Armand sukkede da han lagde på og tænkte lidt. Han vendte så bilen om og kørte mod Eolith lejlighed *Jeg burde ikke .. * tænkte han og overvejede at vende om igen. Men han måtte altså vide hvad der var galt. Han standsede kort tid efter ude foran Eoliths lejlighed. Han steg ud af bilen og smækkede døren i. Han så op mod bygningen, før han begav sig ind og op af trapperne. Han stoppede ved Eoliths dør og tøvede ..
Eolith regnede ikke med at Armand var på vej hjem til ham, men tværtimod at han bare ville køre videre. Det var det han var vant til, og vidste ikke helt hvordan man håndterede mænd som faktisk havde... eller har haft, følelser for ham. Han lod sig bare blive i sengen og håbede på at han kunne overleve timerne alene, og især den sidste time før midnat. Nogle gange gik det fint, men så snart han kunne høre eller fornemme andres tilstedeværelse, så gik det galt.
Stefan B-rang
Antal indlæg : 744 Bosted : Hos Procella Beskæftigelse : Fester, Grafitti, Musik - men er blevet Jæger Trainee og tiden går meget med dette.
Armand stod i et minuts tid før han fik taget sig sammen og bankede på. Han blev altså nødt til at se hvad der var galt, hans tanker kredsede lidt hvidt omkring. Han sukkede og bed sig lidt i inderlæben i et tænksomt træk. Han tillod sig så at åbne døren og træde ind i lejligheden "Hello?"
Gæst Gæst
Emne: Sv: Hvem fuck er du? Fre 30 Jul 2010, 00:03
Eolith hørte sin dør gå op og han for forskrækket op at sidde. Han så på Armand og blev mere rolig. Det undrede ham over at han alligevel var kommet, selvom han ikke havde sagt noget i telefonen til ham. Hans blik blev lidt mere trist i det. Det gik ikke så godt mellem dem sidst, så nu var det lidt akavet at se på ham igen.
Stefan B-rang
Antal indlæg : 744 Bosted : Hos Procella Beskæftigelse : Fester, Grafitti, Musik - men er blevet Jæger Trainee og tiden går meget med dette.
Emne: Sv: Hvem fuck er du? Fre 30 Jul 2010, 00:59
Armand så på ham "Nogen gange tænker jeg på .. Hvorfor jeg ikke bare dropper dig?" sagde han så stille "Men det er svært når jeg elsker dig .." sagde han så og så lidt væk. Han satte sig på kanten af sengen i et suk og lukkede øjnene for en stund. Han vidste et eller andet sted at det ville være svært at få Eolith til at forandre sig igen.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Hvem fuck er du? Fre 30 Jul 2010, 01:03
Eolith kiggede på ham og lænede sig tilbage i sengen. "Ja ehm... Undskyld..." Svarede han, denne gang lidt mere roligt end sidste gang de sås, da klokken ikke engang lå tæt op ad ellevetiden, og at han ikke var så desperat efter ham lige nu. Lige nu ønskede han kun hans selskab, da der var ret så ensomt.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …