Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Strandfest//Danni.

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Strandfest//Danni. Empty
IndlægEmne: Strandfest//Danni.   Strandfest//Danni. Icon_minitimeOns 28 Jul 2010, 03:47

Dato: 27 Juli 2010.
Tid: 23:58.
Vejr: Stjerneklart og fuldmåne, en lettere varm brise.
Sted: Stranden.
Omgivelser: Fulde væsner, alcohol, vand, sand, anlæg, telte o.s.v
Tøj: Lange sorte tætsiddende bukser, en mørke rød tanktop, en uldhue, softe slidte converse og hans elskede læderhalsbånd + sine fingerløse læderhandsker.



Pierce sad med en plastickop med noget øl i, hans øjne betragtede de mange dansede teenagere og han smilede stille. Han var ellers ikke en fest person men han havde besluttet sig for at gå til denne her. Det var første gang han faktisk var til fest men dog ikke første gang han havde drukket alkohol. Han løftede koppen op til sine læber og bunede den sidste gyldne væske før han smed koppen i en skraldespand ikke langt fra ham. Han lod sin tungespids glide over sine læber og han slikkede den sidste alkohol far hans læber. Alt dette så meget sensuelt og sexet ud men det var ikke noget han selv lagde mærke til. Han lagde hovedet tilbage og lod sine øjne betragtede den store fuldmåne som hang over dem.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Strandfest//Danni. Empty
IndlægEmne: Sv: Strandfest//Danni.   Strandfest//Danni. Icon_minitimeOns 28 Jul 2010, 03:53

Påklædning: https://2img.net/h/oi33.tinypic.com/fuavjq.jpg%20%3Cbr%3E

Danni havdet hørt om en fest på standen, selv om han ikke var typen der badet eller mere typen som ikke havde lært at svømme. så viste han at der var fyre med til festen, og bedre kunne det ikke blive da hans kæreste var ude og rejse med sin familie. så han kunne høre hvad han ville uden at være bange for at blive opdaget, dog var der hans veninder som sikkert ville sige det til hans kæreste. dog havde han prøvet det før og viste at han mere stolede på Danni end på deres veninder, han gik ned på stranden og søgte efter nogen som fik hans opmærksomhed. han sukkede lidt da han ikke rigtigt kunne finde nogen, og gik bare hen og tog sig nået at drikke. han satte sig bare ned i sandet og drak lidt af sin kop mens han så sig lidt omkring
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Strandfest//Danni. Empty
IndlægEmne: Sv: Strandfest//Danni.   Strandfest//Danni. Icon_minitimeOns 28 Jul 2010, 03:57

Pierce rejster sig op og vidste ikke helt hvad han nu skulle gøre. Fester var åbenbart kedelige? Eller hvad. Han anede faktisk slet ikke hvorfor han var kommet eller hvad han havde forventet af festen, han ville nok bare glemme alt omkring sig og gøre hvad der føltes rigtigt på tidspunktet. Leve i nuet og ikke tænke på fremtiden eller konsekvenserne. Han sukkede endnu engang før han gik hen og tog en flaske med vodka i fra bordet. Han gik ned til vandkanten og tog så en ordenlig slurk af vodkaen. Han smed skoene og begyndte at gå rundt i vandkanten. Han nynnede en eller anden melodi mens han sparkede til de bølge der stødte mod hans ben. Han var ved at være ret fuld men ikke nok. Han drak endnu en stor tår af vodkaen i sin hånd. Før han stilte sig med udstrakte arme og lod en kold vind skylle ind over sig. Et lettet suk kom fra hans læber da han var begyndt at få det ret varmt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Strandfest//Danni. Empty
IndlægEmne: Sv: Strandfest//Danni.   Strandfest//Danni. Icon_minitimeOns 28 Jul 2010, 04:02

Danni fik øje på et menneske og fulgte ham med sine øjne, han træk let det sidste af sit glas inden han smed det ud og rejste sig op. han gik bare stille ned mod ham og så bare på vandet med afsky, inden han vende sit blik mod mennesket og synes han var ret så underlig "hvad laver du ?" spurgte han om med sin flotte pige stemme, og rettede lidt på sit hår og synes at det var nået af det underligste han havde set længe. dog viste han også at folk gjorde mærkelige ting når de var fulde
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Strandfest//Danni. Empty
IndlægEmne: Sv: Strandfest//Danni.   Strandfest//Danni. Icon_minitimeOns 28 Jul 2010, 04:08

Pierce stod bare og stirrede ligeud et stykke tid før han igen tog en tår af vodkaen. Han hørte en bag sig og vendte sig om. Han var spinkel, lille og fin. Som en percelæsdukke og sådan havde Pierce altid set ud. Han slikkede langsomt sine læber for at få de sidste dråber vodka med. Han lagde hovedet på skrå og smilede stille "Køler mig selv af, jeg har det varmt" Hans stemme var ret feminen men man kunne sagtens høre han var en dreng. Han strakte sig og så så på vodakflasken i sin egen hånd. Han så så igen på Danni og smilede stille. Han var fuld men han var ikke totalt smadrede som så mange andre af dem der var der. Han så mod der hvor folkene dansede og fik en træng til at danse men han ville ikke gå fra Danni da det ville være uhøfligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Strandfest//Danni. Empty
IndlægEmne: Sv: Strandfest//Danni.   Strandfest//Danni. Icon_minitimeOns 28 Jul 2010, 04:14

Danni nikkede langsomt til det han sagde og synes at det var nået underligt at gøre "nået okay" kom der bare ud af hans mund og han vende stille sit blik mod dem der dansede og tog hurtigt hans hånd "kom" sagde han så og træk ham bare med sig, han så tilbage på ham og smilte mens han gik over mod dem som dansede. han vende sig så om og begynde at danse foran ham, og håbede på at han også havde lyst til at danse med ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Strandfest//Danni. Empty
IndlægEmne: Sv: Strandfest//Danni.   Strandfest//Danni. Icon_minitimeOns 28 Jul 2010, 04:19

Pierce var egentlig ligeglad om folk syntes han var mærkelig fordi han var som han var og folk måtte respektere ham sådan ellers kunne de bare tage at pisse af. Han havde intet til overs for sådan nogle folk. Han fik et lille chok og tabte vodkaflasken hvorefter han fulgte efter Danni hen til de dansende. Han smilede stille og så på ham. Han fulgte Danni's bevægelser så de dansede i takt. Han lukkede sine øjne og lod sig selv forsvinde i musikken et kort øjeblik før han igen åbnede øjnene og så på den fremmede foran sig. Han sang med på sangen men hans stemme kunne ikke høres over den høje musik og det var han ret glad for. Han havde intet imod at danse med ham da han virkede til at være ret flink.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Strandfest//Danni. Empty
IndlægEmne: Sv: Strandfest//Danni.   Strandfest//Danni. Icon_minitimeOns 28 Jul 2010, 04:29

Danni så bare på ham og smilte og gik lidt tætter på ham mens han dansede videre, han lag sine hænder blidt på hans hofter og så op på imens. han elskede virkelig at danse og kunne gøre det dagen lang, og var der ikke nået som at havde nogen at danse med. han så ned af dem inden han så op på ham igen "jeg hedder forrasten Danni" sagde han og så lidt barnligt op på ham, og synes at det var ret så underligt at danse med en som han ikke kende navnet på. mere underligt var det så at gå i seng med en man ikke kende navnet på, og ikke viste hvems navn man skulle stønne til
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Strandfest//Danni. Empty
IndlægEmne: Sv: Strandfest//Danni.   Strandfest//Danni. Icon_minitimeOns 28 Jul 2010, 04:35

Pierce smilede og betragtede Danni, han var bøsse men havde ikke noget imod at danse med en pige hvis det var og så længe de ikke prøvede noget. Han rødmede en smule men lagde så sine hænder på hans skuldre og gik selv en smule tættere på den fremmede. Han vidste ikke engang hvad personen hed men hvem end det var var de ret så tiltrækkende og det forvirrede Pierce da han jo kun var til mænd men måske var Danni en mand? Han kunne jo håbe på det. "Jeg hedder Pierce" Han vidste hnas navn var underligt men han kunne godt selv lide det. Han havde ikke tænkt så langt at have sex med Danni og endnu mindre da han ikke vidste om Danni var en dreng eller pige.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Strandfest//Danni. Empty
IndlægEmne: Sv: Strandfest//Danni.   Strandfest//Danni. Icon_minitimeOns 28 Jul 2010, 04:48

Danni var glad for at møde en der var på højde med ham selv, det var altid letter at kunne se på en der var på højde med sig selv end at man skulle glo op og få ondt i nakken "hyggeligt at møde dig Pierce" sagde han og var glad for at han lignede og opførte sig så meget som en pige, da så var der ikke så mange blikke på en når man dansede. han så ind i hans øjne og smilte lidt så sødt inden han gik helt hen og kyssede kort hans læber, da Pierce havde fået hans opmærksomhed også havde han det svært med at holde sig tilbage og tage det stille og roligt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Strandfest//Danni. Empty
IndlægEmne: Sv: Strandfest//Danni.   Strandfest//Danni. Icon_minitimeOns 28 Jul 2010, 04:59

Pierce nynnede stille med på sange og var glad for at Danni og ham var nogenlunde lige høje. Han så på ham og lagde så hovedet på skrå og så ham i øjnene. Han så enormt sød og uskyldig ud som han stod der. "I lige måde Danni" Den andens navn rullede af hans tunge i en silkeblød og nærmest forførende tone men det var vist bare sådan hans tone leje var for det meste af tiden og han lagde derfor ikke sel mærke til ham. Han lod sin arrme glide rundt om nakken på ham da han gik tættere på og fik et chok da den anden kyssede ham. Han så ned og brød derved kysset. Hans kinder helt røde. Han var ikke vant til at blive kysset og var derfor endnu mere genert. Han var stadig i tvivl om om Danni var en pige eller dreng.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Strandfest//Danni. Empty
IndlægEmne: Sv: Strandfest//Danni.   Strandfest//Danni. Icon_minitimeTors 29 Jul 2010, 01:12

Danni smilte lidt af hans ord og var glad for at han havde det på samme måde, han så dog bare ind i hans hår da han vende blikket væk. han stoppede op med at bevæge sig og fjernede nået af hans hår "hvad er der?" spurgte han om og havde fået øje på den røde farve på hans kinder, han var ikke sikker på om han var skulle gå eller blive. han blev dog bare stående og så på ham, lidt forvirret i det og viste ikke helt hvad han skulle gøre. han bed sig let i læben og så sig kort omkring
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Strandfest//Danni. Empty
IndlægEmne: Sv: Strandfest//Danni.   Strandfest//Danni. Icon_minitimeTors 29 Jul 2010, 01:18

Pierce smilede stille og så på ham et kort øjeblik før hans hovede befandt sig så han så på sine sko. Han anede ikke hvordan han skulle forklare hvad det var der var glat men ville prøve så godt han kunne. "J-Jeg er bare ikke vant til folk kysser mig så jeg blev bare genert" Han så forsigtigt op på Danni og smilede så et blidt smil. Han var stoppet med at danse da han havde sænket blikket. Han anede ikke om Danni ville respektere det eller finde det mærkeligt. "D-Det er ikke for at være ond eller noget, men er du en mand eller and kvinde?" Han bed sig i læben og hans kinder var ildrøde.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Strandfest//Danni. Empty
IndlægEmne: Sv: Strandfest//Danni.   Strandfest//Danni. Icon_minitimeTors 29 Jul 2010, 01:28

Han nikkede til det han sagde og synes ikke andet end det var sødt, han gik et kort skridt tilbage da han hørte hans spørgsmål. det var altid svært at svare på for ham, da han jo betragtede sig selv som en kvinde dog var det jo ikke det han var født som. "begge dele" mumlede han så bare og gav slip på ham og træk derfor også sig væk fra hans arme, han gik bare ned og satte sig ved vandkanten og fandt en pind ved siden af sig som han begynde at lege med vandet med
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Strandfest//Danni. Empty
IndlægEmne: Sv: Strandfest//Danni.   Strandfest//Danni. Icon_minitimeTors 29 Jul 2010, 01:31

Pierce bed sig endnu engang i læben men undgik hans snakebite da han ikke ville have betændelse i det. Han slap forsigtigt Danni så han kunne gå hvis det var det han ville. Han så ham i øjnene og lagde hovedet på skrå. Han lod sine øjne betragte ham og han smilede stille. Hans øjne fulgte han forvirret og han fulgte efter ham og satte sig ved siden af ham hvorefter han forsigtigt greb hans hånd. "Jeg er ligeglad hvad du er, du er sød og det er det der tæller" Han så på Danni og lænede sig over og gav ham et kys på kinden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Strandfest//Danni. Empty
IndlægEmne: Sv: Strandfest//Danni.   Strandfest//Danni. Icon_minitimeTors 29 Jul 2010, 01:36

Han så hurtigt over på sin hånd og gav slip på pinden, inden han vende sit blik langsomt op mod ham og lyttede på hvad han sagde "je.. jeg er det du er.. men har ikke lyst til at blive betragtet som en, så vil heller blive kald det jeg føler mig som.. en pige" sagde han og tænkte lidt over det han sagde og lukkede sine øjne kort i da han mærkede kysset på sin kind, han åbnede dem igen og smilte svagt "jeg er ikke spor sød" sagde han stille og lag sit hoved på hans skulder
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Strandfest//Danni. Empty
IndlægEmne: Sv: Strandfest//Danni.   Strandfest//Danni. Icon_minitimeTors 29 Jul 2010, 01:40

Pierce så ned, hans kinder helt røde men han gjorde ikke noget ved det da han ikke syntes det var så pinligt igen. Han lod sit glide hen på Danni. "Jeg respektere folk som de er fordi det er hvad jeg selv ønsker at de skal gøre ved mig. Hvis du gerne vil være en pige selvom du er en dreng så respektere jeg det fordi du er jo stadig Danni" Han smilede stille og så hen på ham, hans kinder blev mere røde da han havde kysset ham på kinden. Han lod den anden hvile sit hovede mod hans skulder. Han lod forsigtigt deres finger flettes før hans så Danni i øjnene med et smil på hans læber. "Jo du er".
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Strandfest//Danni. Empty
IndlægEmne: Sv: Strandfest//Danni.   Strandfest//Danni. Icon_minitimeTors 29 Jul 2010, 02:30

Danni lyttede bare på hans stemme og følte altid en lettelse da folk tog ham som han var, selv om han var virkelig bange være gang om hvordan de ville tænke om ham. han vende kort sit blik på mod ham inden han så ned på deres hænder, og havde endelig ikke rigtigt holdt nogen i hånden på den måde uden det var hans kæreste. han bed sig i læben og rystede på hovedet, han slap den lidt efter og vende sit blik op mod hans ansigt "jeg er forfærdelig" hviskede han og mærkede hvordan skyldfølelsen kom frem inde i ham, han havde stoppet med at få skyldfølelse når han var i seng med andre. dog havde han ikke længere lyst til sex, og følte sig bare skyldig i at holde ham i hånden
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Strandfest//Danni. Empty
IndlægEmne: Sv: Strandfest//Danni.   Strandfest//Danni. Icon_minitimeTors 29 Jul 2010, 02:37

Pierce smilede stille og havde altid haft det med at acceptere folk som de var dog var han en smule bange omkring alle folk men det var nok alt det der var sket i løbet af det sidste stykke tid. Han bed sig i læben og så over på Danni og blev nu forvirret, han lod ham tage sin hånd til sig og lagde sin egen tilbage i sit skød. H-Hvad mener du med du er forfærdelig?" Han lagde hovedet på skrå og betragtede Danni. Han så ned på vandet som de sad foran og bed sig i læben.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Strandfest//Danni. Empty
IndlægEmne: Sv: Strandfest//Danni.   Strandfest//Danni. Icon_minitimeTors 29 Jul 2010, 03:00

Han vende stille sit blik mod ham og satte sig ordenligt op "jeg ville endelig bare i seng med dig.. men du har fået mig til at glemme det" sagde han og viste ikke hvordan han skulle sige det uden at blive afvist på det groveste, dog viste han at det ville blive svært "men hvis du ikke var dig så ville du bare være en af de fyre jeg gik i seng med også ville du aldrig se mig igen og slet ikke som en som jeg ville huske" sagde han og træk sine ben op til sig og lag sine arme om dem, og ventede bare på at Pierce slog ham eller gik sin vej eller begge dele "je.. jeg har en hetro kæreste, og han ved ikke at jeg er det jeg er.. så jeg har aldrig været i seng med ham, dog er jeg en af dem som har brug for sex så tit som muligt for at være glad.. så jeg bliver nød til at være ham utro, og du var min næste offer" sagde han og trykkede sit ansigt ned mod sine knæ
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Strandfest//Danni. Empty
IndlægEmne: Sv: Strandfest//Danni.   Strandfest//Danni. Icon_minitimeTors 29 Jul 2010, 03:06

Pierce sad stille og betragtede Danni og ventede bare på at få en forklaring dog var det ikke den forklaring han havde håbet på. Han lod sit blik falde og kunne mærke hvordan det gjorde ondt i hans brystkasse og at han bare havde lyst til at brække sig men det gjorde han ikke. Han sad bare og stirrede ned på sin fødder hvorefter han forsigtigt så op på Danni, han havde en smule tåre i øjnene og en enkelt tåre løb ned af hans kind men han tørrede den hurtigt væk. Han lyttede til det han sagde mens han blik faldte ned på sine sko igen. Han havde ondt af Danni men det var vel egentlig hans egen skyld men han havde stadig ondt af ham. Han så op på Danni og bed sig i læben. Han lagde så sine arme om ham og trak ham ind i et kram, han kunne mærke at han havde brug for det. Han vidste ikke hvorfor han ikke var sur på ahm dog var han en smule knust indeni at Danni kun havde været seksuelt tiltrukket af ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Strandfest//Danni. Empty
IndlægEmne: Sv: Strandfest//Danni.   Strandfest//Danni. Icon_minitimeTors 29 Jul 2010, 03:15

Danni var sikker på at han ville blive slået, og derfor rystede han kraftigt da han mærkede Pierce arme omkring sig. han lod sig dog bare blive trukket ind til ham og nød at blive krammet, han vende sig bare hurtigt om og lag sine arme rundt om nakken på ham og trykkede sit ansigt ind mod hans hals "undskyld" hviskede han og rystede svagt i kroppen og var ked af at han var igang med at gøre som han gjorde, han synes jo at Pierce var en fantastisk sød person og det ville havde været forkert for ham at gøre det han plejede at gøre. han træk sit hoved lidt tilbage og trykkede sine læber hurtigt mod hans
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Strandfest//Danni. Empty
IndlægEmne: Sv: Strandfest//Danni.   Strandfest//Danni. Icon_minitimeTors 29 Jul 2010, 03:21

Åierce bed sig i læben og var tæt på at slippe Danni da han mærkede hvordan han rystede men besluttede sig for ikke at gøre det og hev Danni så tæt ind til sig som han overhovedet kunne. Han nød krammet og var glad for at han havde mødt denne dreng. Selvom han selv syntes han var forfærdelig var han det ikke eller det var han ivertfald ikke i Pierces øjne. I Pierces øjne var hann stadig den søde dreng han havde danset med. Han rystede på hovedet da han hørte han sagde undskyld "Det er okay, du behøver ikke sige undskyld" Han strøg forsigtigt Danni langs ryggen mens han holdte ham tæt ind til sig. En blodrød rødmen dækkede hurtigt hans kinder da han mærkede det hurtige kys. Han lod sine øjne forblive på Dannis og han smilte stille til ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Strandfest//Danni. Empty
IndlægEmne: Sv: Strandfest//Danni.   Strandfest//Danni. Icon_minitimeTors 29 Jul 2010, 03:28

Danni så stille på ham inden han lag sit hoved mod hans skulder, og holde sig bare selv tæt ind til ham "jov jeg skal.. du fortjener bedre end at bare blive en af de fyre" sagde han stille og lukkede langsomt sine øjne i, og elskede virkelig at bare sidde på den måde og se udover vandet mens musikken og de fulde unge mennesker var i baggrunden. han åbnede stille sine øjne og lod sin ene hånd finde frem til hans ene hånd og flettede sine fingere ind mellem hans fingere "du er et sødt menneske" sagde han og så bare stille udover vandet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Strandfest//Danni. Empty
IndlægEmne: Sv: Strandfest//Danni.   Strandfest//Danni. Icon_minitimeTors 29 Jul 2010, 03:35

Pierce så på ham og smilede stille, hans tynde og elegante fingre nussede stadig Danni op og ned af ryggen. Han følte sig tiltrukket af Danni både som ven men han så jo heller ikke grim ud og et plus oveni han var jo bare en dejlig person men det ville han ikke fortælle ham da han allerede havde en kærste. "Jeg vil ikke have du siger undskyld over det fordi jeg var jo selv lige så meget intresseret i dig som du var i mig" Han nød at holde ham i sine arme og havde ikke lyst til at give slip forløbig. Han smilede og så på deres hænder som han flettede. Han fik en dejlig varm fornemmelse indeni og følte sig glad og tilfreds. Han havde stadig den anden arm om Danni, forsat nussede han ham hen over ryggen. "Det er du også Danni og det vil du være uanset hvad du siger til mig" Han lod kort sine øjne betragte ham før de så gled ud over vandet.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Strandfest//Danni. Empty
IndlægEmne: Sv: Strandfest//Danni.   Strandfest//Danni. Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Strandfest//Danni.
Tilbage til toppen 
Side 1 af 10Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste
 Lignende emner
-
» til danni
» where I'll belong - Danni
» Mødet på stranden // Danni//
» En drink til tak! - Danni
» En der vil danse?* privat danni

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: La Sunisha :: Stranden-
Gå til: