|
| Min egen øjesten.. (Danni) | |
| | Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Min egen øjesten.. (Danni) Ons 14 Jul 2010, 08:11 | |
| Dato: IRL Dag: Lørdag Tid: 20.00 Sted: Van Martes park Omgivelser: Hans niece og mange andre mennesker Vejr: Klart og lunt Årstid: Sommer En dejlig kølig brise susede roligt gennem mængden af de mennesker som gik rundt i parken, men de mennesker som blev ramt af vinden, tog sig bare lidt til hovedet for at holde håret nede eller holde på deres hatte eller hvad de nu havde på hovedet. Men den eneste som ikke holdte sit dejlige bronze farvet hår nede da vinden ramte hende, var Nola. Hun lod sit hår svæve elegant og roligt med vinden i dens retning og hendes utrolige smukke is blå øjne fulgte roligt hårets bevægelser. Jimmy som stod ved siden af hende og holdte hende i hånden, kunne blive helt betaget af hende. I hans øjne var hun det smukkeste dæmon barn han i sit liv have set og det var ret utroligt synes han selv. Jimmy gik roligt over til en bænk og løftede Nola op på sit skød og placerede roligt sine arme omkring livet på hende og vippede lidt med sine ben, så det fik hende til at fnise lidt. Hendes latter, var som musik i hans øre, hun var en sand øjesten for ham. Ingen kunne erstatte hende på nogen måde. Han elskede hende virkelig højt, selvom de også sagtens kunne have dårlige dage sammen. Nola fik hurtigt øje på en klovn lidt længere henne som gik rundt og delte slik ud til de forskellige børn. Så Jimmy lod hende springe elegant ned fra sit skød og løb derefter hen til klovnen, imens han blev siddende og kiggede smilende efter hende. Jimmy's niece: http://miss-deathwish.deviantart.com/gallery/#/d2syp4t |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Min egen øjesten.. (Danni) Ons 14 Jul 2010, 08:42 | |
| Ikke så langt der fra stod der et lille ishus, hvor man kunne købe alt fra is og til cola'er. udenfor den stod der omkring 3 bænke med borde, ved et af de bænke sad der en lille gruppe mennesker iblandt dem. sad der en lille engel med langt lyst hår som hang ned fra begge skulder, og med en hårbånd med en sløjfe i hvor der var leopard mønster på. selv om håret røg omkring i luften når der kom en vind, så fik det ikke englen til at rette på det da det jo bare ville ske igen. den lille engel lignede faktisk en pige på en prik og var ikke til at se at det slet ikke var det den var, da englen ved navn Daniel faktisk var en dreng men på alle måder helst ville betragtes som en pige. ved siden af englen sad der en høj fyr med mørkt halvlangt hår, som sad og holde den lille englen i hånden mens på alle andre måder lignede det at englen blev holdt udenfor snakken. så var det slet ikke det der skete, da englen havde fået sit blik på nået andet som havde fået hans opmærksomhed. han tog en lydløs og dyb indånding og smilte bare når duften af dæmon kom fra ham, hans blik fald kort på den lille pige og kunne ikke andet end synes at hun var køn. og det fik smilet til at blive større på hans læbe, han blev dog duften ud af sin vejret og og vende sit blik mod sine venner da de lille forsætte turen. englen rystede hurtigt på hovedet da han ikke havde lyst til at gå "i kan bare forsætte uden mig" sagde han med en flot pige stemme, som bare fik flokken til at rejse sig op og begynde at gå deres vej. englen tog sin cola og vende sit blik mod dæmonerne igen, og så kort efter pigen inden han rejste sig op. og viste at han nok ikke ville få en chance igen alene med dæmonen, uden at den lille dæmon pige var tæt på. han viste dog ikke hvad han skulle sige og pillede derfor nervøs ved sin cola, mens hans fødder førte ham over til ham og hans hofter gik fra side til side. han så kort over på pigen inden han stoppede op omkring en meter fra dæmonen og vende sit blik mod ham "er det din?" spurgte han med den samme pigestemme og smilte kærligt til ham |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Min egen øjesten.. (Danni) Ons 14 Jul 2010, 08:52 | |
| Selvom Jimmy havde sit blik på Nola og kun fulgte hendes bevægelser, hendes duft og det hun sagde til klovnen, så kunne han alligevel ikke lade være med at opfange en fremmed duft, da et væsen som Jimmy ikke havde troet han skulle møde eller se på idag. Han havde godt set at der var et ishus lidt væk, så han regnede med at det var derfra at engle duften kom fra. Engle havde altid facineret ham lidt mere end andre racer, fordi han kunne flyve ligesom dem, bare uden vinger, så slap han jo også for smerten som kom op værd gang man trak dem ud og ind af ryggen. Den smerte ville måske ikke gøre særlig ondt på Jimmy, som på en engel, men han var stadig glad for at være fri fra den. Et lille smil bredte sig på Jimmys læber, da han duftede at engle duften kom tættere på ham. Men fjernede ikke sit blik fra Nola, han ville jo helst gerne holde øje med hende, for nogle gange viste han ikke hvor han havde hende nogle gange. Hun kunne rigtig lave ballade ude blandt andre mennesker, selvom de fleste sagde at hun sikkert var en engel, fordi hun også lignede en. Men alligevel vendte Jimmy sit blik til siden da han hørte at den engel som var kommet hen til ham begyndte at snakke og nikkede lidt, " jah.. eller hun er ikke min datter, hun er min niece" forklarede Jimmy og smilte venligt. Inden han studerede englen kort, inden han vendte sit blik over mod Nola igen som åbenbart var faldt i snak med en af de andre børn omkring klovnen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Min egen øjesten.. (Danni) Ons 14 Jul 2010, 09:09 | |
| Danni så bare ned på dæmonen og havde stoppet med at lege med sin cola, da han ikke længere var nervøs. han vende sit blik over mod pigen og nikkede langsomt, mens han lyttede til hans stemme og smilte lidt imens "når okay.. hun er smuk" sagde han og vende sit blik mod ham igen, og lod sine fødder føre sig hen og satte sig ned ved siden af ham. da han håbede lidt på at han godt måtte sidde der, han træk sit ene ben hen over det andet og tænkte lidt over hvad han skulle sige og nået ikke at tænke nok over det. inden hans højrehånd allerede rakte hen til ham "jeg er Danni forresten" røg det ud af hans mund og han var sikker på at han havde lagt den anden foran sin mund, hvis ikke det var fordi han holde sin cola i den. han tog dog en lille tår af den og fjernede ikke sit blik fra ham, han havde dog set at dæmon pigen havde fundet en at snakke med. og var et eller andet sted lidt lykkelig over det, da det jo bare fik ham til at havde dæmonen lidt længere tid for sig selv |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Min egen øjesten.. (Danni) Ons 14 Jul 2010, 23:10 | |
| Jimmy vendte blikket hen på englen igen og undrede sig lidt over at englen var kommet over til ham, når nu det så ud til at englen havde været sammen med andre, selvom det havde set lidt akavet ud. For det havde lignt at englen var blevet holdt udenfor lidt, men Jimmy kommenterede det ikke, for han ville ikke blande sig i sager som ikke kom ham ved, når han ikke engang var del af det. Jimmy smilte lidt over englen kommentar om hans niece og nikkede lidt, imens han roligt vendte blikket tilbage på Nola, " jah.. det er hun" sagde han stille og smilte lidt for sig selv. Men han lagde dog godt mærke til at englen kom hen til ham og satte sig, men havde jo ikke noget imod det. Så længe englen bare ikke var ude på noget, fordi Jimmy havde skam godt set at englen havde holdt i hånd med en anden dreng, så hvorfor være utro med Jimmy hvis man allerede var optaget?. Men han regnede ikke ligefrem med at det var det englen havde i tankerne, så derfor var han rolig. Jimmy blev lidt overrasket da englen sagde sit navn, fordi han først havde troet at det var en pige, men tænkte ikke videre over at det faktisk havde været i dreng, men tog bare englens hånd alligevel. "Jeg hedder Jimmy og min niece hedder Nola" svarede han smilende, bare så englen viste det, hvis Nola nu snakkede til ham lige pludselig. Jimmy trykkede kort Dannis hånd og tog så derefter selv sin hånd tilbage og vendte blikket over på Nola. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Min egen øjesten.. (Danni) Tors 15 Jul 2010, 00:09 | |
| //Danni er et pige navn x'D//
Danni så bare på ham og smilte og svarede ikke på det med at han også synes det, og kunne heller ikke se hvad han kunne havde sagt til det. han havde det altid svært med at snakke om folk der ikke var til stede, selv om han synes at det var en vildt godt idé at komme til at snakke med Jimmy på. han så dog flere gange over på hende og fik være gang et smil på læben, da det fik ham til at tænke tilbage den gang han var barn. så langt han kan huske tilbage har han følt sig som en pige, og derfor altid gået i pigetøj siden han var omkring 5år gammel. hvor han aldrig havde ønsket sig drenge legetøj i gaver eller nået, han havde altid fortrukket at lege med pigelegetøj. han slog det dog hurtigt ud af hovedet og vende sit blik mod ham igen, han gav hans hånd et lille klem inden han tog sin hånd til sig og fjernede nået af sit pandehår væk fra øjnene "hyggeligt at møde dig Jimmy og se på Nola" sagde han og gav et lille grin fra sig som blev stoppet lige så hurtigt igen, da han altid troet at hans grin afslørede at han var en dreng. da inde i hans hoved lød de dybere end de var, faktisk var det søde pige grin som kom ud af hans mund. han tænkte faktisk ikke så meget over om han var sin kæreste utro, det var bare en ting han var nød til at gøre. da hans kæreste var hetro og troet som alle andre at Danni var en pige, så de havde aldrig været i seng sammen og det var nået Danni ikke kunne undvære. så han havde lært at ikke få skyldfølelse når han var sammen med andre |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Min egen øjesten.. (Danni) Tors 15 Jul 2010, 00:25 | |
| //Fuuuuck man! Ups, det troede jeg ikke. Sorry xD//
Jimmy nød altid at snakke med nye mennesker eller hvad de nu var, for det var ikke særlig tit at han snakkede med mennesker, nok mest væsner. Men han havde som sagt intet imod det overhovedet, fordi han kunne snakke med hvem som helst. Han havde ikke ligefrem nogle fordomme blandt de andre væsner, så det kun var hans egen race han kunne snakke med, men han kunne godt snakke med alle de forskellige racer der var og han nød især at snakke med enten engle eller elvere, fordi de var så rolige som de nu var. Jimmy havde sit blik henne på Nola, som stadig stod og snakkede med de andre børn, men en gang imellem lagde han godt mærke til at hun vendte sine is blå øjne over på ham og Danni, imens vinden fik hendes hår til at flavre elegant omkring hendes ansigt. Det var som om at han kunne se i hendes blik at hun gerne ville over til Jimmy igen, men samtidig også at hun ikke ville forstyrre ham i at få en ny ven. Så Nola vendte sit blik mod børnene igen og snakkede lidt videre, men ikke med så stor interesse. Derfor vendte Jimmy blikket mod Danni igen og smilte venligt, " jo tak og i lige måde... det er altid hyggeligt at møde nye mennesker" sagde han smilende og kørte en hånd gennem håret og lod det falde omkring hans ansigt som det nu havde lyst til. Dog bed Jimmy sig lidt efter i læben og tænkte sig kort om, " hvordan kan det endelig være at du ikke gik videre med dine venner og din kæreste?" spurgte han nysgerrigt og lagde hovedet lidt på skrå, imens hans næsten sorte øjne studerede englen lidt igen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Min egen øjesten.. (Danni) Tors 15 Jul 2010, 00:46 | |
| //det er helt okay x'D hehe.. troet også selv det var et drengenavn først d: men så fandt jeg ud af at det var et pigenavn//
Danni så bare på ham med et smil på læben, inden han vende sit blik over mod Nola og kunne godt se hendes blik. og fik følelsen af at han så havde stjålet Jimmy fra hende, og det var jo slet ikke det han ville gøre. han vende langsomt sit blik mod ham igen, og det tog også et stykke tid før han kunne få sig selv til at savne "ja det er det jo.. hvis det er mennesker man møder" sagde han i en lidt drillende tone, inden han kort vende sit blik mod Nola igen og smilte svagt. inden han igen vende sit blik tilbage på ham og lod sin tungespids glide hen over sine snakebites, og viste ikke helt hvad han skulle sige til det. da han jo ikke ville havde at sin chance røg ud af vinduet, dog havde han det svært med at lyve og stod bare midt i mellem de to ting og viste ikke hvad han skulle vælge "kæreste?" startede han med at sige og fulgte bare hans øjne og rystede svagt på hovedet "ingen kæreste" fik han lidt efter frem og håbede på at Jimmy ville falde for den, selv om han svagt kunne mærke skyldfølelsen. han slog det hurtigt ud af hovedet og smilte kærligt til ham "jeg fik øje på nået som fik min opmærksomhed, og som jeg synes ville være sjovere at snakke med end at stå og se mine venner prøve alle forlystelser" sagde han og begynde at pille ved et hul i sine bukser |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Min egen øjesten.. (Danni) Tors 15 Jul 2010, 03:56 | |
| //Undskyld tiden og alt det, men skulle lige lave noget af min profil ;3//
Jimmy kunne sagtens se på englen at Nolas blik ramte hende, men han sagde ikke noget til det, fordi de fleste viste at det nogle gange godt kunne være meget svært at styre og opdrage et dæmon barn, men han prøvede så godt han nu kunne at lære hende at ingen kunne stjæle ham fra hende og at det var okay at få nye venner og måske også forelske sig og få en kæreste. Det var noget af det som Nola havde haft mest svært ved at lære lige for tiden, men nu regnede Jimmy heller ikke ligefrem med at han ville forelske sig igen, fordi hans sidste forhold havde endt med sådan et brag at det næsten havde ødelagt ham, kun Nola havde kunnet få ham udenfor en dør igen. Så kærlighed og følelser med sådan noget var ikke lige Jimmys stærkeste side lige for tiden. Jimmy vendte smilende sit blik tilbage på Danni og kunne ikke lade være med at grine lidt, " arhhh jeg har nu ikke noget imod at møde nye væsner, især ikke engle eller elvere, for dem kan jeg bedst lide at snakke med" svarede han og smilte venligt til englen, før han vendte blikket lidt ud i luften og overvejede lidt om han skulle tage en smøg, når nu at Nola ikke var særlig tæt på ham. For han hadede at ryge med hende i nærheden, fordi han ikke synes at hun skulle lugte af røg, sluge røgen eller selv begynde at ryge, når hun blev ældre. Jimmy lænede sig tilbage på bænken og løftede kort det ene øjenbryn, imens han vendte blikket tilbage på englen og bed sig lidt i læben over hans svar, men tænkte ikke yderlige over det. "Hmm okay, ingen kæreste... men så spændende er jeg jo heller ikke, jeg sidder bare og holder øje med min niece.. så ville det måske have været sjovere for dig at gå med dine venner" sagde Jimmy og smilte skævt til hende. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Min egen øjesten.. (Danni) Tors 15 Jul 2010, 04:22 | |
| //det gør ikke nået//
Danni begynde at vippede lidt med sin ene fød, og drak det sidste af sin cola inden han smed den ud i skraldespanden ved siden af sig. han vende derefter lidt mere af sin front mod ham og smilte, han begynde at pille ved en tot af sit hår og gav et kort grin fra sig "jamen så er jeg jo heldig i at være en engel" sagde han og følte sig virkelig heldig i at være en engel, da han hørte hvad Jimmy sagde og fik en svag lyserød farve på sine kinder. han vende sit blik væk fra ham og tænkte på nået andet for at få farven væk fra sine kinder, selv om det var virkelig svært når den først havde kommet frem. og det kunne virkelig irriter ham så meget da det jo var pinligt at havde den farve på sine kinder, selv om det så ret så sødt ud på det lysehud. han vende langsomt sit brune blik tilbage på ham, han tænkte lidt over hvad han skulle sige uden at virke som om at han var helt besat i ham. så det tog et stykke tid før han fik svaret "hvorfor tror du at jeg har en kæreste?" spurgte han undrende om og havde helt glemt at han nok havde set at de havde hold i hånd, sådan nået tænkte han slet ikke over når han snakkede med nået som havde fået hans opmærksomhed "du er da meget hyggelig at snakke med. og det er jo ikke ret så sjovt at være helt væk i sine tanker mens folk prøver at snakke med en" sagde han og mærkede at farven kom tilbage på hans kinder igen, da han jo havde fået Jimmy ind i hovedet og det var jo så ret så pinligt |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Min egen øjesten.. (Danni) Tors 15 Jul 2010, 04:35 | |
| Jimmy lagde godt mærke til alle de bevægelser englen lavede, både med at vippe med sit ben som fik ham til at tænke lidt over om englen var nervøs i deres samtale, selvom det ikke ligefrem kunne høres på Danni at han skulle være nervøs, så derfor lod han det ligge. Jimmy fulgte også hendes bevægelser da hun havde drukket det sidste af sin cola og så kort efter dåsen da den blev smidt ud i skraldespanden og så derefter kort på det tot hår som Danni var begyndt at pille ved, jah.. Man kunne rigtig sige at Jimmy studerede og fulgte englens bevægelser men han kunne ikke gøre for det når han mødte nye mennesker eller rettere væsner som han faldt godt i snak med. Han kunne ikke lade være med at smile skævt over det englen sagde og nikkede lidt over det, " jah.. du er meget heldig, men jeg tror nu godt at jeg ville have snakket med dig, selvom du ikke var engel" sagde Jimmy tænkende og smilte varmt til englen og lagde først ikke mærke til den lyserøde farve som kom op på hans kinder. Men da Jimmy lagde mærke til det, tænkte han kun lidt over det, men slog så tanken væk over englens rødmen lidt efter. Han kunne dog ikke lade være med at blive en tand overrasket over englens pludselige spørgsmål og kløede sig lidt i nakken, "øhm.. fordi jeg lagde mærke til at du sad og holdte i hånd med en dreng ved siden af dig, så jeg tænkte at du sikkert var optaget" svarede Jimmy og smilte svagt til englen. "Tak.. det er ikke noget man høre vær dag, men.. du er da også meget hyggelig at snakke med Danni, jeg er virkelig glad for at have mødt dig" sagde Jimmy helt uden at tænke over englens rødmen igen og smilte varmt til hende igen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Min egen øjesten.. (Danni) Tors 15 Jul 2010, 04:51 | |
| Danni havde det bare nogen gange med at skulle bevæge nået af sig, da han ikke altid kunne sidde stille i det og kunne bedst lide at bevæge sig. og derfor blev han nød til at bevæge sig lidt i det, og at vippe med sin fod og pille ved sit hår fik ham til at kunne holde ud at blive siddende på bænken. det var jo der han helst ville være, og havde ikke lyst til at rejse sig op og ligne en der ikke ville snakke med ham. han gav et lille grin fra sig som blev stoppet med det samme igen "du kan jo bare også sige at du er glad for mig som jeg er" sagde han lidt drillende og viste ikke om Jimmy ville kunne tage hans humor, alle om det skulle være nået han skulle holde for sig selv. da hans humor ikke var som alle andres, han var nogle gange lidt for selvglad i det og det kunne nogle folk ikke tage. da han jo var lidt af en forkælet snot unge, og derfor også var lidt af en snob til tider. han så kort ned på sin hånd inden han vende sit blik op mod ham igen og nikkede "når det var bare en ven" sagde han stille og viste ikke om Jimmy ville tro på ham eller ikke, han håbede dog på at han ville tro på det "nej det gør man ikke.. men nu er der jo ikke flere af mig..." sagde han og begynde at rødme lidt af det og rykkede sig lidt tætter på ham "lyder dejligt.. så er jeg glad for at jeg kom her over" sagde han og smilte kærligt til ham |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Min egen øjesten.. (Danni) Tors 15 Jul 2010, 05:06 | |
| Jimmy havde skam ikke noget imod at englen sad og bevægede sig så meget som hun nu gjorde, for han kunne da også godt selv en gang imellem sidde lidt uroligt, men gjorde han nu ikke så tit mere, han havde lært sig selv at sidde stille for det meste og kun vippe med sine ben når han havde Nola på sit skød. Jimmy kunne godt lide at høre Danni grine, det måtte jo bare betyde at englen godt kunne lide hans selvskab lige nu eller fordi hun bare synes at Jimmy var sjov, men han regnede selv med at det var det første som han havde tænkt på. Men dog undrede det ham lidt at Danni stoppede sin latter, næsten ligeså hurtigt som hun begyndte på dem, men som altid tænkte han ikke rigtig over det og legede bare lidt med sin tungepiercing, indtil han hørte hvad hun sagde og smilte skævt over det. "Jah det kunne jeg jo... Men det behøver jeg vel ikke at fortælle dig, for hvis jeg ikke kunne lide dig som du er, så ville jeg nok have rejst mig og gået hen til Nola for lang tid siden" svarede Jimmy og smilte venligt til hende. Han kunne sagtens tåle at blive drillet, det var han så vant til og han kunn da også godt drille andre en gang imellem. Jimmy nikkede bare lidt over at Danni sagde at det var en ven og spurgte ikke mere ind til det, for man kunne jo sagtens sidde og holde i hånd med en ven, det havde han jo selv haft gjort mange gange med sine veninder. Han lagde godt mærke til at Danni rykkede tættere på ham, men havde ikke noget imod det, han var ikke sådan en der mindst skulle have 1 meters afstand imellem dem, men alligevel ville han heller ikke have folk helt oppe at sidde på skødet, hvis det ikke var fordi han kunne lide dem eller havde følelser for dem. "Mhm.. Der findes kun en af dig og en af mig" sagde Jimmy stille og kørte en hånd gennem sit hår og tænkte lidt yderlige over det. " Det er jeg også.." sagde han og smilte varmt til englen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Min egen øjesten.. (Danni) Tors 15 Jul 2010, 05:21 | |
| Danni blev bare ved med at bevæge sig og så på ham med et smil samtidigt og tænkte ikke det store på at han bevægede sig, det var jo bare en ting han gjorde når det var han havde siddet for længe. han prøvede dog alligevel at se så afslappet ud som han kunne, da han jo var meget afslappet i det. det blev han altid når han var sikker på at snakken var igang, og at der ikke var nogle pinligestilhed og det så det heller ikke ud i hans hoved at det ville blive. han holde et grin tilbage selv om han ikke kunne og der kom små grin ud, som betød at han lag sin ene hånd foran munden og han så op på ham for at være sikker på at han ikke havde fået nogen mistanke. han sprede sine fingere lidt så han kunne snakke lidt "nej du ville da ikke.. hvem ville dog det? det ville jo ligefrem være ondt" sagde han selv om han slet ikke mente det og kunne virkelig selv finde på at gøre det, når det var nogen der ikke sagde ham nået. og det var jo tit at der kom fyre hen til ham som slet ikke sagde ham nået, og det var ikke altid rart at skulle afvise dem selv om han blev nød til det. han slog det dog bare hurtigt ud af hovedet, og blev bare siddende der hvor han sad selv om han helst ville rykke sig tætter på. dog viste han at det ville virke alt for ivrigt, så han tvang bare hele sin krop og sind i at blive siddende og holde sig for munden for ikke at komme til at grine. han nikkede så bare til det han sagde og smilte bag sin hånd, dog kunne man se det i hans øjne at han var glad i det |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Min egen øjesten.. (Danni) Tors 15 Jul 2010, 10:36 | |
| Jimmy kunne ikke lade være med at grine over det englen sagde, man kunne ikke sige andet end at hun havde humor og det kunne han godt lide. Han afskyede for det meste folk som ikke kunne forstå has humor eller som ikke selv havde nogen, ja i det hele taget kedelige mennesker som ikke lavede andet end det samme vær dag og aldrig prøvede noget nyt. Men der var noget over Danni som gjorde at Jimmy ikke tænkte sådan om hende, for han kunne jo både se og høre på hende at hun havde humor. Han legede lidt med sin tungepiercing og studerede hende lidt igen, imens et stort smil sad klisteret fast på hans læber og først viste han ikke helt hvad han skulle sige, men valgt så at grine lidt igen istedet. " Jeg kan sagtens være ond.. rigtig, rigtig ond.. Så du selv ville reje dig for at gå" drillede Jimmy og blinkede hurtigt til hende, inden han begyndte at grine lidt igen. Men lidt efter kunne han dufte at Nola kom hen til dem igen og vendte derefter blikket væk fra englen og fik øje på Nola som stod lige ved siden af hans ben og hev lidt i hans bukseben, imens hun nærmest lavede en lille lidende lyd, ligesom hvis en 2 årig baby ville have et eller andet. Nola var åbenbart for genert til at tale lige nu over at Danni var der, men Jimmy havde ikke i sinde at sende hende væk, han løftede roligt Nola op på sit skød og hviskede noget utydeligt i hendes øre som Danni ikke ville kunne høre. "Jah.." kom så lidt efter helt stille fra Nola's mund, hendes stemme var utrolig sukkersød, selvom den næsten var helt hviskende og Jimmy vendte derefter hovedet mod Danni igen og smilte kærligt, " hun snakker ikke fordi hun er genert og træt.. så det har ikke noget med dig at gøre" forklarede Jimmy og puttede roligt Nola ind til sig, så hun kunne falde i søvn hvis det var det. Man kunne virkelig så på ham at han holdte af hende, fordi han holdte om hende på en lidt beskyttende måde og nussede hende samtidig blidt på armen, så hun kunne slappe helt af. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Min egen øjesten.. (Danni) Tors 15 Jul 2010, 10:51 | |
| Danni kunne ikke lade være med at smile selv om han holde grinet tilbage, og synes at det var meget skønt at møde nogen der forstod hans humor uden at være vildt snobbet. og han følte bare at han blev mere og mere glad for at havde gået over til ham, og elskede at drille og blive drillet så længe det var på en kærlig måde. han åbnede sin mund for at svare ham, da han vende sit blik mod Nola og satte sig hurtigt lidt op da han fik et chok og ikke havde regnet med at hun var der. han havde været for besat i deres samtale til at se hvad der skete omkring dem, selv om det var vildt dejligt at kunne kun tænke på en ting og glemme alt omkring sig. det tog lidt tid før han viste hvad der skete og nikkede så til det "jamen så er det jo også nået galt med mig.. jeg er jo en ond heks" sagde han i en drillende tone og tog sin hånd ned i lommen og fandt en slikkepind frem og rakte ting hende "her" sagde han kærligt og kunne godt se at hun betød meget for ham, så han viste jo godt at han måtte blive venner med hende for i det mindste være venner med ham. han vende sit blik mod ham så og smilte "jeg er sikker på at du ikke kan være ond nok til at få mig væk" sagde han og gav et lille grin fra sig |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Min egen øjesten.. (Danni) Tors 15 Jul 2010, 11:06 | |
| Af ren generthed havde Nola taget fat i Jimmys trøje med sine små hænder, så hans trøjede folede lidt der hvor hun havde taget fat. Hendes ben hang på siden af hans skød, så hun faktisk sad imod Danni, uden at Nola selv sådan rigtig havde lagt mærke til det. Det havde Jimmy ikke engang lagt mærke til, men selv om han fandt ud af det, så ville han jo ikke ligefrem vende hende væk fra englen. For Jimmy regnede ikke med at Danni ville prøve at gøre hende fortræd på nogen måde, eller det håbede han da ikke, fordi så ville han nok beskytte hende ved at skubbe Danni væk eller rejse sig og gå. Dog kunne Jimmy ikke lade være med at grine lidt over det englen sagde og smilte skævt til hende, dog uden at svare med det samme, men havde skam i tankerne at svare han skulle bare lige finde på et svar. "Du er ikke nogen ond heks.. For mig eller os er du en køn lille engel" sagde Jimmy og smilte kærligt til hende. Han mente skam hvert et ord som han sagde, for han kunne ikke lide at lyve for folk, også selvom han hadede folk en gang imellem, så løj han aldrig for nogen. Et varmt smil kom op på hans læber, da han så at Danni rakte Nola en slikkepind. Først gemte hun sig lidt ind til Jimmy, men satte så sine blå øjne på englens ansigt først og havde lært af ham at studere folk lidt først. Derefter rejste hun sig lidt fra sit skjul og tog meget forsigtigt slikkepinden ud af hånden på Danni og lænede sig tilbage i sit skjul, "tak.." kom det stille ud af munden på Nola og åbnede så derefter slikkepinden og tog den i munden. Jimmy havde stadig sit blik på englen og smilte så lidt over det hun sagde og trak lidt på den ene skulder, " måske.. er det også fordi jeg ikke har tænkt mig at være ond overfor en som er venlig overfor Nola.. fordi for det meste er vejen til mit venskab gennem Nola, så du sidder i sikkerhed for min ondskab indtil videre" drillede Jimmy lidt og smilte skævt, inden han vendte blikket ned på Nola, som var forgabt i sin slikkepind lige nu. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Min egen øjesten.. (Danni) Tors 15 Jul 2010, 11:20 | |
| Danni så kort ned af sig selv da han hørte hvad han sagde, og kunne virkelig ikke lade være med at rødme af det og rystede på hovedet mens han så ned så hans pandehår røg ned foran hans øjne "måske er jeg lille.. men ikke køn" sagde han stille og viste jo godt at han var lille, det havde han jo heller ikke nået imod og elskede faktisk sin højde da det betød at der fandes mange fyre som var højre end ham. han fjernede langsomt sit pandehår og så op på dem igen, han så stille ned på Nola og smilte og bøjede sig langsomt lidt tætter på hende "du er heldig ikke? det er min ynglings smag. men regnede at jeg jeg idag ville møde en lille pige som fortjente den mere end mig" sagde han lidt stille i det og kunne ikke lade være med at smile, inden han satte sig ordenligt op igen og var bare glad for at hun godt kunne lide den. han vende sit blik op mod Jimmy og smilte videre og hævede det ene øjebryn "det viste du jo ikke før hun kom? er det ondt at give hende så meget slik at hun ikke kan undvære det?" spurgte han drillende om og gav et lille grin fra sig igen, mens der kom en jublen inde i hans hoved at han i det mindste kunne være hans ven. dog kunne han heller ikke lade være med at være sød overfor hende, da han havde et eller andet sted et svagt punkt for børn. og de fik ham altid til at huske at havde det sjovt selv om man blev ældre, han vende langsomt sit blik ned mod hende og kunne ikke lade være med at blotte sine hvide tænder i et smil |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Min egen øjesten.. (Danni) Tors 15 Jul 2010, 23:34 | |
| Jimmy kunne sagtens se på Nola at hun opmærksomt fulgte deres samtale og godt viste hvad de snakkede, altså sådan nogenlunde. Fordi nogle ord forstod hun jo ikke helt endnu, men hun prøvede meget at følge med i deres samtale og hendes øjne skiftede fra Jimmy og til englen et par gange, før de havnede ned imod hende selv, imens hun suttede videre på slikkepinden og gemte sig ikke så meget, fordi hun kunne se at Jimmy var venlig overfor Danni, så derfor tænkte hun at englen ikke var farlig på nogen måde. Jimmy lagde hovedet lidt på skrå over det englen sagde og smilte kærligt over det, og lod sin ene hånd tage blidt fat i hendes hage og løftede hendes hoved roligt op imod sit igen og smilte varmt. "Jeg lyver skam ikke overfor dig... for jeg plejer ikke at sige ting til folk som ikke passer, så jo du er køn" sagde Jimmy med et kærligt smil og slap så hendes hage igen og lagde sin hånd omkring Nola igen. Han vendte blikket ned på Nola, da han kunne se at englen vendte sit blik ned på hende og smilte lidt over det der blev sagt. Først lagde Nola hovedet lidt på skrå og tænkte over det, men kunne så ikke lade være med at smile svagt til englen, men hun sagde ikke noget. Hun slikkede bare videre på slikkepinden og satte sig nu mere ordentligt op på Jimmy og lagde sit hoved imod hans brystkasse. "Nej, ikke ligefrem.. men hvis du giver hende for meget slik, så slipper du nok ikke for hende" grinte Jimmy lidt efter og smilte skævt. Han nussede fortsat Nola op af armen og holdte ikke mere særlig beskyttene om hende. "Min Jimmy.." kom det ligepludselig fra Nola's lille mund, og Jimmy kunne ikke lade være med at grine lidt over det. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Min egen øjesten.. (Danni) Fre 16 Jul 2010, 00:08 | |
| Danni fik et chok da han mærkede varmen om sin hage, han vende sit blik op mod ham og begynde at rødme af det han sagde. han smilte bare tilbage til ham og vende sit blik væk fra han mærkede at han gav slip, det tog lidt tid før at han igen kunne få nogle ord ud af sin mund "jamen så vil jeg ikke sige dig imod.." sagde han stille da han ikke kunne finde på nået andet at sige, og så bare ned på Nola og smilte til hende og blev bare glad over at se hende smil "betyder det at jeg har bestået nok til at bare være tæt på Jimmy?" spurgte han Nola om og gav et lille grin fra sig, da han så hvor meget hun nød slikkepinden og viste der at sine penge havde gået til nået godt. han vende sit blik op mod ham og smilte lidt mens han nikkede "jamen så ved jeg jo hvad mine lommepenge skal gå til.. har da ikke lyst til at være fri for sådan en sød pige" sagde han og havde bestemt ikke nået imod at købe slik for sine penge, han elskede det jo virkelig selv også det bedste af det hele så tog han ikke på af det. han vende sit blik hurtigt ned mod hende og gav et lille grin fra sig "må jeg ikke få nået af ham? bare et øre eller nået?" spurgte han kærligt om og lag sin hånd foran sin mund da han ikke kunne stoppe sit grin, da han synes at det det var meget sødt og alligevel ret sjovt. dog dæmpede sin hånd lyden af sit grin |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Min egen øjesten.. (Danni) Fre 16 Jul 2010, 00:30 | |
| Jimmy kunne ikke lade være med at smile varmt over at englen rødmede som hun nu gjorde og kunne ikke andet end at synes det var sødt. Han elskede når andre rødmede over noget han sagde, men han hadede altid at rødme selv, fordi han synes det så helt forkert ud på hans ansigt eller rettere hans hud, fordi den næsten var helt grå, men når han rødmede kom der en lidt rosa farve på hans hud, men det var ikke noet han brød sig om. "Godt.. det er jeg glad for, fordi jeg vil altid komme til at vinde" drillede Jimmy smilende og kunne ikke lade være med at grine lidt over det. Men det var jo lidt sandt, fordi indtil videre havde han jo vundet og det var han godt tilfreds med selv. Så derfor holdte han sit smil på sine læber og kørte den ene hånd gennem håret. Nola så tænkende op på englen med sine store is blå øjne og begyndte så at smile igen og nikkede lidt, "jah.." sagde hun bare helt stille og puttede slikkepinden ind i munden igen og Jimmy smilte bare kærligt over det hun sagde og synes det var ret sjovt at Danni skulle have tilladelse af hende. Men sådan var det jo. Jimmy satte derefter sit blik hen på Danni igen og løftede det ene øjenbryn lidt, men rystede så lidt på hovedet, " du skal da ikke bruge dine lommepenge på Nola.. du skal bruge dem på ting til dig selv" sagde han og smilte svagt til hende og løftede Nola lidt bedre op på sit skød og lagde den ene arm på ryglænet af bænken, imens den anden arm lå rundt om hendes mave. Nola havde stadig sit blik henne på englen og et stort smil kom frem, da hun hørte Danni grine og tog slikkepinden ud af munden igen og tænkte sig kort om, " hmm.. jeg tror godt jeg kan dele" sagde hun stille, men mente det også i drilleri. Det var nok noget af det længste hun havde sagt, imens Danni havde siddet her og Jimmy grinte bare over det. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Min egen øjesten.. (Danni) Fre 16 Jul 2010, 00:49 | |
| Danni hadet selv at rødme da han synes at det var vildt pinligt, selv om den lyserøde farve passede flot på hans kinder så var der intet andet i verden han hadet mere end at rødme. og mest når folk viste hvordan de skulle få ham til at rødme, som var ret så let endda så ville han ønske at det var svære at få ham til at rødme. men han kunne ikke gøre nået ved det og måtte bare leve med det, han tog en dyb indånding for at få farven væk. selv om det var at det var klistret fast til hans kinder, som om at han kinder havde regnet ud af Jimmy ville få farven frem igen på et tidspunkt. han fjernede sit hånd fra munden og hævede sit ene øjebryn "der er nået du har misforstået der.. hvis ikke det var fordi jeg begynde at rødme så havde du ikke vundet" sagde han drillende og så på ham som om at det passede, selv om han havde det med at give folk ret i søde ting. imodsat til hvis det var nået grimt så havde han aldrig ladet nogen vinde, eller jo et eller andet sted så længe det ikke var nået grimt om ham selv. Danni så ned på hende og gav et grin fra sig og klappede sig selv på skulderen "hvor er jeg bare heldig" sagde han og gav et lille til grin fra sig, inden han lag sin hånd ned i sit skød igen. og fulgte alle Jimmy's bevægelser og lod sit blik falde på den hånd som lå ryglænet, han vende hurtigt sit blik op mod ham for ikke at virke som om at han havde lyst til at røre hans hånd. selv om det var det han havde så virkede det lidt forkert at bare gøre sådan nået, og mest når Nola var der så ville han helst ikke lave nogle forkerte træk. han hævede sine øjebryn og træk på skulderne "jeg er ene barn.. forkælet, så det er mine forældres penge jeg bruger" sagde han og viste at de fleste betragtede forkælet børn forkert, selv om han kunne være ret så snobbet. så kunne han med glæde også været ret så sød, dog var han mest snobbet når han var sammen med sine venner. han så hurtigt ned på Nola da han hørte hvad hun sagde og kunne ikke lade være med at smile stort "okay.. det håber jeg.. ellers må vi tage en kamp i et eller andet.. ikke slås det er jeg dårlig til" sagde han drillende og var den svageste engel han selv kende, og han var næsten sikker på at et 2året barn var stærkere end ham. dog var det ikke nået han havde lyst til at finde ud af |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Min egen øjesten.. (Danni) | |
| |
| | | | Min egen øjesten.. (Danni) | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|