Antal indlæg : 744 Bosted : Hos Procella Beskæftigelse : Fester, Grafitti, Musik - men er blevet Jæger Trainee og tiden går meget med dette.
Emne: Sv: Hvem fuck er du? Lør 17 Jul 2010, 10:02
Armand fik selvfølgeligt medlidenhed og slap hans hænder. Han lagde en hånd på Eoliths kind og tørrede hans tåre væk med tommelfingern "Det må jeg nok sige er det trejde gang jeg for dig til at græde?" sagde han så og så på ham med et trist udtryk. Han lagde forsigtigt armene om ham "Men det her betyder ikke at jeg går i seng med dig" tilføjede han hurtigt.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Hvem fuck er du? Lør 17 Jul 2010, 10:10
Eolith klynkede og lagde sig tæt ind til ham. Han kunne fornemme at han snart havde krammet på ham, og ville derfor ikke give op. "V-vil du ikke nok?" Tudede han ind mod hans bryst og holdt om ham "Det kan gøre så ondt.. det er jo derfor jeg bllir nødt til.. det...".
Stefan B-rang
Antal indlæg : 744 Bosted : Hos Procella Beskæftigelse : Fester, Grafitti, Musik - men er blevet Jæger Trainee og tiden går meget med dette.
Emne: Sv: Hvem fuck er du? Lør 17 Jul 2010, 10:16
Armand så ned på ham og følte sig dårligt tilpas over det her "Eolith .. Jeg slår dig snart .. hvis du ikke holder op" sagde han så og så stadig ned på ham og havde medlidenhed med drengen, men ville ikke give sig på grund af nogle tåre og klynken "og jeg vil nødigt begynde at slå dig" sagde han så og sukkede.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Hvem fuck er du? Lør 17 Jul 2010, 10:18
"Du må ikke slå.." Hulkede han og skjulte sit ansigt mod Armands bryst. Han var mester i at spille den rolle, da det var sådan han scorede de sædvanlige på. "Jeg har sådan brug for dig lige nu... Jeg elsker dig...".
Stefan B-rang
Emne: Sv: Hvem fuck er du? Lør 17 Jul 2010, 10:30
Armand var efterhånden begyndt at bive irriteret på Eolith, Hans tåre sveg i hans hjerte, men det at han prøvede at udnytte ham sveg endnu mere og inderst inde vidste han at det der var et billigt trick. Han trak Eolith væk fra sig "Hør her Eolith, Vi kan gå i seng en anden dag, hvor klokken ikke er ved at være 23 .." sagde han så og trak sin mobil op af lommen *4 min* han lagde mobilen tilbage "Men .. jeg må .. gå nu" sagde han så.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Hvem fuck er du? Lør 17 Jul 2010, 10:41
"D-du kan ikke bare gå..!" Han hev fat i ham igen og så ham i øjnene og græd stadig "Du siger jo du kan lide mig, så... gør det nu og gør mig glad...".
Stefan B-rang
Emne: Sv: Hvem fuck er du? Lør 17 Jul 2010, 10:43
Armand så på ham og rystede på sit hoved "Jeg VED at du forlader mig bagefter, Jeg VED at du ikke elsker mig ..." sagde han så og kunne nærmest mærke cifrene på sin mobil brænde i lommen, han prøvede at trække sig selv hen mod døren "Ah slip mig Eolith!"
Gæst Gæst
Emne: Sv: Hvem fuck er du? Lør 17 Jul 2010, 10:51
Eolith holdt fast i ham for at holde ham det sidste minut. "Jeg lover at jeg ikke smutter og jeg lover at jeg elsker dig, hvis bare du hjælper mig!" Han holdt sig fast omkring ham og nærmest rev hans bukser ned i forsøet på at stoppe ham. "Jeg skal nok give dig mit bedste!".
Stefan B-rang
Emne: Sv: Hvem fuck er du? Lør 17 Jul 2010, 10:58
Armand tog fat i sine bukser for at de ikke skulle ryge af, Han prøvede samtidigt at komme hen til døren. Men stoppede pludseligt med at kæmpe sig hen mod døren, da han mærkede at hans krop nærmest længdes og skreg efter Eolith "Åh Eolith" hviskede han så og vendte sig mod Eolith. Han lagde armene om ham "Du fik mig, Jeg giver op .. " hviskede han så "Jeg kan ikke holde igen længere, Jeg vil bare have dig" orderne fløj ud af ham, han kyssede ham så intenst på munswn og holdte ham tæt indtil sig
Gæst Gæst
Emne: Sv: Hvem fuck er du? Lør 17 Jul 2010, 11:02
Eolith smilte lykkeligt og der kom ikke flere tårer ud af hans øjne mere. "Mnhh" Smilte han nydende "Hen til sengen.. hen.. Løft mig op!". Han svingede benene omkring ham og kyssede med i hans kys meget intimt, mens han knappede sin skjorte op.
Stefan B-rang
Emne: Sv: Hvem fuck er du? Lør 17 Jul 2010, 11:08
Armand løftede ham op imens han kyssede ham, Han bar ham hen til sengen og lagde ham ned. Han stoppede så kysset og tyggede tænderne hårdt sammen "Arh Eolith .. jeg hader din Evne!" sagde han så og kyssede ham på halsen, han hjalp ham med at få skjorten helt af og smed den på gulvet "Men gud hvor er du lækker!" sagde han så og knappede hans bukseknap op og lynede ned.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Hvem fuck er du? Lør 17 Jul 2010, 11:18
Eolith lænede sig tilbage og skyndte sig at kyne sine bukser ned. "Please... skynd dig!" klynkede han skeptiskt og fik sparket bukserne ned, og afslørede hvor tændt han var. Men han havde det fint med at blotte sig for folk han aldrig havde set før. Han kunne heller ikke navnet på ham, for det var glemt.
Stefan B-rang
Emne: Sv: Hvem fuck er du? Lør 17 Jul 2010, 11:23
Armand trak sin trøje af så han blottede sin overkrop, Han kunne egentlig godt lide at gøre Eolith utålmodig, så fik han da lidt hævn for at han faktisk fik 'overtalt' ham til at gå i seng med ham. Han kyssede ham ned af brystet og havde stadig sine bukser på "Rolig, Vi har jo hele natten" sagde han så drilskt og smilede drilsk med et glimt i øjet. Han satte sig op med et knæ på hver side af Eolith og lynede sine bukser ned, da Eolith allerede havde knappet knappen op.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Hvem fuck er du? Lør 17 Jul 2010, 11:27
Eolith lagde hænderne på Armands bryst og så pirret mellem hans ben og kunne næsten ikke vente på synet af den, i håb om at den ville være stor og ikke skuffende lille. Det havde han oplevet før og det var ikke godt nok. "Skynd dig" Hviskede han pirreligt og hev ned i hans bukser.
Stefan B-rang
Emne: Sv: Hvem fuck er du? Lør 17 Jul 2010, 11:32
Armand lagde sig ind over ham med albuerne og det nederste af armen mod sengen. Han kyssede ham ved halsen og hviskede "Så træk dem ned Eolith så jeg kan tilfredstille din ynkelige krop" sagde han med en intens, men dog vred stemme. Armand var både vred og Tændt og det gav en lidt underligt blanding.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Hvem fuck er du? Lør 17 Jul 2010, 11:36
Eolith blev kun mere tændt af Armands stemme, og tænkte ikke over at den blev sådan når han var vred. Han hev bukserne ned og gjorde store blanke øjne ved synet af den, og han lagde straks hånden omkring den. "Yeah..!" Sagde han og lukkede øjnene. Han måtte bare have den i munden! Han satte sig lidt op så han kunne nå den med hovedet og lukkede læberne omkring den.
Stefan B-rang
Emne: Sv: Hvem fuck er du? Lør 17 Jul 2010, 11:45
Det kom lidt bagpå Armand da Eolith havde tænkt sig at give ham en blowjob?! Han kom med en lille nydende lyd og lagde hånden i hans hår "Du overasker mig hver gang" sagde han så og lukkede øjnene. Han vidste godt at Eolith ikke huskede de andre gange de havde været i seng sammen. Men helt seriøst, Eolith overaskede ham altid.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Hvem fuck er du? Lør 17 Jul 2010, 11:53
Eolith nød at have Armands hånd på sit hoved og han begyndte at sutte om den og fik gjort den våd, så den kunne være parat til ham selv senere. Han lod sin egen hånd kærtegne sig selv mellem sine ben, og han kunne ikke holde den nydende nynnen tilbage. Han bevægede hovedet stille, så den hele blev våd af hans læber.
Stefan B-rang
Emne: Sv: Hvem fuck er du? Lør 17 Jul 2010, 11:57
Armand kneb øjnene mere sammen og stønede lavt. Han nussede ham i håret og knugede sin frie hånd. Han glemte helt at være sur da han nød Eolith "Åh Eolith .. hvordan .. kunne jegsige nej" sagde han så.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Hvem fuck er du? Lør 17 Jul 2010, 12:03
Eolith slap dem med munden, da han nødig ville have ham til at komme for tidligt. Han soredte sine ben under ham og så op på ham. "ngh..." Sagde han bekvemt og knugede hænderne i lagenet "Forsigtig ind...".
Stefan B-rang
Emne: Sv: Hvem fuck er du? Lør 17 Jul 2010, 12:08
Armand gjore plads og tog fat i hans lår "Vi har gjort det her før Eolith" sagde han så "Hjemme hos mig begge gange, På min sofa og doggystyle i min seng" sagde han så og smilede. Han trængde sig så forsigtigt ind i ham og lagde sig lidt mere ind over ham og kyssede ham på kravebenet.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Hvem fuck er du? Lør 17 Jul 2010, 12:10
Eolith kunne intet huske, men det lød rigtig godt i hans ører. "Gid jeg kunne.. huske det.." Sagde han lavt og lagde armene om ham og nød det lille kys. Han kunne mærke at han trængte ind i ham og han lagde hovedet tilbage og gav et støn fra sig.
Stefan B-rang
Emne: Sv: Hvem fuck er du? Lør 17 Jul 2010, 12:16
Armand begyndte at trække sig stille ind og ud af ham, Han stønnede lavt ..
//Morgnen efter?//
Gæst Gæst
Emne: Sv: Hvem fuck er du? Lør 17 Jul 2010, 12:21
//Ja, næste morgen :3
Eolith lå og sov og vågnede lidt af lyset der skar igennem vinduet. "Mnh.." Mumlede han træt og havde det egentlig godt af at vågne op med følelsen af at have fået den helt store tur.
Stefan B-rang
Emne: Sv: Hvem fuck er du? Lør 17 Jul 2010, 12:24
Armand der allerede var stået op stod i køkkenet og havde lavet morgenmad, Eller han havde først været ude at handle ind. Han lavede altid morgenmad og lavede det faktisk kun for sin egen skyld. Han havde tænkt sig at blive, for Eolith fortalte ham at han ikke ville forlade ham. Selvom Armand vidste det var en løgn, men han gjore det fordi han var sur på Eolith, Meget sur.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …