Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Halloween aften

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Halloween aften - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Halloween aften   Halloween aften - Page 2 Icon_minitimeTirs 03 Nov 2009, 07:23

Hun krymbede sig ved den vrede stemme og undlod at svare. En tåre begyndte stille at trille ned af hendes kind igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Halloween aften   Halloween aften - Page 2 Icon_minitimeTirs 03 Nov 2009, 07:24

Hun blev straks i dårligt humør fordi hun havde gjordt hende ked af det. Det havde ikke været hendes mening. "Undskyld" Mumlede hun stille og bevægede svagt sine vinger for ikke at hun skulle lægge mærke til det.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Halloween aften   Halloween aften - Page 2 Icon_minitimeTirs 03 Nov 2009, 07:28

Hun rystede på hovedet og tørrede påny øjnene "Det ikk' dig der skal sige undskyld... Jeg ved godt hvordan jeg burde opføre mig, og at jeg burde stoppe med alt det her crab... Jeg tackler det bare den måde jeg finder nemmest... Jeg skal bare have lidt tid til at glemme" sagde hun lavt og stirrede vrd på flasken som om det var dens fejl
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Halloween aften   Halloween aften - Page 2 Icon_minitimeTirs 03 Nov 2009, 07:30

"Nogen gange hjælper det ikke at springe over der hvor gærdet er laveste, min ven" Sagde hun med en engle blid stemme og lagde blidt en hånd på hendes skulder og smilede opmuntrende til hende.

//Skal logge. Skrives xD//
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Halloween aften   Halloween aften - Page 2 Icon_minitimeTirs 03 Nov 2009, 07:32

"Du har sikkert ret" sukkede hun og vendte bunden i vejret på flasken så vodkaen i den løb ud på jorden

//OKa^^//
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Halloween aften   Halloween aften - Page 2 Icon_minitimeTors 05 Nov 2009, 01:17

Hun smilede og betragtede kort vodkaen der lblev hældt ud af flasken og flød ned mod søen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Halloween aften   Halloween aften - Page 2 Icon_minitimeTors 05 Nov 2009, 01:20

Hun sukkede igen og tog sig til hovedet. Hun vidste at hun havde mere der hjemme gemt væk i en flytte kasse, til hvis det blev for slemt... Det var ikke let at miste en søster.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Halloween aften   Halloween aften - Page 2 Icon_minitimeTors 05 Nov 2009, 01:29

Hun betragtede Tanya. "Hvad døde hun af?" Spurgte hun forsigtigt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Halloween aften   Halloween aften - Page 2 Icon_minitimeTors 05 Nov 2009, 01:32

"Min søster?... Det ved jeg ikke... Jeg fandt... Hende i et aflåst rum... Død..." svarede hun og lukkede øjnene hårdt i

Sidst rettet af Tanya Tors 05 Nov 2009, 01:34, rettet 1 gang
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Halloween aften   Halloween aften - Page 2 Icon_minitimeTors 05 Nov 2009, 01:33

"Undskyld" Mumler hun og ser undskyldende på hende.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Halloween aften   Halloween aften - Page 2 Icon_minitimeTors 05 Nov 2009, 01:35

Hun rystede på hovedet men åbnede ikke øjnene
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Halloween aften   Halloween aften - Page 2 Icon_minitimeTors 05 Nov 2009, 01:37

Hun startede en let brise og fik den til at blæse i en spiral omkring hende. Smilede svagt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Halloween aften   Halloween aften - Page 2 Icon_minitimeTors 05 Nov 2009, 01:39

Tanya rejste sig op og ærgede sig over at hun havde heldt vodkaen ud. Hun kunne gpdt bruge noget lige nu. Hun sukkede svagt og begav sig tilbage af den vej hun var kommet
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Halloween aften   Halloween aften - Page 2 Icon_minitimeTors 05 Nov 2009, 01:41

Vinden blæste en smule kraftigere. "Hvorfor går du?" Spurgte hun nygserrigt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Halloween aften   Halloween aften - Page 2 Icon_minitimeTors 05 Nov 2009, 01:52

"Jeg vil ikke have at min halvfar ringer til politiet" svarede hun over skulderen og tog ingen notits af vinden
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Halloween aften   Halloween aften - Page 2 Icon_minitimeTors 05 Nov 2009, 01:53

"Hvorfor skulle han dog det?" Spurgte hun og rejste sig op. Det var dejligt at Tanya sikkert havde troet vingerne var falske.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Halloween aften   Halloween aften - Page 2 Icon_minitimeTors 05 Nov 2009, 02:00

"Efter i går, ville det være mærkeligt, hvis han ikke meget hurtigt bliver meget bekymret for mig." svarede hun og trak på skuldrene *Hvorfor skal hun spørge så meget?* tænkte hun irreteret
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Halloween aften   Halloween aften - Page 2 Icon_minitimeTors 05 Nov 2009, 02:03

"Der skete måske noget knap så godt i går" Mumlede hun. Det var ikke et spørgsmål, bare noget hun gætetde sig til ud fra det hun sagde.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Halloween aften   Halloween aften - Page 2 Icon_minitimeTors 05 Nov 2009, 02:24

"Godt gæt" svarede hun og fik en klump i halsen
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Halloween aften   Halloween aften - Page 2 Icon_minitimeTors 05 Nov 2009, 02:25

Hun smilede skævt og begyndte at gå. Gik forbi hende og kom til at strejfe hende med en ene vinge. Skar en grimasse.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Halloween aften   Halloween aften - Page 2 Icon_minitimeTors 05 Nov 2009, 02:33

Hun blev overrasket da vingen der strejfede hende var varm. Ikke som dem hun havde derhjemme, de havde samme tempratur som omgivelserne, men de her var meget varmere end luften
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Halloween aften   Halloween aften - Page 2 Icon_minitimeTors 05 Nov 2009, 02:44

Hun smilede undskyldende. "Undskyld, men de er meget store og lidt svære at vænne sig til. Jeg købte dem for et par dage siden" Løj hun. Håbede ikke at hun ville kunne se det.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Halloween aften   Halloween aften - Page 2 Icon_minitimeTors 05 Nov 2009, 02:46

"De varme" sagde hun underende og så undersøgende på Kala
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Halloween aften   Halloween aften - Page 2 Icon_minitimeTors 05 Nov 2009, 02:48

Hun trak på skulderne. "Er de? Det vidste jeg faktisk ikke" Mumlede hun og mærkede dem.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Halloween aften   Halloween aften - Page 2 Icon_minitimeTors 05 Nov 2009, 03:33

Tanya så mistroisk på hende et øjeblik, men valgte så bare at gå videre. *Folk er altså mærkelige her* tænkte hun stille for sig selv
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Halloween aften   Halloween aften - Page 2 Icon_minitime

Halloween aften
Tilbage til toppen 
Side 2 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» Epic halloween-kage!
» Halloween (Andy- privat)