Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Halloween aften

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Halloween aften - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Halloween aften   Halloween aften - Page 3 Icon_minitimeTors 05 Nov 2009, 03:42

Hun sukkede lettet og håbede at Tanya ikke hørte det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Halloween aften   Halloween aften - Page 3 Icon_minitimeTors 05 Nov 2009, 03:49

Hun tænkte lidt og vendte sig så om og spurgte: "Kender du en der hedder Demetri?"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Halloween aften   Halloween aften - Page 3 Icon_minitimeTors 05 Nov 2009, 03:51

Hun stivnede en anelse og så på hende med et vredt/trist blik. "Ja, kender du ham?"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Halloween aften   Halloween aften - Page 3 Icon_minitimeTors 05 Nov 2009, 03:55

Hun trak på skuldrene "Jeg har mødt ham en gang... Ved du om han arbejder i lufthavnen?" spurgte hun og lagde mærke til Kalas blik
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Halloween aften   Halloween aften - Page 3 Icon_minitimeTors 05 Nov 2009, 03:59

Hun rystede på hovedet. "Mig bekendt har han ikke et arbejde" Mumlede hun og anstrengte sig for ikke at lyde vred.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Halloween aften   Halloween aften - Page 3 Icon_minitimeTors 05 Nov 2009, 04:03

//Bliver nødt til at logge. Har under en time til at skrive en stil!//
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Halloween aften   Halloween aften - Page 3 Icon_minitimeTors 05 Nov 2009, 05:06

"Hvad har han gjordt siden folk ikke kan lide ham?" Spurgte hun og så undrende på Kala
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Halloween aften   Halloween aften - Page 3 Icon_minitimeTors 05 Nov 2009, 06:09

"Ikke noget" Mumlede hun kort. Hun kunne ikke fortælle Tanya at han havde suget lidt af hendes blod.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Halloween aften   Halloween aften - Page 3 Icon_minitimeTors 05 Nov 2009, 08:16

"Vil du ikke nok sige det?" spurgte hun og så bedene på Kala. "Evelyn blev meget vred da jeg nævnte ham overfor hende, og sagde at jeg skulle holde mig væk fra ham. Jeg vil jo bare vide hvorfor I er så sure på ham?"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Halloween aften   Halloween aften - Page 3 Icon_minitimeFre 06 Nov 2009, 02:30

Kala smilede kort da Evelyn blev nævnt. Fik så et lidt vredt udtryk i øjnene. "Jeg er enig med hende i at du skal holde dig fra ham. Han er farlig, mere kan jeg ikke fortælle" Sagde hun bestemt og så ned i jorden.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Halloween aften   Halloween aften - Page 3 Icon_minitimeFre 06 Nov 2009, 02:43

"Hvorfor er alle folk her omkring så mærkelige?" spurgte hun undrende. Det var mest henvendte til hende selv, men også en smule til Kala
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Halloween aften   Halloween aften - Page 3 Icon_minitimeFre 06 Nov 2009, 02:44

Hun trak på skulderne. "Vi er ret specielle som du nok har bemærket" Sagde hun og smilede skævt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Halloween aften   Halloween aften - Page 3 Icon_minitimeFre 06 Nov 2009, 02:53

"Det tør siges!" sagde hun stille. *Hvad er der med det er sted?* tænkte hun for sig selv. Hendes nysgerrighed var blevet vakt og hendes fantasi var allerede begyndt at skabe uvirkelige historier. Hvad hun ikke vidste var at nogle af dem ikke var så lamgt fra sandheden som hun troede
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Halloween aften   Halloween aften - Page 3 Icon_minitimeFre 06 Nov 2009, 07:26

Hun smilede. "Men der er nogen mennesker du bør undgåe. Bla Demetri" Sagde hun advarende.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Halloween aften   Halloween aften - Page 3 Icon_minitimeFre 06 Nov 2009, 08:03

"Jaja... Jeg forstår bare ikke helt hvorfor... Det alt" sagde hun og lod det ellers ligge.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Halloween aften   Halloween aften - Page 3 Icon_minitimeFre 06 Nov 2009, 19:42

"Jeg ville gerne forklare dig det, men.." Hun trak på skulderne.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Halloween aften   Halloween aften - Page 3 Icon_minitimeFre 06 Nov 2009, 21:04

"Men det er en hemmelighed... I've got it" afsluttede hun Kalas sætning. Hun gik videre i tavshed og prøvede at regne ud hvorfor, det hele var så hemmeligt.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Halloween aften   Halloween aften - Page 3 Icon_minitime

Halloween aften
Tilbage til toppen 
Side 3 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3
 Lignende emner
-
» Epic halloween-kage!
» Halloween (Andy- privat)