede og nød hendes nussen "Hvorfor" sagde han spøgerne
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Hallowen Party!!   Hallowen Party!! - Page 7 Icon_minitimeOns 18 Nov 2009, 06:41

Amy smilte svagt men kort og trak på den ene skulder
"Det ved jeg ikke, det undre mig bare at du fandt mig tiltrækkende, jeg synes jeg nemlig ikk selv jeg er, jeg synes jeg er skræmmende og mærkelig" sagde hun stille men smilte derefter svagt og nussede ham derefter på maven og sukkede lydløst
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Hallowen Party!!   Hallowen Party!! - Page 7 Icon_minitimeOns 18 Nov 2009, 06:46

Han grinte savgt, Og nød hendes nussen
"Men jeg er ligeglad hvad du synes" han fugtede sin underlæbe
og så ud af vinduet, Og nussede hende på ryggen
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Hallowen Party!!   Hallowen Party!! - Page 7 Icon_minitimeOns 18 Nov 2009, 06:54

Amy smilte svagt og trak lidt på den ene skulder, men svarede ikke på det
Af en eller underlig grund fik hun lyst til at drille ham og være lidt fræk, hun kørte hånden ind under hans bluse og mærkede hans mavemuskler som hun elskede, hun kørte sit ene ben lidt op langs hans ben og på vej op til hans skridt, og så derefter drilsk på ham, " skat, kan jeg gøre dig liderlig og vild?" spurgte hun med et svagt grin og man kunne se på hendes øjne at hun var i drille humør og lidt fræk
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Hallowen Party!!   Hallowen Party!! - Page 7 Icon_minitimeOns 18 Nov 2009, 07:00

Dean kiggede hurtigt på hende, Han bed sig kort i læben
og nikkede "Ja du kan" han smilede drillen og kørte hænderne ned på hendes
hofter og ind under hendes trøje og nussede hende lidt hårdt op af sidden
"Kan jeg gøre dig liderlig" han mærkede hvor tændt han blev (Bukserne ^^) og kørte hænderne op
til hendes bryster og tog lidt på dem, Han sendte hende et færkt smil
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Hallowen Party!!   Hallowen Party!! - Page 7 Icon_minitimeOns 18 Nov 2009, 07:07

Amy nød at han tog på hende og kørte sit ben længere op og nåede næsten til hans skridt
Hun smilte fræk til ham nikkede imens hun bed sig i læben, " altid skat, når du rammer de rigtige punkter" drillede hun og smilte frækt igen, hun tog hovedet ned og kyssede ham ømt på halsen, imens hun nussede hans mavemuskler videre og smilte svagt imens
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Hallowen Party!!   Hallowen Party!! - Page 7 Icon_minitimeOns 18 Nov 2009, 07:11

Han smilede og nød hendes kys
han var stadig tændt.Selvom de lige hvade været sammen
han lukkede øjene og tog stadig på hende han nussede hende ned af brysterne
og ned af maven og op igen
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Hallowen Party!!   Hallowen Party!! - Page 7 Icon_minitimeOns 18 Nov 2009, 07:17

Amy nød hans nussen og kyssede ham på halsen igen
Men da hun fik et flash back af Negolas fordi hun syntes at Dean lignte ham meget, så sprang hun hurtigt væk fra ham, og sad på knæ på hans gulv og tog sig til brystet, hun trak vejret hurtigt og så ned i gulvet så hendes hår dækkede det meste af hendes ansigt og hun sagde ikke noget
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Hallowen Party!!   Hallowen Party!! - Page 7 Icon_minitimeOns 18 Nov 2009, 07:20

Dean fløj op og kiggede på hende
"Shit" han trakede vejert hurtigt over det chok han fik
han slappede lidt mere af og rejste sig han gik over til hende og bar hende op
"Skat hvad sker der" Han satte sig i sofaen med hende på skødet og lagde armene om hende og nussede hende
på ryggen
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Hallowen Party!!   Hallowen Party!! - Page 7 Icon_minitimeOns 18 Nov 2009, 07:23

Amy slappede lidt mere af nu og fjernede sin hånd fra hendes bryst
Hun så kort op på ham og rystede på hovedet, " ikke noget, jeg har det fint nu" sagde hun stille og trykkede sit ansigt ind mog hans bryst og lagde armene om ham og sukkede tungt, men hendes vejrtrækning var stadig lidt hurtig selvom hun slappede af
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Hallowen Party!!   Hallowen Party!! - Page 7 Icon_minitimeOns 18 Nov 2009, 07:28

Han rystede på hovedet og nussede hende vider
"Nej skat, Sig hvad der er galt" han bed sig kort i læben
og nussede hende vider op og ned af ryggen
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Hallowen Party!!   Hallowen Party!! - Page 7 Icon_minitimeOns 18 Nov 2009, 07:32

Amy så op på ham og bed sig tænkende i læben
"Du minder mig bare om Negolas, på en god måde selvf, jeg fik bare hutigt et flash back, men det er væk nu, kan vi ikke bare gå videre, så det kan blive glemt skat" spurgte hun, men inden han fik lov at svare, lænede hun sig op og kyssede ham ømt på munden og lagde armene om hans nakke
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Hallowen Party!!   Hallowen Party!! - Page 7 Icon_minitimeOns 18 Nov 2009, 07:40

Han lyttede og havde det mærkeligt med han minde om ham, Han var nok mest bange for at gøre hende ked af det.
Men da hun kyssede ham,lukkede han øjene og kyssede hende tillbage.han vidste ikke hvorfor
men hans lyst lige nu var lidt lille..men han nød hendes kys og lade hænderne på hendes hofter og kyssede hende vider
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Hallowen Party!!   Hallowen Party!! - Page 7 Icon_minitimeOns 18 Nov 2009, 07:53

Amy stoppede kysset fordi han ikke virkede som om han ville mere og hun sukkede
"Jeg skulle slet ikk have sagt noget, nu har jeg ødelagt det helle" sagde hun stille og rejste sig fra Dean og så tænkende på af vinduet og sukkede igen
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Hallowen Party!!   Hallowen Party!! - Page 7 Icon_minitimeOns 18 Nov 2009, 07:58

Dean rystede på hovede han bed sig i læben
og kiggede ned "Det altså Negolas" han kunne ikke få orderne til og hænge sammen han rejste sig og gik over
til hende inden han vendte om og gik ud på toiletd og buttede vand i hovedet
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Hallowen Party!!   Hallowen Party!! - Page 7 Icon_minitimeOns 18 Nov 2009, 08:00

Amy lukkede øjnene kort og så efter ham
Hun gik efter ham og sukkede, " der er intet der betyder mere med ham Dean, det er bare den måde du er sød ved mig på og rører ved mig på som for mig til at mindes om Negolas" sagde hun stille og så tænkende ned i gulvet
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Hallowen Party!!   Hallowen Party!! - Page 7 Icon_minitimeOns 18 Nov 2009, 08:12

"Ja jeg mig ham du kyd forlovet" han rystede på hovedet
og gik hen og tog et håndklæde og tørede hovedet i det. han lagde det til vask
og gik forbi hende ud i køkkenet og kiggede rundt i det..Han havde en dårlig vane med og ryde op når han ikke kunne finde
hovede og hale i det hele..han tog en klud og vaskede bordert
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Hallowen Party!!   Hallowen Party!! - Page 7 Icon_minitimeOns 18 Nov 2009, 09:53

Amy sukkede rystende på hovedet og gik efter ham
"Dean, det har intet med sagen at gøre, du er i mit liv nu, Negolas lever jo ikke mere, du minder mig bare om ham, altså er der slet ikk visse træk som er hos mig, som måske ikke var hos dine eks kærester?" spurgte hun med et løftet øjenbryn og så tænkende på ham, " værd sød at se på mig Dean" sagde hun stille og bed sig i læben
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Hallowen Party!!   Hallowen Party!! - Page 7 Icon_minitimeOns 18 Nov 2009, 09:56

Dean rystede på hovedet og lagde kluden fra sig han kiggede ned i bordert
"Ja..at du er vampyre..og ikke mere" han tog sig kort til hovedet inden han sukkede
"Minder om ham fedt" han nikkede og gik hen og satte noget bestik i opvaskmaskinen
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Hallowen Party!!   Hallowen Party!! - Page 7 Icon_minitimeOns 18 Nov 2009, 09:59

Amy rystede på hovedet og sukkede igen
"Dean det er jo kun gode ting, og så meget minder du heller ikk om ham, kan du ikke bare lade det ligge" sagde hun og begyndte at lyde irreteret og da han ikke gad se på hende, fik hun nok og råbte, " værd nu sød at se på mig Dean!" og fik tårer i øjnene, hun kunne ikke lide at skændes med ham, hun fik det så dårligt af det og hun bed sig hårdt i læben
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Hallowen Party!!   Hallowen Party!! - Page 7 Icon_minitimeOns 18 Nov 2009, 10:04

Han banked hånden ned i køkken bordert og vendte sig om mod ham
"Hvad" råbte han tilbage. da han så på hende han kunne ikke lide og råbe af hende..
Da han havde en mørk stemme og den lød mere mørk og hård når han råbte
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Hallowen Party!!   Hallowen Party!! - Page 7 Icon_minitimeOns 18 Nov 2009, 10:08

Amy rystede kort på hovedet og holdte hænderne på siden af hovedet
"Du skal da bare være glad for at du ikke ligner ham med udseendet!" råbte hun og rystede igen på hovedet, hun lukkede øjnene og kunne ikk lide at være vred, der begyndte at løbe tårer ned af hendes kinder og hun bukkede sig lidt, men det var kun fordi hun fik et flash back til og hun gispede fordi hun ikke ville tænke på Negolas
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Hallowen Party!!   Hallowen Party!! - Page 7 Icon_minitimeOns 18 Nov 2009, 10:11

Ha vendte sig om og bed sig i læben
"Du minder..lidt om Hayley" han rystede på hovedet og fik billeder ind i hovedet om hvad de havde lavet sammen
han sukkede og fik selv tåre i øjene "Amy det er ikke fedt og minde m en der får der til og græde.og næsten flyve af mig" han havde stadig ryggen til hende
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Hallowen Party!!   Hallowen Party!! - Page 7 Icon_minitimeOns 18 Nov 2009, 10:16

Amy åbnede øjnene igen og så på hans ryg
Hun rystede kort på hovedet og tog hænderne væk fra hovedet, " undskyld, jeg har ikke lyst til at skændes Dean" sagde hun stille og gik hen til ham og holdte sin ene hånd på hans ryg og støttede derefter panden på hans ryg og sukkede, " det var heller ikke meningen at jeg skulle flyve af dig, det kom bare som et chok for mig" sagde hun stille og sukkede igen
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Hallowen Party!!   Hallowen Party!! - Page 7 Icon_minitime

Hallowen Party!!
Tilbage til toppen 
Side 7 af 12Gå til side : Forrige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 10, 11, 12  Næste
 Lignende emner
-
» Party on - Charlie
» Let's party Yeah!! (Laroy)