|
| En gothisk café, midt om natten. - Sordrick. | |
| | Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: En gothisk café, midt om natten. - Sordrick. Søn 11 Jul 2010, 23:07 | |
| Vejr: Mørkt og overskyet. Man kan ikke se månen. Årstid: Vinter. Dato: 19/11. Dag: Mandag. Tid: 01:37 Omgivelser: Et par mennesker, mest par. Sted: En gothisk café i Deepshell Gågade. Påklædning: En kort sort kjole, med mørke mønstre der ligner edderkoppespind, med korte ærmer. Sorte støvler, (magen til dem jeg har IRL XD). En lille bitte hat, som er ret høj.
-----
Kaleen sad og kiggede ned i sin kop te. Hun rørte den ikke. Da hun havde stirretpå den et par minutter, løftede hun skeen fra den lille underkop, og begyndte at røre rundt i den. Hun kunne ikke tage stanken af te, og hun var ved at være ret sulten. Man kunne tydeligt se det på hendes øjne, da de næsten var helt hvide. Man kunne dog stadig skimte det blå i dem. Hun havde lagt benene på kryds, og hun lukkede øjnene et kort stykke tid. Derefter åbnede hun dem igen, og følte sig helt tør i øjnene. Hendes hals sviede, og hun havde mest af alt lyst til at drikke fra den næste der passerede hende. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: En gothisk café, midt om natten. - Sordrick. Søn 11 Jul 2010, 23:13 | |
| sor kom ind på cafén og havde ikke set kal mens han hang sin lang orte gotiske jakke i gadaroben. han gik forbi kals bord på vej op for at få en kop kaffe da han ikke havde noget andet elle bedre at tage sig til og da han fik kaffen satte han sig over i et hjørne af cafén stolene var ikke just behagelige |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: En gothisk café, midt om natten. - Sordrick. Søn 11 Jul 2010, 23:18 | |
| "Hej Sor" hviskede hun lavt, da han gik forbi hendes bord. Hun stirrede stadig ned i sin te, og gjorde ikke rigtigt noget. Hun lagde skeen på den lille underkop, og begyndte at pille ved frynserne på hendes kjole. *Bloooooooood* tænkte hun for sig selv. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: En gothisk café, midt om natten. - Sordrick. Søn 11 Jul 2010, 23:22 | |
| "hej kal" sagde han og kigged over på hende og satte sig overfo hende. "du er sulten" sagde han da han kunne se det på hendes øjne. "skal vi gå ud og finde noget at æde?" sagde sor |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: En gothisk café, midt om natten. - Sordrick. Søn 11 Jul 2010, 23:28 | |
| "Hvisk forhelvede!" hvæsede hun lavt, og gav ham en dumflad. "Det er en menneskecafé," hviskede hun. Hun kiggede lidt ondt på ham. Hun begyndte igen at røre rundt i sin te, nærmest for at aflede tankerne. Hendes hals var tør, og det gjorde ondt i hovedet. Selv hendes øjne gjorde ondt, og føltes for store til kraniet. Hun bed sig i læben, men undgik at lave hul. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: En gothisk café, midt om natten. - Sordrick. Søn 11 Jul 2010, 23:31 | |
| sor hviskede "jamen de ved jo ikke at vi snakker om blod de tror vi skal have en pizza eller noget" sor tog en tår af kaffen og kiggede på kal der bare sad og rørte rundt i sin te |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: En gothisk café, midt om natten. - Sordrick. Søn 11 Jul 2010, 23:36 | |
| Kaleen kiggede ned i sin te, der efterhånden var blevet kold. "Stadigvæk," hviskede hun og trak på skuldrende. Hun åbnede næsten ikke munden når hun talte, men man kunne dog se hendes mundbevægelser. Vampyren der sad foran hende, var hendes mentor, men han var dog ikke særligt klog. "Lad os nu bare finde et menneske, jeg er dødsulten!" sukkede hun. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: En gothisk café, midt om natten. - Sordrick. Søn 11 Jul 2010, 23:41 | |
| sor rejste sig og begyndte at gå mod døren. da de kom ud på gade og lidt væk var der to fyre der stod og snakkede " så godt som perfekt" sagde sor til kal og begyndte at løbe hurtigt mod de to |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: En gothisk café, midt om natten. - Sordrick. Søn 11 Jul 2010, 23:44 | |
| Kaleen styrtede også derover, lynhurtigt som vampyre nu kan. Hun tog fat i den ene af dem, og holdte ham for øjnene. Hendes tænder borede sig ned i hans nakke, og hun sugede tilfreds hans menneskelige blod i sig. Det smagte meget bedre når man var sulten, og hun tømte ham helt for blod. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: En gothisk café, midt om natten. - Sordrick. Søn 11 Jul 2010, 23:54 | |
| sor gjorde det samme alt sammensynkront og præcist samtidig med kaleen. men det viste jo bare hvor god hun havde været til at lytte. sor tørde lidt blood af munden og sagde "årh det var godt" han smilte tilfreds til kal |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: En gothisk café, midt om natten. - Sordrick. Søn 11 Jul 2010, 23:57 | |
| Kaleen slikkede sig om læberne, og var tilfreds med det hun havde gjort. Hendes øjne havde antaget den normale himmelblå farve igen. Hun lod manden ligge på jorden foran hende. "Hvordan smager en engel?" spurgte Kaleen interreseret og begyndte at gå ned gennem gaden, med Sor ved sin side. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: En gothisk café, midt om natten. - Sordrick. Søn 11 Jul 2010, 23:59 | |
| "det ved jeg ikke" sagde sor. "men rose ved hvordan det er at blive bidt. det er hun blevet mange gange" sagde sor. "men jeg vil gætte på deres blod e så rent og så smagfuldt" |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: En gothisk café, midt om natten. - Sordrick. Man 12 Jul 2010, 00:05 | |
| "Jeg tror ikke det mætter så meget." sagde hun. "Deres knogler er jo så lette, sammen med resten af deres krop," "De mætter nok ikke helt sindssygt meget." Hun blev tavs. Det var underligt at snakke om at spise folk, da hun jo stadig var meget ny. Eller drikke fra folk, rettere sagt. Hun kiggede forsigtigt på Sor, og smilede svagt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: En gothisk café, midt om natten. - Sordrick. Man 12 Jul 2010, 00:11 | |
| sor hvidste hvad hun tænkte og smilte igen han havde jo også været ny. "du vender dig hurtigt til det. det er meget underligt i starten. men bare rlig om nogle dage er det helt normalt" sagde sor og klappede hende på skulderen og smilte |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: En gothisk café, midt om natten. - Sordrick. Man 12 Jul 2010, 00:22 | |
| "Jamen... jeg har jo stadig meget lidt menneskeblod i mig," sagde hun stille. Det var lidt underligt at tænke på, men sådan var det jo. Hun kiggede på Sordrick med et tilfreds smil. "Jeg troede ikke at blod smagte så godt," |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: En gothisk café, midt om natten. - Sordrick. | |
| |
| | | | En gothisk café, midt om natten. - Sordrick. | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|